Rullaati rullaa! Vappu tulee -oletko valmis?

  • 2 903
  • 35

Vappu tulee -oletko valmis?

  • Tottakai olen! Simat on tehty ja munkit väsätty!

    Ääniä: 32 27,6%
  • En ole ajatellut koko juhlaa

    Ääniä: 52 44,8%
  • En halua ajatella koko juhlaa

    Ääniä: 25 21,6%
  • Vappu? Mikä se on?

    Ääniä: 7 6,0%

  • Äänestäjiä
    116

JanJ

Jäsen
En löytänyt äänestyksestä sopivaa vaihtoehtoa itselleni.
Oma vappu: Lasten kanssa ilmapalloilla leikitään, ja rauhassa valmistaudun seuraavan päivän Göteborgiin lähtöön.
Mulle vappu ei merkkaa mitään muuta kuin perheen kanssa vietettävää pientä juhlaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vapaapäivä keskellä viikkoa. Tekosyy syödä muutama rasvarinkula normaalia enemmän. Sima on hyvää onnistuessaan. Jonkin sortin yhdessäoloa ja ehkä saunailta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Inhoan teekkarihuumoria, teekkareita ja kaikkia muita typerä lakki päässään vappuna keekoilevia idiootteja, joten pysyn omissa oloissani läheisteni kanssa.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joku hyvä wappu-lehti ainakin pitäisi saada, se piristää kummasti! Porissa on pari-kolme kertaa ilmestynyt Wappu-Sanomat ja se on ihan raikasta luettavaa ollut. Ja eikös Tampereella ole jo kauan ollut joku mikä se nyt olikaan... kerran luin semmosen ja olin kusta housuihini!

Sinänsä vappu osuu nyt tyhmimpään mahdolliseen päivään, mihin se voi keskellä viikkoa osua. Mutta otetaan siitäkin ilo irti, ja Suomen vappupelistä ei ole tänäkään vuonna mitään muistikuvia todennäköisesti.
 

Matwee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Liverpool FC, Suomen maajoukkueet
Wappulehdistä kun nyt tuli puhe niin täytyy todeta että kuningas on vanha kunnon Äpy. Ei vedä vertoja Tamppi tahi toinen Otaniemen lehdistä Julkku. Viime vuotinen karvaÄpy oli ihan loistava. Onkos muilla lukijoilla mitään mielipidettä vappulehdistä?
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Vappu- jälleen yksi hyvä syy ahdistua.

Jos joku on tekstejäni tarkemmin analysoinut, niin tietänee, että olen absolutistijunttiepäsosiaalinen. Näin ollen, tämän takia, siitä johtuen ja sen vuoksi kaikki juhlat ovat minulle kärsimysnäytelmä. Onneksi olen patentoinut hyvän ratkaisun: en osallistu.

Siis:

En muista yhtään vappujuhlaa tai vastaavaa.

En muista yhtään juhannusta.

En muista yhtään syntymäpäivääni.

Noihin on syynä se, etten niitä vietä.

Lacciaicet olivat minulle hirvittävä kokemus. Olisin halunnut olla pitämättä juhlat, mutta sitten olisi saanut epäkiitollista huomiota viikkokaupalla, nyt selvisin yhdellä päivällä.

Ehkä jotain minusta kertoo myös se, etten ole koskaan ollut edes limudiskossa, saati sitten yökerhoissa tai ravintoloissa. En myöskään osallistunut luokkaretkelle ysillä, ja arvatkaapa kerran olinko Vanhojentansseissa tai abi-risteilyllä.

Ystävien syntymäpäivillä en ole ollut sitten 11 ikävuoden, ehkä siksi ettei minulla ole ystäviä.

Onneksi yliopistossa saa olla rauhassa kaiken maailman "riennoilta" jos ei halua olla mukana kaikessa tekokivassa.

Terveisin Tylsä Ihminen.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
En ole ajatellut koko juhlaa oikeastaan lainkaan. Niin kuin joku kirjoittikin niin vappu on vain hyvä tekosyy vetää tukka sekaisin. Juhlana turha.
 

J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, EPS
Ajattelin ensin viettää vapun yrittämällä pysyä selvin päin ja loitolla kaikista teekkareista, mutta nyt aion tehdä yllätyshyökkäyksen teekkareiden selustaan ja suuntaan Otaniemen Dipoliin katsomaan CMX:n keikkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös