Ranskan terrori-iskut

  • 310 351
  • 2 203
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on roskaa. Siellä oli vain joku lorry tulessa.

Siis, ei mitään iskua. Palaa kyllä..
Selvä juttu, kiitos korjauksesta. Hyvä näin, jotain helpotusta edes tähän.

Nyt tulee raporttia, että rekan kyydistä löydetty aseita ja kranaatteja.

Pakko alkaa nukkumaan. Pelottavaa ajatella kuinka traagisia lukemia sitä saa huomenna lukea herätessään.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Eli ihan kamalaa, että sellaisia videoita kuvataan mutta katsoit kuitenkin. Siinä varmaan ihan riittävä peruste sille, miksi niitä videoita kuvataan.

Mahtavaa. Siis päivän mahtavin viesti. Kiitos tästä.

Sen kuvaamisen sijasta katsomani videon kuvaaja olisi voinut vaikka mennä auttamaan maassa makaavia ja edelleen liikkuvia ihmisiä, mutta päätti kuitenkin kuvata ihan siksi, että voi järkyttää minua sekä monia muita, jotta minä kirjoittaisin siitä Jatkoaikaan, jotta sinä pääsisit jeesustelemaan.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Hyi saatana :O

Just kun pääsi sanomasta vaimolle, että kohta tapahtuu taas lisää noita kun annettu levitä käsistä. Jumalauta, jos kukaan ei laita noita sikoja maan tasalle niin tämä on tätä. Sisko asuu Nizzassa, on ihan tuttu paikka itsellekin.. Huh.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Ylen tekstitv on muuten totaalisen tietämätön asiasta.
 
jotta sinä pääsisit jeesustelemaan.

Minä en missään nimessä halua jeesustella tai tuomita tuollaisten videoiden katsojia. Haluaisin itsekin katsoa niitä mutta olen sen verran herkkä luonne, etten pysty. Minusta on täysin luonnollista, että tällaiset tapahtumat koukuttavat ihmisen tietokoneen ruudun ääreen. Emme me verenhimollemme mitään mahda.

I need to watch things die
from a good safe distance.
Vicariously I live
while the world dies.
You all need it too,
don't lie.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Minä en missään nimessä halua jeesustella tai tuomita tuollaisten videoiden katsojia. Haluaisin itsekin katsoa niitä mutta olen sen verran herkkä luonne, etten pysty. Minusta on täysin luonnollista, että tällaiset tapahtumat koukuttavat ihmisen tietokoneen ruudun ääreen. Emme me verenhimollemme mitään mahda.

I need to watch things die
from a good safe distance.
Vicariously I live
while the world dies.
You all need it too,
don't lie.

Ihan validia. Mä en itse olisi halunnut nähdä sitä mitä näin enkä noita edes katso, jos tiedän sisällöstä riittävästi eli turhan räväkkää omalle mielelle. Tulee vain paha olo.

Twitteristä kun noita videoita tsekkailin, niin pitikin elää luulossa, että ne on hyvän matkan päästä kuvattuja, mutta toisin kävi. Ymmärrän kyllä sen, että jotkut noita haluavat nähdä ja jollain tasolla itsekin haluan, koska en ehkä edelleenkään usko siihen, että maailma on paha paikka, mutta en vain pysty katsomaan. Liian todellista ja liian lähellä, koska ei ole feikattua.

En vain tosiaan ymmärrä sitä mitä kuvaajien päässä liikkuu, vaikka se on tätä nykyaikaa ilmeisesti. Korostan siis sitä, että mielummin käydään kuvaamassa ja kävellään toisen ruumiin/loukkaantuneen luokse, kun edellinen käytännössä liikkuu ja olisi ehkä pelastettavissa, mutta kukaan ei kerkeä auttamaan. Tämä saattoi olla täysin ainutkertainen tapaus ja toivottavasti olikin enkä tiedä mitä siinä taustalla tapahtui, mutta rajulta se vain näytti. Tulee paha olo.
 
Jumalauta, jos kukaan ei laita noita sikoja maan tasalle niin tämä on tätä.

Mitä ollaan lähi-idässä työskennelleiden kaverien kesken pohdittu, niin en tiedä kyllä mikä on ratkaisu. Parikymmentä vuotta sitten päädyttiin siihen, että nuo tekee paljon hullumpia juttuja kuin mitä me ikinä voisimme kuvitella. Eli tällä linjalla "häviämme".

En muuten tarkoittanut, että tekjät olisivat muslimeja, tarkoitin notta ovat terroristeja.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Voi vittu sentään, kisat tosiaan rauhallisesti mutta se lieni tarkoituskin.

Oikeasti, kuinka sekaisin voi ihminen olla.
 
Siellä on taas joku ahmetti ylpeä itsestään
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
TekstiTV:n keltainen otsikko tarkoittaa joko suomalaisen urheilijan voittamaa kultamitalia isoissa arvokisoissa tai sitten jotain tämmöistä. Olihan taas tuossa ennen töihin lähtöä semmoinen "ei vittu taas" fiilis, vaikka näihin toisaalta rupeaa jo pelottavalla tavalla turtumaan pikkuhiljaa. Toinen juttu mikä tuli mieleen on se että pakkohan noiden on kohta oikeasti aloittaa ihan todellinen sota ISISiä vastaan. Maajoukot siis messiin. Vai kuinka monta tämmöistä ne vielä tarvii?
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Toinen juttu mikä tuli mieleen on se että pakkohan noiden on kohta oikeasti aloittaa ihan todellinen sota ISISiä vastaan. Maajoukot siis messiin. Vai kuinka monta tämmöistä ne vielä tarvii?
Näitä terrori-iskuja tulee juuri sen takia, koska ISIS on koko ajan ahtaammalla Irakin, Syyrian ja Libyan suunnalla. Kun ei pärjätä yhtä hyvin siellä varsinaisilla sota-alueilla niin vaihtoehdoksi jäävät nämä iskut. Maajoukkojen roudaus tuonne lähinnä vain pahentaisi asiaa ja todennäköisesti vain kääntäisi muslimiväestöä enemmän ISISin kannalle. Joidenkin lähteiden mukaan tätä juuri ISIS haluaa ja siellä johdossa ollaan turhautuneita siihen ettei länsi ole vielä suuremmin maajoukkoja Irakiin tai Syyrian lähettänyt (siis erikoisjoukkoja lukuunottamatta).
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Näitä terrori-iskuja tulee juuri sen takia, koska ISIS on koko ajan ahtaammalla Irakin, Syyrian ja Libyan suunnalla. Kun ei pärjätä yhtä hyvin siellä varsinaisilla sota-alueilla niin vaihtoehdoksi jäävät nämä iskut. Maajoukkojen roudaus tuonne lähinnä vain pahentaisi asiaa ja todennäköisesti vain kääntäisi muslimiväestöä enemmän ISISin kannalle. Joidenkin lähteiden mukaan tätä juuri ISIS haluaa ja siellä johdossa ollaan turhautuneita siihen ettei länsi ole vielä suuremmin maajoukkoja Irakiin tai Syyrian lähettänyt (siis erikoisjoukkoja lukuunottamatta).
Joo, no sehän selventää asiaa sitten. Ensimmäinen primitiivi reaktio vain mikä nähtävästi näistä tulee on se että nyt sitä rautaa rajalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös