Ravit ja Totopelit

  • 5 839
  • 33

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Ainakin yksi. Tänään olikin paras päivä miesmuistiin, kun sain 211-kertoimisen parin Rengas-Suhoi ja 41-kertoimisen parin Elaine Mumm-Sillan Fantasy kiinni.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Kyllähän keskiviikkoisin Vermossa käydään.
Tosin vain pikkupanoksilla pelaan.

En mikään ammattilainen, kunhan kokeilen.
 

hamy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings
Kyllä sitä tulee välillä pienillä panoksilla pelattua. Aika usein tuli käytyä Vermossa kun siellä päin asuin.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Vaimon mielestä ravit vievät liikaakin aikaa. Aika lailla olen kyllä sieluni hevospeleille myynyt. Tänäänkin matka vie toto-kioskille....

Ike
 

masaty

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
"Ainakin yksi. Tänään olikin paras päivä miesmuistiin, kun sain 211-kertoimisen parin Rengas-Suhoi ja 41-kertoimisen parin Elaine Mumm-Sillan Fantasy kiinni. "

Minulla taas olisi ollut Renkaan kanssa Soiliina, joka jäi juuri ja juuri kolmanneksi.

Surullisin tapahtuma oli edellisessä lähdössä. Olimme kaverieni kanssa koko viikon hehkuttaneet Blue Pine Featia voittajaksi. Päätimme pelata 3 hevosta ristiin 2 euron panoksella. Odotin että jompukumpi kaverini valitsee Blue Pine Featin, jotta itse olisin voinut ottaa Quasardin. Kumpikaan ei ottanut, otin sen itse, pari oli Blue Pine Feat-Quasard, kerroin 144...

Seuraavan V5:n vihjeitä:

1. 3 BWT Hellsbells
2. 9 Hovin Papitar, 5 Tupla-Heli, 4 Tipsun Saara, 6 Kihin Vilma
3. 1 Quick Bar, 6 Royal Heart, 12 Maldini
4. 11 Ragingblue, 12 Jimmy Greaves, 5 Great Legend
5. 3 Blue Cafe, 1 Cafe Bagdad

7,20 jos en väärin laskenut.
 

rautis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti masaty
"Ainakin yksi. Tänään olikin paras päivä miesmuistiin, kun sain 211-kertoimisen parin Rengas-Suhoi ja 41-kertoimisen parin Elaine Mumm-Sillan Fantasy kiinni. "

Minulla taas olisi ollut Renkaan kanssa Soiliina, joka jäi juuri ja juuri kolmanneksi.

Surullisin tapahtuma oli edellisessä lähdössä. Olimme kaverieni kanssa koko viikon hehkuttaneet Blue Pine Featia voittajaksi. Päätimme pelata 3 hevosta ristiin 2 euron panoksella. Odotin että jompukumpi kaverini valitsee Blue Pine Featin, jotta itse olisin voinut ottaa Quasardin. Kumpikaan ei ottanut, otin sen itse, pari oli Blue Pine Feat-Quasard, kerroin 144...

Seuraavan V5:n vihjeitä:

1. 3 BWT Hellsbells
2. 9 Hovin Papitar, 5 Tupla-Heli, 4 Tipsun Saara, 6 Kihin Vilma
3. 1 Quick Bar, 6 Royal Heart, 12 Maldini

4. 11 Ragingblue, 12 Jimmy Greaves, 5 Great Legend
5. 3 Blue Cafe, 1 Cafe Bagdad

7,20 jos en väärin laskenut.
Älä jätä pois kohteesta 5.numeroa 2 Jolly Barber!
 

Voittaja

Jäsen
Tuleehan noita hevoisia pelailtua, vähän liiankin kanssa...Noh, viime viikko oli kohtuullisen hyvä, saatin kimpassa torstain ja perjantain V4:set kiinni, eli kolmelle jaettuna yli 5000mk per nuppi...sais vaan tulla tiuhempaan tahtiin noita voittoja
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jeps, raveja pelataan ja omistetaan osa hevosestakin. Totossa on tullut menestystä ja pääsin jopa ammattilaisten sekaan toto-pelien sm-finaaliin. Pelaan pääasiassa voittajaa, sekä päivän duoa sekä v-pelejä. Kaksareihin ja troikkaan kosken harvemmin, ainakaan suuremmilla panoksilla. Eilen oli hyvä päivä, fancy victoryä löin 25 eurolla voittajaa sekä päivän duoa 15 eurolla.
Tuo Päivän duo on loistava pelimuoto, itse olen tehnyt kivasti hilloa sillä. Toivottavasti Suomessa pussihousukansa ja pappapeluritkin keskittyisivät duo ja voittajapeliin. Kaksarit ja troikat pitäisi saada raviurheilusta pois.
 

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ravit ja toto ovat kuuluneet harrastuksiini kymmenisen vuotta. Välillä innostus on tosin hiipunut hetkeksi, mutta viime kesänä "ravikärpänen" puraisi taas kunnolla. Sen jälkeen olenkin seurannut raveja tiiviimmin kuin koskaan aikaisemmin. Samalla on huomannut, että kyllähän tuo tiivis seuraaminen näkyy heti tuloksessa. Viimeisen puolen vuoden ajalta olen reilusti voiton puolella, toisin on asian laita ollut edellisinä jaksoina. Isot potit ovat vielä kiertäneet, mutta 300-1100 markan voittoja on tullut tiheään tahtiin. Panokset minulla ei suuria ole opiskelijan budjetista johtuen, joten tuonkin haarukan voitot kyllä lämmittävät. Tänään on muuten hyvä tilaisuus kerätä rahaa V4:sta. Hoppa-Tossu ja Holy Revenger varmoiksi, Precious Pridelle pari varmistusta laukkariskin takia ja eka lähtö tukkoon.
Tuota sitten kerrottuna sisään. Precious Prideen luottamalla saa rivihinnan putoamaan vieläkin alhaisemmaksi.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Eilen oli urheilukanavan ravi tv:ssä joku jatkoaikalainen, jos oikein kuulin. Kuka se oli? Kyllä niitä raveja on sellaiset kymmenen vuotta tullut pelailtua, välillä huonommalla menestyksellä joskus paremmalla. Eilen ei oikein natsannut, T.W.Samia pelasin isolla rahalla, ei pärjännyt.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin, nythän on taas vuoden juhlavin ravitapahtuma menossa. Tällä kertaa Kouvola, tuo suomen *sensuroitu* sai kunnian toimia tapahtuman isäntänä.

Itse ainakin seurailen ko. tapahtumaa asiaan vihkiytyneen nettisivuston kautta. Onko muita?
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
No helvetti

Tätä ketjua meikäläinen onkin etsinyt ja odotellut, kun en ujona sitä itse kehdannut avata. En ollut varma mihin se olisi kuulunut avata. Hieno homma, että joku sen kuitenkin avasi. Viimeisenpäälle petsareita ollaan tässä osoitteessa. Viimeisin hieman parempi tikki viikon takaa, kun Accina Accent tuli vihdoin kykyjensä edellyttämällä tavalla Duo:oon suosikki Wireless sensationin kanssa 317 kertaa. Toissa päivänä kavereilla troikka: 34 voittajakertoiminen Im in trouble läpi,läpi. Kummatkin suosikit ulkona ja odoteltiin sellaista 7-10 000 kertaista. Pettymys oli aika karvas pojilla, kun totallisaattoriin napsahti 1 190. Saivathan nuo nyt kolmeenpekkaan tuon 600e, mutta ei ollut ihan odotettu lunastus.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Hieno homma, että joku sen kuitenkin avasi.

Jaaha, häpeän syväpuna naamalla sitten huomasin, että ketjuhan on avattu vuosia sitten... Olisi ehkä pitänyt ensin lukea ketju eikä innosta puhkuen lähettää heti postia...
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaaha, häpeän syväpuna naamalla sitten huomasin, että ketjuhan on avattu vuosia sitten... Olisi ehkä pitänyt ensin lukea ketju eikä innosta puhkuen lähettää heti postia...

Mitäpä tuosta.
Kyllä on tullu itsekin pelattua toto-pelejä, mutta panokset ovat olleet enimmillään 5€ luokkaa. Itse en pahemmin hevosista välitä, mutta emännällä kuitenkin on useampi hevonen, niin siinä mukana on tullut raviurheilua seurattua.
Suurin voitto taitaa olla viime vuoden Forssan kuninkuusraveista hurjat 16€. Kyllähän se on hienoa kun (pienikin) voitto osuukohdalla pienissä kaljahuuruissa.

Hieno kesäpäivä, varmat yllättäjähevoset lappuun kiinni ja hiukan olutta, niin mikä olisikaan hienompi tapa rentoutua.

Ainut mikä on raveissa varmaa, niin rahat menee....
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Hieno kesäpäivä, varmat yllättäjähevoset lappuun kiinni ja hiukan olutta, niin mikä olisikaan hienompi tapa rentoutua.

Ainut mikä on raveissa varmaa, niin rahat menee....

No mielestäni ei mikään. Ja mitä raha-asioihin tulee, niin pitäähän tuo usein paikkansa. Mikään ei tosin voita sitä tunnetta, kun olet seurannut tiettyä hevosta pitempään (juoksujenkulkua jne.). Sitten lyöt kylmästi valtaosaa pelaajista vastaan ja oma hevosesi irroittaa maalisuoralla horisonttiin, niin on siinä hymy herkässä ja sokeri maistuu suussa ;) Tämä on se tapa, jolla nykyään tilit raveista tehdään. Suosikkeja pelatessa et voi pitemmän päälle ikinä pelata voitollista peliä. Nykyään kun on tuota tietoa hevosista niin paljon kaikkien ulottuvilla. Kaikki osaavat lukea taulun ja ajat, mutta taitoa vaatii nähdä niiden taakse ja verrata lähtöjen tasoja keskenään.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Vai tällainenkin ketju on olemassa. Itsekin pelailen kaikki rahani raveihin harvemmin niistä mitään voittaen. Tänäänkin v4 peli Kouvolaan oli tappiollinen kun suosikit jyräsivät muut jalkoihinsa. Huiman Pysteen voittaessa viimeisen olisi saanut jo tunkea paperirahaakin taskunpohjalle.

Todella hieno ja mielenkiintoinen harrastus, joskin aika kallis sellainen :)
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Edelleen aktiivisesti lajia harrastelen minäkin, oikeastaan vielä aiempaa aktiivisemmin. Nykyään pelipuolen lisäksi myös kimppaomistaminen kuuluu harrastuksiin, jännittävä lisä lajin seuraamiseen.

Pieni osuus löytyy 7-vuotiaasta ruuna Kiikun Ihaasta, joka oli alkuvuodesta oikeinkin mainio, mutta nyt sairastauon jälkeen on vaeltanut varjojen mailla. Uskoa riittää kuitenkin, että hevonen palaa vielä siihen iskuun, missä oli alkuvuodesta.

Toista kimppaa olen virittelemässä, siinä on osuuksia niin paljon, että rahallista tuottoa tuolla tuskin saa kukaan, mutta saapa jännittää "omaansa". Vaikkei olisikaan kuin turpakarva itsellä hallussa, niin voitot maistuisivat aivan yhtä makeilta :)

Mikäli jotain muuta kimppaomistaminen (jännitysmielessä) kiinnostaa, niin kannattaa tsekata tämä viritteillä oleva kimppa: http://www.sukuposti.net/uutiset.php?kat=&id=235

Totopuolesta sen verran, että viime aikoina on uitu aika syvissä vesissä, osumat kiertänet huolella. Tänään olisin minäkin tuolla Huiman Pysteellä saanut nousut. HP muuten voittaa tuon kokonaiskisan, vähän sellainen fiilis. Klaaraa päätösmatkan Saran Salamaa paremmin, ja tekee tuossa tarvittavan eron. Kuningatarkisa sinetöitiin jo tänään, siksi suvereeni Borgströmin B. Helmiina oli.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Pieni osuus löytyy 7-vuotiaasta ruuna Kiikun Ihaasta, joka oli alkuvuodesta oikeinkin mainio, mutta nyt sairastauon jälkeen on vaeltanut varjojen mailla.

Ohhoh, tuotahan kehtaa jo hevoseksi kutsua. Oliko sillä jotain hankoside ongelmia, vai mikä hepoa vaivasi? Ei nimittäin ole tosiaankaan ollut yhtään omaitsensä, niinkuin jo totesitkin. Nimimerkillä "kaksarit ovat kaatuneet ";)
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Ohhoh, tuotahan kehtaa jo hevoseksi kutsua. Oliko sillä jotain hankoside ongelmia, vai mikä hepoa vaivasi? Ei nimittäin ole tosiaankaan ollut yhtään omaitsensä, niinkuin jo totesitkin. Nimimerkillä "kaksarit ovat kaatuneet ";)

Influenssa-aalto kaatoi Ihaan Lahden Olympiaravien alla. Nyt on tauon jälkeen 9 starttia, muutamassa ihan kohtalainen, mutta kahdessa viimeisimmässä luokaton. Eilen kävi klinikalla, piikkiä etupolveen & takakavioniveliin. Noiden kohdalla kyse ei ole mistään vakavammasta, joten saapa nähdä oliko vaisuus noista riippuvaa, vai jostain muusta. Veriarvot & lihasarvot kunnossa. Jatkossakin tuohon kannattaa suhtautua varauksella peleissä, ennenkuin esittää jotain konkreettisesti parempaa. Lahjoja tuolla riittää, joten kai se vielä takaisin tulee. Ehkä.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Influenssa-aalto kaatoi Ihaan Lahden Olympiaravien alla. Nyt on tauon jälkeen 9 starttia, muutamassa ihan kohtalainen, mutta kahdessa viimeisimmässä luokaton. Eilen kävi klinikalla, piikkiä etupolveen & takakavioniveliin.

Ok asia selvä. Nyt kun paljastit heposi saat kyllä varautua siihen, että kyselen hevosen kuulumisia ennen starttejaan. Voin tuon tietysti tehdä myös yksityisviestein, mikäli jaksat uteluihini vastailla.

En epäile Kiikun Ihaan paluuta. Hieno hevonen.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Ok asia selvä. Nyt kun paljastit heposi saat kyllä varautua siihen, että kyselen hevosen kuulumisia ennen starttejaan. Voin tuon tietysti tehdä myös yksityisviestein, mikäli jaksat uteluihini vastailla.

En epäile Kiikun Ihaan paluuta. Hieno hevonen.

Toki kysellä saa, mielellään toki yv-teitse, ettei koko kansalle paljasteta mahdollisia tipsejä ;)

Huomiseksi voisin raapustella illalla jotain ajatelmia Kouvolan Kuninkuusravien toisen päivän osalta. Mitään elämää suurempaa täkyä tuonne tuskin löytyy, mutta jos edes jotain pelaamisen arvoista olisi.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Toki kysellä saa, mielellään toki yv-teitse, ettei koko kansalle paljasteta mahdollisia tipsejä ;)

Huomiseksi voisin raapustella illalla jotain ajatelmia Kouvolan Kuninkuusravien toisen päivän osalta. Mitään elämää suurempaa täkyä tuonne tuskin löytyy, mutta jos edes jotain pelaamisen arvoista olisi.

Jep, näin toimitaan. vaikka mä lyön petsiä sisään about 350 päivää vuodesta, niin kunkkarit eivät mua pelillisesti niin kiinnosta. Tapahtuma on upea ja erittäin kiva seurata, mutta peliteknisesti ne on usein varsin köyhiä. Tänäänhän sieltä on rapsahdellut varsin messeviä pareja, mutta on enemmän poikkeus kuin sääntö. Hovinpapittaren voitto satakertoimisena on kyllä hyvin muistissa vuosien takaa, kun sattui olemaan 75:ssa lapulla. Lappu oli kyllä kylmä jo ennen tätä lähtöä :) Silloin taisi rapsahtaa muuten ainoalla oikealla 75:lla vanha miltsi alavoittoineen. Voin kyllä muistaa väärinkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös