RIP-ketju

  • 2 906 754
  • 11 694

Buster

Jäsen
Late Night with Conan O'Brienin (ja muidenkin Conanin proggisten) prop master Bill Tull:
Tuota lausetta lukiessa vasemmalta oikealle ehti käydä monenlaisia tunneskaaloja läpi, kun ei tiennyt kuka sieltä lopusta löytyy. Jo ensimmäisenä Conanin nimi tässä ketjussa jätti pari sydämenlyöntiä välistä.

Oli suosikkisketsejä tuolloin juurikin nuo Bill Tullin osuudet. Vähän jesaria, tikku ja käsinukke BOOM, Godzilla. Tuohon tapaanhan ne meni hienona kuivana ja kivikasvoisena huumorina. Noiden tipsien lopputulos oli aina huonolla tavalla nerokas. BOOM.
 

MegaForce

Jäsen
Sinäkö se yritit murhata Aarnion silloin joskus? Mutta joo, kyllä itekin viskelen tunkeilijoita granaateilla (omena).

Top kaksi mursua:

1) Muurisen Antti
2) Haminan Mursu
Lisätään vielä näin hieman jälkeen päin;

3) Vincente del Bosque
4) Luiz Felipe Scolari
5) Björn "Nalle" Walrus

Kevyet aallot vielä Haminan mursulle.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nichols oli jo jättämässä sarjaa ekan kauden jälkeen mutta MLK sai ylipuhuttua. Vaikea varmaan härmäläisen crackerin ymmärtää merkitystä sen ajan Amerikassa.

Nicholsin merkitys ei vain ollut TV:lle suuri, mutta myös Nasalle.



Tuolla videolla hyvin kerrotaan asiasta lisää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
RIP Reino Kosonen.
Ohhoh. Kyllähän tuolla jo reilut 80v oli ikää, mutta silti vähän yllätti. Tuttu mies kun Pieksämäeltä olen kotoisin ja joskus tuli oltua isälle vänkärinä kun Rennen perhepiirissä oli pukkikeikkaa.

Kevyet mullat.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
RIP vaan liikuntaneuvos Reino "Renne" Kosonen. Oli aikanaan hienoa katsella Varkauden Tarmon ja Keski-Savon Paterin pelejä paikan päällä. Välillä tuli menestystä ja välillä ei. Hienoa valmentaja. Yksi Suomen menestyneimmistä lentopallovalmentajista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
RIP vaan liikuntaneuvos Reino "Renne" Kosonen. Oli aikanaan hienoa katsella Varkauden Tarmon ja Keski-Savon Paterin pelejä paikan päällä. Välillä tuli menestystä ja välillä ei. Hienoa valmentaja.
Itsekin olin Paterin mestaruusjuhlia katsomassa Pieksämäellä kun vuonna 1999 voittivat KuPS:n SM-finaaleissa. On kyllä melko käsittämätöntä ajatella nykypäivänä että Pieksämäki oli vielä tuohon 2000-luvun ekan vuosikymmenen about puoliväliin saakka kova lentopallokaupunki, toki Pateri oli Varkauden ja Pieksämäen yhteisjoukkue mutta esim. naisten puolella Pieksämäki Volley oli vielä pronssilla 2005 ja Rennehän se oli vielä vuonna 2004 valmentanut Volleyn kultaan ja 2003 Suomen Cupin voittoon. Renne siirtyi sitten tuon jälkeen valmentamaan Pieksämäen ammattiopistoon lentopalloilijoita ja tuosta voi kyllä sanoa sen alamäen alkaneen Pieksämäen lentopallon osalta. Melkoinen Alex Ferguson oli tuo meidän Renne.

Yksi Suomen menestyneimmistä lentopallovalmentajista.
Eikös tuo ainakin SM-sarjan osalta ole menestynein valmentaja. Miehissä löytyy 9 SM-kultaa ja päälle yksi naisten SM-kulta, lisäksi Suomen Cupin on voittanut miehissä 10 kertaa ja kertaalleen myös naisissa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Eli sen Herrey’sin euroviisun tekijä on kuollut. Kevyet mullat.

Itselleni tulee mieleen tästä se, että kun Herrey’s esiintyi joskus tuolloin Suomessa, keikalla ollut kaveri kirjoitti käsivarteensa mustalla tussilla Herrey’s, lähes koko käsivarren leveydeltä. Onneksi tatuoinnit eivät olleet tuolloin yleisiä, varmaan kaveri olisi ottanut sellaisen. Pitää myös muistaa, että olimme tuolloin 8-vuotiaita.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Viimeksi muokattu:

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
1960-luvulla mainetta niittäneen The Seekers-yhtyeen alkuperäinen laulaja Judith Durham on kuollut 79-vuotiaana. Judith Durham Dies: ‘Georgy Girl’ Singer With The Seekers Was 79

Tämä on varmaankin se alkuperäisen The Seekersin tunnetuin hitti. Oli kyllä melko lailla aikaansa edellä tämä bändi. The Seekers oli myös ensimmäinen aussibändi joka löi Briteissä ja Jenkeissä isosti läpi.




Heinoa stemmalaulantaa.
Mulle heidän kipaleensa ”Turn, turn, turn” on eräällä tavalla tärkee.
Soi itse asiassa aika usein joillain Nostalgia-kanavilla.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lapsuuteni ystävän veli on kuollut. Kyllä minä hänet tunsin koska hän kuitenkin oli samaan aikaan ala-asteella kanssani. Ja tuli muutenkin kuultua hänen edes ottamuksistaan kun päätyi rikolliselle uralle. En tiedä missä jamassa oli nykyään. Kuoli kuitenkin vajaa viisikymppisenä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Olivia oli vähän ennen ”minun aikaani” huipulla mutta aivan uskomattoman kaunis nainen. Greasesta en niin pidä mutta vaikka Magic ja Twist of fate upeita kappaleita. Hyvää matkaa Xanaduun.



EDIT: Tuubi tietenkin ehdottelee lisää, tuli vastaan blondisuora Olivia, Agnetha ja Andy "BeeGee" Gibb. En tiedä olisiko pääni räjähtänyt Olivian ja Agnethan suukotellessa lopussa.


 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
RIP Issey Miyake. En mä muuten, mutta hyväntuoksuista dödöä on ostettu useampi kappale.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös