Ravit

  • 95 095
  • 568

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Seuraavanlaisen V75:n väsäsin:

V75-1: 2,4,5,7 näillä pitäisi olla tukossa, suosikkia en tähän lähtöön osaa nimetä
V75-2: 1,4,6,11 #6 Sir Voland on ideamerkkini
V75-3: 2,10,11 en yleensä pelaa alasarjan suomenhevosia varmaksi, joten varmistan Tuutterin.
V75-4: 1,2,5,9 #5 Flying Ace on ykkösmerkkini, #3 New King Üro olisi pitänyt ottaa lapulle, sillä sitä tipsattiin minulle juuri. No, katsotaan tipahdanko siihen.
V75-5: 8,15,16 olen pelannut #15 Valtin Vekua ja #16 Cameronia nyt pari kertaa, joten kolmas kerta toden sanoo?
V75-6: 4 yllätysvarmana Cigar Dan. Agenttini Hansasillalta oli saanut Joensuusta tipsiä tästä hevosesta. Laukkasi viimeksi voiton viimeiseen kurviin.
V75-7: 4,13 #13 Nessietä ajattelin jopa ideavarmaksi, mutta otin paalun parhaan kaveriksi.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tällä viikolla oli minun vuoroni tehdä 3 osakkaan porukkapeli:

1: 2,7, kahdella suosikilla
2: 1,3,4,5,6,11 vähän kummat prosentit tässä, ainakin suosikilla
3: 10/Tuutteri, luotetaan kansaan
4: 1,2,5,8,9,11, Maxwell M.:n lähtöpaikka parempi poisjäännin takia
5: 1,5,8,11,16, Kalevalle viimeksi raskas reissu; Passeri parantaa
6: 2,4,5,8, noilla lienee ummessa
7: 10/Caroline Nordia, tähän sitten viimeiset siemenperunat, hyvä viimeksi ja Dauphinelle laukkaa?

Tilipäivää odotellessa ei sitten muita pelejä tällä kertaa.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Tänään v4 hyvä kerroin tarjolla mitä ilmeisimmin. Yhtään varmaa tuosta ei löydä, vaikka kuin etsii. 3. kohteen plantom lienee suurin suosikki. Tosin jos turkka k ei laukkaa, se näyttää taulun perusteella nopeammalta.

Ei kellään olisi mitään hyviä ideavarmoja?
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
En tiedä ideavarmasta Seinäjoelle, mutta oma varmani on

V4-2: #3 Chandi, katoaa mielestäni horisonttiin...
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Kyllähän tuo Chandi prosenttien valossa vihjeiden perusteella vaikutta hiukan ideavarmalta. No luotetaan siihen sen verran, että pistetään se Giant pron kanssa lapulle.

1)1,3,5,8,9
2)3,5
3)2,3
4)1,8,9,11,13

20€

2 ja 3 lähtöihin tekis mieli laittaa enemmänkin, mutta ei rahat riitä.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Eddie
2 ja 3 lähtöihin tekis mieli laittaa enemmänkin, mutta ei rahat riitä.

Mitäs turhia, sinulla on mitä ilmeisimmin rivi kiinni... Vänskä ehkä puuttuu.
Itse käytän sanaa ideavarma, kun hevosen peliprosentit on n. 10 % tietämillä. Chandi on kakkossuosikki, joten ei ole kovin elävä idea.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Viestin lähetti Eddie

1)1,3,5,8,9
2)3,5
3)2,3
4)1,8,9,11,13

20€

Vau.. Pakko vähän tuulettaa ensimmäistä yli 100 euron voittoa.. tai siis 92 tuossa jäi voitolle.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Itse pelasin tänään vain duoa, heikoin tuloksin. Hain muutamaa yllätystä Plantomin ja Turkka K:n kautta, Swaymaster oli lähimpänä, myös Picasso Star oli lopussa kärjen tuntumassa. Huomenna uutta matoa koukkuun.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Eddie
Vau.. Pakko vähän tuulettaa ensimmäistä yli 100 euron voittoa.. tai siis 92 tuossa jäi voitolle.

Hieno homma. Siitä se ravipetsarin ura alkaa! Olisit vielä 10 euroa säästänyt, kun olisit uskonut omaan näkemykseesi.

Chandi oli nihkeä, itseäni harmittaa, kun noin hyvän kertoimen antoi V4. Kaikki voittajat olivat ranking-kakkosia omalla listalla, mutta ei osunut. Onneksi Happy Operan vinnare ja duo pelasti hieman päivää.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Eipä ole varmoja liialti tänäänkään. Ykkösten ohipelaamista voisi kokeilla. Pitäisi vaan osata valita oikea lähtö. Oliskohan tuosta total profitista varmaksi?
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Viestin lähetti Eddie
Eipä ole varmoja liialti tänäänkään. Ykkösten ohipelaamista voisi kokeilla. Pitäisi vaan osata valita oikea lähtö. Oliskohan tuosta total profitista varmaksi?

Total Profitilla on ihan hyvät mahdollisuudet menestyä, mutta itse nostaisin suosikiksi numeron 11 Solid Base. Viimeksi se laukkasi kahdesti, ei vaikuttanut muutenkaan hirmu hyvältä, mutta Seinäjoen startissa se teki aivan kanuunajuoksun pahan lähtölaukan jälkeen. Nyt se lähtenee paremmin ravia, kun on autolähtö, hevosella on usein ollut ongelmia volttilähdössä. Paikka on tänään huono, mutta juoksun onnistuessa Solid Base on voittotaistossa.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Samaa mieltä Mahtiankan kanssa Solid Basesta. Teivon pitkällä suoralla ehtii hyvin takaakin. Total Profitkaan ei mitään namujuoksua saa seiskaradalta.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Jeps pitänee poimia solid base riville. Olin sen jättämässä ulos. Pitänee koota n. 30€ lappu.

kiitokset jälleen
 

hockeym0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja NY Rangers
Onko muuten netissä missään mahdollista pelata kaksareita ja troikkia? Vai pitääkö totolle mennä lappusia rustaamaan.
Edit: Hyvä minä! googlella löyty tuo www.fintoto.fi
 
Viimeksi muokattu:

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minä valitsin varmaksi tänään Leo Loistokkaan, jonka luulisi lyhyellä matkalla olevan keulasta lähellä voittoa.

Muissa lähdöissä maistuvat Hercules Hill, Yamany's Armando ja Solid Base.

Tasan kolmekymppiä kustantaa illan V4-systeemini.

2
2,5,6,8,11
2,3,8,9,13,15
2,4,7,9,11
 

Bay

Jäsen
Vermo V5

Aika hankalan näköinen v5:n tänään.

Kysymyksiä riittää:

- Joko Hawaiian Eclipse häviää, vai uskaltaako luottaa varmaksi asti?

- Olisiko Arctic Expressistä nyt Sweet Child O'Minen voittajaksi?

- Onko Overdone muka noin hyvä mitä prosentit näyttävät?

- Yllättääkö Eviri?

Siinä ainakin minulle miettimistä illaksi.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
5. lähdön mill enterprisea (5) on pelattu alle 2 prosenttia ja alla voitto hyvällä ajalla. Onko tosiaan noin kaukana voittotaistosta? Olisi tietysti typerää pelata hawaiian eclipse ohi, mutta mieli tekisi. Kaikki putket päättyy johonkin ja nyt on kovia heppoja rinnalla. Veikkaus tarjoaa Sweetiä pankiksi, mutta Articikkiki on kova. On ollu kyllä varmat viime kierroksilla tiukassa.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Re: Vermo V5

Viestin lähetti Bay
Aika hankalan näköinen v5:n tänään.

Kysymyksiä riittää:

- Joko Hawaiian Eclipse häviää, vai uskaltaako luottaa varmaksi asti?

- Olisiko Arctic Expressistä nyt Sweet Child O'Minen voittajaksi?

- Onko Overdone muka noin hyvä mitä prosentit näyttävät?

- Yllättääkö Eviri?

Siinä ainakin minulle miettimistä illaksi.

Mielipiteeni:
- Hawaiian Eclipse jää kuolemanpaikalle -> ei voita

- Arctic Express varmani, ei tarvitse paljoa miettiä näillä prossilla. AE kriteriumkakkonen ja luokaltaan parempi hevonen. Viimeksi toinen kuolemanpaikalta sairastauon jälkeen, joten varmasti parantaa. Pekka ei ajanut viimeksi voitosta, koska 6 parasta pääsi finaaliin. Eilisten prossien perusteella en mieti, kumman rastaan lapulle. "Kahden hevosen" lähdössä mielestäni pitää ottaa kantaa eikä ottaa molempia lapulle.

- Overdone rankasti ylipelattu
- Eviri on mahdollinen skrelli

Eddie:
Kansanvarmoilla ja Veikkauksen vihjeillä ei rikastu. Pieniä potteja saa, mutta rohkeilla varmoilla tilit tehdään. Joten suosittelen Eclipsen varmistamista.
 
Viimeksi muokattu:

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Voisi kokeilla ramses lloydia ja artic expressiä varmoiksi. Pitää pelata tällä kertaa vähän vähemmillä panoksilla, kun ei näytä siltä että vois voittaa, kun on niin arpapeliä nyt ja 2 sellasta lähtöä, jossa oikeestaan kukatahansa voi voittaa.

1)1,2,6
2)3,7,8,11
3)5
4)3,7,10,15
5)4

4,8€ (hyväntekeväisyyteen))

duossa vois hakea kertoimia
1)3,4,5,6
2)3,6,7,10,15,16

24 egeä duoon taitaa kuitenkin olla liikaa.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Itse laitan seuraavanlaisen rivin sisään:

V5-1: 1 Ursula, 3 Clintonsin
V5-2: 2 Likan Rölli, 3 Salmer, 7 Eviri, 8 I.P.Viikari, 9 Ihanne-Prinssi, 11 Rillaus
V5-3: 5 Arctic Express
V5-4: 7 Tsunami*
V5-5: 4 Ramses Lloyd, 8 Hawaiian Eclipse, 11 Speedy Mic

36 riviä = 3,60 €
 

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eilen pelit menivät koko lailla metsään,mutta tänään koitetaan uudella innolla.

Minulle päivän peli-idea on avauskohteen Star Player. Takarivin lähtöpaikka on toki hankala, mutta keulapaikasta saattaa hyvinkin syntyä kova taistelu mikä tietäisi ylivauhtia ja antaisi takahevosillekin mahdollisuuden. Ajattelin lyödä Star Playeristä jopa ideavarman. Laukkaherkän hevosen rastaaminen varmaksi on kieltämättä riskialtista, mutta hevosen kunto on ainakin kiviaitaa. Tehnyt kovissa V75-lähdöissä hienoja lopetuksia. Voittotodennäköisyyttä hahmottelen seuraavasti. Laukkariski 40 %, tällöin voittotodennäköisyys 2 %. Ravilla kulkiessa voittotodennäköisyys 25 %. Eli: 0.40*0.02 + 0.60*0.25 = 0.158 (15,8 %). Tämänhetkinen peliprosentti on vain 7.71 eli Star Player on selvästi alipelattu.

Eviri maistuu minullekin. On ollut pari kertaa epäonninen kivikovassa V75-lähdössä. Nyt vastus näyttää sopivalta ja peliprosentti käsittämättömästi vain 3.43.

Arctic Expressistä on koko kauden ajan tuntunut puuttuvan jotain. Ei siis maistu ihan hirvittävästi minulle. Otan toki lapulle mukaan suosikin kanssa ja yllätystä haen vielä Pandora Kempillä. Se saa nappijuoksun ja on varmana suorittajana lähellä mikäli esim. Sweet Child O'Minella ei sattuisi olemaan paras päivänsä.

Pitkällä matkalla eniten maistuvat Videljeff, nappireissun sisäradalla saava Stard Florican ja Tsunami.

Päätöskohteessa veikkaan Hawaiian Eclipsen pääsevän vastoin ennakko-odotuksia keulaan saakka. Hevosta kuitenkin kunnioitetaan jo jonkin verran, joten jos kiihdytyksessä pääsee lähellekin niin keulapaikka irronnee. Siitä siis sopivilla peliprosenteilla illan toinen varma.

12
1,2,3,5,7,8,9,11
3,4,5
1,2,3,6,7,9,10,14,16
8
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tällaisen virityksen sain Vermoon aikaiseksi:

V5-1: 1,2,3,5,6,7,9,12 ideamerkkini #12 Star Player. Ennakoin kovaa avausta, joten takapareistakin saa mahdollisuuden.

V5-2: 1,7,8,9 ykkösmerkki #8 I.P. Viikari. Ohipeli entisestä kimppahevosestani Likan Röllistä, laukka 90 %:n varma eturivistä, kun hevonen ei pysty jättäytymään.

V5-3: 5 Arctic Express varmani. Luokkahevonen ja prosentit pakottavat pelaamaan varmana.

V5-4: 1,2,3,7,9,10,11 #9 Overdone ylipelattu, mukaan paalun että takamatkan parhaat. K-merkki voisi olla järkevin vaihtoehto.

V5-5: 1,2,3,4,8 #8 Eclipse varmistetaan uloimman radan vuoksi. Toivotaan kaksaria 1-4.

Riville hintaa 112 €, josta otan itse puolet ja loput 5 osaa myyn kavereille.

edit: korjattu Overdonen numero
Jaahas, Saarisella sama idea. Otan Star Playerille reilusti vinnarea. Ramses Kähöstä sain pientä lisätipsiä.
 
Viimeksi muokattu:

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toivottavasti Star Playerin ja Evirin prosentit eivät nouse liikaa meidän hehkutusten ansiosta. ;) Aikas samoilla linjoilla Kempes oltiin Star Playerin suhteen ja vielä melkein samalla minuutilla :)
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Kempesille näköjään osuma eilisessä v5:ssa.

Artic oli loistava varma, mutta muuten meni tuo lappu ketuille. No ramses oli lähellä, mutta 2. lähtö ihan pipariksi.

Tänään varma valinta menee kansansuosikkiin ja kaikkien vihjeiden suosikkiin Sundsvikkiin. Memolog tulee takaa varmasti kovaa, mutta jospa ei ehtis. Muut lähdöt sen verrran vaikeita, että kerrointakin varmasti tulee.

1) 6,7,12,13,14
2)1
3)4,7,8,9,10
4)1,3,7,8,10

3)(5)News on kovasti pelattu.. miksi? Sanotaan kyllä esim fintoton vihjeessä tauluaan kovemmaksi, koska esim kouvolassa jäi pussiin, mutta kesti sitten hyvin. Aika heikkoja perusteluita.

Avauskohde jännittää eniten, koska 2,4,9 ovat aika reilusti pelattuja, mutta itse en ainakaan taulun perusteella hoksannut mitään erikoista.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös