Roster Watch 2003-2004

  • 55 926
  • 308
Moderaattoreiden huolimattomuudesta ja palstaohjelmiston bugista johtuen vanha Roster Watch -ketju alkoi käyttäytyä epämääräisesti, kun siitä siirrettiin sinne kuulumattomia viestejä. Tämän seurauksena ketjun vanhat viestit katosivat näkyvistä, vaikka viestiketjulistan perusteella ketjussa olisikin vielä viestejä.

Moderaattoritiimi pahoittelee tapahtunutta ja toivoo, että keskustelua pystytään jatkamaan tässä otsikossa, vaikka vanhoja viestejä ei pystyttykään palauttamaan.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvinhän se sitten meni. Onneksi ei ollut kauhean pitkä ketju.

Aloitetaan vaikka tämän hetkisestä rosterista :

MV

Heinonen
Myllyniemi
Oksa

P

Alanko
Jalasvaara
Laatikainen
Määttä
Pelkonen
Sulku
Tuominen

H

Ahonen
Ben-Amor
Caloun
M.Elomo
T.Elomo
Hurme
Kalto
Kohn
Nieminen
Näätänen
Tiilikainen
Tuomainen
Ylönen

Immonen
Pihlström
Töykkälä

Mv-osasto on ehdottomasti suurin kysymysmerkki ja huolen aihe. Oksan palaamisen mahdollisesta ajankohdasta ei tiedä varmaan miku itsekään eikä Heinonen-Myllyniemi kauheasti vakuuta. Heinonen on ihan hyvä liigatason vahti, mutta ei mitalia tavoittelevan joukkueen ykkösveska. Heinosen pitäisi päästä helpoista maaleista isolla hoolla eroon. Monta kertaa pääsi voimasana suusta Heinosen hapuillessa siniviivalta lähtenyttä lepakkoa. Myllyniemellä on varmasti hyvä tulevaisuus edessään, mutta on vielä 'hieman' turhan nuori kantamaan suurta vastuuta. Tähän voisi säästää yhden ulkolaispaikan ja katsella joulutauolla missä mennään. Tarvitaanko vahvistusta vai näilläkö mennään. Toivottavasti pojat näyttävät minulle närhen sukukalleudet ja pelaavat loistokauden.

Hyökkäykseen tarvitaan sentteri kakkoseen. Ylönen, Tuomainen ja MElomo vielä nostavat tasoaan viime kaudesta siihen mihin he parhaimmillaan pystyvät ja bluesilla on vertailukelpoinen hyökkäyskalusto. Olenko minä ainoa, joka ei oikein löydä Tiilikaiselle ja Näätäselle roolia joukkueessa?

Puolustus kaipaa vielä kiekollista pakkia Vykoukalin paikalle ja fyysistä peruspakkia (esim. huhuissa pyörinyt Haakana) siivoamaan maalinedustaa, niin sekin osasto olisi aika mallillaan. Määttäkin vielä pitää tasonsa siinä missä se parhaimmillaan oli viime kaudella, niin ei tarvitse jännittää Määtän erikoisia, eli ohi menneitä taklauksia ja roikkuja keskialueelle vastustajan lapaan.

Pari kovan luokan vahvisusta tuohon, niin voidaan lähteä rauhallisin mielin tulevaan kauteen.

Tietääkö kukaan muuten MElomon tilanteesta mitään? Koska pääsee peleihin mukaan?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti vision
Olenko minä ainoa, joka ei oikein löydä Tiilikaiselle ja Näätäselle roolia joukkueessa?

Et, mutta onhan se hyvä aina olla reserviä. Kyllähän Tiilikaisen Jukka esim. mahtuisi suurimpaan osaan liigajoukkueista, ja varmasti on liigan eliittiä nelosketjussa. Mutta siinä se ongelma juuri onkin - Jukalle ei ole juurikaan suurempaa roolia luvassa, ellei todella yllätä kaikkia ja kaiva jostain sitä Jukkaa, joka iski niitä 15:n maalin ok-kausia 90-luvun puolivälin jälkeen. Sellaisena Tiilikainen kelpaisi hyvinkin kolmoskentän laituriksi. Näätäselle en löydä mitään käyttöä tällä hetkellä, Niemisen Niko on joka suhteessa parempi; Niko on isompi, voimakkaampi, taitavampi ja hän on espoolainen.

Mutta saahan se Näätänenkin yllättää kritisoijat, ei siinä mitään. Kovin yksipuoliselta vain poika vaikuttaa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti vision
Tietääkö kukaan muuten MElomon tilanteesta mitään? Koska pääsee peleihin mukaan?

Mies itse toivoi olevansa kunnossa liiga-avaukseen mennessä.

Rosterista sen verran ettei sitä kakkossentteriäkään tarvita JOS Ylönen ottaisi sen roolin mikä hänen kaiken järjen mukaan pitäisi pystyä ottamaan. Mutta yhtä kovan luokan oikealta ampuvaa kiekollista pakkia ja yhtä peruspakkia a la Haakana tuo puolustus kyllä huutaa.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mun tietojeni mukaan Miika on tällä hetkellä luistelukunnossa, mutta ei pue vielä harkkoihin. Pelikunnosta en osaa sanoa. Yritetään selvittää tilannetta tänään.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: M Elomo

Viestin lähetti marzin
Kuulin joskus kesäkuussa että olisi parikin kuukautta tämä Miika avauksesta sivussa.

Niin siis en minäkään tiedä mutta luotan herran omaan arvostelukykyyn. Mies sanoi kolmisen viikkoa sitten että noin 2 kuukautta menee vielä ja että toipuminen on sujunut jopa odotettua paremmin. En sitten tiedä mikä miehen tämänhetkinen tilanne on mutta enpä keksi syytä miksi mies omasta terveydentilanteesetaan valehtelisi. Ilkeän näköinen leikkausarpi siinä kädessä kylläkin oli.
 

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vahvistuksia?

Hieman peloittaa elokuinen "NHL-leiri". Mikäli joukkueeseen on tarkoitus hankkia todellisia vahvistuksia niin tuosta joukosta ei niitä taida olla tarjolla, etenkin kun Kariya teki jo sopimuksen muualle. Harmittaa, sillä parilla kunnon vahvistuksella taisteltaisiin tosissaan maljasta.

Oma toiveeni olisi etenkin Haakanan saaminen peräpäähän. On kokoa, näköä ja luonnetta. Ja perusespoolainen. Jotenkin Laukkanen ei samalla tavalla sytytä vaikka parhaimmillaan kova onkin. Ilmeisesti Ekman ja Banham ovat edelleen vapaina, tarjousta kehiin vaan. Takuuvarmoja maalintekijöitä. Banhamin lähtö johtui "kiekkonero" T.Tuomesta, ei mistään muusta. No hard feelings. Tätä kirjoittaessani en ole vielä lukenut päivän haastatteluja, edkä siellä valaistaan asioita.
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Valaistusta

Olen itse tyytyväinen Ruudun pelaaja politiikkaan. Miksi ei voitaisi yrittää nykyisillä maalivahdeilla? Jatkuvuus on tällä hetkellä Bluesissa opittu loistava asia. Oksan-Myllyniemi edustavat mielestäni tätä parhaimmillaan. Sen sanon, että ketkä olivat viime perjantaina treeneissä huomasivat varmasti miehen käsittämättömän taistelutahdon.

Puolustaja on tuloss. tod. näköisesti kaksikin. Centteri asia on vähän niin ja näin. Jos saataisiin Hudlerin tasoinen kaveri, niin ilman muuta. Hudler on edelleen kuvassa mukana.

www.bluesfanclub.net

Siellä mm. Oksan ja Crisun kuulumisia. Lisää tulossa.
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Haakana voidaan unohtaa

Modo hockey on tällä päivämäärällä tehnyt sopimuksen Kari Haakanan kanssa joten pekuleeraaminen voidaan siltä osin lopettaa.


Kielitaitoisille quote Modon sivuilta:

"(2003-07-28) Idag blev det klart att den finske backen, Kari Haakana, spelar för MODO Hockey den kommande säsongen. Kari är född 1973 och är 187 cm lång samt väger 101 kg. Föregående säsong tillhörde Kari Edmontons organisation i NHL."
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Samaa mietin minäkin. Tosin Banhamia ei haluta. En minä ainakaan. Kerran petturi, aina petturi. Ekmanin kohdallahan tilanne on se että vuosi yksisuuntaista pahvia jäljellä. Kannattaa ottaa rahat pois. Ja valitettavasti Djurgårdenissa sitä pätäkkää löytyy myös Espoota enemmän. Eikä Blues edes kaipaa laituria. Itsekseni tässä vaan lohduttaudun, Nisselle on aina tilaa rosterissa...

Lintner sen sijaan olisi juuri sellainen mitä Blues tarvitsee. Jollen muista väärin on mies vielä rightin puolelta laukova joka entisestään parantaisi asiaa.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei nyt kuitenkaan lähdetä kärppä-linjalle ja huudeta kaikkia vapaana olevia pelaajia bluesin rosteriin. Vaikka olisihan Ekman kiva nähdä bluesin paidassa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kirjoitin Saipa-puolelle jo asiasta, mutta tämä Schantzin ja Saipan välirikko antaisi nyt oivan mahdollisuuden miehen kasvattajaseuralle iskeä makkaraiset näppinsä väliin ja tarjota vaikkapa try-outia kaverille. Viime kaudella Mestiksen all-stariin valittu nuori pakki, jolta löytyy kiekollista osaamista enemmän kuin keltään Bluesin tämän hetken pakeista, ehkä Laatikaista ja Tuomista lukuunottamatta. Pieni kyssäri lienee sitten tuo henkinen puoli, Ilveksessähän Matiakselle kävi samalla tavalla vuosi sitten.

Mutta ennemmin tällaisia lupaavia nuoria, espoolaistaustan omaavia kavereita try-outille, kuin jotain Jani Virtasia.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Nikke
Tosin Banhamia ei haluta. En minä ainakaan. Kerran petturi, aina petturi.

Tuota noin, mikäli minä olen ymmärtänyt oikein, Frank lähti pois Bluesista vain ja ainoastaan Timo Tuomen jatkon takia. Tätä voisin pitää 99% faktana, vaikka itse en olekaan Frankilta tätä kuullut.

Toiseksi olen kuullut sellaisenkin huhun, että FB olisi ollut kiinnostunut palaamaan Bluesiin kesken seuraavan kauden, kun Tuomi sai monoa. Jokerit vaan ei suostunut edes neuvottelemaan asiasta. Tässä on paljon huhupohjaa, faktana ei voi pitää.

Itse ottaisin sekä Frankin että Ekmanin takaisin minä hetkenä hyvänsä.
 

DieHard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Olen antanut itseni ymmärtää samaa, Buutsi oli se syy miksi Banham meni Narreihin, tosin palkkaakin tuli vähän lisää.

McTavish tai Banham, molemmat kelpaa. Nisse olisi tietysti nostalginen hankinta mutta tiedä sitten miehen nykykunnosta...
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Viestin lähetti DieHard
Nisse olisi tietysti nostalginen hankinta mutta tiedä sitten miehen nykykunnosta...

Nissen nykykunto lienee, jos ei loistava, niin ainakin todella hyvä. Ellei sitten ole kärsinyt harjoituskaudella loukkaantumisista? Viime kauden tehot ainakin puhuvat hyvän kunnon puolesta: 57 peliä tehoilla 30+36. Eli suht hyvässä kunnossa mies lienee.
 

DieHard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Jalasvaarasta näyttää tulevan Bluesin seuraava kunnon NHL-pelaaja. Voitti Lake Placidin turnauksen puolustajien maali ja pistepörssin, oli turnauksen koko pistepörssin jaettu 3. ja maalintekopörssissäkin jaettu 2. Ja kaveri on siis vasta 19vuotias.

Pitää toivoa että Jannelle annetaan mahdollisuus Bluesissa ensi kaudella.
 

marzin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Tom Reinman ja Rod Sarich

Mua kiinnostais tietää ihmisiltä, ketä näki tämän Lahden turnauksen, että minkä tasoisia miehiä nämä kaksi ovat? Mitkä vahvuudet ja heikkoudet ja esiintyivätkö hyvin Lahdessa? Ansaitsisivatko jopa sopimuksen?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse näin perjantain ottelun ja siinä Reinman vaikutti ihan potentiaaliselta kaverilta. Laukoo paikan tullen, hakee paikkoja ja liikkuu ihan hyvin hyökkäysalueella. Omassa päässään Murphymäisiä otteita, välillä hieman vaikeuksissa. Hieman vielä nostaa tasoaan ja miehelle voitaisiin tarjota sopparia.

Sarich on iso kaveri, jonka liike näyttää aika kulmikkaalta, mutta pysyy silti hyvin mukana. Ottaa miehen varmasti ja avaukset kovalla prosentilla omille.

Molemmat ovat ihan jees, mutta tällä hetkellä ihan jees ei oikein riitä. Reinman voitaisiin ottaa, jos nostaa tasoaan ja osoittaa, että pystyy paikkaamaan Vykoukalin aukon. Pelasi muuten numerolla 51.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei Reinman sitten vakuuttanut bluesin johtoa. Sveitsiin try-out pelaajista lähtevät Sarich sekä Bowman.

Edit. Hups.. sekoitin Bowmanin rapakon takaisen bluesin pakkiin.. *poistuu nöyränä takavasemmalle*..
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti vision
Toivottavasti Bowmanista saataisiin stuntti Vykoukalille, ihan pätevältä kaverilta vaikutti torstain perusteella, vaikka kyseessä olikin vain joukkueen sisäinen ottelu.

Turha on toivo. Ennemmin kävelen vetten päällä, kuin Jousimies dominoi kiekollisena liigajoukkueen puolustusta.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija
Kokonaisuudessaan Blues on siis KUSESSA... WIDDU!

Meiltä puuttuu siis nyt: 1-2 KOVAA sentteriä ja 2 puolustajaa... tästä tuskin jopa edes "suurien" HPK:n ja HIFK:n kannatajilla on mitään sanottavaa..."

Koko peli on nyt Calounin harteilla, joten suurempia ongelmia hänen eliminoimiseen ei pitäisi olla.

Luulisin, että, nythän on suuren HPK:n, Kärppien ym muiden joukkueiden kannattajat riemuissaan, kun "the mighty" Juha on poissa... ja liigan taso sen kuin laskee...
Katsotaan marraskuussa kenen rahkeet riittävät... anteeksi syvän humalani, mutta vi***tutus on asteikolla 1-5 n. 4+-tasoa!

Kaikkien aikojen joukkue.... Yeah!
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti ZOOM
Kaikkien aikojen joukkue.... Yeah!

Olisi kiva tietää missä tämä kaikkien aikojen joukkue majailee, ei ainakaan Espoossa. Tällä hetkellä joukkue huutaa peliä tekevää sentteriä, kovaa pelaavaa pakkia sekä kiekollista liideriä pakistoon. Ei voi kauhean rauhallisin mielin lähteä tulevaan kauteen, mutta edelleen luotan Ruutun taitoihin kasata menestyvä joukkue.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös