Raumalaisten kommenttiketju

  • 5 409
  • 35
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jamais Vu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Re: Re: Raumalaisten kommenttiketju:

Viestin lähetti foxsixteen
Parahin ystävä, jospa siinä onkin käynyt niin, että me kaikki reputtaisimme yo kokeessa luetun ymmärtämisessä.

Niin me, kuin myös te. Ja edelleen se pilke...
Hyvä ystäväiseni, saattaisi hyvinkin olla, jos rakkaassa äidinkielessämme olisi YO-kokeessa luetunymmärtäminen.

Niin te, kuin myös osa meistä. Ja myös edelleen se sika...


Edit. Nimimerkin "hörkkö" ehdotuksen johdosta kutsunkin täten nimimerkin "foxsixteen" kanssani hiekkalaatikolle leikkimään.
Hiekkalinnoja kun voi rakentaa yksinkin, mutta toisen linna on niin pirun mukava rikkoa.
 
Viimeksi muokattu:

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti hörkkö
Ketju on turha, viestit tässä ketjussa ovat erittäin turhia, kuten myös varmasti viestien kirjoittajatkin. En ylipätään ymmärtänyt minkä helvetin takia tänne piti tälläinen roskaämpäri edes avata, ja nyt ihmettelyni vain suurenee: Mitä tekemistä on Rauman rumuudella ja sen tyhmältä kuulostavalla kielellä SM-liigapalstalla?
Ulkona on hieno ilma, menkää hiekkalaatikolle vänkämään, brömbröm ja naksnaks.

(l/L)ukkoon vaan.

Täysin samaa mieltä hörkön kanssa. En itsekään ymmärrä miksi tällainen ketju piti ylipäätänsä avata Ässä-osioon, missä pitäisi keskutella Ässien asioista ja jääkiekosta.

Ilmeisesti joillekin tuo provoilu ja kaikenlainen vinoilu näkyy olevan elämäntarkoitus palstalle kirjoittelussa. Enkä osoita tällä syyttävällä sormella Rauman suuntaan vaan se osoittaa "oman pesään".

Lapsellista, ei voi muuta sanoa. Niin lapsellista.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti The Rock
Ilmeisesti joillekin tuo provoilu ja kaikenlainen vinoilu näkyy olevan elämäntarkoitus palstalle kirjoittelussa. Enkä osoita tällä syyttävällä sormella Rauman suuntaan vaan se osoittaa "oman pesään".

Jotain uutta, että yhdet ja samat nickit pilaavat joka ikisen jääkiekkoaiheisen ketjun typerillä ja lapsellisilla provoillaan? Ja vielä pitää avata ihan uusia provoketjuja oikein Ässä-puolellekin, jee!
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Nii, hyvä porilaiset... Paras porilainen, kylmä porilainen. Koskahan Ässät julkaisee ensi kauden tavoitteensa? Ilmeisesti 10 sakkiin tähdätään ja yritetään jättää kolme huippujengiä taakse. Tervetuloa ensi kaudellakin Äijänsuon keltaisiin hetkiin!

Meidän ei sentään tarvitse tulla provoamaan tänne teidän palstalle kun meillä raumalaisilla on sen verran parempi itsetunto näissä asioissa...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kesällä on tylsää joten on pakko provota... Toisaalta täällä on myös aina samat nikit arvostelemassa muiden provoamista joten se siitä eikös niin.

Yuppi, mitä sää koitat sanoa? Ensin provoat ja sitten selittelet että turha provota kun on niin hyvä itsetunto. Tiedäkköhän välillä itsekään mitä vasen ja oikea käsi tekevät?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kun nyt ei kerrassaan muuta tullut mieleen, niin ajattelin kirjoittaa pari kaskua, kun tässä ketjussa ei muutenkaan ole päätä eikä häntää...

Miksi porilaiset muistuttavat piirteiltään possuja?
- Nykyisen Porin kohdalla ei vielä ollut muuta kuin metsää ja lähellä rantaa upposi laiva, josta pelastui ainoastaan lihava kokki ja hänen lemmikki possunsa.

Mikä on Porin kuuluisin nähtävyys?
- Raumalle lähtevä linja-auto tietenkin!

Miksi porilainen laulaa vessassa?
- Jotta tietäisi, kumman pään pyyhkii!

Ja vielä yksi tuttu, mutta niin totuudenmukainen juttu:
Mitä eroa on olla Raumalla tai Porissa?
- Oletko itse mieluummin paskalla vai paskassa...

Näitähän riittäisi, mutta nyt hyvää yötä.
 

Lakez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Ja vielä yksi tuttu, mutta niin totuudenmukainen juttu:
Mitä eroa on olla Raumalla tai Porissa?
- Oletko itse mieluummin paskalla vai paskassa...

Kyllä mä ainakin paskalla mielummin oon ko raumalla. On se sen verran paska ja ruma kaupunki. Saatana ei edes yhtään hyvää bile mestaa....
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Heh, heh, kuolen nauruun...
voi vittu en paremmin sano

hyvää yötä sulle tosiaan, niin ja kauniita unia.

Toivottavasti näät semmosia unia, että meitä Lukkofaneja on fiksujakin, vai olenko mä ymmärtäny jotenkin väärin.

edit: Lakez ehti ensin.
edit 2: ei kai tämä mauttomuus ketju ole.
 

Niisku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Kun nyt ei kerrassaan muuta tullut mieleen

En ihmettele, että ei tule mitään mieleen, kun arvonnimimerkin kirjoituksia lukee.

Mutta, jos mitään ei tule mieleen voisitko olla kertomatta sitä meille, kyllä me sen muutenkin tiedämme.

Onneksi suurinosa teikäläisistä on asiallisia kilpa- ja kinakavereita.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Lakez
Minä olen joskus hesassa törmännyt samaan ilmiöön.

Sori menee vähän ulos aiheestta mutta oli pakko kertoa.
Se oli varmasti se sama jätkä..

Mun mielestä on koomista että porin osaston raumaketjun viestit otetaan herneiden muodossa jopa molemmin puolin. Ei kaikki voi nyt niin vakavaa olla, eihän?
 
Tämä ketju ja sen viestit rikkovat niin montaa Jatkoajan keskustelupalstan sääntöä, että tämä ansaitsee äkkikuoleman. Näin ollen ketju livahtaa Ässien parasta ajatellen yön pimeydessä lukkoon kuin Tähtisen Markku konsonaan.

Ässät-osiossa on kesälläkin tarkoitus keskustella lähinnä Ässistä ja jääkiekosta. Ja luonnollisesti palstan sääntöjä kunnioittaen.

Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös