Rinkelinmäen C5

  • 23 598
  • 92

Ezbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara now and forever
Twite kirjoitti:
Vain kummallinen ihminen nauraa syöpähuudoille ja vielä kehuskelee asialla.

Täysin 100% fakta eli Oksan syöpähuuto on tosin väärinkuultu 'Oksa, syötä!' Mäkiahon ollessa ihan vapaana hyökkäyssinisellä.


Nää Oksan huudot raikasi Oksan pelatessa Blues:ssa, että sillai...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Rontti kirjoitti:
Paikallisten jääkiekkojoukkueiden pelatessa Hakametsässä, nähdään siellä aina maailman mahtavin hiljaisuustifo.
Tuo ei pidä paikkaansa. Kun kotijoukkueen pelaajalta viedään kiekko lavasta tai kyseinen pelaaja joutuu taklatuksi, on hallissa kymmenen sekunnin ajan perin närkästynyt huutomyrsky. Sitten hiljenee taas.
 

Ezbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara now and forever
Designer kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa. Kun kotijoukkueen pelaajalta viedään kiekko lavasta tai kyseinen pelaaja joutuu taklatuksi, on hallissa kymmenen sekunnin ajan perin närkästynyt huutomyrsky. Sitten hiljenee taas.

Puhuu mies, joka käy Suomen suurimmassa itkuluolassa seuraamassa pelejä. Eihän Hämeenlinnassa ole edes fanikatsomoa, C5 vaan v..tuilee dumareille ja vastustajalle, jos omilla menee huonosti niin heille myös. Oikein Ritariluola...
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Kovin traumatisoiva vaikutus näkyy C5:llä olevan, kun kaksi vuotta palstalla rekisteröityneenä ollut kirjoittaja katkaisee hiljaisuutensa tulemalla kirjoittamaan kolme ensimmäistä viestiään tähän ketjuun.
 

Ezbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara now and forever
Katsos palstalaiset alkavat provosoitumaan kun profiileita aletaan urkkimaan. Taitaa tuntua pistos sydämessä
 

d2uce

Jäsen
Ezbe kirjoitti:
Katsos palstalaiset alkavat provosoitumaan kun profiileita aletaan urkkimaan. Taitaa tuntua pistos sydämessä

Ai tää olikin jotain turhaa provoilua. No, onneks on moderaattoreita jotka vielä ovat 'meidän' puolella. Liekö niitä senttereitä heiluttelevia syövän huutelijoita koko sakki.

Eiköhän tässä ole vain yksi ja ainoa taho jossa jonkin asteinen pistos tuntuu. En vielä tässä vaiheessa keskustelua taida paljastaa ketä epäilen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ezbe kirjoitti:
Puhuu mies, joka käy Suomen suurimmassa itkuluolassa seuraamassa pelejä.

Eikös sinun Tappara-fanina kuuluisi edes hieman puolustaa Hakametsää, eikä nimittää sitä itkuluolaksi?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ezbe kirjoitti:
Mää sistis puhuin kyllä tuosta "ritariluolasta", jos ei viestistä huomannut...

Mielestäni puhuit hallista, missä Designer käy. HPK-faneja asustelee näet Tampereellakin, joten on ihan luonnollista, että meitä käy Hakametsässäkin melkoisen usein. Designerin hallikäynneistä en tarkallen tiedä, mutta itse olen käynyt viime vuosina Hakametsässä monta kertaa enemmän kuin Rinkelinmäellä.
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Jos jotain syöpähuutoja on ollut, niin vitun ääliöt. Ja tuolla tarkoitan tietysti niitä huutelijoita, en koko jäähallia, en koko sikakatsomoa. Samanlaisia idiootteja löytyy joka paikkakunnalta, se on sanomattakin selvää. Eli turha Tappara-fanin on tälläisestä vetää hernettä sieraimeen.
Hämeenlinnan reiluhenkinen "haista vittu"-meininki sopii lätkäpeleihin, arviolta keskimääräistä vähemmän olen tavannut niitä juntteja, jotka väärän fanipaidan takia haluavat iskuja alkaa vaihtamaan. Ensi kaudella tullaan taas teidän "latoon" harmi että areena-aika söi tunnelman meidän ladosta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sistis kirjoitti:
Designerin hallikäynneistä en tarkallen tiedä, mutta itse olen käynyt viime vuosina Hakametsässä monta kertaa enemmän kuin Rinkelinmäellä.
Laskinpa tuossa yhteen kuluvan (siis Tapparalle jo päättyneen) ja viime kauden runkosarjakäyntini, siis jotta montako kertaa kävin missäkin hallissa peliä katsomassa, ja kas, Hakametsä voitti Rinkelinmäen yhdellä. Ezpe oli siis tässä asiassa ihan oikeassa.

Se pitää vielä myöntää, että Hakametsässä olen käynyt omilla rahoillani vain silloin, kun Kerho on ollut siellä pelaamassa. Rinkelinmäelle menen aina omilla rahoillani, ja jotta pysytään ketjun aiheessa niin todetaan, että juuri koskaan en mene C5:een.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Ilmoittaudun "ottamaan vastuun" nimimerkki Ezben kiehahtamisesta ja heräämisestä näin kahden vuoden unien jälkeen. Rinkelinmäki-antipatia näyttää saavan tällä hemmolla ihan uudet sfäärit. Lähe Ezbe vaikka potkupalloa pelaamaan tai ota virveli kätöseen ja painu vesille. Aivan säälittävää tollanen provoaminen ja vanhojen kaivelu.
 

Ezbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara now and forever
Hiljennyn ja lopetan sikakatsomon leimaamisen muutaman mustan lampaan takia. Itsekkin olen seurannut yhden erän peliä sikakatsomon piippuhyllyltä, lukuisia pelejä muualta katsomosta... Niin ja menetätte kyllä Kerhomiehet aika paljon Jalosen lähdön myötä...
 

Luiro

Jäsen
Ezbe kirjoitti:
Niin ja menetätte kyllä Kerhomiehet aika paljon Jalosen lähdön myötä...

Ootko ihan tosissas?

Hämeenlinnassa ei kyllä valitettavasti ole enää tunnelmaa, eikä kunnolla edes tuolla sikakatsomossa (alunperin B1 muistaakseni). Ja se ääni jotenkin jää sinne lippaan, niin se ei kunnolla kuulu kentälle. Toista se oli ennen halliremonttia.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Mistäs nyt valitetaan?

Hassinen toteaa tämän päivän lehdessä, että C5een on lisätty neljä katsomoriviä ja kulkukäytävää kavennettu. Nytkö se kannustus sitten nousee? Mistäs nyt poraatte?

Että silleen...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Esitinkin asian muodossa "joku voi tuntea närää". En tiedä tunteeko, mutta ei kai sekään ihan poissuljettua ole? Lapsellisia ihmisiä on.

Jarpalle voisin vinkata, että en usko tässä kenenkään olevan savustamassa henkilöitä tai yhdistyksiä pois C5:sta. On vain tuotu julki, niin kuin asia kaiketi onkin, että suuri yleisö ei näe eroa Sikakatsomon (C5-katsomon koko yleisön) ja Sikakatsomo ry:n välillä, mikä voi aiheuttaa sekaannuksia. Ja mikä, kuten todettua, lienee enemmän median kuin Sikakatsomo ry:n tai sen jäsenistön vika.

Enkä toisaalta tiedä, liekö kyseinen sekaannuksen mahdollisuus sitten niin suuri asia, että siitä kukaan yöuniaan menettää. Kunhan nyt tuodaan mielipiteitä julki.

Niin, en tiedä onko se lapsellisuutta mikäli kokee närää senlaisesta tilanteesta niin kuin täällä joku toi esille, että olet seissyt Sikakatsomossa koko ikäsi ja kuitenkaan sinua ei hyväksytä Sikakatsomo ry:hyn. Näen kuitenkin niin, että suurin ongelma tähän on se että suuri yleisö ei näe eroa Sikakatsomon ja sen yhdistyksen välillä, joka on pieni osa sitä koko katsomoa. Itsekään en kieltämättä havainnut tätä eroa ennen kuin sen tästä ketjusta luin. Olen aina luullut, että se Sikakatsomo on se tietty katsomon osa mihin ne pääsiat ovat kerääntyneet. Ja näin varmasti moni muukin ajattelee. En tiedä, mutta auttaisko tätä asiaa valoittamaan jotkin kotisivut tms?

Itsekin seison aika monesti Sikakatsomossa kun peleissä käyn. Ja aika läheltä Sikakatsomo ry:n toimintaa pääsen seuraamaankin. Onhan se aika sisäänpäin lämpiävä yhdistys ja sen jäseneksi on vaikea päästä. Mutta toisaalta, miksi siihen pitäisi päästäkään jäseneksi helpommin? Kenties se on vain hyvä että siihen ei pääse liittymään siitä vain vaan sinut hyväksytään siihen mikäli hyväksytään ja näin voidaan yhdistyksen jäseniä kontrolloida. Jos joku haluaa siihen jäseneksi, niin varmasti kovalla halulla sen voi tehdäkin. Arvostan omalta osaltaan Sikakatsomo ry:n toimintaa, mutta en itse halua sen jäseneksi. Minun kannatusperiaatteeseeni ei kuulu toisten haukkuminen vaan omien kannustaminen ja toivoisinkin että Rinkelinmäelle Sikakatsomon lisäksi saataisiin myös varsinaiseen kannustamiseen keskittyvä kannustusjoukkonsa.
Ja lisättäköön vielä mikäli se jäi jotenkin epäselväksi, että kyllähän se Sikakatsomokin toki kannustaa omiaan myös, mutta ei pelkästään keskity vain siihen omien kannustamiseen.

Vai eikö Hämptonin seudulta löydy ihmisiä jotka ovat samaa mieltä kanssani ja haluaisivat panostaa täpöllä ennemmin siihen omien kannustamiseen?
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
Vai eikö Hämptonin seudulta löydy ihmisiä jotka ovat samaa mieltä kanssani ja haluaisivat panostaa täpöllä ennemmin siihen omien kannustamiseen?

Löytyy varmasti, mutta se on sitten eri asia löytyykö heitä tarpeeksi. Monet varmasti haluaisivat, mutta kun tulisi toteuttamisen aika, hiippaillaan hissuksiin takavasemmalle.

Itse en juurikaan kannusta peleissä vaan kuulun ns. epäfaneihin/mököttäjiin, vaikka hyvät ja huonot suoritukset kaukalossa välillä pääsevätkin salakavalasti synnyttämään spontaanin reaktion viilipyttymäiseen olemukseeni.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Löytyy varmasti, mutta se on sitten eri asia löytyykö heitä tarpeeksi. Monet varmasti haluaisivat, mutta kun tulisi toteuttamisen aika, hiippaillaan hissuksiin takavasemmalle.
Tässähän se suurin ongelma taitaa ollakin. Halua olisi monella mutta uskallus puuttuu. Itselläni on suuri unelma siitä että halliin saataisiin kunnon kannustus mutta ei tietoa siitä miten voisin itse sen aikaansaamiseen vaikuttaa ensinnäkin yksin ja toisinnakin etäkannattajana joka ei pääse läheskään joka peliin. Ainoa vaikutusväyläni asioihin taitaa olla Hämeen Sanomien sun muiden lehtien mielipidepalstat ja Jatkoajan keskustelupalsta. Näissäkin voin asioihin vaikuttaa oikeastaan vain innostamalla Kerho-kannattajia toimimaan asioiden eteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös