Ruutuysi – maailman paras visailu!

  • 26 657
  • 1 462

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kansanradion hengessä voisi joku lausua runon tai laulaa luikauttaa vähän, kisan jännitys alkaa olemaan liikaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kansanradion hengessä voisi joku lausua runon tai laulaa luikauttaa vähän, kisan jännitys alkaa olemaan liikaa.
Tämä ei ole ruutuysi, tämä onkin wareysi,
Jorma pilkottaa Pirjon helmaa, niin Pikko vastaa, kato sun naamaa!!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tapio Liinoja
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Pulkkisen Jorma
 

redpecka

Jäsen
Okei, siirrytään paskanjauhannasta seuraavaan pulloon - ruutuun! RUUTUUN! Piia avaapa meille seuraava pullo - ruutu! LUUKKU!.
 

Liitteet

  • Kuka5.png
    Kuka5.png
    73,1 KB · kertaa luettu: 42

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
George Michael
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
George Miikaeli!!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mitä mitä, veinkö minä varjokisan? Mitä tähän sanoo @redpecka?

Pääsenkö minäkin pistetaulukkoon, vai jääväänkö itseni? Tehdäänkö oma pistetaulukko varjokisoille? Ruutuysi vs. Varjokisa = KITT vs. KARR tai MacGyver vs. Murdoc.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mitä mitä, veinkö minä varjokisan? Mitä tähän sanoo @redpecka?

Pääsenkö minäkin pistetaulukkoon, vai jääväänkö itseni? Tehdäänkö oma pistetaulukko varjokisoille? Ruutuysi vs. Varjokisa = KITT vs. KARR.
Kooärpee jo ratsannut ton koneen niin kaikki tieodt on siellä ja epäilen, että kukaan saa niitä takaisin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Välttele kuitenkin Volkswagen Passatin kyytiä. Vaikka se kuuluisikin pankinjohtajalle.
Kuulin, että 2022 voi olla Toyotankin pakua siviiliautona, empä usko, että siellä hiacet painelee menemään.
 

redpecka

Jäsen
Mitä mitä, veinkö minä varjokisan? Mitä tähän sanoo @redpecka?

Pääsenkö minäkin pistetaulukkoon, vai jääväänkö itseni? Tehdäänkö oma pistetaulukko varjokisoille? Ruutuysi vs. Varjokisa = KITT vs. KARR tai MacGyver vs. Murdoc.
Teen varjotaulukon: Cujo 2p, muu maailma nolla. Tuossa. Ei tää tän vaikeempaa oo.

P.S. Näihin dark-Ruutuysin viesteihinhän ei ole muuten perus modeilla pääsyä. Vaatii varjo-statuksen. En muista onko sinulla. Minulla tietenkin on, minähän varjomoderoin jo kymmenen vuotta sitten 70-luvulla San Franciscossa Piilaaksossa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Teen varjotaulukon: Cujo 2p, muu maailma nolla. Tuossa. Ei tää tän vaikeempaa oo.
Onhan tämä toisaalta vaikeaa, jos varjokisassa on erilainen pistejärjestelmä. Ruutuysissä olisin varmaankin saanut 10+ pistettä noista kahdesta kisasta.

P.S. Näihin dark-Ruutuysin viesteihinhän ei ole muuten perus modeilla pääsyä. Vaatii varjo-statuksen. En muista onko sinulla. Minulla tietenkin on, minähän varjomoderoin jo kymmenen vuotta sitten 70-luvulla San Franciscossa Piilaaksossa.
Minulla on oikeudet lähes kaikkeen. Ylipäällikkö Jormalla on sitten oikeudet aivan kaikkeen. Jormalla on avain!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kuuntelen isolla Ghostia ja juon kaljaa. Jorma ei tykkää hömpötyksistä.
 

redpecka

Jäsen
Onhan tämä toisaalta vaikeaa, jos varjokisassa on erilainen pistejärjestelmä. Ruutuysissä olisin varmaankin saanut 10+ pistettä noista kahdesta kisasta.


Minulla on oikeudet lähes kaikkeen. Ylipäällikkö Jormalla on sitten oikeudet aivan kaikkeen. Jormalla on avain!
Jorma on ratkaisu kaikkeen, uskon.

Mutta kun tämä piilokisa menee, että kuka arvaa oikein ekana on voittanut.

Jorman ja Kirsin vai mikä se oli, en seuraa entisiä missejä, kisassa ei saa soittaa kun kaksi kertaa. Tai saa soittaa, otetaan fyrkat, muttei hyväksytä vastauksia.

Niin siis oikeassa visailussa et olisi tainnut saada mitään pisteitä. Siis omassa kisassasi. Mutta minä olen jo rahoineni matkalla Mikkeliin. Tarttui pari daamiakin mukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös