Rikkinäiset ja repaleiset – TPS:n sairastupa kaudella 2013–2014

  • 36 577
  • 81

Veikko40

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, FC Ilves, SC Classic, BC Pyrintö
Avataanpas jo nyt foorumi kauden loukkaantuneille. Toivottavasti ketjuun ei tule montaa vastausta.

Olen itse pari viikkoa Balkanin reissulla, mutta ohimenevästi kurkattuani palstaa olin huomaavinani, että ET-turnauksessa on jo paikat alkaneet joillakin prakaamaan (?). Onko Seikolan kylki ok ja muita vammoja julki toisilla?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Onko Seikolan kylki ok ja muita vammoja julki toisilla?
Mä en tiedä mistä tämä Seikola + kipeä kylki on lähtenyt liikkeelle.
Ainoat asiat, joita mä olen huomannut kyseisestä aiheesta, ovat Matias Strozykin twiitit:

"Seikola jättänyt pelin kesken toisella erätauolla. Sai toisessa erässä osuman alavartaloon, pelasi sen jälkeen silti pari vaihtoa."
"Seikolan vamman laatu on vielä mysteeri. Todennäköisesti ainakin tässä vaiheessa vielä "varotoimenpide". TPS:n toiseksi tärkein puolustaja."

Voidaanko näistä sitten päätellä jotain vai ei? Huomattavasti enemmän voitaisiin mielestäni päätellä siitä, että pelaako Seikola tänä iltana vai ei. Sen me taas saisimme selville TPS:n kokoonpanoista. TPS:n kotisivuille odottelisin listauksen ilmestyvän, mutta toisaalta -TMA-:n viesti eilen puolenyön aikoihin ei vaikuta kovin lupaavalta sen suhteen.
Olen seuraavat päivät kännykän varassa ja poissa toimistolta - - -
European Trophy -liveseurantakin alkaa suunnilleen vajaat puoli tuntia ennen matsien alkua, joten saattaa hyvinkin olla, että TPS:n kokoonpanoa SC Berniä vastaan saamme odottaa aina tuonne lähes alkuvihellykseen saakka.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Mä en tiedä mistä tämä Seikola + kipeä kylki on lähtenyt liikkeelle.

TS:ssa valmennus puhui jostain krampista, jonka vuoksi Seikola jätti matsin varmuuden vuoksi kesken. Tiedä ny näistä. Parempi kuitenkin ottaa aina varman päälle tässä kohtaa kautta.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
TS:ssa valmennus puhui jostain krampista, jonka vuoksi Seikola jätti matsin varmuuden vuoksi kesken. Tiedä ny näistä. Parempi kuitenkin ottaa aina varman päälle tässä kohtaa kautta.
Eli siis hetkinen... yhteenvetona Seikolan loukkaantumistilanne:

- osumaa alavartaloon: Matias Strozyk @ Twitter
- piteli selkäänsä: 20Booris13 @ Otteluketju
- kyljessä ongelmia?: Veikko40 @ Sairastupaketju
- jotain kramppeja: valmennus @ Turun Sanomat

Tähän kun vielä yhdistetään ne lehdissä (Salon Seudun Sanomat? ja Länsi-Suomi?) lauotut kommentit joukkueen tasosta, Vahalahden sopimuksesta ja Pitsiturnauksen mielekkyydestä, niin eiköhän Seikolalle saada jonkinlainen pää- tai ainakin asennevammakin luokiteltua. Tämähän alkaa olla jo melkoisen hajalla tämä meidän ykköspakkimme. Eihän tästä paketista puutu enää oikeastaan muuta kuin se, että Seikolan parempi puolisko menee kertomaan jossain naistenlehdissä miehensä nivusongelmista...
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mitäs se Strozyk twiittaili että "Seikola oli ainoa uusista joka ei ollut paikalla eikä myöskään harjoittele!" Onko Seikolan tilanteesta ollut jossain muualla paremmin tietoa?
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Mitäs se Strozyk twiittaili että "Seikola oli ainoa uusista joka ei ollut paikalla eikä myöskään harjoittele!" Onko Seikolan tilanteesta ollut jossain muualla paremmin tietoa?

Maanantain Tussarissa (paperi) oli juttua että sai Liberec-pelin ekassa erässä tällin päähänsä eikä palannut enään kaukaloon, ei mulla ainakaan sen tarkempaa tietoa ole.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Kume lähti kesken pelin pois ja piteli ilmeisesti rannettaan. Toivottavast ei nyt hajonnu.

Meni valtimo auki ranteesta ja äijä välittömästi ensiapupolille tiputukseen ja lisäverta saamaan.

Vähintään kaksi viikkoa poissa, jos tuli hermo- tai jännevaurioita (joka on aika yleistä kuitumailasta tulevissa iskuissa) niin minimissään kuusi viikkoa saikkua.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Meni valtimo auki ranteesta ja äijä välittömästi ensiapupolille tiputukseen ja lisäverta saamaan.

Vähintään kaksi viikkoa poissa, jos tuli hermo- tai jännevaurioita (joka on aika yleistä kuitumailasta tulevissa iskuissa) niin minimissään kuusi viikkoa saikkua.

Minä kuulin että luistin olisi osunut... Mutta 2-6 viikkoa lienee tosiaan realistinen odotus paranemiselle.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Minä kuulin että luistin olisi osunut... Mutta 2-6 viikkoa lienee tosiaan realistinen odotus paranemiselle.

Jep, aamun Tussarissa oli juttua ainakin että luistimesta tuo viilto olisi tullut.

Muutakin päivitystä TS:ssa oli Tepsin loukkaantumistilanteeseen, Seikolalla aivotärähdys, Suomisen reidessä on repeämä joka vaatii ainakin kolme viikkoa huilia ja Tuomainen oli eilisestä pelistä sivussa kuumeen takia.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Jep, aamun Tussarissa oli juttua ainakin että luistimesta tuo viilto olisi tullut.

Muutakin päivitystä TS:ssa oli Tepsin loukkaantumistilanteeseen, Seikolalla aivotärähdys, Suomisen reidessä on repeämä joka vaatii ainakin kolme viikkoa huilia ja Tuomainen oli eilisestä pelistä sivussa kuumeen takia.

Hyökkääjäkauppaan siis mars! Kakkossentteriksi kaavailtu Tadas ulkona ja Suominen lienee varmasti kokonaan ulkona loukkaantumisen vuoksi, en usko että try-out johtaa soppariin koska näytöt tähän asti olivat niin kehnot.
 

Silencie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suikkanen kertoi torilla, että jänteitä ei onneksi ollut mennyt poikki. Ja alustavan arvion mukaan Tadas on kehissä syyskuun lopussa.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
hc.tps.fi tiedottaa seuraavaa:

"Liettualaishyökkääjä Tadas Kumeliauskas loukkaantui viime torstaina pelatussa Tappara-ottelussa. Vamma oli luultua lievempi ja hän palannee kehiin syyskuun loppupuolella.

TPS-kasvatti Tuomas Suominen on alaraajavamman takia poissa kokoonpanosta 2–3 viikkoa. Suomisen try out päättyi viime viikolla ja hän jatkaa joukkueessa toistaiseksi ottelukohtaisella sopimuksella."


Eli siis Tumpinkin try-out näköjään jatkuu.

Linkki kyseiseen uutiseen sivustolla hc.tps.fi
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Onko siitä Seikolan tilanteesta mitään tietoa, eli onko mukana askissa huomenna?

Mainitaan kyllä TPS:n otteluennakossa, eikä loukkaantumisesta siinä puhuta, toisin kuin Tadaksen tapauksessa, joten luulisin että aika suurella todennäköisyydellä pelaa
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pulli ja Bertrand loukkaantuneina sivujen mukaan. Lisätietoja odotellessa.

En ymmärrä miksei sinne voi heti kirjata mikä on vaiva (jos tiedossa). Kuumeinen pelaaja tai käsi poikki oleva pelaaja on kuitenkin ihan eri asia.
Pahoja menetyksiä molemmat.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Pulli twitterissä:
"8 puudutusta neljään peliin.. Jos se levolla sitte hoituis"

edit. ja -TMA- lähettää terveisiä twitteristä;
"Jatkoajan #HCTPS-osion kirjoittajille terveisiä, että loukkaantunut/sairastunut merkintä on Pelaajayhdistyksen ohjeistuksen mukainen. Tarkempaan tiedotukseen tarvitaan pelaajan tapauskohtainen suostumus ja matsipäivänä tähän ei aina ole mahdollisuutta."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös