Risto Dufva Lukon peräsimessä 2012–2016

  • 366 287
  • 2 024

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Huomenna on sitten Ristolla paikka näyttää onko nero vai joku muu.

Kaikki muu paitsi finaalipaikka tekee tästä kaudesta täyden flopin. Runkosarja oli sijoituksen puolesta ihan hyvä. Pelillisesti melko paskaa. Lukuisat rankkari- ja jatkoaika tappiot olivat anteeksiantamattomia. Jos ei siis finaalipaikka irtoa.

Itsepäinen budjettikuuri ja vajaalla risterilla pelaaminen on kostautumassa. Parilla täsmähankinnalla olisi tilanne eri tällä hetkellä.

Koko kauden on puhuttu, että mestaruus on tavoitteena. Jotenkin Dufvan teot puhuvat tuota vastaan.

Dufva jätti kauden onnistumisen yhden kortin ja yhden pelin varaan. Jos tämäkin kausi päättyy pannukakkuun, niin paljon on tekemistä, että kansa jaksaa sitoutua ensi kauden runkosarjaan. Mulla ainakin loppuu mielenkiinto jo tähänkin kauteen, jos huomenna ei voittoa tule. Pronssin saa antaa suoraan vastustajalle. Sillä ei tee yhtään mitään.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
tsepäinen budjettikuuri ja vajaalla risterilla pelaaminen on kostautumassa. Parilla täsmähankinnalla olisi tilanne eri tällä hetkellä.

Ai niin kuin Kärpillä, joka teki kaksi täsmähankintaa. Vahalahti loukkaantui tilanteessa, jossa uusia pelimiehiä ei joukkueeseen enää saatu.

Olen siitä samaa mieltä, että vain finaalipaikka kelpaa. Tavoitteet ovat mestaruudessa, mutta minä tyytyisin myös hopeaan. Kävi huomenna miten tahansa, toivon Dufvalle työrauhaa neljänneksi kaudeksi.
 

Samuel72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leijonat
Huomenna on sitten Ristolla paikka näyttää onko nero vai joku muu.

Kaikki muu paitsi finaalipaikka tekee tästä kaudesta täyden flopin. Runkosarja oli sijoituksen puolesta ihan hyvä. Pelillisesti melko paskaa. Lukuisat rankkari- ja jatkoaika tappiot olivat anteeksiantamattomia. Jos ei siis finaalipaikka irtoa.

Itsepäinen budjettikuuri ja vajaalla risterilla pelaaminen on kostautumassa. Parilla täsmähankinnalla olisi tilanne eri tällä hetkellä.

Koko kauden on puhuttu, että mestaruus on tavoitteena. Jotenkin Dufvan teot puhuvat tuota vastaan.

Dufva jätti kauden onnistumisen yhden kortin ja yhden pelin varaan. Jos tämäkin kausi päättyy pannukakkuun, niin paljon on tekemistä, että kansa jaksaa sitoutua ensi kauden runkosarjaan. Mulla ainakin loppuu mielenkiinto jo tähänkin kauteen, jos huomenna ei voittoa tule. Pronssin saa antaa suoraan vastustajalle. Sillä ei tee yhtään mitään.

Jo on amatöörimäinen kirjoitus! Tuosta tektistä kun ottaa junttimaisen provosoinnin pois niin mitä jää jäljelle??? Liekö kirjoittaja ollut neljän promillen humalassa...?
Huomenna Game Seven, tsemppiä Lukko!!!
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Jo on amatöörimäinen kirjoitus! Tuosta tektistä kun ottaa junttimaisen provosoinnin pois niin mitä jää jäljelle??? Liekö kirjoittaja ollut neljän promillen humalassa...?
Huomenna Game Seven, tsemppiä Lukko!!!
Ai. Mulle ei kelpaa kuin finaalipaikka. Se on vähintä mitä tältä kaudelta pitää odottaa. Enkä oo yhtään humalassa. Mulle ei pronssiottelu merkitse enää mitään. Jos se sua tyydyttää, niin olkoon niin. Huomenna on Lukolla pakkovoitto. Muuten kausi on kaikista odotuksista johtuen täysi floppi.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ai. Mulle ei kelpaa kuin finaalipaikka. Se on vähintä mitä tältä kaudelta pitää odottaa. Enkä oo yhtään humalassa. Mulle ei pronssiottelu merkitse enää mitään. Jos se sua tyydyttää, niin olkoon niin. Huomenna on Lukolla pakkovoitto. Muuten kausi on kaikista odotuksista johtuen täysi floppi.

Näin kannattajan näkökulmasta ei kiinnosta yhtään ottaako Lukko pronssin eli siinä olen täysin samaa mieltä. 2000 Luvun ensimmäinen pronssi merkitsi, sillä se lopetti pitkän kuivan kauden. Mutta onhan tuo pronssiottelu jo tarpeeksi monta kertaa nähty. Ei se kuitenkaan ole kenelläkään joukkueella tavoitteena kauden alussa...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Itsepäinen budjettikuuri ja vajaalla risterilla pelaaminen on kostautumassa. Parilla täsmähankinnalla olisi tilanne eri tällä hetkellä.

Entäs jos ne pari täsmähankinta primadonnaa olisivat sotkeneet koko joukkuepelin ja Lukko ei olisi päässyt edes KalPasta ylitse? Ketäs silloin olisi syytelty palkkasotureiden hankkimisesta? Asiat voi nähdä aina vähintään kahdella eri tavalla... mun mielestä RD on onnistunut tuolla materiaalilla jopa yllättävän hyvin ja täydet tsäänsit on vielä tapella jopa kannusta.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Entäs jos ne pari täsmähankinta primadonnaa olisivat sotkeneet koko joukkuepelin ja Lukko ei olisi päässyt edes KalPasta ylitse? Ketäs silloin olisi syytelty palkkasotureiden hankkimisesta? Asiat voi nähdä aina vähintään kahdella eri tavalla... mun mielestä RD on onnistunut tuolla materiaalilla jopa yllättävän hyvin ja täydet tsäänsit on vielä tapella jopa kannusta.

Jep. Kyllä tuossa suhteessa on toimittu oikein. En missään nimessä olisi halunnut mitään höntsä Kaspareita, Daviseja yms. tähän joukkueeseen. Katson mielummin voitonnälkäisen Komulaisen tekemistä, joka ei ole joukkueessa ainakaan rahan takia.
 

Samuel72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leijonat
Ai. Mulle ei kelpaa kuin finaalipaikka. Se on vähintä mitä tältä kaudelta pitää odottaa. Enkä oo yhtään humalassa. Mulle ei pronssiottelu merkitse enää mitään. Jos se sua tyydyttää, niin olkoon niin. Huomenna on Lukolla pakkovoitto. Muuten kausi on kaikista odotuksista johtuen täysi floppi.
Minua ei kiinnosta koko pronssipeli yleensäkään! Saisi puolestani jäädä kokonaan pelaamatta!
On todella hölmöä väittää, että jos Game Seven hävitään on koko kausi ollut täysi floppi... Toki sinulla on oikeus kirjoitella ihan mitä haluat täällä ja nolata nimimerkkisi, jos se saa olosi paremmaksi...
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kyllä itsekin koen että välieristä häviö on paska juttu. Ihan pronssipeliä varten koko saatanan kaupunki on sinikeltainen. Vieläkin olen sitä mieltä että ellei joukkue finaaliin mene, saisivat kerätä RD:n johdolla ne nauhat ja julisteet pois. Tavoite on mestaruus, hopeakin täyttää vaatimukset, kaikki muu on pettymystä
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Minulla on torstai-iltana treffit naisen kanssa, jota ei jääkiekko kiinnosta, enkä herrasmiehenä aio katsoa netistä tilannetta. Lukko voittaa huomenna, Dufva saa synninpäästön ja torstain treffeillä päällimmäisin ajatukseni on perjantain finaalipeli.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Minulla on torstai-iltana treffit naisen kanssa, jota ei jääkiekko kiinnosta, enkä herrasmiehenä aio katsoa netistä tilannetta. Lukko voittaa huomenna, Dufva saa synninpäästön ja torstain treffeillä päällimmäisin ajatukseni on perjantain finaalipeli.
Ole huoleti, myös pronssipeli on perjantaina. Siirrettiin varmuuden vuoksi, kun Tapparalla on torstaina hallissa jotain muuta. Liigahan ei turhaan mihinkään asiaan reagoi, joten nyt oletan, että toimistolta on annettu mahtikäsky pudottaa Tappara pronssiotteluun.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Paska matka, paska matkan päätös. RD & lampaat keräämään ne vitun nauhat ja julisteet. Haistakaa kaikki paska
 

JiiVeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, St. Louis Blues
On tuo Dufva tosiaa aika velho, harvemmi mikään joukkue valmennetaan pronssipeliin kolme kautta putkeen. Eikä siinä, kyl koko joukkueen peli ollu täysin ala-arvoista. Ei mitenkään Game 7:n tasoista
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Toivottavasti seuraava valmentaja on sitten pelikirja-velho. Tähän vitun jalkapalloleireihin, barcelonan lomiin, pitsinnypläykseen ja kalastuskilpailuihin -valmennusmetodin tuloksiin näköjään kuuluu jäätyminen tärkeissä peleissä. Sama homma runkosarjassa. Kun pelejä olisi pitänyt ratkoa jatkoajalla, hävitään melkein joka saatanan kerta.
 

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Eiköhän tuo Duffan jääräpäisyys ole nähty, tervemenoa jonnekkin muualle. Vituttaa koko kauden surkea pelitapa ja sitten sukelletaan tärkeimmilä hetkillä. Ei me mitään vahvistuksia tarvita, eipä juu!
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivottavasti RD saa potkut. Kolme kautta ja eteenpäin on menty, mutta finaalia ei nähty. Tuloksesta kuitenkin pelataan, joten kolme vuotta ilman finaalia on tässä organisaatiossa sukellus niin kuin aikaisemmillakin valmentajilla. Saat käsiin käsittämättömän pelaajabudjetin, loistavat olosuhteet muihin nähden ja vielä hyvän liksan. Mitään ei ikinä saada aikaan.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Jos kolmannessa erässä ei tapahdu ihmeitä on tämä kausi täysi floppi. Totaalinen floppi. Sanoo @Samuel72 ihan mitä tahansa. Tämän kauden sijoitus tulee olemaan neljäs. Kolmas sijakaan ei tyydytä.

Ja ensi kaudella Vahalahti, Riska, Mikkola & kumppanit on jälleen vuoden vanhempia ja ainakin osa hitaampia kuin tänä vuonna. Ja tällä kaudella Lukon pelinopeus tai oikeastaan pelihitaus on ollut se suurin ongelma.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kovasti on tunteet pinnassa, mutta koitetaan muotoilla viesti asialliseksi. Nyt maksetaan kovaa hintaa budjettikurista ja vanhojen kehäraakkien ostoista. Kyllä menestyvässä joukkueessa pitää olla luisteluvoimaa ja käsiä. Päävalmentajan voisi vapauttaa tehtävistä, jollei hän ymmärrä sitä itse tehdä. Ensi kauden joukkue pitää rakentaa paremmin, monipuolisemmin. Kolme kautta velho veti ilman klassista peliätekevää sentteriä, josko sellainen olisi ostoslistan kärjessä.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Paska matka, paska matkan päätös.
Sopimusta on jäljellä vielä vuosi, joten matkan päätöstä pitää vielä odotella hetki.

Se pelaajabudjetilla ylpeily siirtorajalla tässä eniten vituttaa. Tosin en tiedä kuinka kovia nimiä siellä olisi ollut edes saatavilla.

Ville Niemisen "pakkopalkkaaminen" kesällä teki ison loven budjettiin, mutta takaisinmaksua se riski ei ainakaan vielä ole tuonut. Ehkä sitten perjantain pronssipelissä.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko polkee paikoillaan tällä hetkellä. Jo RD:n ensimmäisellä kaudella oltiin välierissä. Järkyttävään pettymykseen kausi päätyy, jos ei ihmettä tapahdu kolmannessa erässä.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Riston näillä mennään uhkapeli epäonnistui. Jo syksyllä oli nähtävissä, että joukkuetta olisi pistänyt vahvistaa. RD piti päänsä ja tässä lopputulos. Ei hyvältä näytä, kun Tappara pyyhkii Lukolla jäätä vuodesta toiseen.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Niin paljon kuin duffaa haukkunutkin niin se on kuitenkin myönnettävä, että Lukko pääasiassa puolusti hyvin pudotuspeleissä viisikkona. Homma ei jäänyt puolustuksesta tai maalivahdista kiinni.

Mutta kun hyökkäyspeliin ja ylivoimalle ei ole MITÄÄN annettavaa niin tulos on tämä. Vaan kaikki vastuu hyökkäyspelistä jätetään itse pelaajille. Tämä on viimeksi toiminut 2009. Silloin senttereinä duffalla oli Immonen&Hytönen. Tämän se vaatii että tällä tyylillä voi voittaa.

Lukolla on kaksi vaihtoehtoa:

1. duffa ulos
2. duffa jatkaa ja Lukko hankkii hyvän khl-tason ykkössentterin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös