Rauman Lukko 2023–2024 – mitä tuleman pitää?

  • 633 919
  • 4 492

Kepakko

Jäsen
Ja jatkoksi, en tiedä miksi Lämsä sylettää. Näyttää sylettävän muitakin. Jostakin syystä minulle jäänyt kuva "jääkiekkoliiton miehenä", joka selittelee kaiken parhaiksi päin eikä ota vastuuta. Siis tämä täysin mutu-osastoa. KHL-taustaa kuitenkin löytyy useilta vuosilta, joten jonkinlaista osaamista kai sieltä löytyy.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Lämsä ei ole ensimmäisiäkään treenejä vetänyt. Ehkä kannattaisi antaa se työrauha, että jatkossakin Raumalle saadaan joku. Kuka haluaa valmentaa joukkueessa, jossa haukutaan päävalmentaja jo ennen kuin edes virallisesti ilmoitettu siirrosta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän pitsin ekan Ässät pelin jälkeen voi antaa tuomion.
Jos se Lämsä on joka nyt Veltsun paikalle tulee niin ei mun tuomiota tarvitte odottaa sen pidempään kuin että Lukko asian tiedottaa.

Niin että se sitten on toi saatanan Lämsä kumminkin.

Se kuka tämän päätöksen takana on, että Virtanen korvataan Lämsällä saa vetää vitun päähänsä heti.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lämsä ei nyt varsinaisesti nimenä täällä(kään) päässä kiihota, mutta toisaalta kun aloin asiaa ajattelemaan niin enpä minä miehestä tai hänen peluuttamastaan kiekosta tiedä juuri mitään.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Muistetaan kuitenkin että Lämsähän oli jokereiden päävalmentajana silloin kun sääliplayoff lukko tuli ja lähetti jokerit Azevedon toimesta lomille. Mutta ihan oikeasti annetaan Lämsän näyttää ennenkuin tuomitaan
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Pahoittelut vieraaseen pöytään huutelusta, mutta hyi vittu! Hyi helvetin helvetti. Tomi Lämsä. Odotin, että Virtasen tilalle olisi haettu (on voitu yrittääkin) Myrrää, Ahokasta, etc, mutta että Lämsä. Jumalauta mä nauran! Lukko-henkisenä itkisin.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös