Reid Gardiner – ”puutarhuri”, joka tappaa talossa ja puutarhassa

  • 60 045
  • 327

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
En ymmärrä logiikkaasi. Käyn minäkin jalkapalloa pelaamassa vaikken saa siitä palkkaa. Tehkööt jokainen vapaa-ajallaan mitä haluaa kunhan pysytään suurinpiirtein lakipykälien sisäpuolella. Tuntuu vähän jopa typerältä kuluttaa palstatilaa tämmöisen rautalangan vääntämisen takia.
No älä sitten kuluta.

Minun logiikkani sanoo, että jos meet seuraamaan harkkoja ja haluat niistä kirjoittaa hupiukkona twitteriin, katsot ne harkat edes loppuun asti ennen kuin raportoit sieltä havaintoja puuttuvista ukkeleista.

Huomionhakuisuutta kirjoittajan toimesta minun mielestä tai vähintään ammattitaidottomuutta, jos yrittää olla journalisti.
 

TyöUkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No älä sitten kuluta.

Minun logiikkani sanoo, että jos meet seuraamaan harkkoja ja haluat niistä kirjoittaa hupiukkona twitteriin, katsot ne harkat edes loppuun asti ennen kuin raportoit sieltä havaintoja puuttuvista ukkeleista.

Huomionhakuisuutta kirjoittajan toimesta minun mielestä tai vähintään ammattitaidottomuutta, jos yrittää olla journalisti.
Tai sitten hän ei yritä olla journalisti vaan käy huvikseen tuolla, en tiedä. Silti paljon parempi toimittelija kuin yksikään Hesarissa työskentelevä.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No älä sitten kuluta.

Minun logiikkani sanoo, että jos meet seuraamaan harkkoja ja haluat niistä kirjoittaa hupiukkona twitteriin, katsot ne harkat edes loppuun asti ennen kuin raportoit sieltä havaintoja puuttuvista ukkeleista.

Huomionhakuisuutta kirjoittajan toimesta minun mielestä tai vähintään ammattitaidottomuutta, jos yrittää olla journalisti.

Tai sitten kyseinen hahmo vain kirjoitti sen hetkisen tilanteen Gardinerin puuttumisesta, kun harjoitukset olivat jo alkaneet. Kyllä kait harjoituksiin osallistuvien olettaisi olevan alusta alkaen harjoituksissa. Olettaisin ainakin ammattilaisjääkiekossa näin olevan.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No älä sitten kuluta.

Minun logiikkani sanoo, että jos meet seuraamaan harkkoja ja haluat niistä kirjoittaa hupiukkona twitteriin, katsot ne harkat edes loppuun asti ennen kuin raportoit sieltä havaintoja puuttuvista ukkeleista.

Huomionhakuisuutta kirjoittajan toimesta minun mielestä tai vähintään ammattitaidottomuutta, jos yrittää olla journalisti.

No ei kai tuo nyt niin paha juttu ole. Jos treenit on jo alkanut ja hyökkääjät on tonteilla ja Gardiner puuttuu niin eikö siitä ole ihan mahdollista ilmoittaa, kunhan sitten korjaa jossain vaiheessa että on tullut paikalle.

On tässä monta asiaa JYP.n liittyen josta voi mielensä pahoittaa, mutta en ihan tiedä miksi tästä pitää alkaa nillittämään.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Tai sitten kyseinen hahmo vain kirjoitti sen hetkisen tilanteen Gardinerin puuttumisesta, kun harjoitukset olivat jo alkaneet. Kyllä kait harjoituksiin osallistuvien olettaisi olevan alusta alkaen harjoituksissa. Olettaisin ainakin ammattilaisjääkiekossa näin olevan.
Miksi oletat, että Gardiner oli myöhässä? Ehkä hänellä on pientä vammaa/kireyttä ja oli esim. fyssarin hoidettavana ja sen takia tuli myöhässä jäälle tai varusteissa oli jotain pientä ongelmaa.

Olettaisin, että joukkueurheilua seurannut löytää muitakin syitä jäältä myöhästymiseen kuin sen, että pelaaja ei ole fyysisesti läsnä hallilla silloin kuin pitäisi olla
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
No ei kai tuo nyt niin paha juttu ole. Jos treenit on jo alkanut ja hyökkääjät on tonteilla ja Gardiner puuttuu niin eikö siitä ole ihan mahdollista ilmoittaa, kunhan sitten korjaa jossain vaiheessa että on tullut paikalle.

On tässä monta asiaa JYP.n liittyen josta voi mielensä pahoittaa, mutta en ihan tiedä miksi tästä pitää alkaa nillittämään.
Minulta kysyttiin minun logiikkaa, minä vastasin. Ei tässä ole mieltä pahoitettu, lähinnä huvittaa kuinka yritetään saada isompaa kohua aikaiseksi ja sitten joudutaan vetämään kohta puheet takaisin, kun ei maltettu katsoa niitä harkkoja loppuun tai edes vähää alusta eteenpäin.

Sama logiikka pätee toki aivan kaikkiin muihinkin twitterjournalisteihin, jotka huutavat siellä mitä sattuu sylki suuhun tuomaan. Sasha Huttunen nyt tulee etunenässä mieleen ja hänen "Sami Niku lähtee ihan just JYPistä" huutelut jo viime kauden syksyllä.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi oletat, että Gardiner oli myöhässä? Ehkä hänellä on pientä vammaa/kireyttä ja oli esim. fyssarin hoidettavana ja sen takia tuli myöhässä jäälle tai varusteissa oli jotain pientä ongelmaa.

Olettaisin, että joukkueurheilua seurannut löytää muitakin syitä jäältä myöhästymiseen kuin sen, että pelaaja ei ole fyysisesti läsnä hallilla silloin kuin pitäisi olla

Missä minä väitin Gardnerin olleen muualla kuin hallissa silloin kuin pitäisi olla? Minä kait totesin vaan siihen, että häntä ei näkynyt tuossa kuvassa.

Minä ymmärrän helvetin hyvin, että pelaajilla on ties millaista "ongelmaa" ennen ja jälkeen treenien, ja välttämättä kaikki eivät aina ole ruodussa kun treenit alkaa. Usko tai älä, mutta tiedän jopa.

Mutta yritä nyt sinä sisäistää, että tällä hetkellä JYP on ihan täysi numero UNO mitä tulee mediaseurantaan. Ja ihan jokainen haluaa olla pala sitä. Silloin sieltä menee läpi myös sellaiset jutut, joiden media-arvo on puhdas nolla. Kuten tässä tapauksessa näyttää olleen.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Missä minä väitin Gardnerin olleen muualla kuin hallissa silloin kuin pitäisi olla? Minä kait totesin vaan siihen, että häntä ei näkynyt tuossa kuvassa.

Minä ymmärrän helvetin hyvin, että pelaajilla on ties millaista "ongelmaa" ennen ja jälkeen treenien, ja välttämättä kaikki eivät aina ole ruodussa kun treenit alkaa. Usko tai älä, mutta tiedän jopa.
Siinä kohtaa missä "oletat kaikkien harjoituksiin osallistuvien olevan jäällä harjoitusten alkaessa". Jatkoit vielä seuraavassa lauseessa olettamuksiasi vielä vähän enempi asenteellisesti. Suoraan et toki asiaa sanonut, mutta viittasit siihen, että pelaaja ei toimi ammattimaisesti, kun ei ole kentällä harjoituksien alusta asti.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siinä kohtaa missä "oletat kaikkien harjoituksiin osallistuvien olevan jäällä harjoitusten alkaessa". Jatkoit vielä seuraavassa lauseessa olettamuksiasi vielä vähän enempi asenteellisesti. Suoraan et toki asiaa sanonut, mutta viittasit siihen, että pelaaja ei toimi ammattimaisesti, kun ei ole kentällä harjoituksien alusta asti.

Hetkinen nyt. Mikäs ihmeen olkiukko tänne ilmestyi?

Minä en käsittääkseni edes puolta sanaa puhunut pelaajan ammattimaisuudesta tuossa tilanteessa. Jos näin tein, varmaan lainaat tähän sen kohdan?

Ja kysymys. Jos sinä olisit ammattilaisjoukkueen päävalmentaja, niin OLETTAISITKO kaikkien pelaajien olevan käytettävissä harjoituksissa ajoituksellla 00:00:00? Nämä harjoitusajat kun eivät tuppaa pelaajille tulemaan mitenkään yllättäen...
 

Baldrick

Jäsen
Mitä helvettiä? Reid Gardiner on 1996 syntynyt? Tosin sitten kun katsoo, niin onhan nekin jo 28-vuotiaita, mutta jotenkin perstuntumalta olisin veikannut useamman vuoden yli 30-vuotiaaksi, mutta ei sekään käy järkeen, kun ei se mikään pitkän uran konkarikaan ole. Oman ikäisenikin pelaajat ovat jo kunnioitettuja veteraanipelaajia nykyään, vaikka vastahan ne oli breikkaavia junnuja.

Iski kyllä ikäkriisi, kun tuolta Liiga-puolen voimasuhdeketjuista Gardinerin syntymävuosi osui silmään.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Mitä helvettiä? Reid Gardiner on 1996 syntynyt? Tosin sitten kun katsoo, niin onhan nekin jo 28-vuotiaita, mutta jotenkin perstuntumalta olisin veikannut useamman vuoden yli 30-vuotiaaksi, mutta ei sekään käy järkeen, kun ei se mikään pitkän uran konkarikaan ole. Oman ikäisenikin pelaajat ovat jo kunnioitettuja veteraanipelaajia nykyään, vaikka vastahan ne oli breikkaavia junnuja.

Iski kyllä ikäkriisi, kun tuolta Liiga-puolen voimasuhdeketjuista Gardinerin syntymävuosi osui silmään.
No Gardiner näyttää mielestäni itseäni monta vuotta vanhemmalta ja oon 35v. Ehkä ikä yllätti myös senkin takia.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä helvettiä? Reid Gardiner on 1996 syntynyt? Tosin sitten kun katsoo, niin onhan nekin jo 28-vuotiaita, mutta jotenkin perstuntumalta olisin veikannut useamman vuoden yli 30-vuotiaaksi, mutta ei sekään käy järkeen, kun ei se mikään pitkän uran konkarikaan ole. Oman ikäisenikin pelaajat ovat jo kunnioitettuja veteraanipelaajia nykyään, vaikka vastahan ne oli breikkaavia junnuja.

Iski kyllä ikäkriisi, kun tuolta Liiga-puolen voimasuhdeketjuista Gardinerin syntymävuosi osui silmään.
Hiukset kun pikkasen alkaa lähtetään, niin ikää tulee heti lisää, huolimatta siitä minkä ikäinen olet. Ei Gardiner kalju vielä ole, mutta kuitenkin.
 

TyöUkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä helvettiä? Reid Gardiner on 1996 syntynyt? Tosin sitten kun katsoo, niin onhan nekin jo 28-vuotiaita, mutta jotenkin perstuntumalta olisin veikannut useamman vuoden yli 30-vuotiaaksi, mutta ei sekään käy järkeen, kun ei se mikään pitkän uran konkarikaan ole. Oman ikäisenikin pelaajat ovat jo kunnioitettuja veteraanipelaajia nykyään, vaikka vastahan ne oli breikkaavia junnuja.

Iski kyllä ikäkriisi, kun tuolta Liiga-puolen voimasuhdeketjuista Gardinerin syntymävuosi osui silmään.
Vastahan Mikael Granlundikin teki MM-kisoissa ilmaveivin ja sitä ihmeteltiin serkkupojan ja kaverin kanssa että "miten tuolla tommonen ysikakkonen on pelaamassa".
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Onko tää kaveri nyt oikeesti ihan menetetty tapaus jo? Siis siinä mielessä, että ei varmuudella tule jatkamaan täällä ensi kaudella?

Mun mielestä Reijolle vois lyödä ihan kunnolla taaloja tiskiin, kunhan vaan jäisi.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Onko tää kaveri nyt oikeesti ihan menetetty tapaus jo? Siis siinä mielessä, että ei varmuudella tule jatkamaan täällä ensi kaudella?

Mun mielestä Reijolle vois lyödä ihan kunnolla taaloja tiskiin, kunhan vaan jäisi.
Suora kakkonen ja 400k vuodesta.
#ilokiima
 

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko tää kaveri nyt oikeesti ihan menetetty tapaus jo? Siis siinä mielessä, että ei varmuudella tule jatkamaan täällä ensi kaudella?

Mun mielestä Reijolle vois lyödä ihan kunnolla taaloja tiskiin, kunhan vaan jäisi.
Kuka tätä sekoilua jaksaa katsella ja JYPin taitaa olla aika vaikea kilpailla rahalla.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Nyt on hyvin spesifin tilaston hakua, mutta kukahan mahtaa olla JYPin historiassa eniten hattutemppuja tehnyt pelaaja? Tuli vaan mieleen kun Puutarhurillamme on jo kaksi hatullista JYP-paidassa tehtynä.

Jos eliteprospectsiin on uskomista niin Reijo on myös JYPin historian 25. tehokkain maalintekijä.
 

pallero

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt on hyvin spesifin tilaston hakua, mutta kukahan mahtaa olla JYPin historiassa eniten hattutemppuja tehnyt pelaaja? Tuli vaan mieleen kun Puutarhurillamme on jo kaksi hatullista JYP-paidassa tehtynä.

Jos eliteprospectsiin on uskomista niin Reijo on myös JYPin historian 25. tehokkain maalintekijä.
Melkoisen varmasti Risto Kurkinen.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Gardinerille vois tehdä jo oman maalibiisin. Vaikka Diablon Read My Scarsia mukaellen:
Reid, he scores!
Reid, he scores, it's ok for me baby!
Reid, he scores!
Reid, he scores, it's ok for me baby!
Ompa muuten jämäkkä idea. Peukutan heti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös