Täti on ihan oikeassa, lyhyt ja napakka viesti! Ei lisättävää....Hyvä Tapsa! Ehkä sittenkin kannatti odottaa kenties jopa vähän liian pitkään sitä kunnollista näyttöpaikkaa? Nyt oli aika kypsä ja pelaaminenhan näyttää upealta!
Vaikea tuntea just nyt muuta kuin suurta ylpeyttä ja rakkautta. Mutta vain sillee tätimäisesti.
Otatko jo Tapsan kummipojaksi? Mä oon luottanut tähän kaveriin alusta asti toisin kuin Haloseen. Riittääkö, se on nyt se momentum pelata itsensä tähtiin.Hyvä Tapsa! Ehkä sittenkin kannatti odottaa kenties jopa vähän liian pitkään sitä kunnollista näyttöpaikkaa? Nyt oli aika kypsä ja pelaaminenhan näyttää upealta!
Vaikea tuntea just nyt muuta kuin suurta ylpeyttä ja rakkautta. Mutta vain sillee tätimäisesti.
Haluan vielä joskus kuulla virallisen meriselityksen, miksei Taponen saanut 2022 keväällä mahdollisuutta. Se ei ollut silloin mitenkään ymmärrettävissä, eikä ole edelleenkään.
Ainoa hyväksyttävä selitys minkä itse keksin on, että viime viikkoon asti on joka treenien jälkeen kussut Peltosen ja Lunkan pelikamojen päälle. Tosin tähän en usko, sillä Roope vaikuttaa sympaattiselta kaverilta.
Uskon, jos on Roope Rantakarin faijalta!Ja tämä kuultu suoraan pelaajan faijalta. Uskokoon ken tahtoo.
Näytti Ilveksessä että pystyy pelaamaan Liigaa. Ei yllätä hyvät otteet.
Toinen nollapeli peräkkäin kertoo kuka on jengin tärkein pelaaja.Torjuntojen laskutavasta riippumatta: 100% on 100% (kai se yhden torjui).
Juuri tämä, käänteentekevät torjunnat ja niitä voittava maalivahti vain ottaa. Nyt nautitaan JÄLLEEN kolmesta pisteestä, mutta esim tuosta ässien hyökkäyksestä maali ja peli sekaisin. 1-3 taululla pelin jälkeen kerrotaan, että ehkä yksi oli otettavissa. Ei tarvitse videoita kelailla joka pelin jälkeen. Kuuma on kuuma.Tässä kulminoitui taas voittavan maalivahdin esitys. Peli oli 0-0, kun otti läpiajosta upean tuplatorjunnan eikä peli ollutkaan 0-1 Ässille mitä se niin monesti olisi esim viime kauden maalivahtien kanssa ollut. Upeeta Roope!