RIP-ketju

  • 2 893 060
  • 11 664

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Ainakin itse Beck - sarjasta tutuksi tullut Stina Rautelin on kuollut 59 -vuotiaana
Miten musta tuntuu, että näitä "Beck -näyttelijä kuollut" -uutisia tulee harva se päivä. Onko tyyliin kaikki 60+ Swedu-näyttelijät käyneet piipahtamaan sarjassa.
 
Viimeksi muokattu:

Parson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Miten musta tuntuu, että näitä "Beck -näyttelijä kuollut" -uutisia tulee harva se päivä. Onko tyyliin kaikki 60+ Swedu-näyttelijät käyneet piipahtamaan sarjassa.
Rautelin ei vain piipahtanut vaan oli mukana kahteen otteeseen näytellen periaatteessa pääroolia - Lena Klingströmiä - itse Beckin ja Gunvaldin jälkeen. Äskettäin menehtynyt naapuria näytellyt mies oli huomattavasti iäkkäämpi. Rautelinhan oli syntynyt Suomessa
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rautelin ei vain piipahtanut vaan oli mukana kahteen otteeseen näytellen periaatteessa pääroolia - Lena Klingströmiä - itse Beckin ja Gunvaldin jälkeen. Äskettäin menehtynyt naapuria näytellyt mies oli huomattavasti iäkkäämpi. Rautelinhan oli syntynyt Suomessa
Rautelinhan oli siis ihan suomalainen, joka muutti Ruotsiin vasta kolmevitosena. Vakkarinäyttelijä Svenska Teaternissa vuoteen 1995.

Kevyet mullat.
 
Viimeksi muokattu:

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Bachman-Turner Overdriven alkuperäinen kitaristi-laulaja Tim Bachman on kuollut 71-vuotiaana. Hän oli tammikuussa kuolleen rumpali Robbie Bachmanin vanhempi veli.

 
Viimeksi muokattu:

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Pituushyppääjä Ralph Boston 9.5.1939 - 30.4.2023

Olympiamitaleja värisuora:
Kulta 1960, hopea 1964, pronssi 1968.
Paransi ME:tä kuusi kertaa, joka on useammin kuin kukaan muu pituushyppääjä.
Ennätys 835.
Lisäknoppina neuvoi Meksikon karsinnassa yliastumisten kanssa tuskaillutta Bob Beamonia siirtämään askelmerkkiään kauemmaksi kolmatta yritystään varten. Beamon pääsi sitten kolmannella hypyllään jatkoon.
 
Viimeksi muokattu:

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love

Suomalaisten rakastaman MasterChef Australia -ohjelman tähtituomari Jock Zonfrillo on kuollut yllättäen. Hän oli kuollessaan vain 46-vuotias. Zonfrillon ruumis löydettiin maanantaina Melbournen kadulta keskellä yötä, jolloin huolestunut ohikulkija soitti paikalle apua. Zonfrillon kuolinsyystä ei ole vielä tässä vaiheessa tietoa, kertoo Daily Mail.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suomalaisten rakastaman MasterChef Australia -ohjelman tähtituomari Jock Zonfrillo on kuollut yllättäen. Hän oli kuollessaan vain 46-vuotias. Zonfrillon ruumis löydettiin maanantaina Melbournen kadulta keskellä yötä, jolloin huolestunut ohikulkija soitti paikalle apua. Zonfrillon kuolinsyystä ei ole vielä tässä vaiheessa tietoa, kertoo Daily Mail.
Sen verran on tullut seurattua Master Chefiä, että tämä oli aika pysäyttävä uutinen. Voimia omaisille.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämän Jatkoajan RIP ketjun seuraaminen on sukua sille, että olen aina seurannut myös lehtien kuolinilmoitukset palstaa. Vanha kansahan on ennen vanhaan lukenut paikallislehtien kuolinilmoituspalstan todella tarkkaan. Onko minussa tirkistelijän vikaa? - en ainakaan myönnä sitä. Jostain syystä olen ollut aina vähän kiinnostunut noista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tämän Jatkoajan RIP ketjun seuraaminen on sukua sille, että olen aina seurannut myös lehtien kuolinilmoitukset palstaa. Vanha kansahan on ennen vanhaan lukenut paikallislehtien kuolinilmoituspalstan todella tarkkaan. Onko minussa tirkistelijän vikaa? - en ainakaan myönnä sitä. Jostain syystä olen ollut aina vähän kiinnostunut noista.
Itse luen kanssa. Kotoa opittu tapa.
 

Parson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat

Suomalaisten rakastaman MasterChef Australia -ohjelman tähtituomari Jock Zonfrillo on kuollut yllättäen. Hän oli kuollessaan vain 46-vuotias. Zonfrillon ruumis löydettiin maanantaina Melbournen kadulta keskellä yötä, jolloin huolestunut ohikulkija soitti paikalle apua. Zonfrillon kuolinsyystä ei ole vielä tässä vaiheessa tietoa, kertoo Daily Mail.
Tää tuli puskista. RIP
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse luen kanssa. Kotoa opittu tapa.
Kyllä. Luulen, että sinäkin olet kuullut paljon kotona, mummuloissa, sukulaisissa jne. vainajaa kunnioittavasta, rauhallisesta keskustelusta tyyliin "Se naapurin Penttikin on kuollut", "Joo minäkin luin Paikallisuutisten kuolinuutisista", "Ei tästä ole pitkä aika kun näin Pentin kaupassa ihan hyvä kuntosen näkösenä", "Äkkiä meni Pentti". Tuon tyylinen keskustelun aloitus on saanut leikattua hilpeänkin keskustelun vakavammalle raiteelle. Jopa pikku-Lemponen tajusi, että piti lopettaa ylimääräinen häärääminen, tunnelma muuttu kertalaakista "hartaaksi".

"Hartaaksi" se vetää täältäkin, kun täältä lukee noita.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Lautasella äsken italialaista safkaa, lasissa nyt skottilaista. Taivaallisia kokkauksia, Master Chef.
 
Suosikkijoukkue
Suomi, Liiga, alasarjat ja junnupelit.
Lautasella äsken italialaista safkaa, lasissa nyt skottilaista. Taivaallisia kokkauksia, Master Chef.
R.I.P. poistuneelle kokki ohjelman tuomarille.
Mun näkemyksen mukaan on italialainen ruoka ja skottilainen juoma on lähinnä mielikuvia. Maineikkaita tuotteita toki, mutta parempaakin ja halvempaakin on löytyy.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mun näkemyksen mukaan on italialainen ruoka ja skottilainen juoma on lähinnä mielikuvia. Maineikkaita tuotteita toki, mutta parempaakin ja halvempaakin on löytyy.
No siitä huolimatta Zonfrillon sukujuuret olivat Italiassa ja Skotlannissa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ausseissa asuvalta sukulaiseltani kuulin, että tuo alue ja etenkin hotelli, josta Jock löytyi kuolleena on paikallisen mafian ydinaluetta. Kuulemma pahamaineista porukkaa yöpyy siellä säännöllisesti ja murhia on tapahtunut useammankin kerran. Tiedä sitten, onko tässä kyse jostain tuollaisesta. Toivottavasti ei, vaikka surullista lopputulemaa se ei tietenkään muuttaisi mihinkään.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Gordon Lightfoot on kuollut 84-vuotiaana. Yksi 1960- ja 1970-lukujen vaihteen suurista folk-ikoneista.





 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös