RIP-ketju

  • 2 909 220
  • 11 700
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lisäksi hänen juontamansa rikosohjelma, jossa käytiin läpi murhamysteereitä Briteissä teki suuren vaikutuksen. Valitettavasti en muista kyseisen ohjelman nimeä tähän hätään.
Tää tuli vahdattua myös nopeeseen tahtiin läpi itekin. Critical Evidence (Ratkaisevat Todisteet) oli nimi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jussi-Pekka Rantanen kertoi kuolemasta äsken Ylen uutisissa. Sanoisin että silloin on ollut kova jätkä jos pääsee Suomessa uutisiin kuoltuaan.
Saakeli kun pelästyin, että J-P Rantanen olisi kuollut, mutta onneksi se olikin joku kova jätkä. Olen joskus tavannut uutis-Rantasen, mukavan ja sivistyneen oloinen kaveri kerta kaikkiaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Saakeli kun pelästyin, että J-P Rantanen olisi kuollut, mutta onneksi se olikin joku kova jätkä. Olen joskus tavannut uutis-Rantasen, mukavan ja sivistyneen oloinen kaveri kerta kaikkiaan.
Voin vahvistaa tämän, sillä olen minäkin hänet tavannut aiemmin tänä keväänä ja hetken aikaa jutellut hänen kanssaan. Helposti lähestyttävä ja rento tyyppi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Saakeli kun pelästyin, että J-P Rantanen olisi kuollut, mutta onneksi se olikin joku kova jätkä. Olen joskus tavannut uutis-Rantasen, mukavan ja sivistyneen oloinen kaveri kerta kaikkiaan.
J-P Rantanen on kyllä mies minun makuuni. Tommy Fränti on toinen. Siinä on kaksi suosikki uutismiestä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
I'm looking for a submarine. It's big and black, and the driver is a very good friend of mine.

Yksi parhaista repliikeistä Bond-leffoissa. Ja muutenkin, nyt lähti Ylikylän näyttelijä.
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
mulle Coltrane on ikuisesti alkoholisoitunut mutta äärimmäisen terävä rikospsykologi Edward ”Fitz” Fitzgerald sarjassa Cracker (Fitz ratkaisee). Käsittämättömän hyvä sarja joka menee muuten uusintakatseluun tämän ikävän uutisen myötä.

Sama.

Fitz ratkaisee oli myös jonkinlainen gamechanger tv-sarjojen maailmassa. Sarjalla oli iso vaikutus, esimerkiksi brittiläiset poliisisarjat muuttuivat sen suosion myötä huomattavasti synkemmiksi kuin mitä aiemmin oli totuttu näkemään.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kevyet mullat Jätille. Alkaa Harryn opettajat käymään vähiin
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kevyet mullat Jätille. Alkaa Harryn opettajat käymään vähiin
Onkos niitä nyt kuitenkaan vielä muita kuollut kuin Alan Rickman ja nyt Coltrane? Alkuperäinen Dumbledore toki myös, mutta se oli vain kahdessa leffassa ja oli aika heikossa hapessa jo toisen leffan ilmestyessä.

Ja toisaalta, mites se Coltrane sanoikaan. Hän ei ole täällä 50 vuoden päästä, mutta Hagrid on.
 

MegaForce

Jäsen
Onkos niitä nyt kuitenkaan vielä muita kuollut kuin Alan Rickman ja nyt Coltrane? Alkuperäinen Dumbledore toki myös, mutta se oli vain kahdessa leffassa ja oli aika heikossa hapessa jo toisen leffan ilmestyessä.

Ja toisaalta, mites se Coltrane sanoikaan. Hän ei ole täällä 50 vuoden päästä, mutta Hagrid on.

Tuossa löytyy listaa Harry Potter -elokuvien näyttelijöiden kuolemista. Tylypahkan henkilökuntaa näyttää jonkin verran olevan jo mennyt.

Ei tämän ketjun kamaa, mutta luulin Maggie Smithin (McGarmiwa) olevan jo kuolleen.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Leisure Suit Larryn äänenä muistettu Jan Rabson on kuollut 68-vuotiaana. Larryt olivat kyllä olennainen osa omaa lapsuutta ja teini-ikää. Ja vieläkin niitä on kiva pelata.

 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Pitkän linjan iskelmäpeltojen kyntäjä, "Kanarian keisari" Jorma Kalevi on kuollut 76-vuotiaana. Pirullinen keuhkofibroosi vei taiteilijan.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Hän oli myös ääninäyttelijänä tunnettu, ja ainakin minulle hän jäi ikuisesti mieleen Disneyn Kaunotar ja Hirviö -piirretyn rouva Pannuna. RIP Angela.

Niin ne kaikki mun nuoruuden suosikit alkaa poistuun. Angelan murhanratkomiset oli silkkaa taidetta. Ei ihan sataan päässy. Saapi nähdä kuka on 70/80-luvun viimeinen stara joka täällä vielä sinnittellee kun väkee on viime aikoina pudonnut vähän turhan tiheään.

Diiva Joan Collins on vielä hengissä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Niin ne kaikki mun nuoruuden suosikit alkaa poistuun. Angelan murhanratkomiset oli silkkaa taidetta. Ei ihan sataan päässy. Saapi nähdä kuka on 70/80-luvun viimeinen stara joka täällä vielä sinnittellee kun väkee on viime aikoina pudonnut vähän turhan tiheään.

Diiva Joan Collins on vielä hengissä.
Dick Van Dyke sentään elää ja (ilmeisesti) voi hyvin. Joulukuussa tulee 97 mittariin.

Dick Van Dyke tuli Angela Lansburyn aikalaisista ensimmäisenä mieleen, sarjasta Diagnoosi: Murha. Jotenkin tulee nuo sarjat (Diagnoosi: Murha ja Murhasta tuli totta) omassa mielessä yhdistettyä toisiinsa. Kai ne samoihin aikoihin näkyivät aikoinaan televisiosta.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
The Rasmus kertoi juuri Facebook-sivuillaan, että bändin entinen rumpali Janne Heiskanen on kuollut 43-vuotiaana. Janne oli todella iso osa sitä alkuperäistä Rasmus-soundia. Ensimmäinen keikka minkä ikinä näin oli Rasmus Raahen Työväentalolla lokakuussa 1996 ja teki lähtemättömän vaikutuksen. Aivan helkkarin kova kannuttaja lähti liian varhain. Juuri tuo varhainen funkki-Rasmus on edelleen sydäntä lähellä. Lepää rauhassa Janne.


 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös