RIP-ketju

  • 2 887 787
  • 11 651

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU



Kontekstina siis pitkälti kritiikki katolisen kirkon hyväksikäyttötapauksiin ja niiden järjestelmälliseen peittelyyn, vaikka O'Connorille tuo kuva edusti myös hänen äitiään ja lapsuuttaan. Lopputuloksena O'Connorin cancelointi ennen koko väsyneen termin keksimistä. Tuokin tuli ohjelman tekijöille yllätyksenä, kun siellä oli ihan toinen kuva kenraaliharjoituksessa. Ja mielellään olisivat ottaneet ihan muunlaisen esityksen ja kappaleenkin.

Tähän liittyen tuli vastaan Morrisseyn tänään julkaistu blogikirjoitus, jossa mies lataa täyslaidallisen kaikkien niiden tahojen niskaan jotka halveksivat O'Connoria tämän elinaikana mutta kuoleman jälkeen käänsivät takkinsa.

 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Pekka Laiho ja "Kun Hunttalan Matti Suomen osti". Hieno elokuva, hieno rooli. R I P Pekalle.
Pekka Laihon ja Matti Pellonpään joskus aivan maikkarin alkutaipaleella juontama Urbaani visa oli huippu ohjelma. Yritin etsiä pätkää siitä netistä, mutta ei. Harmi.

RIP.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Pekka Laihon ja Matti Pellonpään joskus aivan maikkarin alkutaipaleella juontama Urbaani visa oli huippu ohjelma. Yritin etsiä pätkää siitä netistä, mutta ei. Harmi.

RIP.
Tuota en muista, mutta itselle Laiho tuli ensimmäisenä tutuksi jostain kisailuohjelmasta Kolmoskanavalla (ennen kuin siitä tuli Maikkarin kanava). Se oli sellainen Alias-tyylinen peli kahden joukkueen kesken. En vaan muista nimeä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tuota en muista, mutta itselle Laiho tuli ensimmäisenä tutuksi jostain kisailuohjelmasta Kolmoskanavalla (ennen kuin siitä tuli Maikkarin kanava). Se oli sellainen Alias-tyylinen peli kahden joukkueen kesken. En vaan muista nimeä.
Tuo Urbaani visa oli eräänlainen pubivisa. Huumoria puolillaan. Joku tuon tyylinen olisi poikaa nykyäänkin telkkariin kaiken maailman masked singerien ym. vastapainoksi. Rennosti kysymyksiä ja vastauksia, ilman turhaa härpäkettä lisänä. Kolmoskanava oli muuten kanavan nimi tälläkin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minullekin Laiho tuli alunperin tutuksi Hunttalan Mattina. Leffa julkaistiin joskus 80-luvun loppupuolella marketeissa myytävässä Omaxi-VHS-sarjassa ja oli varmaan ensimmäinen ostettu leffa, mikä lapsuudenkotiin hankittiin. Olen välillä miettinyt, että tuon voisi joskus katsoa uudestaankin, mutta ei ole osunut TV-esityksiä silmään.

Mutta ongelma on näemmä helposti ratkaistu, se löytyy Elonetistä.

E: Olen näemmä väittänyt aiemmin tässä ketjussa Bud Spencerin kuoleman yhteydessä, että Superseriffi olisi ollut ensimmäinen kotiin hankittu leffa. Tuota samaa Omaxi-sarjaa. No, olen lähes varma että nuo olivat kaksi ensimmäistä, mutta tämän hetken muistikuvilla sanoisin että Hunttala oli ensin... Ikään kuin ketään kiinnostaisi.
 
Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pekka Laiho jäi omiin muistoihini Hunttalan Matin lisäksi roolistaan elokuvassa ”Herra Puntila ja hänen renkinsä Matti”. Lasse Pöysti näytteli Puntilaa ja Pekka Laiho Mattia.

Jalkapallon puolella Pekka Laiho oli FinnPan miehiä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jaahas... niin tippuu napit takista... yksitellen...

Taidankin katsella hänen muistokseen netistä jonkin Eagles-konsertin, jossa Randy vetää uralleen kohtalokkaan Take it to the Limit-kappaleen... virheettä, kuten aina ennenkin. Lopulta hän erosi yhtyeestä, koska koki niin valtavia paineita ko. kappaleen lauluosuuden korkeiden kohtien takia - se oli pakko kuitenkin esittää joka konsertissa, koska yleisö rakasti ja vaati sitä.



RIP Randy!

Edit: Kylläpä meni tunteisiin tuo esitys... vanha mies itkee...
 
Viimeksi muokattu:

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Take It To The Limit on yksi hienoimmista laulusuorituksista rockin historiassa. Lepää rauhassa Randy Meisner.
 
Yli 600 liigaottelua urallaan Kiekko-Espoossa, Bluesissa ja SaiPassa pelannut Timo Hirvonen on kuollut 49-vuotiaana syöpäleikkauksen jälkeisiin komplikaatioihin.

 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Yli 600 liigaottelua urallaan Kiekko-Espoossa, Bluesissa ja SaiPassa pelannut Timo Hirvonen on kuollut 49-vuotiaana syöpäleikkauksen jälkeisiin komplikaatioihin.


Nyt osui ikävän lähelle. Omia nuoruuden suosikkipelaajia. Se ainoa oikea #33.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En nyt muista, kävinkö täällä virallisesti suremassa David Crosbyn kuolemaa tammikuussa. Eikä sillä oikeastaan ole niin väliäkään. Kun Croz kuoli, olin toki surullinen, mutten yllättynyt. Eniten olin iloinen ja kiitollinen hänen elämästään. Se oli päällimmäinen tunne, ja se kantaa yhä. En sure David Crosbyä, vaan iloitsen häntä.









Vieläkin olen niin iloinen hänen musiikistaan ja siitä, että olen päässyt näkemään hänet. Se kertoo miehestä paljon. Hän jätti jälkeensä ilon ja onnellisuuden. Minulle ehkä merkittävin livenäkeminen koskaan. Olen nähnyt ihan helvetisti artisteja, mutta David Crosbyn näkeminen on ikuisesti top kolmosessa, ehkä jopa ykkösessä.

Kiitos David, että olit ja elit. Ja elät edelleen muistoissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös