RIP-ketju

  • 2 888 977
  • 11 653

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Itsekin yllätyin hänen iästään, koska esiintymistensä vuoksi oletin hänen olevan ainakin kymmenen vuotta nuorempi. Pitkän ja vaiherikkaan elämän hän pääsi kokemaan.
Itse luulin jopa yli 15 vuotta nuoremmaksi. Legenda.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Chris Cross (Allen) Ultravox basisti on kuollut 71 vuotiaana (Midge Uren FB:ssä)

Ehkä se tärkein bändi mulle mun nuoruudessa
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
R.I.P. Juuri pääsiäisenä tuli puhuttua hänestä.
Siinä oli kyllä taitava urkuristi. Pari kertaa oli ristinkirkossa urkurina koulun jumalanpalveluksissa ja soitti aina jotain omasta päästä muistaakseni jumalanpalveluksen lopussa. Ristinkirkossa (Lahti) urut on salin etuosassa oikealla joten näki miten jalat kävi, sormet liikkui ja soittaja heilui. Ihan jotain muuta mitä yleensä liittää urkuihin ja kirkonmenoihin.
 

Kopari

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jokipojat, Mikkelin Kittaajat
Kalevi Kiviniemi, tuo Finlandian hienoin urkutulkitsija on lähtenyt vihreämmille soittoareenoille. Varsinaisesti en ole urkumusiikin ylin ystävä, mutta kyllähän tämä esitys saa joka kerta kylmät väreet aikaan. On ollut tapana soittaa aina itsenäisyyspäivänä kappale isolla volyymilla, siitä tulee varsin isänmaallinen fiilis. RIP

 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kalevi Kiviniemi, tuo Finlandian hienoin urkutulkitsija
Siitähän tuo pääsiäisenä ollut, Kiviniemen liittyvä, keskustelu alkoi kun ihmiset alkoivat muistella missä ovat kuulleet Finlandian livenä jos missään. Ja minä muistelin että Kiviniemi veti sen aikoinaan upeasti Ristinkirkossa kun olin koulukkaana kuuntelemassa...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onkohan Kalevi Kiviniemi Kummelin Kalevi Härvän esikuva? Tuli vain mieleen...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Nyt oli Kosti Kurosen vuoro lähteä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Taas yksi Alaston ase-leffasarjan tähti poistunut keskuudestamme.

Onko niitä monta edes jäljellä? Nordbergin hahmo oli kyllä yksi muistettavimmista sivuhahmoista tuossa leffasarjassa
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
- No... Drugs...
- Hey, Nurse! Quick! Give this man some drugs! Quick! Can't you see he's in pain? Give him a shot quickly!
- No... no...
- Heroin... Heroin, Frank!
- Uh, Nordberg... that's a pretty tall order. You're gonna have to give me a couple of days on that one.

Aina tuo dialogi jaksaa naurattaa. RIP Nordberg.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
- No... Drugs...
- Hey, Nurse! Quick! Give this man some drugs! Quick! Can't you see he's in pain? Give him a shot quickly!
- No... no...
- Heroin... Heroin, Frank!
- Uh, Nordberg... that's a pretty tall order. You're gonna have to give me a couple of days on that one.

Aina tuo dialogi jaksaa naurattaa. RIP Nordberg.

Tuo oli kova.

"What's he doing in Detroit? Well, send him plane fare and a new pair of pants."

Ekan leffan avaus missä Nordberg salakuuntelee. Siinäkin on hienovarainen gag kun kaikki tieto ajasta, paikasta ja kiloista tulee kuin tykin suusta viiden sekunnin väijyn jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös