Real Madrid C.F. 2010-11 - sympaattisen pikkuseuran Euroopan valloitus

  • 117 888
  • 577

RDivis

Jäsen
Ettei vaan pojilla olisi mennyt puurot ja vellit sekaisin tuon aliarvostuksen kanssa? Monet pitävät CR:ää huikeana futarina, mutta eivät niinkään sitten arvosta kaverin olemusta/persoonaa. Itse kuulun tai oikeastaan kuuluin tuohon ryhmään. Nykyään arvostan häntä kausi kaudelta enemmän myös persoonana. On kasvattanut Realissa johtajan ominaisuuksiaan ja kasvanut mielestäni ihmisenä mm ManU-ajoista. (Tosin saattaa olla, että pienet värilasitkin mustaavat tuota hänen United-ajan olemusta kohdallani). Kantoi Realia useaan otteeseen kaudella johtajan elkein.

Itse en oikein ymmärrä ihmisten tarvetta vertailla C.Ronaldoa ja Messiä tai ylipäätään ketään kahta erityyppistä ja seuroissaan erilaisessa tilanteessa olevaa pelaajaa. Itse en tähän suostu lähtemään. Riippuu niin paljon muistakin tekijöistä, kuin itse pelaajista ja heidän taidoistaan kumman herroista haluaisin valita joukkueeseeni jos saisin valita.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Ruud tekee 15 liigamaalia vielä nelikymppisenäkin, eikä liigallakaan ole väliä.

Ei nyt sinällään liity Real Madridiin, mutta Ruud van Nistelrooy on siirtymässä Malagan riveihin ja odotan mielenkiinnolla, että toteutuuko tuo Graingerin väite tulevalla kaudella.
 

Heltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, LA Lakers
Marca on kirjoittaa jälleen kerran ns "puhdistusoperaatiosta". No, tällä kertaa tulilinjalla ovat Kaká (40 milj), Lass (20 milj), Gago (12 milj), Garay (10 milj) ja Pedro León (8 milj). Lisäksi lainalle lähtisivät Mateos ja Canales. Dudek ja Ade lähtenevät jo muutenkin. Sarabiaa huhuiltu Villarealiin takaisinosto oikeudella.


Itse en usko sekä Kakan että Canalesin lähtöön, koska kyllä Özil tarvitsee hyvän backup pelaajan. Tietysti Altintop pystyy pelaamaan useassa ruudussa ja hänen hankintansa tukee huhuja joiden mukaan Jose haluaisi pienentää rinkiä.

Real Madrid on myös tiedustellut The Sunin mukaan Cescin hintaa ja vastaus on ollut 61 miljoonaa euroa. The Sunin mukaan 24-vuotiaan Fabregasin lisäksi Real Madrid yrittää värvätä Atletico Madridin hyökkääjän Sergio Agüeron.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös