Ryan VandenBussche Jokereihin

  • 184 930
  • 769

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo kyllä oisin minäkin mieluummin ottanut vastaa jonkun taitopelaajan.

Voi pojat sitä riemua ku "KyyläLevonen" pääsee dumaroimaan seuraavaksi Jokereiden peliä, kannattaa Kyylän ottaa mukaan kourallinen varaherneitä pilliin.
Mutta toivottavasti kaveri onnistuu.
 

Animal

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Nähtiin miten?

Vandenbusschen myötä teillä olisi ollut äijä heittää niihin talkoisiin mukaan. Nyt oli ainoastaan liian tärkeitä pelaajia tappelukielto niskassaan.

Jos HIFK -elaajan kimppuun käytäisiin tuolla tavoin, niin minä ainakin toivoisin että joku kuittaisi sen, ennemmin tai myöhemmin. Ehkä sinusta on hyvä että omien pelaajien kimppuun hyökätään selästä päin ja lyödään tappeluun halutonta kaveria.

Nielikkä lähti ulos eikä Tomekin edes tarvinnut tehdä mitään. Ja jos Tomek olisi joutunut puolustamaan itseään niin mitähän kauheaa olisi tapahtunut? Olisiko Pasi ruuvannut Tomekin pään irti? Hui, Tomek on varmaan seuraavassa paikallisessa ihan hyytelönä. Tai siis olisi ollut jos VB ei olisi tullut tänne.

Tämä on muuten sitten ihan sinun omaa spekulaatiotasi. Minä en tämmöistä ole kirjoittanut sanallakaan missään vaiheessa.


Ensin puhut tarpeettoman osa-alueen taitajasta ja silti toivot, että antaa jollekin Ässäpelaajalle "turpiin niin, että tukka lähtee". Sinulla on vähintäänkin mielenkiintoinen ajatusmaailma.

Silloin meillä taas vapautuisi paikka peluuttaa jotain meidän junnua 5-10 peliksi.

No jos sinulle nelosen laidan hajavaihdot, taikka 13. hyökkääjän tontti on peluuttamista, niin olet ehdottomasti oikeassa. Itse väittäisin, että lupaavalle junnulle paras paikka voisi löytyä esim. Kirkkonummelta tai Vantaalta.

Heh, miksi ihmeessä?

Siksikö että se Nielikän teko haittasi vain ja ainoastaan teitä, meillä Tomek ei kärsinyt edes moraalista tappiota kun mitään tappelua ei tullut kun Pasi oli täysi amatööri hoitamaan asiaa.

Niin tai näin, edelleenkin väitän teidän päävalmentajanne 100% varmuudella olevan eri mieltä kanssasi. Kanukeille sattuu olemaan joukkueen ylpeys ja kunnia olemaan erittäin tärkeä asia. Siihen ei kuuluu perääntyminen tappeluista ja kilpikonnien vetäminen pitkässä juoksussa.
 
Suosikkijoukkue
Uus-natsit
Ryan VandenBussche kirjoitti:
En ole tullut tänne tappelemaan, vaan kehittymään kokonaisvaltaisena jääkiekkoilijana

Suurin läppä sitten "Guolla on selkävammainen eläkeläinen" kommentin. Pakko nostaa hattua apinoille tästä hankinnasta, suorastaan loistava lisä sm-liigaan. Lisää samanlaisia.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Animal kirjoitti:
Niin tai näin, edelleenkin väitän teidän päävalmentajanne 100% varmuudella olevan eri mieltä kanssasi. Kanukeille sattuu olemaan joukkueen ylpeys ja kunnia olemaan erittäin tärkeä asia. Siihen ei kuuluu perääntyminen tappeluista ja kilpikonnien vetäminen pitkässä juoksussa.

Tomek ei vetänyt mitään kilpikonnia, sen näki sokeakin otsallaan. Pasi oli vain liian innokas selkään hyppiessään ja tällä selkään hyppimisellä Pasi ei antanut Tomekille edes mahdollisuutta alkaa tappelemaan.

Näytä mulle video jossa Tomek perääntyy Pasin edessä?

Ja minä olen täysin varma että meidän pelaajilta, esimerkiksi Tomekilta olisi löytynyt tarpeeksi ylpeyttä ettei Sheddenin olisi tarvinnut tippakaan hävetä joukkueensa tekemisiä. Sheddenin Jokerit kantaa pelipaitansa ylpeydellä ja se näkyy myös otteissa kentällä.
 

EDDIE C

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi (sympatiat Ruotsille)
Marcellus Wallace kirjoitti:
Suurin läppä sitten "Guolla on selkävammainen eläkeläinen" kommentin. Pakko nostaa hattua apinoille tästä hankinnasta, suorastaan loistava lisä sm-liigaan. Lisää samanlaisia.


Miksi apinoita tästä kiittelet? En ymmärrä.
Muuten olen kanssasi samaa mieltä, voi olla loistava vahvistus liigaan, mikäli nopeus on vielä tallella, ja hurjat taklaukset napsahtelevat vastustajan pakkeihin entiseen malliin.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Lapsellista inttämistä täällä saatana.

Mutta mitä Ryaniin tulee niin toivottavasti osaa hommansa niin hyvin, että onnistuisi pisteidenkin valossa ja jos tappelu mahis tulee niin silloin nyrkit esille mutta ei oma aloitteisesti kiitos. Se on erittäin turhaa ja uskomatonta spedeilyä jos pelkästään nyrkkitalkoot on mielessä.

Kovia taklauksia, taistelua ja ehkä pisteitä! Siinä toiveeni Ryania kohtaan.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Marcellus Wallace kirjoitti:
Kuka on viidakossa asuva läski neekeri?

Olisiko Marcellus Wallace Pulp Fictionista tai Jatkoajasta, joka nostelee apinoille hattua, jos Jokerit hankkii jonkun pelaajan?
 

Animal

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Tomek ei vetänyt mitään kilpikonnia, sen näki sokeakin otsallaan. Pasi oli vain liian innokas selkään hyppiessään ja tällä selkään hyppimisellä Pasi ei antanut Tomekille edes mahdollisuutta alkaa tappelemaan

Näytä mulle video jossa Tomek perääntyy Pasin edessä?
No senhän nyt näki sokeakin otsallaan, että Tomekilla ei intoa myllyihin ollut ja selkeästi perääntyi tilanteesta, missä Nielikäinen yritti väkisin saada tappelun aikaiseksi.

Itse olen kyseisen videon pari kertaa nähnyt, mutta itse sitä en omista. Näytä sinä minulle video viime paikallispelistä, missä Tomek ei peräänny Nielikäisen edestä.

Ja minä olen täysin varma että meidän pelaajilta, esimerkiksi Tomekilta olisi löytynyt tarpeeksi ylpeyttä ettei Sheddenin olisi tarvinnut tippakaan hävetä joukkueensa tekemisiä. Sheddenin Jokerit kantaa pelipaitansa ylpeydellä ja se näkyy myös otteissa kentällä.

Mistä sä vedät jatkuvasti Tomekin tähän mukaan? Minä en ole Tomekia syyttänyt mistään ja Tomek toimi juuri niin kuin valmentaja odotti. Halusi Tomek itse sitä tai ei. En epäile, että Valtonen pakon edessä mitään Nielikäisiä pelkäisi.

Pitkässä juoksussa vastaavat temput eivät kuulu kanukkivalmentajien repertuaarin.
 

Stigu

Jäsen
Panzerfaust kirjoitti:
Näin on. Vandy jatkaa Gagnonin, Heleniuksen ja Nortonin jalanjäljillä vuosisatoja vanhaa jokerigoonien perintöä. Ja nyt vaihteeksi on taas koutsi, joka osaa goonia käyttääkin.
Pisteet hyvästä argumentoinnista!!

Jos Matti "Kekkonen" Virmanen olisi tämän hankinnan takana, sanoisin että turha hankinta, mutta ihasteltuani vuoden Sheddenin toimintaa Suomen ainoan äijäjengin peräsimessä (tuhatvuotiset gooniperinteet) veikkaan, että tällekkin kaverille on tarkkaan harkittu rooli joukkueessanne. Tosin naisen vaistoni sanoo, että jos nykyinen tuomarilinja jatkuu, tuota roolia saatetaan joutua hieman muokkaamaan.
 

lennox

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK
Kaveri on voittanut esim. Melin, Coltonin, Darcyn, Jodyn jne. ja täällä itketään joidenkin nimimerkkien taholta, että turha kaveri kyseessä. Vandy on viimeisen päälle joukkuepelaaja, taklaa kovaa ja on hyvä tappelija. Varmasti antaa lisää tilaa tähtipelaajille ja uskoisin että saa fanit puolelleen (sitä kautta lisää lipputuloja). Veikkaan, että jokeripelaajatkin kasvavat muutaman sentin, kun Vandy liittyy joukkueeseen. Juuri tätä hmv-sm-liiga tarvitsee. Shedden saa tarvitsemansa peloitteen, Hjallis lisää lipputuloja ja katsojat lisää viihdykettä (paitsi kukkahattutädit ja pumpulikiekon ystävät).
 

Outsider

Jäsen
Lorvi kirjoitti:
Kovia taklauksia, taistelua ja ehkä pisteitä! Siinä toiveeni Ryania kohtaan.

Eikö meillä olisi ollut tämmöisiä pelaajia ainakin Tomek, Jykä, Koivisto..? Jotain asiasta jo tonne vahvistus-ketjuun kirjoitinkin, mutta otetaan tähän nyt vielä uusiksi. Ei pidä tuomita kokonaan etukäteen, mutta en kyllä näe mitään käyttöä tämän tyyppiselle hyökkääjälle(Pulkin stuntti olisi ollut ok). Täällä huudellaan niitä käsiä ja tässäkö on vastaus siihen? Toki niitä kädellisiä pelaajia voi vieläkin hankkia, mutta sitten Andersson, Koivisto ja Stapleton on käytännössä kohta kaikki ilman pelipaikkaa. Ensinhän täällä puolusteltiin, että VandenBussche ei varmasti vie kenenkään peli paikkaa, mutta jos miestä nyt kaavaillaan Tomekin ja Pakan rinnalle, niin sillon saa Andersson tai Koivisto siirtyä nelosen jämä minuuteille ja se on kyllä täysin väärä suunta, varsinkin kun ottaa huomioon, että nykyisellä erikoistilanteiden määrällä peliaika on kolmosessakin jo aika pieni. Noh katsotaan nyt pari peliä ensin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Animal kirjoitti:
No senhän nyt näki sokeakin otsallaan, että Tomekilla ei intoa myllyihin ollut ja selkeästi perääntyi tilanteesta, missä Nielikäinen yritti väkisin saada tappelun aikaiseksi.

Itse olen kyseisen videon pari kertaa nähnyt, mutta itse sitä en omista. Näytä sinä minulle video viime paikallispelistä, missä Tomek ei peräänny Nielikäisen edestä.

Ja minusta edelleen tuossa tilanteessa ei edes nähty onko Tomekilla tappeluhalukkuutta. Tomekille huudellaan ja Tomek itse huutelee muille pelaajille "kuulumisia" se ei vielä tarkoita että pitäisi siinä juuri alkaa tappelemaan. Edes pieni töniminen ei tarkoita että nyt lähti haskat maatakiertävälle radalle. Ja Tuossa Pasi-Tomek tilanteessa Pasi oli edelleen liian hätäinen ja innokas että mitään olisi edes kerinnyt alkaa tapahtumaan. Pasi löi kerran Tomekia niskaan ja hyppäsi sen jälkeen reppuselkään ja sitten Tomek kaatui maahan Pasi selässään saaden vielä pari iskua Pasilta selän takaa mutta linjurit oli samantien välissä ja Pasi lähti yksipuolisesti suihkuun. Jos Pasi olisi repinyt Tomekin väkisin naamatusten ja heittänyt siinä hanskansa niin silloin oltaisiin nähty että perääntyykö Tomek, nyt ei nähty.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
jester kirjoitti:
Ja jos joku muuten epäilee Ryanin tappelutaitoja, niin katsokoon tämän matsin:

http://www.youtube.com/watch?v=sHle0xeCLD8

Siinä ei paljoa väistellä ja peräännytä kummallakaan puolella. Huikea asenne.

Ei kukaan epäile etteikö Vanderpussy osaisi tapella, sen sijaan hyödyllisyyttä epäilen ja varsinkin kun se tietää Koiviston tai Anderssonin roolin pienenemistä ja vielä yhden junnun heittämistä kokonaan katsomoon niin voisi tällaiset marginaalihankinnat vähempää kiinnostaa.
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
flintstone kirjoitti:
Ei kukaan epäile etteikö Vanderpussy osaisi tapella, sen sijaan hyödyllisyyttä epäilen ja varsinkin kun se tietää Koiviston tai Anderssonin roolin pienenemistä ja vielä yhden junnun heittämistä kokonaan katsomoon niin voisi tällaiset marginaalihankinnat vähempää kiinnostaa.

Selitä nyt meille tyhmemmille mistä sinä tätä kamaa revit. Shedden nimenomaan sanoi että Vandenbussche pelaa nelosketjussa. Onko Kukin nelosketju sinusta todellakin sellainen paikka, jossa vaikka Kim Strömbergin kannattaa pelata? Ei missään nimessä. Ja millä ihmeen perusteella Andersson tai Koivisto menettää tämän takia peliaikaa? Se on vain Sheddenin ajatus mahdollisesta jarruketjusta se Tomek-Paka-Vdb.

Harvoin saa nähdä Jatkoajassa näin naurettavaa roskaa: täällä on tietty kööri ihmisiä jotka ovat ilmeisesti päättäneet että Vandenbussche on paska ja pilaa koko jengin. Se on tietenkin aivan sama mitä mies on koskaan tehnyt tai tulee tekemään, koska eräät ovat sitten jo päättäneet että tämä on huonoin hankinta ikinä.

Aivan järjetöntä itkemistä! Masa hankkii kovaa taklaavan laiturin, jollaisia jengissä ei ole yhtäkään liikaa, ja heti alkaa hirveä itku siitä, kuinka nyt on ostettu joku tusinagooni joka ei osaa mitään ja pilaa meidän kaikkien omien junnujen elämän. Voitaisiinko katsoa edes yksi peli puolueettomasti ja sitten arvioida?
 

Jeffrey

Jäsen
TML kirjoitti:
Hei Jeffrey, mitä Mäkiaholle ois pitäny tehä sen Filppulaan kohdistuneen pommin jälkeen? Pelikielto? Jonkun narri-goonin ois pitäny tulla noutaan Mäkkäriä?
Pommi oli täysin puhdas, mutta tätäkään ei ois sattunu jos narreilla ois ollu joku Vandenbuscdsiaf... palkkalistoilla? Niinkö.
Kyllä ne koiruudet täälä liigassa poies otetaan. Viimeistään videoiden avulla kuten viime keväänä.
Se että Bume ja Mäkkäri on pelannu fyysisesti jokereita vastaan, ei tuu muuttuun ollenkaan, oli sitten narrien neloskentässä Kuki tai Brashear.

EI. Mäkiaholle ei olisi pitänyt välttämättä tehdä muuta kun, että gooni olisi käynyt pyyhkimässä nenää. Kysymys onkin, että jos joukkueessamme olisi ollut gooni jolla olisi ollut vapaat kädet niin olisiko Mäkiaho taklannut vai välttänyt liian isoja kontakteja. Tuo Mäkiahon taklaushan oli ihan puhdas ja kaipaisin lisää sellaisia myös Suomeen. NHL:ssä nuo vain aika harvoin on Heavyweighter vs. taitopelaaja. Siitä tässä on kyse.

Seuraatkos lätkää kuinka paljon? Viimekaudella Nortonin eka peli Ifk-Jokerit. En ole ikinä nähnyt semmoista Ifk:a joka välttää kontakteja, silloin näin, eikä siihen voi olla kuin yksi syy. Valitettavasti sen jälkeen kun Curre pisti Nortonin tappelukieltoon niin vastaavaa ei enää nähnyt, koska Norton ei silloin ollut enää pelote. Busse ja Shedden aivan varmasti toimivat pelotteena. Kenenkään ei tarvitse laskea kuin 1+1 niin tietää sen, että takasin tulee, ja kaksi kertaa kovempaa...
 
Viimeksi muokattu:

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Elrith kirjoitti:
heti alkaa hirveä itku siitä, kuinka nyt on ostettu joku tusinagooni joka ei osaa mitään ja pilaa meidän kaikkien omien junnujen elämän.

Älä nyt, flintti on vasta pääsemässä vauhtiin. Sitkeä sissi ei koskaan luovuta.
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
cobol kirjoitti:
Kun kerran noin hienosti jaksatte inttää kuka teki mitäkin missäkin matsissa ja kuka sitten ei, lukaiskaapa joutessanne seuraava läpi. Mukana siis tappelut ja niiden tulokset. AHL-kaudesta en löytänyt tuloksia, tappelut kylläkin. Olkaapa hyvä, tässä on koottuna RVB:n faktat viime vuosilta....

Ihan vaan mielenkiinnosta, mistä olet cobol löytäny kyseiset "faktat"? maybe DropYourGloves.com? Koska ainoa faktahan tuossa listassa on nuo FM:t!!

Se onko tappelu päättynyt voittoon, häviöön tahi tasuriin on ainoastaan ja pelkästään jonkun näkemys ko. tappelusta! Itse en ole kaikkia kyseisiä Vandyn tappeluita nähnyt joten en lähden niistä väittelemään, mutta suosittelisin varomaan fakta sanan käyttöä kun puhutaan jääkiekkö tappelun tuloksesta!
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Jeffrey kirjoitti:
Viimekaudella Nortonin eka peli Ifk-Jokerit. En ole ikinä nähnyt semmoista Ifk:a joka välttää kontakteja, silloin näin

Myös Ässät ja Lukko kävivät Areenalla hiippailen häviämässä tuon DDR matsin jälkeen. Norton todellakin toi pelotteen ja hyvän peruspelin lisäksi väliaikaisen boostin koko jengiin.
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Kyllähän täällä nyt hehkutetaan tai dissataan näkökulmasta riippuen tätä hankintaa, nimenomaan goonina. Kannattaisi muistaa, että kun JYP hankki Jody Shelleyn ja sitten ei tullutkaan suuria rähinöitä, niin monet olivat jopa pettyneitä! Silti raportit Jyväskylästä kertoi miehen onnistuneen hankintana. Tosin sen verran täytyy todeta, että Shelley on Jokerien uuteen hankintaan verrattuna parempi pelaajana - todennäköisesti.

Eli kyllä minäkin olisin mieluummin sen "kädellisen" hyökkääjän ottanut, kun tuo rosteri kaikesta huolimatta suorastaan huutaa sitä. Ja voi toki olla (ja näin uskonkin), että semmoinenkin vielä hankintaan, ehkä jo varsin pian. Ja ei tämä Vandenbussche välttämättä huono hankinta ole, katsotaan nytten...kunhan ei vaan turhaan vie kenenkään nuoren pelipaikkaa!
 

Stonehenge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Oiva hankinta.

Muistelen kaiholla kun JYPin "minneistä" tuli äijiä, kun Jody liittyi mukaan. Äijät lisääntyy kummasti myös Jokeriaitiossa.

Saa olla Hirso rauhassa kuin isäntä aviovuoteessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös