RIP-ketju

  • 2 906 935
  • 11 694

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä vuonna Antero Naali oli syntynyt? Varmaan hän oli 50 tietämillä, mutta tarkemmin tuosta ei mulla ole tietoa.

Osanottoni Elonkerjuun Marko Anttilan aka. Antero Naalin omaisille ja ystäville.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
R.I.P.

Joskus hiljattain (no, on tästä jo 17 vuotta aikaa), kun tuli itse vielä harrastettua musiikkia, olimme kertaalleen Lauri Tähkän ja Elonkerjuun lämppärinä, vaikka soitimmekin melko lailla erilaista musiikkia. Keikan jälkeen tuli jokunen sana vaihdettua Elonkerjuun soittajien (Antero, Simo ja Lenni) kanssa, ja tuolloin ainakin vaikuttivat mukavilta ja maanläheisiltä kavereilta.
Minä todellakin tykkäsin Elonkerjuusta noina aikoina, noin etnisin motiivein eteläpohjalaisena. Tähkän myöhempi ura on jättänyt täysin kylmäksi. Mutta oli komiaa musiikkia ja surullinen uutinen tämä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kova kato käy näiden lukuisissa sivurooleissa vuosien saatossa nähtyjen ja karhealla tavalla karismaattisten näyttelijöiden osalta. Wilkinsonin CV koostuu lukuisista sivurooleista sekä pienemmissä leffoissa että joskus ihan kunnon blockbustereissa, jonka lisäksi hän pääsi näyttämään taitojaan lukuisissa tv-sarjoissa. Palkintokaapissakin on lukuisia palkintoja, joka kertoo siitä, että hän osasi hommansa.
Lepää rauhassa, Tom, ja kiitos lukuisista hienoista roolisuorituksista, joita vuosikymmenien aikana meille pääsit näyttämään.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Professori Hämeen-Anttila kuollut 60-vuotiaana.

Nyt lähti kyllä kova tekijä omalla alallaan ja aivan liian aikaisin. Hämeen-Anttila taisi olla jopa Suomen ansioikkain islamin tutkija ja hänen haastatteluitaan tuli luettua kymmeniä ellei peräti satoja vuosien saatossa. Hänen tapansa kertoa asioista kuin asioista oli sekä selkeä, että usein myös ymmärtävä, jonka ansiosta suuret kansanjoukot, joilla ei ollut kosketusta islamilaiseen kulttuuriin, pääsivät perille sekä islamin uskosta että ihan tavallisten muslimien arjesta. Lepää rauhassa, Jaakko.
 
Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä olen nähnyt Jaakko Hämeen-Anttilan kirjamessuilla ohimennen, mutta pikkuveljeni istui vuosikausia molempien Hämeen-Anttiloiden luennoilla yliopistolla. Jaakko oli yksi maailman johtavia islamin asiantuntijoita. Tämä on todella surullinen uutinen.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ei tästä ole kauhean pitkä aika kun tuli edellisen kerran katsottua alkuperäinen Salem's Lot. Kova näyttelijä lähti.

RIP David Soul.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Brasilialainen jalkapalloilija ja valmentaja Mario Zagallo kuoli 92-vuotiaana. Esimerkiksi BBC:n nettisivuilla oli uutinen hänen kuolemastaan. Hän oli todellinen jalkapallolegenda. Arvostan häntä suuresti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös