Ronaldinho vai Kaka?

  • 3 277
  • 32

Kumman pudottaisit?

  • Ronaldinho

    Ääniä: 78 35,1%
  • Kaka

    Ääniä: 144 64,9%

  • Äänestäjiä
    222
  • Poll closed .

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jos pitäisi jompi kumpi pudottaa Brasilian maajoukkueesta pois, kumpi pelaaja putoaisi? Itse pidän enemmän Kakasta kuin Ronaldinhosta, joten irvistelevä kikkamies putoaa.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Olisihan se kieltämättä fiksua tiputtaa maailman paras jalkapalloilija pois joukkueesta
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Äänestin päin sitä itseään kun en katsonut ainakaan liian tarkasti kysymystä. Ronaldinholle siis vahinkoääni, mutta ULOStaisin tietenkin Kakan mieluummin.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kannattaisko vähän miettiä ennen kuin avaa äänestyksen? Lähinnä miettiä tuota kysymyksen järkevyyttä... Ja en, en vastannut.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
HCM kirjoitti:
Kannattaisko vähän miettiä ennen kuin avaa äänestyksen? Lähinnä miettiä tuota kysymyksen järkevyyttä... Ja en, en vastannut.

Noo, kohtuullinen hotanen, joten en liiemmin pohjustanut tuota kysymystä. Itse Brasilian kannattajana uskoisin, että moni muukin kannattaja pitää Kakaa tärkeämpänä joukkuepelaajana kuin maailman parasta yksilöä Ronaldinhoa. Nämä ovat Kakan kisat on minun mielipiteeni.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ronaldinho käy Kakalla.

Ne on siis kavereita.

Molemmat joukkueeseen!
 

TML

Jäsen
Ronaldinho ehdottamasti. Sekin riittää syyksi että Ronaldinho ei filmaa.
Kaka on Tottia muistuttava primadonna.

Kuuluva ääni Ronaldinholle.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Miksi ei voisi olla tyytyväinen, että molemmat ovat joukkueessa?

Toki Dinho on tärkeämpi, koska hän on maailman paras jalkapalloilija ja myöskin ihan hyvä joukkuepelaaja. Kaka on enemmän näpertelijä kuin pelinrakentaja. Tai jotain sen suuntaista.

Parasta kuitenkin, että molemmat pelaavat ja näyttävät Englannin "hyvälle" keskikentälle, kuinka keskikenttäpelaajien oikeasti kuuluu pelata hyökkäyssuuntaan.

AC Milanin taikurille kuitenkin ääni. Dinho on tärkeämpi.
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Haah... En juurikaan saa sympatiaa omalla mielipiteelläni. Oikeastaan omana pelkonani Ronaldinhon suhteen on se, että mies pysäyttää Brasilian pelin samalla tavalla kuin Barcassa pahimmillaan. Toisaalta minulla on heikko kohta pelaajille, jotka pystyvät loistokkaisiin pitkiin syöttöihin kuten Kaka. Saattaa myös olla, että kaikki Ronaldinhoa äänestäneet eivät osaa lukea tai vihaavat brasseja ;)
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä mitä tällä oikeastaan haetaan, mutta MM-kisoissa (tai koko maailmassa) ei ole yhtään niin typerää päävalmentajaa joka pudottaisi Ronaldinhon kenenkään muun pelaajan takia. Ronaldinho on viimeiset pari - kolme vuotta ollut maailman paras jalkapalloilija, niin pelaajien kuin fanien mielestä. Ronaldinhon tuhkimotarina on antanut kasvot näille MM-kisoille.

Kaka on loistava jalkapalloilija ja varmasti myös monien mielestä sympaattisempi pelaaja kun Ronaldinho. Kaka on kuitenkin myös nuorempi, kokemattomampi eikä hän omaa maailman dominoivimman jalkapalloijan statusta.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
sopuli kirjoitti:
Haah... En juurikaan saa sympatiaa omalla mielipiteelläni. Oikeastaan omana pelkonani Ronaldinhon suhteen on se, että mies pysäyttää Brasilian pelin samalla tavalla kuin Barcassa pahimmillaan. Toisaalta minulla on heikko kohta pelaajille, jotka pystyvät loistokkaisiin pitkiin syöttöihin kuten Kaka. Saattaa myös olla, että kaikki Ronaldinhoa äänestäneet eivät osaa lukea tai vihaavat brasseja ;)
Minä ainakin jaan mielipiteesi, siis jos yleensäkään käsitin avausviestisi oikein. ;) Jos noista kahdesta täytyisi jompi kumpi pudottaa niin minun joukkueessani se olisi Ronaldinho. Yksi perusteista on Kakan parempi kahden suunnan pelaaminen ja toinen loistava pelin rakentelu.

Hyökkäykseen kyllä riittää Brasseilla reserviä joten Ronaldinho ei ole niiin tarpeellinen.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Perskele kun en lukenut kysymystä kokonaan ennen kuin vastasin ja näin ollen tuli vastattua Ronaldinho, mutta väärinpäin meni. Kyllä minä ennemmin poistaisin Brasilian joukkueesta Kakán kuin Ronaldinhon. Vaikka molemmat ovatkin erittäin tärkeitä miehiä seurajoukkueissaan, niin olen sitä mieltä, että Dinho on tärkeämpi Barcalle kuin Kaká AC Milanille.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ronaldinhosta on loppupeleissä enemmän iloa. Kakasta hankkiutuisin eroon.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
En panisi kumpaakaan kuin ehkä vahvassa kapulassa.

OHO. Kuin kysymyksen. En kerro kovin hyvin vitsejä portugaliksi.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kumman pudottaisit?

Tämä kysymys vaatisi ehkä pientä täydennystä, mutta vastataan nyt kuitenkin asetettuun kysymykseen. Eli pudottaisin molemmat mahdollisimman korkealta, mutta normaalille brassille luulisi kymmenen metriä riittävän, eikä tarvitsisi enää miettiä filmaamisvaihtoehtoa.
 
Viimeksi muokattu:

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Ronaldinho oli taas ihan turha kun tosipelit alkoi. Samanlaista tehotonta neppausta kuin cl-finaalissakin.

Kaka puolestaan erittäin hyvä ja teki oman ykkösduuninsa lisäksi voittomaalinkin. Ei mitään vaikeuksia valita Kakaa sen hevosnaaman edelle. Juninho paikkaisi hienosti, ja toisi erikoistilanteisiin taitoa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä toivoisin että Ronaldinho tippuisi, koska en henk.koht pidä hänestä. Mutta pidän häntä kuitenkin hieman parempana pelaajana, ja ihan mutu-tuntumalta heitettynä uskon hänen vahvistavan enemmän Brasiliaa. Eli siis joukkueen valmentajana tiputtaisin Kakan. Mä en oikein tiedä kumpaa tässä äänestyksessä tarkoitettiin, joten jätin äänestämättä. Enkä tosin muutenkaan tiedä tarpeeksi noista pelaajista, tai maan tilanteesta.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos Kaka on se Brasilian pelaaja, jota tässä taannoin (oliko se nyt eilen) haastateltiin kakkosella pelin tauolla/jälkeen, niin vastaan että vaikka Ronaldinho pois, pääasia tuo ihana ilmestys saa lisää ruutuaikaa..

Jos ei ollut oikea brassipelaaja kyseessä, vastaan Tampere.
 

Magnum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tempo & Devils
Hölmöhän olisi jos jommankumman pudottaisi. Joten en vastaa. Niin ja jos pakko olisi valita, ottaisin listan ulkopuolelta=) Brassien peli-ilo on yleensä ollut omalla tasollaan. Ensimmäinen peli ei vielä ollut "normaalia" peliä, toivon mukaan muuttuu kun tulee maileja mittariin.

Niin itse kysymykseen, en edelleenkään vaihtaisi kumpaakaan. Onneksi ei oikeasti tarvitse miettiä näin vaikeaa kysymystä..

Kröhöm... Kaka... Yskä iski...
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Jätän Shefkin.

Järjetön kysymys. Mahtuisivat molemmat jokaiseen mm-joukkueeseen. Kaka ei ehkä avaukseen, 'dinho jokaisen tiimin avaukseen.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Knightrider kirjoitti:
Jos Kaka on se Brasilian pelaaja, jota tässä taannoin (oliko se nyt eilen) haastateltiin kakkosella pelin tauolla/jälkeen, niin vastaan että vaikka Ronaldinho pois, pääasia tuo ihana ilmestys saa lisää ruutuaikaa..

Kyllä minä luulen, että se oli Kaká. IhQ!

Melko komeita vetoja mies esitteli molemmilla jaloilla ensimmäisessä pelissä. Tosipelit ovat vasta edessä, ja uskoisin miehen nostavan tasoaan tuosta. Ei minulla myöskään ole mitään sitä vastaan, että Ronaldinho karistaisi harteiltaan sen suurien pelien mitättömyyden maineen, mutta en vaan jaksa uskoa. Kaká on johtajan ominaisuuksia näyttänyt jo Milanissa, ja nyt on aika astua todenteolla parrasvaloihin.
 

Iso Vaalee

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä & Jallu Rantanen
Futisasiantuntijat on taas kokoontunut.. Kiukuttaa lukea näitä Ronaldinho hehkutuksia " mahtuisi jokaiseen avaukseen " - Okei, olen samaa mieltä, sillä kyllähän mies osannee pelata. Mutta sitten " Kaka ei ehkä avaukseen ". ANTEEKSI MITÄ !?!?!? Jokainen joka on edes vähän seurannut jalkapalloa tietää kuinka hyvä Kaka on. Omasta mielestä jopa parempi kuin Ronaldinho, ja uskallan väittää etten ole ainut jonka mielestä asia on näin. Kaveri on pari vuotta nuorempi, ja siirtyessään AC Milaniin syrjäytti Rivaldon ja Rui Costan.

Tähän aiheeseen liittyen. Kysymyksessä ei ensinnäkään ole mitään järkeä, mutta jos jompikumpi loukkaantuisi niin Ronaldinhon loukkaantumisella ei olisi nii suurta vaikutusta joukkueen esitykseen.. Ja ei, en äänestänyt kumpaakaan.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Iso Vaalee kirjoitti:
F
Tähän aiheeseen liittyen. Kysymyksessä ei ensinnäkään ole mitään järkeä, mutta jos jompikumpi loukkaantuisi niin Ronaldinhon loukkaantumisella ei olisi nii suurta vaikutusta joukkueen esitykseen.. Ja ei, en äänestänyt kumpaakaan.

Pyh pyh. Kyllähän asia on niin, että Ronaldinho on brassien pelin sielu ja ainoa korvaamaton pelaaja. Kaka on loistava pelaaja, muttei dominoi samalla tavalla.

Kukaan ei aiemmin ole muuten ottanut Dinhon kohdalla huomioon sitä, että vastustajat pelaavat järjestäen miestä vastaan min 2:lla pelaajalla, koska on pakko. Tällöin jää muille hyökkääville pelaajille enemmän tilaa toteuttaa brasilian peliä. Kroatia peli erittäin hyvänä esimerkkinä tästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös