Ramstedtin omat kommentit siirtoonsa

  • 7 077
  • 21

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lauri kirjoitti:
"Olen aina pelannut TPS:n näköistä jääkiekkoa"
Minkälainen pelaaja oikein on kyseessä?

Ilmeisesti Hajuton Mauton ja Väritön jonkun verran taitoa omaava Turkulaisella älykkyydellä varustettu pelaaja...

Näin jälkeenpäin itseäni ei harmita Ramstedtin menetys yhtään. Ei olisi tosiaankaan ehkä sopinut HIFK:hon. Luulen että tämä oli niin miehen itsen kuin HIFK:n kin kannalta hyvä vaihtoehto. Onnea peleihin siellä Turussa!
 

Pluto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nämä ovat taas näitä lirumlarum mainospuheita:" Olen aina...täydennä itse loput...". Eiköhän Ramstedtin tasoinen pelaaja olisi junnuna aina mahtunut vaikkapa kumpaan tahansa noista naapuriporukoista, jos HIFK:n pelityyli niin mahdottoman vastenmieliseltä olisi tuntunut. Ei se TPS:n jalat jalat -kiekko ihan Ramun näköistä kiekkoa myöskään ole, mutta mikäs siinä, jos siitä tykkää. Toivottavasti poikaa ei varata mihinkään Pohjois-Amerikkalaisella tyylillä pelaavaan joukkueeseen, ettei tarvitse kokea pelityyliä vieraaksi.
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
BigRedCat kirjoitti:
Ilmeisesti Hajuton Mauton ja Väritön jonkun verran taitoa omaava Turkulaisella älykkyydellä varustettu pelaaja...

Eli selkeästi tuleva moninkertainen mestari, joka keskittyy pelaamiseen, harjoitteluun ja voittamiseen.
Tervetuloa. Prospekteja ei olekaan turussa nähty miesmuistiin muuta kuin floppaamassa. Toivottavasti teet poikkeuksen.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ramstedt olisi ilmeisesti tarvinnut pelipaikan ykkös- tai kakkosketjusta. Meillä se ei ole mahdollista, kun pelityylin painotus on fyysinen myös niille hyökkääjille. Ehkä Ramstedt teki tosiaan oikena ratkaisun siirtyessään TPS:n riveihin jo tässä vaiheessa. Itse en osaa pelaajasta sanoa mitään, kun en ole nähnyt hänen pelaavan sm-liigassa peliäkään. Hyvää jatkoa vaan Ramstedtille ja toivotaan menestystä. Kaikkia ei voi pitää ja valintoja täytyy aina tehdä. En itse pidä Ramstedtin lähtöä TPS:n suurena menetyksenä HIFK:lle ennen kuin pelaaja itse sen toiseksi sm-liigassa todistaa.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika erikoiset kommentit, nimittäin ainakin sen yhden ottelun perusteella näytti pelityyli sopivan HIFK:hon ihan hyvin. Toki yhdestä ottelusta ei voi päätellä mitään. Mutta jos ei HIFK:n pelityyli miellytä, niin ei voi mitään. Onnea Turkuun. Toivottavasti muiden junnujen kohdalla ei käy näin ja he olisivat sitotuneempia pelaamaan nimenomaan HIFK:ssa.

No joo, pääasia, että nuori pelaaja pääsee kehittymään siellä, missä haluaa.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Eiköhän noi kommentit nyt enemmän olleet ne pakolliset... Olen aina unelmoinut pelaamisesta tps:ssä. Joka kerta sama tarina.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Johannes kirjoitti:
Ramstedt olisi ilmeisesti tarvinnut pelipaikan ykkös- tai kakkosketjusta.

Juu-u, kyllä Ramstedtille on ilmeisesti sopimuksessa pykälä, jonka mukaan kaveria ei Tepsissä nähdä kuin ykkös- tai kakkoskentässä ja palkkakin on ilmeisesti vähintään 200 000 euroa kaudesta. Tämän lisäksi Ramsted voi ilmeisesti koska tahansa tulla takaisin Hifkiin menettämättä euroakaan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ohmi kirjoitti:
Juu-u, kyllä Ramstedtille on ilmeisesti sopimuksessa pykälä, jonka mukaan kaveria ei Tepsissä nähdä kuin ykkös- tai kakkoskentässä ja palkkakin on ilmeisesti vähintään 200 000 euroa kaudesta. Tämän lisäksi Ramsted voi ilmeisesti koska tahansa tulla takaisin Hifkiin menettämättä euroakaan.

Ei tässä varman rahasta ollut kysymys, vaan roolista joukkueessa. En tosiaan tiedä, onko Ramstedt enemmän taito- vai fyysinen pelaaja. Joku Bob Francis ei varmasti antaisi Ramstedtille paljon jääaikaa, jos rooli ei ole selvä. TPS ja Jortikka voi suhtautua nuoreen mieheen ihan eri tavalla, kuin HIFK, jos hän on taitopelaaja. Onko se meidän heikkoutta vai TPS:n sinisilmäisyyttä on vähän makuasia.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Johannes kirjoitti:
Ramstedt olisi ilmeisesti tarvinnut pelipaikan ykkös- tai kakkosketjusta. Meillä se ei ole mahdollista, kun pelityylin painotus on fyysinen myös niille hyökkääjille.
Meillä on tällä hetkellä sopimus yhden sentterin kanssa (Hauhtonen) joten hyvin menisi kakkosketjuun.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Metukka kirjoitti:
Meillä on tällä hetkellä sopimus yhden sentterin kanssa (Hauhtonen) joten hyvin menisi kakkosketjuun.

Kyllä, jos ei ketään hankita rosteriin nykyisen kokoonpanon ja a-junioreiden ulkopuolelta. Luulisi kuitenkin, että vielä jotain hankintoja tehdään. Uskon Ramstedtin olevan kyky, mutta yleensä näillä menee 2-4 kautta ennen kuin heistä on enemmän hyötyä HIFK:lle kuin päinvastoin. TPS:n Lauri Korpikoski on yksi esimerkki sellaisesta pelaajasta, joka ei vielä breikannut kunnolla sm-liigassa pelaamiensa kahden kauden aikana, mutta nyt jo NYR:n farmi kutsuu, tuskin sentään suoraan NHL. Korpikoski oli sentään 1. kierroksen varaus. Saa nähdä missä vaiheessa Ramstedtin nimi huudetaan ensi kesän draftissa.
 

Morgoth

Jäsen
Johannes kirjoitti:
En itse pidä Ramstedtin lähtöä TPS:n suurena menetyksenä HIFK:lle ennen kuin pelaaja itse sen toiseksi sm-liigassa todistaa.

Niin, näitähän aina sattuu ja onhan TPSkin kupannut pelaajia jotka ovat muualla puhjenneet kukkaan. Parin kolmen vuoden päästä voi jälkiviisaana todeta tämän siirron järkevyys. Enpä nyt koe, että TPS menetti juurikaan mitään vaikka teidän ykkössentterinne onkin Janne Hauhtonen.

Eihän Ramstedt ensi kaudella varmaan vielä ainakaan mikään sateentekijä ole enkä tiedä HIFKn junnujen tasoa, että miten 'iso menetys' tuo on, mutta luulisi ainakin lähtökohtaisesti HIFKn kiinnostavan pitää miehestä kiinni. Mutta kun ei taustoja tiedä, niin parempi olla sanomatta mitään. Ilmeisesti kiinnostus toista kohtaan ei ollut kovin suurta kummallakaan?

Ainakin ihan puhtaasti TPSn kannalta näyttää ihan hyvältä. Lupaava pelaaja ja tuskin hirveän kallis. Jos onnistuu hyvä ja jos ei niin eipä siinä hirveästi mitään menetäkään, että tuli ko. kortti katsottua.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka kyllähän monesti pelaajat kehuvat uutta seuraa ja organisaatiota, niin tuo Ramstedtin kommentit on kyllä aika suoraan sanottu. "En kokenut HIFK:n pelityyliä omakseni. Olen aina pelannut TPS:n näköistä jääkiekkoa". Eihän tuon pelaajan tasosta liigaan vielä tiedetä. En minä viitsi kovinkaan jyrkästi väittää että nyt on Hifkissä sössitty, kun en ole kyseisen pelaajan nähnyt pelaavan, enkä muutenkaan tiedä millainen ja miten valmis liigaan ja miten Hifkiin sopiva tyyppi on kyseessä. Varmasti Hifkissä on tiedetty sata kertaa enemmän kyseisestä pelaajasta kuin mitä minä.

Ei esim Hirso paljoakaan tainnut kehua Jokereita, enemmänkin omaa uraa tai muiden pelaajien hyvyyttä tms. Ja kun tässä jokin aikaa sitten Hyvönen siirtyi Kärppiin, niin hän taisi jotenkin mainita että Kärpät olisi ollut ykkösvaihtoehto, ja että hän halusi palata nimenomaan Ouluun. Tuollaiset kommentit kun kuulin, niin se vähän laski omaa halua saada kyseinen pelaaja Hifkiin. Tietenkin munkin pitäisi tajuta paremmin että useat pelaajat pelaavat vain ammatikseen tms, mutta itselläni olisi vaikea pelaja joukkueessa, josta en tykkää, ja varsinkin jos sydän sykkisi toiselle (vastustaja) joukkueelle. Tosin jos mä saisin koota joukkueen, niin ei se kovinkaan menestyvä varmaankaan olisi, heh.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
TPS:n näköinen kiekko: nukutetaan yleisö ja vastustajat...

tehdään yksi maali/ja pelataan - neppaillaan loppukausi 0-0 -kiekkoa. Ihanaa, Urpo, ihanaa.

Mikäli "Palle" Ramstedt on omaksumassa tällaisen kiekkoilun mallin vapaaehtoisesti, tervemenoa & pysyköön poissa (jaksoinpas sentään herätä hetkeksi).
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Johannes kirjoitti:
Ei tässä varman rahasta ollut kysymys, vaan roolista joukkueessa.

Ilmeisesti. Voisitko nyt ystävällisesti kertoa onko Tepsin ja Ramstedtin sopimuksessa pykälä siitä, että Ramstedt pelaa Tepsin ykkös-, kakkosketjussa ilman tuota "ilmeisesti" sanaa, jonka avulla tänne pystytään suoltamaan tarinaa suoraan peräsuolesta.

Mikäli tällainen sopimus on nyt sitten tehty, niin Tepsin ei enää tarvitse hakea sentteriä, sillä Tepsin ensi kauden sentterit ykkös-, kakkosketjuissa ovat Huml ja Ramstedt.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ohmi kirjoitti:
Ilmeisesti. Voisitko nyt ystävällisesti kertoa onko Tepsin ja Ramstedtin sopimuksessa pykälä siitä, että Ramstedt pelaa Tepsin ykkös-, kakkosketjussa ilman tuota "ilmeisesti" sanaa, jonka avulla tänne pystytään suoltamaan tarinaa suoraan peräsuolesta.

Mikäli tällainen sopimus on nyt sitten tehty, niin Tepsin ei enää tarvitse hakea sentteriä, sillä Tepsin ensi kauden sentterit ykkös-, kakkosketjuissa ovat Huml ja Ramstedt.

En tietenkään voi, näkemättä sopimusta. Tämä on keskustelupalsta, jossa spekuloidaan asioilla. Voitko ystävällisesti kertoa miksi sinusta Ramstedt valitsi ennemmin TPS:n kuin HIFK:n ensi kauden joukkueekseen. Kai siihen joku syy on. Voihan se olla, että Matikainen mokasi neuvottelut Ramstedtin kanssa ja TPS korjasi hedelmät tai sitten raha ratkaisi tai luvattu rooli joukkueessa, ehkä näiden kaikkien yhdistelmä. En tiedä ja tuskin sinäkään. Itse olen vain tullut hieman skeptiseksi näiden junnujen mahdollisuuksista nousta isoon rooliin heti ensimmäisellä sm-liigakaudellaan. On se hyppäys vaan niin iso a-junioreista miesten peleihin. Siksi en jaksa kantaa murhetta jonkun Ramstedtin siirtymisestä HIFK:sta TPS:n riveihin. Hän voi olla teille hieno hankinta tai sitten ei, aika näyttää.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Agentilla osuutta..

Onko tämän Ramstedtin agentti pelaajauransa lopettanut Juha Ylönen?
Jossain oli Ylösestä juttu ja olin näkeväni Ramstedtin nimen siellä, voin toki olla väärässäkin.

Ettei vaan Ylösen Jussista siirto ollut kiinni, mitkä ovat suhteet HIFK:on ja onko tosiaan vaatinut tälle lupaukselle paikkaa 1. / 2. ketjussa.

Mutta niin kuin moni varmaan täällä arveleekin, itse uskon että meidän kaksi ekaa ketjua muodostuu lopullisesti vasta kun valmentaja on nähnyt joukkueen, käynyt metsällä Penan kanssa jne..
Uskon että tämän takia jälleen menee nämä alkukesän "kalat" ohi.

J
 

Morgoth

Jäsen
Jeffrey kirjoitti:
Kova homma jos tps:n tj olisi luvannut Jortikan seläntakana 1-2 kentän paikan. Iloiset kaudet ramulle turussa....

Eiköhän tämä ole pelkkää jatkoaika paskaa. Tuossa jutussa Balle R sanoo itsekin:

"Ensisijaisia tavoitteita ovat kuitenkin pelipaikan vakiinnuttaminen TPS:ssä sekä paikka nuorten MM-kisamiehistössä, "
 

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No joo, niinhän se meidänkin kapteeninamme aikoinaan toiminut R-P Lehtonen totesi teillä pelatessaan, että HIFK:n paidan kantamisessa on jotain erityisfiilistä jota ei saa muualta tjsp. Ramstedtin nykyiset puheet menevät omassa luokituksessani aivan samaan kategoriaan. Uudesta seurasta pitää keksiä jotain positiivista sanottavaa, ei mitään uutta auringon alla. Voihan nuo toki vakavissaankin ottaa jos haluaa, ei siinä mitään.


Morgoth kirjoitti:
Eiköhän tämä ole pelkkää jatkoaika paskaa. Tuossa jutussa Balle R sanoo itsekin:

"Ensisijaisia tavoitteita ovat kuitenkin pelipaikan vakiinnuttaminen TPS:ssä sekä paikka nuorten MM-kisamiehistössä, "

Tuo kommentti oli asiapuhetta. En usko, että Ramstedtilta kannattaa seuraavan kahden vuoden eli Jortikan jäljellä olevan valmennuspestin aikana odottaa paljon enempää kuin pelipaikan vakiinnuttamista liigatasolla. Kyseessä on kuitenkin vasta 18-vuotias kaveri, jolta käsittääkseni puuttuu vielä täysin kokemus miesten (=muiden kuin junnujen) peleistä. Tyytyväinen olen siirtoon joka tapauksessa, tässä olisi nyt Tepsillä näytön paikka siitä miten lahjakas juniori ajetaan liigajoukkueeseen sisään. Vähemmän onnistuneita esimerkkejä löytyy jo ihan tarpeeksi.
 

rudy25#

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jarkko Ruutu
Ainahan pelaajat jauhavat aasinpaskaa vaihtaessaan seuraa. Ei kukaan oikeasti nauti TPS:n pelityylistä.

Pena on taas kerran tyrinyt ja tarjonnut karkkirahaa ja työsuhdebussilippua sopparina. Omista junnuista pitää pitää kiinni, ei tosin hinnalla millä hyvänsä. Vaikea sanoa onko tässä nyt raha kyseessä. Itse uskon, että saa suuremman roolin Turussa kuin Stadissa. Veikkaan, että mies pelaa 2.-3. kentässä tulevalla kaudella. HIFK:ssa paikka olisi ollut luultavasti 3.-4. ketjussa.

Vituttaa. Mutta toisaalta hyvä, että lähti nyt eikä tee hirsoja neljän vuoden kuluttua. Onnea uralle.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.22
  • 6.90
  • 9.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös