Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 369 833
  • 6 897

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jos Pushead haluaa kauas äänekkäimmistä kannattajista niin Sikakatsomo on juuri paikka jonne mennä.

Että silleen...
 

Rolli92

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos Pushead haluaa kauas äänekkäimmistä kannattajista niin Sikakatsomo on juuri paikka jonne mennä.

Että silleen...
Tästä erimieltä. Sikakatsomo ei ehkä nykyisellään jaksa huutaa koko pelin ajan, mutta silloin kun se nyt kymmenkunta kertaa pelissä innostuu, niin kyllä sitä ääntä silloin löytyy.

Itse en vierasfanina ensimmäisenä suuntaisi C-5:seen enkä kyllä G-kulmaankaan, vaan joko päädyn seisomakatsomoon, taikka sitten jäähyaitioiden puolelle kaidetta vasten nojailemaan.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Itse en vierasfanina ensimmäisenä suuntaisi C-5:seen enkä kyllä G-kulmaankaan, vaan joko päädyn seisomakatsomoon, taikka sitten jäähyaitioiden puolelle kaidetta vasten nojailemaan.

Niin, sitä päädyn seisomakatsomoa minäkin tarkoitin. Tai jos haluaa istumaan niin sitten päädyn istumapaikoille. Sieltä pääsee kätevästi baariin ja ulkoterassille. Ainoa pieni miinus on siinä, että vessaan joutuu menemään alakertaan.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Tästä erimieltä. Sikakatsomo ei ehkä nykyisellään jaksa huutaa koko pelin ajan, mutta silloin kun se nyt kymmenkunta kertaa pelissä innostuu, niin kyllä sitä ääntä silloin löytyy.

Itse en ole sitä ääntä kyllä kuullut. Koskahan Sikakatsomo on viimeksi huutanut "sika sika sika" huutoaan kun vastustaja saa jäähyn?? Tai huutanut "seula seula seula"?? Itse en ole kuullut viimeiseen kolmeen vuoteen. Sikakatsomo alkaa olla muutenkin keskittynyt liikaa siihen vastustajan mollaamiseen kuin oman joukkueen kannattamiseen. Okei olihan se vastustajalle rivouksien huutelu joskus kauan sitten hienoa, mutta ei minun mielestäni enää nykypäivän fanikulttuuria siksi itsekkin siirryin täksi kaudeksi G-kulmaan.
 

Ralph

Jäsen
Itse olen kulluut sika-huutoja tälläkin kaudella joka ottelussa. Ja kaikkea muutakin, tuomarin ja vastustajan haukkumsta jne. Tosin huutojen taso laskenut valitettavasti, mutta huudot kyllä jatkuu.
 

Rolli92

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse en ole sitä ääntä kyllä kuullut. Koskahan Sikakatsomo on viimeksi huutanut "sika sika sika" huutoaan kun vastustaja saa jäähyn?? Tai huutanut "seula seula seula"?? Itse en ole kuullut viimeiseen kolmeen vuoteen. Sikakatsomo alkaa olla muutenkin keskittynyt liikaa siihen vastustajan mollaamiseen kuin oman joukkueen kannattamiseen. Okei olihan se vastustajalle rivouksien huutelu joskus kauan sitten hienoa, mutta ei minun mielestäni enää nykypäivän fanikulttuuria siksi itsekkin siirryin täksi kaudeksi G-kulmaan.
Niin. Jos ei ole itse C-5:ssa, ei valitettavasti kuule huutoja, johtuen tästä iänikuisesta pienestä akustisesta ongelmasta lipan alla.Toivottavasti edes se vastustajan vaihtopenkki ne kuulee... Mutta kyllä siellä ääntä on ollut, jossei koko pelin ajan, niin ainakin paremmin kuin viimekaudella. Kyllä siellä on tuomareita huudettu hyllylle tälläkin kaudella, sikojakin on hiillostettu ja NHL starat ovat saaneet ansaitsemaansa huomiota mm vaihtoaition luukun sulkemisesta, ihmeparantumisista jne. Muutamia nokkelia vittuilujakin on kuultu, vähämmän toki kuin kultaisina aikoina. H-P-K, Kerho ja Pallokerho olee ovat ainakin olleet käytössä omien kannustamisen puoleltakin. Kyllä sielläkin yritetään, ei se ole ainoastaan G-kulman porukka.

Ja tärkeintähän on se että molemmissa päädyissä yritetään pitää ääntä, ei se G-kulmakaan HPK:n 1 ja 3erän hyökkäyspäätyyn asti järin hyvin kuulu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Kennedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Noutajat
Hyvä, että toimistolla ollaan hereillä fanien toiveiden suhteen. Tämähän näyttäisi olevan organisaation itse kuvaama pätkä ja luonnollisesti heidän julkaisema.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuo uudistus, että pelaajien sukunimi maalinteon yhteydessä huudetaan katsojien toimesta, on mielestäni huono. Tällöin itse maalintekijän nimen yhteyteen tulevaan kannustusälämölöön on satunnaisen katsojan hankala päästä.

Eilen esimerkiksi maalit teki Leino ja Vainio. Vainion maalissa, en edes tietänyt ketä lopulta maalinteki, kunnes kuulin numeron.

Haluaisin itse takasin kuuluttajan kuuluttamaan pelaajan sukunimet.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Tuo uudistus, että pelaajien sukunimi maalinteon yhteydessä huudetaan katsojien toimesta, on mielestäni huono. Tällöin itse maalintekijän nimen yhteyteen tulevaan kannustusälämölöön on satunnaisen katsojan hankala päästä.

Eilen esimerkiksi maalit teki Leino ja Vainio. Vainion maalissa, en edes tietänyt ketä lopulta maalinteki, kunnes kuulin numeron.

Haluaisin itse takasin kuuluttajan kuuluttamaan pelaajan sukunimet.

Itse en näe tuota nimen huutoa huonona asiana. Ymmärrän toki tuon pointtisi satunnaisen katsojan kannalta en vain tiedä mihin se on jäännyt, kun alkukaudesta otteluisäntä petro selittkin aina ennen pelin alkua mikä on homman juju ja samalla lämmitti yleisön. Mutta mitä olen pelaajienkin mielipiteitä kuunnellut niin he ovat olleet tästä nimen huutojutusta innoissaan ja kuulemma tuo lisäpotkua yrittää lisää.

Espoossa olleet kerhofanit huusivat myös siellä maalintekijän sukunimen ja tästä peukkua.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Itse en näe tuota nimen huutoa huonona asiana. Ymmärrän toki tuon pointtisi satunnaisen katsojan kannalta en vain tiedä mihin se on jäännyt, kun alkukaudesta otteluisäntä petro selittkin aina ennen pelin alkua mikä on homman juju ja samalla lämmitti yleisön. Mutta mitä olen pelaajienkin mielipiteitä kuunnellut niin he ovat olleet tästä nimen huutojutusta innoissaan ja kuulemma tuo lisäpotkua yrittää lisää.

Espoossa olleet kerhofanit huusivat myös siellä maalintekijän sukunimen ja tästä peukkua.

No siis omalla kohdalla tämä ei siis ole ongelma, koska seuraan joukkuetta kesät talvet varmaankin jo sairaalloisen paljon. Esimerkiksi isäukkoni, jolla on hieman huonohko näkö ja ei nyt heti muista esimerkiksi juuri Vainiota, vaikka seuraa myös todella kovasti Kerhoa.

Toisaalta tämä voi myös kasvattaa uusien tulokkaiden innostusta, katsojien siis. Tietynlainen yhteenkuuluvuuden tunne. Tässä on hyvät ja huonot puolensa. Minulle kelpaa jatkaa näinkin, mutta sen nimen pitää sitten kaikua selkeästi ja kovaa. Itse huusin molemmissa maaleissa niin paljon kuin lähti Leinon sekä Vainion nimen. Luulin, että toisen maalin teki Vänttinen, mutta ehdin vaihtaa. Isäukko huusi kännipäissään Vänttinen, koska ensin sanoin hänelle näin. Yritti sentään piruparka.

Omalla tavallaan siis kannattajana plussa tälle, satunnaisille katsojille, joita koitamme sitouttaa yms, voi olla hankala, tai sitten hyvä. Vaikea sanoa.
 

Kennedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Noutajat
Eihän mikään uusi käytäntö toimi ennen kuin siitä on muodostunut käytäntö. Pari vuotta eteenpäin ja lähes koko halli huutaa pelaajien sukunimen, yhteenkuuluvuuden tunne kasvaa ja "kulttuuri" (lue: Hämeenlinnalainen yhteisöllisyys) kehittyy eteenpäin. Mielestäni on hienoa, että tällaisella pienellä asialla voidaan luoda lisää tunnelmaa. Ehkäpä kymmenen vuoden päästä Rinkelinmäellä ihmiset huutaa pelaajien sukunimen lisäksi kannatushuutoja taputusten lisäksi - optimistisesti ajateltuna.

edit. Eikös maalintekijän voi näyttää videotaulullakin pärstän, nimen ja numeron avullakin? Tästä siis ihan kehitysidea toimistolle ellei ole jo osa arkipäivän toteutusta.
 

valkosulka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Minustakin maalintekijän nimen yhdessähuuto on kiva juttu.
Asiaa tehostaisi kyllä jos maalintekijän nimi/kuva olisi samanaikaisesti myös monitorilla. Oikean nimen huutaminen kun edellyttää että 1. tunnnistaa kaikki pelaajat ja 2. huomaa kuka oli maalitekijä. Voi olla liikaa vaadittu esim. kaukalon toisesta päästä.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerhon sivuille tulevissa maalikoosteissa näyttäisi nykyään olevan kuvanlaadussa 720p-vaihtoehto. Hyvä parannus!
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Minustakin maalintekijän nimen yhdessähuuto on kiva juttu.
Asiaa tehostaisi kyllä jos maalintekijän nimi/kuva olisi samanaikaisesti myös monitorilla. Oikean nimen huutaminen kun edellyttää että 1. tunnnistaa kaikki pelaajat ja 2. huomaa kuka oli maalitekijä. Voi olla liikaa vaadittu esim. kaukalon toisesta päästä.

Mielestäni taululle tulee juuri maalintekijän nimi ja naama, tuleeko myöhässä?

Mutta kuuluttajahan se aina sen numeron ja etunimen kuuluttaa, kyllä siitä jo varmaan tunnistaa pelaajan?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mielestäni taululle tulee juuri maalintekijän nimi ja naama, tuleeko myöhässä?

Mutta kuuluttajahan se aina sen numeron ja etunimen kuuluttaa, kyllä siitä jo varmaan tunnistaa pelaajan?

Kyllä toki tunnistaa, mutta entäpä satunnaiskatsoja? Tässä on kyllä suuri vastuu meillä aktiiviseuraajilla. Se nimi pitää kajauttaa kovaa ja selkeästi. Itse en osannut juuri kyllä seurailla videotaulua, voi hyvin olla, että siellä luki maalintekijä yms. Uskallan väittää, että Vainio ja Leino oli monelle vielä viime lauantaina tuntemattomia.

Noin muuten olen ihan positiivisin mielin tästä nimen huudosta.
 

Ralph

Jäsen
Oikean nimen huutaminen kun edellyttää että 1. tunnnistaa kaikki pelaajat ja 2. huomaa kuka oli maalitekijä. Voi olla liikaa vaadittu esim. kaukalon toisesta päästä.

Kerrotaanhan siinä kuka maalin tekee, esim. että "HPK... toinen maali.. maalintekijä, numero viisi... juuusoooo...." Ja siinä kun tarkoituksella hieman hidastellaan, pitäisin yleisön nopeasti kaivaa tietoon kuka on tämä numero viisi ja kuka on tämä Juuso.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ehdottoman hyvä tuo nimen huutaminen. Huuda mun nimee!
Voishan sen nimen sinne taululle laittaa avuksi niille, jotka eivät sitä tiedä, jollei jo olekin.

Kannustushuudoksi pitäis muuten saada takaisin kunnon Kerho-huudot. Onhan vanhassa kunnon Kerhossa paljon enemmän munaa kuin HPK-huudoissa. Tosin pääasia, että huudetaan ja siitä iso kunnia g-pisteelle.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Ehdottoman hyvä tuo nimen huutaminen. Huuda mun nimee!
Voishan sen nimen sinne taululle laittaa avuksi niille, jotka eivät sitä tiedä, jollei jo olekin.

Kannustushuudoksi pitäis muuten saada takaisin kunnon Kerho-huudot. Onhan vanhassa kunnon Kerhossa paljon enemmän munaa kuin HPK-huudoissa. Tosin pääasia, että huudetaan ja siitä iso kunnia g-pisteelle.

Todellakin on hyvä juttu tuo nimen huutaminen. Lisäksi olen erittäin positiivisesti yllättynyt sen toimivuudesta myös Hämeen jäykän kansan keskuudessa.

Ja G-kulmalle tosiaan helvetin iso hatunnosto organisoidun fanitoiminnan eteenpäinviemisestä. Matka on toki vielä pahasti kesken, mutta suunta on oikea.
 

Rolli92

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olipahan taas melkoista yksittäisen liigapaikkakunnan mustamaalaamista päivän iltasanomassa. Toimittaja oli päättänyt tutkia vähän katsomokulttuuria, ja päätynyt siihen, että sikakatsomohan se on tunnetusti tähän hyv paikka. No varmasti onkin, ei siinä mitään. Tottakai sieltä ne ”vitun homot" yms huudot oli bongattu. Näitä verrattiin "minä, me jokerit" huutoihin, jotka kuulostavat kuulemma oikein kivoilta. Varmasti kuulostavatkin. Näillä on vaan perkeleen iso ero, jota toimittaja ei oikein tainnut kässätä.
Homottelut kun ovat jokaisen henkilökohtaisia avautumisia, niitä ei huudeta kuorossa sinne, jollaisen kuvan tuosta kieltämättä sai jokerivertauksineen... Haluaisinpa nähdä, ja kuulla raportin yksittäisen henkilön sanavalinnoista esimerkiksi jokerien fanikatsomosta, tai mistä tahansa muusta liigahallista.

Ei sillä, vitun homon huutamisen kuuntelu aiheuttaa itsessäkin sen myötähäpeän, kunhan nyt taas avauduin kyseisen toimittajan sangen leimaavasta kirjoitustyylistä... Keltainen lehdistö nyt on tietysti sitä itseään
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tottakai sieltä ne ”vitun homot" yms huudot oli bongattu.
"Vitun homo" on melko tyylipuhdas paradoksi.

Sinänsä yllättävää, että ko. paska-aviisin toimittaja oli valinnut kohteekseen juuri HPK-Blues -tuplaottelun jälkimmäisen kohtaamisen. Ilmeisesti siksi, että Burana-Areenan huutelut perjantai-iltana olivat seuraavat: . Ei, kun huudeltiinhan siellä käsittääkseni pari kertaa kansallishenkisesti "Väinämöistä", mistä arvostus huutelijalle.
 

M10

Jäsen
Aika hyvin näyttäisi liput menneen kaupaksi lauantain HIFK-otteluun. Parhaat istumapaikat oikeastaan jo myyty / varattu. Hyvä hyvä, Fehr vetää. Ja miksei Robidas'kin.
 

Ralph

Jäsen
Aika hyvin näyttäisi liput menneen kaupaksi lauantain HIFK-otteluun. Parhaat istumapaikat oikeastaan jo myyty / varattu. Hyvä hyvä, Fehr vetää. Ja miksei Robidas'kin.

Totta tosiaan, tätä menoa otteluun saapuu yli 4500 katsojaa, joka olisi HPK:lle aika hieno saavutus, olkoonkin että vierasfanejakin paikalle eksyy varmasti monta. Onko halliuudistusken jälkeen ollut monessakin ottelussa yli 4500 katsojaa? Ensimmäisessä ottelussa taisi olla, myöskin siinä lauantaipelissä missä jaettiin paitoja. Lisäksi juhlaottelussa varmaan oli, tuskin muissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös