RIP-ketju

  • 2 907 946
  • 11 698

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siksi että laki sanoo että räkättirastaan saa ampua, mutta mursua ei saa
No äkkiäkös nuo nyt sekaisin menee, en minä ainakaan ala mistään biologian kirjasta tarkistamaan että mikäs otus se tuo nyt onkaan, vaan ammun heti, singolla. Jälkikäteen ehkä käyn jäljelle jääneistä kappaleista tutkimassa että mikäs perkele se pihalleni tunkeutunut otus olikaan tällä kertaa. Joskus se on räkättirastas, joskus mursu, joskus Jokeri-fani.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No äkkiäkös nuo nyt sekaisin menee, en minä ainakaan ala mistään biologian kirjasta tarkistamaan että mikäs otus se tuo nyt onkaan, vaan ammun heti, singolla. Jälkikäteen ehkä käyn jäljelle jääneistä kappaleista tutkimassa että mikäs perkele se pihalleni tunkeutunut otus olikaan tällä kertaa. Joskus se on räkättirastas, joskus mursu, joskus Jokeri-fani.

Mä heitän käsikraanateilla kaikkee.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mursuun pumpattiin jonkun verran nukutusainetta. Oliko niillä Korkeasaaren työntekijöillä selkeä tieto paljonko tuollainen mursu vaatii, jotta pysyy muutaman tunnin unessa? Meinaan vain, että jos kunto oli jo ennestään heikko (aliravitsemus, stressi, pitkä uintimatka) niin liiallinen lääkitys vie helposti ikuiseen uneen...

Ei ollut. Juuri nuo riskitekijät mainittiin jo siinä vaiheessa kun nukuttamisen mahdollisuutta pohdittiin. Tuo tunnistettiin todella isoksi riskiksi, ja samassa yhteydessä mainittiin, että oikean annoksen määrittely vaatisi kohteen punnitsemista, mikä on kuitenkin näissä olosuhteissa mahdotonta.

Eli kyllähän tuo oli niin, että vaihtoehtoja oli kaksi: 1. jättää eläin oman onnensa nojaan, jolloin se kokee tuskallisen nääntymiskuoleman tai 2. ottaa riski nukuttamisessa, jolloin hyvässä lykyssä eläin saadaan pelastettua, tai sitten se kuolee armeliaammalla tavalla kuin ensimmäisessä vaihtoehdossa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yritäpä itse uida pihan poikki metsään. Kyllä siinä hyytyy kovakuntoisempikin.

Ja vieläpä tuollaisten hampaiden kanssa!

Oikeasti varmasti todella hankala liikkua eteenpäin kuivalla maalla. Jos mä olisin mursu, niin molemmat hampaat olisivat katkenneet jo alle 10-vuotiaana ihan normaaleissa pihaleikeissä.
 

redpecka

Jäsen
Ja vieläpä tuollaisten hampaiden kanssa!

Oikeasti varmasti todella hankala liikkua eteenpäin kuivalla maalla. Jos mä olisin mursu, niin molemmat hampaat olisivat katkenneet jo alle 10-vuotiaana ihan normaaleissa pihaleikeissä.
Nallet (Walrus) käyttävät syöksykulmahampaitaan kiipiessään jäätä pitkin ja joskus puolustellessaan itseään pahis jääkarhulaattoreilta. Muita luontaisia vihuja niillä ei ole. Torahampaat ovat myös buenos kun kaivetaan pohjasta tsimpukoita.

Yhdessä Simpsons-jaksossa Homer muuttui mursuksi. Tsöpö & hjerttanen!
 

444

Jäsen
Sinäkö se yritit murhata Aarnion silloin joskus? Mutta joo, kyllä itekin viskelen tunkeilijoita granaateilla (omena).

Top kaksi mursua:

1) Muurisen Antti
2) Haminan Mursu
3) lukion matematiikan opettaja; piirsi kaikkialle puumerkikseen mursun kuvan. Kulki lempinimellä ”Mursu”. Oli muuten mahtavat viikset ja ihan mahtava tyyppi.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Antti Litjalle näin jälkikäteen kevyet mullat. Oli mahtava niissä Jarvan 70-luvun leffoissa. Nyt on vuoden sisään lähtenyt Litja ja Kirsti Wallasvaara, eli pääosan esittäjät Jarvan elokuvasta Mies joka ei osannut sanoa ei. Tuttuja toki myös monista muista tuon ajan elokuvista. Aika isoja puita nyt kaatuu.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Asiallinen rouva, jota tuli nähtyä kohtalaisen usein kaupungilla liikkuessa vuosien ja jopa vuosikymmenien saatossa. Oman aikakautensa (ja myös tämän vuosituhannen) legenda, jonka saappaita on aika mahdoton käydä kenenkään täyttämään. Leena Sarvi on aika hyvä manttelinperijä, mutta ei läheskään niin näkyvä hahmo kuin Suonperä. Hänen neuvojaan ja ohjeistuksiaan voisi moni eduskunnassa istuvakin noudattaa - kröhöm...Ano Turtiainen...kröhöm... - kuin myös osa nykynuorista. Lepää rauhassa, Kaarina. Olet sen ansainnut.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jälleen yksi kova näyttelijä pois keskuudestamme:

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös