Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 373 732
  • 6 907

M10

Jäsen
Mielestäni jokaisen HPK-kannattajan tulisi tehdä vähintäänkin muutama tunti talkootöitä tuolla työmaalla, että halli valmistuisi nopeammin käyttökuntoon.

Muutama tuntihan riittää!

**

Aika vaiheessahan tuo halli näyttää olevan, mutta mitäs sitä parin-kolmen viikon mahdollisesta myöhästymisestä. Vetäköön ne rästiin jäävät kotiottelut siellä sopulin ehdottamalla Kuivansillan kentällä ja 20 000 seisomapaikkaa saatana.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Onko muuten joku rakennusalaa enemmän tunteva huolissaan tuosta aikataulusta? Itse en asiasta sen enempää tiedä kuin että kyllähän nuo työmaat lopulta yllättävän nopeasti valmistuvat kun aletaan tekemään. On tässä kuitenkin yli kuukausi aikaa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Onko muuten joku rakennusalaa enemmän tunteva huolissaan tuosta aikataulusta? Itse en asiasta sen enempää tiedä kuin että kyllähän nuo työmaat lopulta yllättävän nopeasti valmistuvat kun aletaan tekemään. On tässä kuitenkin yli kuukausi aikaa.

Ja sehän riittää, että siellä voi pelata. Ei siellä mitään yleisöä tarvita. Jos ei meinaten mene palopiällikön tarkastuksesta läpi.

Hassisella ehkä kaksi viiva yksi unetonta yötä tulossa, mutta kyllä se valmiiksi saadaan.

Että silleen...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viivastyksen takana koplausta ja vilunkia?

Onko muuten joku rakennusalaa enemmän tunteva huolissaan tuosta aikataulusta?.

Niin, myös rakennusalaa laaja-alaisesti tuntevana päädyn pelkästään edellä nähtyjen kuvien perusteella sanomaan, että ilman korkeamman käden apua aikataulu tulee kusemaan aivan takuulla.

Pelejä siellä tietysti voi pelata, mutta yleisön pääsyä varmasti joudutaan rajoittamaan.

Loppukaneetiksi, ja viikon salaliittoteoriaksi, päädyn vielä vinkkaamaan, että mahtaakohan tämän "yllättävän" viivastysasian takana olla eräs jääkiekkoa televisioiva maksukanava, joka saanee uusia maksavia asiakkaita henkilöistä, joiden pääsy on "estetty" itse liveaktiin?

Täältä tähän
 

d2uce

Jäsen
Harjoitushallissa voidaan jo harjoitella, sillä HPK:n ukkoja taapersi sinne aamupäivällä varusteet niskassa. Voi tietysti olla, että ohjelmassa oli tossulätkää, kun kenelläkään ei ollut luistimia jalassa.

Muutenhan työmaa näyttää ankealta ja oma veikkaukseni on, että se ei valmistu ikinä.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Harjoitushallissa voidaan jo harjoitella, sillä HPK:n ukkoja taapersi sinne aamupäivällä varusteet niskassa. Voi tietysti olla, että ohjelmassa oli tossulätkää, kun kenelläkään ei ollut luistimia jalassa.

Muutenhan työmaa näyttää ankealta ja oma veikkaukseni on, että se ei valmistu ikinä.

Jos katselee vaikka lehtikuvia, niin huomaa, että jäähän siellä on. Tai sitten vain naispelaajilla on sen verran tiukemmat reidet, että potkaisevat vaikka betonilla normiluistimet vauhtiin.

Koskaan ei voi olla ihan valmista, aina on kehitettävää.

Että silleen...
 

d2uce

Jäsen
Jos katselee vaikka lehtikuvia, niin huomaa, että jäähän siellä on. Tai sitten vain naispelaajilla on sen verran tiukemmat reidet, että potkaisevat vaikka betonilla normiluistimet vauhtiin.

En ole harjoitushallin jäätä lehtikuvista viime aikoina bongannut, mutta oletan, että nämä liikkuvat kuvat luistelevista naisista oli Hämeen Sanomissa. Minä en kyseistä lehteä lue, kuin korkeintaan tänne linkitetyt nettiuutiset, joten tästä en voinut tietää. Pahoittelen vanhaa tietoa.

Tänään kuitenkin edustusjoukkue oli käsittääkseni ensimmäistä kertaa harjoitushallissa harjoittelemassa.
 

Teemu Aalto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HC Andersen
En ole harjoitushallin jäätä lehtikuvista viime aikoina bongannut, mutta oletan, että nämä liikkuvat kuvat luistelevista naisista oli Hämeen Sanomissa. Minä en kyseistä lehteä lue, kuin korkeintaan tänne linkitetyt nettiuutiset, joten tästä en voinut tietää. Pahoittelen vanhaa tietoa.

Tänään kuitenkin edustusjoukkue oli käsittääkseni ensimmäistä kertaa harjoitushallissa harjoittelemassa.

Tarkennetaan sen verran että Edustus harjoitteli eilen ekaa kertaa harjoitushallissa. Ensi viikolla muuttavat Patriaan ja ensi viikolla ovat myös jo jäällä siellä.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Ihmettelin viikonloppuna ohi ajellessani, että ihme homma kun sielä ei paineta hommia viikonloppuisin täydellä teholla. Luulis olevan intressiä.

No okei, kuunteli siellä joku radiota nosturin hytissä. Kai sekin työstä menee.
 

J.Petke

Jäsen
Juttuahan on siis ollut, että nuo pelikellopäädyn seisomapaikat poistuisi mutta ainakin tänään lehdessä oli teksti "päädyn seisomapaikat säilyvät". Eli jos lehdessä ei ollut virhettä niin hyvä niin. Kenelläkään varmaa tietoa?
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Ei kai sellaisesta ole puhuttu edes. Minun mielestäni koko ajan on ollut tiedossa, että pohjoispäädyssä pysyy s-paikat. Siitä paremmasta eli eteläpäädystä ne poistuvat, ainakin toistaiseksi.
 

d2uce

Jäsen
Patria-Areenalle pääsee jo näemmä harjoittelemaan. Tämän tiedon minulle tarjosi HPK.fi.

Tuosta toisesta kuvasta voi joku päätellä, miksi remontti näyttäisi etenevän hieman hitaanlaisesti.

Metritiski-Areenan päätyverkot näyttäisivät kuvissa olevan suoraan pakasta vedetyt. Miten mahtaa olla itse päänäyttämön laita?
 

M10

Jäsen
Metritiski-Areenan päätyverkot näyttäisivät kuvissa olevan suoraan pakasta vedetyt. Miten mahtaa olla itse päänäyttämön laita?

Niin eikös Jorma Hassinen aikanaan todennut, että "hyvät ne on", vaikka kiekkoa tuli eteläpäädyn verkosta läpi niin että veri lensi. Itse olin parin metrin päässä todistamassa, kun mies sai keskeltä verkkoa läpi menneen kiekon kasvoihinsa.

Seuraavan päivän lehdessä Hassinen vähätteli uusien verkkojen tarvetta. Tuskin siis niitä rempankaan yhteydessä uusiin vaihdetaan. Draamaa ja rytinää.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Asia, joka on meikäläisen silmään pistänyt jo vuosien ajan, ja toivonmukaan siihen nyt tulee muutos, niin noi betoniseinät ja portaat. Ilme paranisi huomattavasti, jos niihin viitsittäisiin roiskia maalia päälle.
 

Svitek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK juniorijääkiekko
Metritiski-Areenalla eli entisessä harkkahallissa on laitettu uusiksi aika paljonkin:
- Koko kaukalo
- Kaikki vaihto- ja toimitsija-aitiot
- Ilmavaihto- ja lämmityslaitteisto
- Valaistusta on lisätty
- Pelikello (ei ole vielä valmiina)
- Kaksi uutta pukuhuonetta (vanhatkin on rempattu)
- Katsomokin on laajennettu koko kaukalon pitkän sivun mittaiseksi
Itse asiassa halli on oikeasti hieno tällä hetkellä.

Patria-areenalla on jo muuten ensimmäinen peli pelattukin.
HPK:n naisten edustusjoukkue voitti eilen HPK:n D-95 juniorit 12-3 :)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Toivottavasti tämä ei koske myös hotseja.

Eikä cheerleadereita.

On tullut DK:nkin puolesta oltua viime aikoina vähemmän liikkeellä, täytyypä muuten heidänkin kuulumisia kysellä. Onkohan chirkkujen tiloja ja oloja parannettu yhtään?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin no, vanhoja ollaan rempattu siten, että ollaan koputeltu irti olevia laattoja ja vaihdettu vain ne esim keskeltä seinää. Kosteusongelmille ei olla tehty mitään.

Niin, hyvä että ovat löytäneet siellä työmaalla tälläisen kätevän keinon säästää rakennuskustannuksissa.

Tai sanotaan näin, että rahaa säästyy juuri tällä hetkellä.

Täältä tähän
 

M10

Jäsen
HPK:n nettisivut uudistuvat, which is nice.

hpk.fi kirjoitti:
Lukuisten kiusantekojen sekä keskustelijoiden vähäisyyden takia keskustelupalsta lopetetaan välittömästi. Jatkossa HPK:hon liittyvistä asioista voi keskustella Jatkoajan keskustelupalstalla.

Heh.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
HPK:n nettisivut uudistuvat, which is nice.

Hieno homma, että uudistuvat. Keskustelupalstan saakin lyöda alas puolestani. Hyvän keskustelupalstan ylläpitäminen on suhteellisen vaativaa puuhaa. Live seuranta kuulostaa hyvältä. Olisi suora linkki Joksille ja näkisi tilastot sun muut livenä, niin olisi hyvä. Pelaajahaastattelu videot olisi myös jees.

Mutta katsotaan mitä tuleman pitää.
 
Viimeksi muokattu:

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Sattumalta huomasin, että Joukkue -osastoon oli tullut Iskelmä Jannen pelaajakorttihaastattelu Loikaksesta. Ei videota, mutta ääni kuuluu kyllä.

Katos. Ja olipa vielä erittäin tuore haastattelu: "Pelaan nyt Kerhossa toista kautta, olen 24 vuotias". :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös