RIP-ketju

  • 2 907 009
  • 11 695

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näytteli yhdessä Harry Potterissa maahista (uncredited eli ei päässyt edes lopputeksteihin) ja yhdessä Tähtien Sota elokuvassa ewokia nallepuku päällä ja ne ansiot riittivät siihen, että kuolema päätyi Hesarin uutiseksi asti?
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Niin - minulle, setämiehelle, tämä nykyajan tekniikka on tuonut helpotusta näissä synttärionnitteluasioissa. Tosin, eihän se nykyäänkään huono tapa ole lähettää onnittelukorttia postin välityksellä, mutta olen päästänyt itseni helpommalla ja lähetän nykyisin lastenlapsilleni onnittelut WhatsApp:in välityksellä ja lahjan MobilePay:lla.
Kyllähän tuollaisesta tietysti jää puuttumaan jotakin verrattuna vaikka itsetehtyyn onnittelukorttiin, mutta kersat ovat jo niin isoja, että taitaa tämä nykyinen(kin) tapa olla heille ihan ok - minua se helpottaa kovasti...
Ehkä setämiehenä alan itsekin kohta mennä, mutta velipuoleni perhe laittaa vieläkin kutsut lapsien synttäreille aina kortilla ja joulukortit tulee kotiin. Ehkä turhaa, mutta omasta mielestä todella hienoa. Se kertoo kuitenkin jollain tavalla viitseliäsyydestä.

Vanhemille lapsille joo ei tarvi samalla tavalla. Lapset vielä velipuolella niin nuoria että ovat itsekin tyytyväisiä kun kortti on tehty.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Näytteli yhdessä Harry Potterissa maahista (uncredited eli ei päässyt edes lopputeksteihin) ja yhdessä Tähtien Sota elokuvassa ewokia nallepuku päällä ja ne ansiot riittivät siihen, että kuolema päätyi Hesarin uutiseksi asti?
Se on meidän tapamme muistaa hienon näyttelijän elämäntyötä ja perintöä elokuvataiteelle.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ehkä setämiehenä alan itsekin kohta mennä, mutta velipuoleni perhe laittaa vieläkin kutsut lapsien synttäreille aina kortilla ja joulukortit tulee kotiin. Ehkä turhaa, mutta omasta mielestä todella hienoa. Se kertoo kuitenkin jollain tavalla viitseliäsyydestä.

Vanhemille lapsille joo ei tarvi samalla tavalla. Lapset vielä velipuolella niin nuoria että ovat itsekin tyytyväisiä kun kortti on tehty.
Vaimoni, en siis minä, tekee joka Joulu kaikki lähetettävät joulukortit itse. Se on hänen tapansa valmistautua Jouluun ja tuoda siihen jotain yksilöllistä. Itse tyydyn lähettelemään WhattsAppilla joulukortin läheisilleni, toki itse kuvattu ja somistettu kuva siinä runkona...
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voutilainen asui Triplassa, ja raporttien mukaan perjantaina ihminen on hypännyt parvekkeelta Triplassa.
Kävelin tuosta pe läpi, ja hän sieltä kaikesta päätellen on tullut alas. Ainahan nämä ovat surullisia tragedioita, mutta tämä tapaus tuntuu jotenkin erityisen surulliselta, vihastuttavalta ja käsittämättömältä. Kaikin puolin hyvin viehättävältä vaikuttanut henkilö. Tuplat tuohon ikää ja kyse olisi vasta 54/55 -vuotiaasta...
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Mudcrutch-yhtyeen toinen perustaja Tom Leadon on kuollut 70-vuotiaana. Mudcrutch oli Tom Pettyn ja Heartbreakersin eräänlainen esiaste. Julkaisivat 2000-luvulla kaksi levyä jotka menivät USA:n top 10:een. Tomin isoveli Bernie Leadon on yksi Eaglesin perustajajäsenistä.

 
Viimeksi muokattu:

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Kävelin tuosta pe läpi, ja hän sieltä kaikesta päätellen on tullut alas. Ainahan nämä ovat surullisia tragedioita, mutta tämä tapaus tuntuu jotenkin erityisen surulliselta, vihastuttavalta ja käsittämättömältä. Kaikin puolin hyvin viehättävältä vaikuttanut henkilö. Tuplat tuohon ikää ja kyse olisi vasta 54/55 -vuotiaasta...
Ymmärsin että se parvekeputoaminen tai -hyppy olisi tapahtunut pari viikkoa "liian" aikaisin, joskus 8.3. kieppeillä. Elän yhä ohuesti siinä toivossa että Jasmin ei olisi tehnyt lopullista ratkaisua itse.. :/
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärsin että se parvekeputoaminen tai -hyppy olisi tapahtunut pari viikkoa "liian" aikaisin, joskus 8.3. kieppeillä. Elän yhä ohuesti siinä toivossa että Jasmin ei olisi tehnyt lopullista ratkaisua itse.. :/

Paikalla oli siis nyt viime viikonloppuna runsaasti kynttilöitä, kukkia ja muistokirjoituksia/-viestejä sekä itkevä nuori nainen sytyttämässä kynttilää. Siitä päättelin, että kyse olisi Voutilaisen muistamisesta; en jäänyt lukemaan viestejä tai härnäämään surijaa vaan kävelin vain ohi.Toivon kyllä samaa kuin sinäkin.

Edit. toisaalta tosiaan, jos Voutilainen asui tuolla, niin kaipa tuo edusta olisi looginen muistopaikka muutenkin, kuolintavasta riippumatta...
 
Viimeksi muokattu:

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Procol Harumin sanoittaja Keith Reid on kuollut 76-vuotiaana. Teki sanat myös John Farnhamin You're The Voice-hittibiisiin.

 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Paul O'Grady on menehtynyt äkillisesti. Harmillista, sillä hän oli sydämellisen oloinen ihminen. Katsoin hänen ohjelmaansa toisinaan, mutta rehellisyyden nimissä on sanottava ettei se kyllä lukeutunut suosikkeihini. Silti, hän oli merkittävä hahmo myös siinä, että edisti tasa-arvoa hyvän mielen kautta, huumorillakin, ja yhdisti siten ihmisiä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Procol Harumin sanoittaja Keith Reid on kuollut 76-vuotiaana. Teki sanat myös John Farnhamin You're The Voice-hittibiisiin.

A Whiter Shade of Pale - never forget! Kappale, jota olen kantanut sydämessäni jo yli viisi vuosikymmentä...

Btw - yo. kappaleen kolmatta ja neljättä säkeistöä ei taltioitu alkuperäisenä, vain kaksi ensimmäistä, joskin kolmatta säkeistöä on kuultu konserteissa joskus ja neljättä erittäin harvoin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
A Whiter Shade of Pale - never forget! Kappale, jota olen kantanut sydämessäni jo yli viisi vuosikymmentä...

Btw - yo. kappaleen kolmatta ja neljättä säkeistöä ei taltioitu alkuperäisenä, vain kaksi ensimmäistä, joskin kolmatta säkeistöä on kuultu konserteissa joskus ja neljättä erittäin harvoin.
Samat fiilikset kappaleesta As Strong as Samson. Meninkin saman tien Youtuubiin muistelemaan progen kulta-aikoja ja Keith Reediä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Procol Harumin sanoittaja Keith Reid on kuollut 76-vuotiaana. Teki sanat myös John Farnhamin You're The Voice-hittibiisiin.


Rauhaisaa lepoa legendalle, syöpä vei valitettavasti hänetkin. Ei ole mikään vaatimaton elämäntyö kirjoittaa yhtyeelle nimeltä Procol Harum kaikki lyriikat yhtä levyä lukuunottamatta. Reidin osuus PH-musiikissa jää usein harmillisen vähän nostetuksi seikaksi, sillä esimerkiksi A Whiter Shade Of Palen kivijalka on Brookerin mukaansa tempaava urkusoundi sekä syvällinen tulkinta, jossa Reidin lyriikat ovat juurikin viimeinen silaus.

Reidin lyriikat ovat aika ajoin todella puhuttelevia ja koskettaviakin, mutta joku Whiskey Train on toisaalta osoitus, että perinteikkäämpääkin rokkilyriikkaa kumarrettiin. Viralliseksi jäseneksi Reid luonnollisesti laskettiin, sillä Reidin laskeminen tästä ulos olisi kuin olisi ottanut parhaiden päivien Robin Trowerin yhtyeestä sivuun, vaikkei Reidillä virkaa ollut itse esiintymisessä. Ja Reid oli myös aktiivinen silloinkin, kun Procol Harum oli telakalla. Se kertoo siitä, että Reid ei ollut vain yhden orkesterin varassa luovuutensa kanssa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Keith Reid kuollut, eikä iltapaskalehdissä mitään. Sitten kun joku yhden YouTube-biisin julkaissut räppäri kuolee, niin heti on isot otsikot. No, paska vissiin myy.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Keith Reid kuollut, eikä iltapaskalehdissä mitään. Sitten kun joku yhden YouTube-biisin julkaissut räppäri kuolee, niin heti on isot otsikot. No, paska vissiin myy.
Se myös kertoo siitä, minkä ikäistä toimituksen väki nykyään. Harvan median toimituksessa on enää töissä 1940- ja 1950-luvulla syntyneitä ihmisiiä ja keski-ikä huitelee lähempänä 30 ikävuotta kuin 50 ikävuotta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Se myös kertoo siitä, minkä ikäistä toimituksen väki nykyään. Harvan median toimituksessa on enää töissä 1940- ja 1950-luvulla syntyneitä ihmisiiä ja keski-ikä huitelee lähempänä 30 ikävuotta kuin 50 ikävuotta.
Kyllä, en odotakaan sitä, että missään mediassa olisi enää 1940- tai 1950-luvulla syntyneitä töissä, mutta jos nyt edes 1960-luvulta edespäin syntyneitä olisi. Joku media sen ikäisillekin pitäisi olla.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Keith Reid kuollut, eikä iltapaskalehdissä mitään. Sitten kun joku yhden YouTube-biisin julkaissut räppäri kuolee, niin heti on isot otsikot. No, paska vissiin myy.
Vanha ihminen kuolee = luonnollista, nuori ihminen kuolee = yllättävää

Ei tää niin vaikeeta ole ymmärtää.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vanha ihminen kuolee = luonnollista, nuori ihminen kuolee = yllättävää

Ei tää niin vaikeeta ole ymmärtää.
Merkittävä muusikko kuolee, se on uutinen.

Joku turha räppäri kuolee, se ei ole uutinen. Näitä kuolee kuin kärpäsiä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kuka on Arnold?

Keith Reidistä löydät kyllä tietoa.

Ei ole minun musiikkimakuani, koska tuntematon itselle. En jaksa hakea, mutta itse tiedät kyllä heti räppärit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös