Ruokaostos, jota häpesit viimeksi?

  • 3 534
  • 51

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Minä taas luulin että punalaputuksien tarkoitus on vähentää kaupan hävikkiä ja ruuan päätymistä roskiin. Ja roskat on kaupalle kuluerä. Eli parempi myydä halvemmalla jos joku ostaisi kun heittää pois. Osaltaan tietenkin se on myös imagokysymys. Hävikin vähentäminen on ympäristö- ja ilmastoteko (ja niitä vaaditaan nyt). Sitä ajattelee tehneensä jotain oikein kun ostaa punalaputetun tuotteen sen sijasta että on aina tuoreimman tuotteen perässä. Mutta mönkään vissiin meni kun olen työskäyvä ja lapseton.

Juuri näin. Itse ostan joskus Prismasta klo 21:n jälkeen sammakkoleivokset, prinsessaleivokset tai mitä milloin leivonnaista sitten onkaan "vanhaksi" menossa -60% ilta-alennuksella. Niitä pieniä elämän nautintoja kohtuudella. En häpeä, vaikka nuorempana ahdistusta ja häpeäntunteita erinäisissä sosiaalisissa tilanteissa koinkin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Minä häpeän sitä kauppiasta tai kaupan työntekijää, joka määrää tai määrittää sen mitä kukakin saa ostaa ja miten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös