Rekkaribongausketju

  • 210 367
  • 1 768

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
mäkine kirjoitti:
Nolo tunnustus...44 on ollut viikon verran haussa. Eilen yllätin itseni ajelemassa Viikin Metroauton parkkipaikalla Chevy-pakujen rekkareita katsastamassa. No eipä näkynyt.

Jeesus sun kanssas mies! Ettet häpeä?
Meikä ajeli lähes kaikki työmatkan varrella olevat parkkialueet läpi tänään ja haki sitä saatanan neljäkakkosta, joka on ollut hukassa jo varmaan kuukauden. Tarvii varmaan selata ketjua taakse päin ja varmistaa. Ei näy, ei...
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Viikon verran sai etsiä numeroa 2! Ja eilen kun tulin duunista kotiin niin tuli n.5min. välein numerot 2 ja 3! Kun pääsin kotiin ja lähdin kävelemään kaupungille, niin sieltähän körötteli vastaan numero 4!! Mahtava fiilis...eli numeroa 5 bongaamaan MARS
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tähän väliin sääntökysymys.

Bongasin pari päivää sitten 12 turvallisesti lähikaupan parkkipaikalta, ei siinä mitään. Mutta, istuin eilen ravitsemusliikkeessä ja näin jonkun toisen 12 porhaltavan ohi. Reagoin tilanteen ja sitten tajusin, että tämähän on jo nähty.

Näin sen sinänsä vain ohimennen, mutta toisaalta numeron näin aivan kristallinkirkkaasti. Kirjaimia siitä kilvestä en osaa sanoa.

Kelpaisiko tuommoinen bongaukseksi?

Laitan aina kirjaimet myös mukaan omaan kirjanpitooni, varmaankin vain laittamisen vuoksi.

Kuinka voin väittää nähneeni numeron, jos en kerran kirjaimia nähnyt? Kaiketi se takia, että vain numeroita haetaan?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
pernaveikko kirjoitti:
Laitan aina kirjaimet myös mukaan omaan kirjanpitooni, varmaankin vain laittamisen vuoksi.

Kuinka voin väittää nähneeni numeron, jos en kerran kirjaimia nähnyt? Kaiketi se takia, että vain numeroita haetaan?


No numeroitahan tässä vain haetaan. Tosin myös itseäni vituttaa, jos kirjaimet jäävät epäselviksi, mutta ei sille sitten mitään voi. Itse teen myös niin, että kun nyt etsin numeroa 42 ja näen numeron 33, josta en ole nähnyt kirjaimia, niin lisään ne talteen itselleni. Eli bongaan kirjaimet vaikka jälkeen päin. "Tilastot" * näyttää niin hienommalta. Ei sillä muiden kannalta ole mitään merkitystä.

Ja voit toki väittää nähneesi jonkun numeron, vaikka et olisi sitä nähnytkään. Jos siis tykkäät itsesi kusettamisesta. Tuolla et huijaa kuin itseäsi.


* "tilastot" = Joku ryppyinen a4-paperi eteisen komerossa tai missä se nyt mahtaa ollakaan.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
pernaveikko kirjoitti:
Tähän väliin sääntökysymys.


Jokainen luo tähän peliin sääntönsä itse. Joku haluaa noteerata vain itse ratin takaa havaitsemansa kilvet, jollekulle kelpaa ohimennen linja-auton ikkunasta nähty.
 

scholl

Jäsen
Jos menisin samalle linjalle kuin tuo Metro-Auton pihalla renkaiden potkiminen niin silloin voisin mennä American Car Showhin. Siellä arvottava Jimbo 25 toisi sen kaksfemman, mikä on nyt hakusessa, kun kuluneella viikolla bongasin James 24:n. Erikoista muuten, että Stadissa pyörii joku 5-6 kaksnelosta. Kun kakskolmonen oli piilossa jonkin aikaa niin näin paljon kaksnelosia. Sitten kun kakskolmonen löytyi niin se kaksnelonen tuli helposti sen jälkeen.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
21 tänään jonkun limusiinivuokraamon pirssisistä. Oli jo aikakin, koska kaikki muut 22-25 on täysin haarukassa ja tulee vastaan joka päivä. 22 otetaan randomina, 23 on haarukassa satavarmana ja tuttu 24 oli tänäänkin tutulla paikalla. 25 ja 26 on peruspullaa, mutta 27 en muista nähneeni. No mutta ajan kanssa. Kauntdaunissa aamulla puuttui 977 ja nyt haetaan 974:ää - hieno päivä siis.

Tavoite 30 ja 960 ennen kauden alkua.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
^^^ Ja juuri näin. 25 napsahti vielä tuosta schollin palkintokiesistä, joka tuli vastaan Kuusisaarentiellä tänään. 26 nyt haussa, kyllä kulkee taas! Uusi ajokkini on selvästi oikea rekkarimagneetti!
 

scholl

Jäsen
Joo no itse en mennyt sinne American Car Show tapahtumaan niin 25 ei ole noussut. 26 on muuten parkissa Ehrensvärdintiellä, jos haluat poimia. En usko, että pahemmin liikkuu sieltä.
 

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
Päivitetäänpäs omakin saldo näin "julkisesti". Etukäteen pelkäämäni 21 löytyikin suht kivuttomasti, joten kohtuu tahdissa edetään edelleen. Kevättä ja kesää odotetaan bongausmielessä erittäin suurella innolla.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
irGGu kirjoitti:
pitää etsiä se 63 ensin uudelleen, .


Muistaakseni eteläpuistossa asustelee JGR-63. Ihan 100% varma en ole. Siinä vilkkugrillistä hieman rantaan päin.

Nyt alkaa ottamaan päähän tää bongailu. 42 on edelleen hukassa. Yli kuukauden sitä on nyt etsitty. Olen varmaan bongannut kaikki aikaisemmat numerot jo uudestaan tässä välillä. Ja eteenpäinkin jo varmaan kuuteenkymppiin. Helvetti.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
scholl kirjoitti:
26 on muuten parkissa Ehrensvärdintiellä, jos haluat poimia.

VARMAAN uskon vihollista! Salettiin harhautus, jolla koitat voittaa vain aikaa mennäksesi edelleni. Piikkimatto tiellä? Hypnotisoivia rekkareita?
 

scholl

Jäsen
Näin ajossakin tänään 26:n. Ja tuon parkissaolevan olen nähnyt lukemattomia kertoja. Hauskaa. No ei se mitään. Kärsivällisyys kesän tuon.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
scholl kirjoitti:
Näin ajossakin tänään 26:n. Ja tuon parkissaolevan olen nähnyt lukemattomia kertoja. Hauskaa. No ei se mitään. Kärsivällisyys kesän tuon.

Tietty raja ylittyy, jos varta vasten lähtee hakemaan jotain numeroa. En ole ihan valmis vielä ylittämään tuota rajaa. Vaikka jos olisin määriksellä ottanut 26:n, olisin saanut iltapäivällä himoitun 27:n. Mutta kun ei niin ei.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
fastasashark kirjoitti:
Neljätoista tulee silloin tällöin vastaan työmatkalla. Nyt sitä metsästämään.
25. helmikuuta kirjoitettu.

Hermot oli jo pettämässä kun ei millään ole nro 14 tullut vastaan. Tänään töiden jälkeen tuli, muttei tuo "odotettu". Olin jo tilaamassa pellit omaan autoon nrolla 14, eihän se maksa kun tonnin..

Nyt saa vihdoinkin vaihtaa leveliä!

Level 15, here I come!
 

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Numero 20 ollut hukassa jo pitkään, turhauttavaa.. Siitä eteenpäin löytyykin sitten monta numeroa ihan kaveripiiristä, bongailtu reserviin, kunhan tuo 20 löytyisi jostain, ...kele! Hyvä kun kesä tulee ja harrastuksiin kuuluu amerikanromut niin tapahtumissa pääsee (ehkä) nopeasti eteenpäin noihin kolminumeroisiin.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
13 hakusessa. Näin sen perkeleen jo kerran, mutta sepäs tulikin bongausvuoroon vasta n. 10 minuuttia myöhemmin, kun sain numeron 12 plakkariin. Tämän jälkeen onkin sitten mennyt jo liian kauan. 14 on tietenkin näkynyt jo pariin otteeseen tässä välissä.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Wrighter kirjoitti:
...Nyt alkaa ottamaan päähän tää bongailu. 42 on edelleen hukassa. Yli kuukauden sitä on nyt etsitty. Olen varmaan bongannut kaikki aikaisemmat numerot jo uudestaan tässä välillä. Ja eteenpäinkin jo varmaan kuuteenkymppiin. Helvetti.
Ihan painajaista. Näin TÄNÄÄNKIN kaksi kertaa 42:n. Tässä on nyt varmaan jotain alueellisia eroja koska tuo tulee vastaan joka päivä (lähes.) Tosin näin kyllä yhen Porissakin pääsiäisenä joten silmää auki.

Mulla on nyt varma tieto missä 44 on nähty useinkin. Kerran kävin kurkkimassa muttei tietenkään ollut sillon siellä.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
15 tuli bongattua jo tänään. Pitkän kuivakauden jälkeen sain vähän vauhtia hommaan, parin päivän sisällä 14 ja 15. Myös 16 tuli bongattua tänään mutta n. 1/2 tuntia ennen viittätoista. No, ei kaikki voi putkeen mennä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
mäkine kirjoitti:
Ihan painajaista. Näin TÄNÄÄNKIN kaksi kertaa 42:n. Tässä on nyt varmaan jotain alueellisia eroja koska tuo tulee vastaan joka päivä (lähes.) Tosin näin kyllä yhen Porissakin pääsiäisenä joten silmää auki.

Mulla on nyt varma tieto missä 44 on nähty useinkin. Kerran kävin kurkkimassa muttei tietenkään ollut sillon siellä.


No nyt ennen kuin tulet elvistelemään tänne niillä 44,45 ja 46 havainnoillasi, niin minäpä ilmoitan juhlallisesti, että olen mukana pelissä jälleen! 42 löytyi pitkällisen hakemisen jälkeen tänään työmatkalla tai pirun paljon pidennetyllä työmatkalla. Tai senhän jo tiesitkin, mutta muille sen ilmoitan! Niin että minä olen nyt onnellinen!
 

Viljuri

Jäsen
Skoda (Octavia?) pongattu rekkarilla PIH-I. (I=1) tänään. Huvitti jonkin verran, mutta ei voi mitään. Tämän jälkeen en pongaa kyllä yhtään ja jotkin tiedot tässä ketjussa saattaisivat olla hieman siinä rajoilla...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viljuri kirjoitti:
Skoda (Octavia?) pongattu rekkarilla PIH-I. (I=1) tänään. Huvitti jonkin verran, mutta ei voi mitään. Tämän jälkeen en pongaa kyllä yhtään ja jotkin tiedot tässä ketjussa saattaisivat olla hieman siinä rajoilla...
Aika hyvin kuitenkin bongattu. Pääsit ykköseen asti. Etkä aio jatkaa? Mä jatkoin ja olen edelleenkin kakkosessa, eli kolmonen haussa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
47 on muodostumassa riippakiveksi. Vaikka olen tuota hakenut vasta muutaman päivän tiedän sen jo nyt muutamasta ennusmerkistä.
a) 48 on näkynyt tänäänkin usein
b) myös 46 pilkahtelee tämän tästä
c) myös 74 on tänään osunut silmiini, aivan kuin kiusanteon vuoksi

Pitänee lähteä Poriin, joskus sata vuotta sitten se YSK-47 Mustang kiersi sitä vitun Kesoilia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös