Rekkaribongausketju

  • 209 226
  • 1 764

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Tavoitteena ollut 100 ennen kauden alkua alkaa luisua käsistä. Varmaan 2kk oli 95 haussa, ja vihdoin pari pv sitten sen sain. Ja toki heti 5min päästä toinen 95. Tätä on rekkaribongaus. Silmä kovana kyllä tuolla mennään, mutta jos ei osu, niin ei osu.

Kauntdaun 809, ei kyllä herätä juuri mitään intohimoja. Satasen lähestyminen päähommassa alkaa jo tuomaan vähän haikeita mielialoja. Kaiholla muistelee jotain 10-20 aikoja, kyllä silloin oli mukavaa ja jännää. Kohta mekaanista suodatusta vain.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Kai sitä vois tämänkin harrastuksen aloittaa, kun 1 ja 2 tullut jo vastaan. Tuo 2 oli autokouluauto, jonka rekkari oli OPE-2 ja olen jo nähnyt OPE-5:n, mutta perhana kun en muista minkä firman autoja ne oli. Voisi mennä niiden parkkipaikalle bongaileen niin pääsis ihan mukavasti alkuun.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Kai sitä vois tämänkin harrastuksen aloittaa, kun 1 ja 2 tullut jo vastaan. Tuo 2 oli autokouluauto, jonka rekkari oli OPE-2 ja olen jo nähnyt OPE-5:n, mutta perhana kun en muista minkä firman autoja ne oli. Voisi mennä niiden parkkipaikalle bongaileen niin pääsis ihan mukavasti alkuun.
ope-1 - ope-5 kuuluu kilvet.com:in mukaan firmalle: Auto-Opisto Oy, Joensuu. Sinne vaan sitten bongailemaan!
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
22 bongattu viime viikolla Erottajan Shellin liikennevaloissa Rovaniemellä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
On tämä kummalinen laji. Ensin haen 48:a puolitoista kuukautta, sitten kolmessa ja puolessa tunnissa tulee vastaan 48, 49 ja 50. Näin kävi eilen, sen lisäksi 48 ja 49 tuli bongattua illemmalla uudelleenkin. Nyt kai saa odottaa jouluun, sen 51:n kanssa, kun tommonen munkki kävi eilen.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
10,11,12 ja 13 nähty. On se kumma, että noita ei niin hirveästi ole edes tullut ennen nähtyä, ja nyt tulivat parin viikon sisään vastaan. 14 taasen on on liikkunut ennen vähän joka puolella, mutta myt kaikki ne ovat ilmeisesti ajaneet mereen.
Eilen bongattu 14, tänään samalla tiellä about kilometri aiemmin 15. Näin se homma etenee.
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Toukokuussa tämä hullutus alkoi, nyt hakusessa on 18, joita toki tuli vastaan vaikka kuinka ennenmuinoin, mutta nyt ei juuri yhtäkään...

No, tästä tämä, jouluun jos saisi 30 läjään niin olisin sangen tyytyväinen. Pari noista on jo tiedossa, mistä löytyy. Sairastahan tämä on eikä järjen hiventäkään koko touhussa. Mutta ah, niin koukuttavaa...
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
On tämä kummalinen laji. Ensin haen 48:a puolitoista kuukautta, sitten kolmessa ja puolessa tunnissa tulee vastaan 48, 49 ja 50. Näin kävi eilen, sen lisäksi 48 ja 49 tuli bongattua illemmalla uudelleenkin. Nyt kai saa odottaa jouluun, sen 51:n kanssa, kun tommonen munkki kävi eilen.

Ois kannattu käydä Tampereella kattomassa lätkää, jäähovin nurkalla oli 51 jenkkiautossa kiinni. Itse bongasin sen ja pääsin taas eteen päin
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Ja bongaus etene hyvässä vauhdissa pitkästä aikaa. 62 nähty eilen Tarrapaidan valoissa Jyväskylässä.
 

KevlarB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Syracuse B, Aaron B, Oral B
39 ei vaan perkele tule vastaan, ei millään. 38 ja 40 joka päivä !

<765
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Kesällä keskimääräinen bongausvauhti on kasvanut lähes kahteen rekkariin kuussa, joka on huikea nousu talven puoli vuotta kestäneestä numero 4:n metsästyksestä.

Erityinen hetki oli edessä muutama viikko takaperin, kun bongattuani numeron 12 sain parin yrityksen jälkeen numeron 13 jemmasta, ja lähdin samalta seimomalta hakemaan numeroa 14 niinikään tutusta paikasta. Kyseessä on n. 20-luvulta peräisin oleva upea taideteos, jollaisia ei enää (koskaan) tehdä. Noin sata metriä ennen tätä autoa, sen jo näkyessä tiellä, tuli saman kadun laidassa eteen joku 90-luvun puolivälin vihreänharmaa Renault-pakettiauto numerolla 14. Kliimaksini pilattiin.

Kahta bongattua numeroa ja paria viikkoa myöhemmin, olin eilen illalla kävelemässä oluttelulta takaisin koti-Vallilaan. Kaverit jäivät vielä jatkamaan baarikierrosta, itse väsyneenä halusin jo nukkumaan. Tästähän sain toki kuittia ja läpänheittoa siitä, että olen tullut niin vanhaksi jo. Näissä tunnelmissa silmiini sitten osui parkkipaikalta rekkari NOT-17. Osuvaa.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
63 oli eilen parkissa Jyväskyän tissibaarin edessä. Musta farkku-Audi.

65 ja 66 on tiedossa kyllä. 65 on Tapionkadun Siwan lähellä tien vieressä parkissa. (VINKVINK Opatsu)
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ei suju taaskaan saatana koko bongaus. Numerosta 226 numeroon 238 on kestänyt jotain pari kuukautta varmaan. No ei ihan mutta ikuisuuden kuitenkin. Hermo menee vaikka tän pitäis olla helppoakin nykyään.


Edit. Näköjään 20.7 on tullut 200 täyteen, mutta siltikin liian hidasta! Ei kestä tämmöstä!
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Aika hyvin meni alkuvuosi aina kymppiin saakka, mutta sitten 11:t katosivat juhannusviikosta alkaen totaalisesti kunnes lopulta viime perjantaina natsasi. Aina ennen niitä tietenkin näkyi harva se päivä. Nyt haussa 13.

Ajelin eilen Hanko-Hyvinkää-tietä Lohjanharjulla sijaitsevan Land-Rovereita kauppaavan autoliikkeen ohi. Pihalla oli kymmeniä 2-numeroisilla kilvillä varustettuja Lantikoita. Olisiko se itsensä pettämistä jos...
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Parissa viikossa olen edennyt aivan huikeasti, nyt haussa 251.
Olikin varsinaista ilotulitusta, parhaana päivänä löytyi neljä kilpeä. Nyt nuhjataan ties kuinka monettä päivää sinnikkäästi numerossa 256. Heti on tuska päällä kun ei etene.
 
Jotain 5 viikkoa siitä kun pääsin sataseen. Nyt haussa 150, eli hyvin etenee. Tällä vauhdilla ei mene kahta vuottakaan päästä 999:siin. Eli aika hyvin edelleen siinä n. kahden numeron päivä vauhdilla, kun ei laske vapaapäiviä joukkoon. Silloin kun ei tule juuri ajeltua tai muutenkaan bongailtua.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
753 päivää bongattu ja tänään olen siis suorittanut kolmasosan elämäntehtävästäni. Jäähallilla oli parkissa 333 oman auton edessä.

Kaljan paikka ilman muuta. *kippis*

Tylsää tämä on ollut satasen jälkeen, mutta loppuun mennän vaikka lääkityksellä.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Jees, eilinen oli taas ihan hieno päivä, Rovaniemen Cittarin parkkipaikalta (kiitos työkaverin vinkin) bongattu 23, ja ajankuluksi ympäri kaupunkia ajellessa tuli myös 24 vastaan Alakorkalossa Rovaniemellä.

Kohta vartti täynnä, jee! :)
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ajelin eilen Hanko-Hyvinkää-tietä Lohjanharjulla sijaitsevan Land-Rovereita kauppaavan autoliikkeen ohi. Pihalla oli kymmeniä 2-numeroisilla kilvillä varustettuja Lantikoita. Olisiko se itsensä pettämistä jos...
Ei todellakaan. Silloin kun hain kaksinumeroisia kävin aina bongauskierroksella kun vein Mazdaa huoltoon.
Nyt on pari päivää nyhjätty numerossa 268.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Eukko on tällä hetkellä mua 2 numeroa edellä bongauksissa. Tänään heitin sen kaupungille hakemaan toista autoa ja lähdin himaa. Seuraavan mua vastaan tulleen auton rekkari oli sen haku. No tietenkin seurasin autoa parisataa metriä, soitin sille ja käskin bongata. Sen se löysi ja lähdin himaan päin. Ja mitä helvettiä. Seuraava numero tulee mua 200m päässä vastaan. Nyt en seurannut, mutta ilmoitin taas kiltisti numeron olevan tulossa. Näin eukolle 2 bongausta lisää ja jo 4 kpl:n kaula. Lisäksi seuraavan numeron olinpaikka on tiedossa.

Olinko liian kiltti ja pitäisikö tästä lähin pitää nämä vain omana tietonani ja odottaa, että pääsen taas johtoasemaan???

edit: itse haen nro 20:a, ja jos joku tietää, mistä sen Turusta löytää helposti, niin vihjeestä saa mainetta ja kunniaa roppakaupalla.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Olinko liian kiltti ja pitäisikö tästä lähin pitää nämä vain omana tietonani ja odottaa, että pääsen taas johtoasemaan???

Ilman muuta pidät tiedon omanasi =). Itsellä nyt haussa 54. Pikkaisen vituttaa kun jotain numeroa etsit useamman viikon ja sitten kun sen näet, niin eikö viimeistään seuraavana päivänä näe taas saman numeron, mutta eri autossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös