Ram on edelleenkin paska

  • 2 997
  • 32

Kiekkomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja HPK.
Kiekko-Vantaa.
Olen tässä seuraillut Jokereiden kotiotteluita tiiviisti. Tämä kanadalainen herra nimeltä Ram, on parantanut asemiaan maalivahtipörssissä. Se ei kuitenkaan kerro koko totuutta kaverista. Jokaisessa ottelussa hän on imenyt ainakin yhden älyttömän helpon, oikein imassu. Mailapeli on aivan arsasta, avaukset menevät melkein aina perille, mutta ne ovat liian hitaita ja hyvä tilanne on mennyt ohi suun. Myös Ram ei näytä olevan täysin keskittynyt otteluun, esimerkiksi maskin alta voi nähdä, että pelin keskeytyksen aikana hän seurailee tiiviimmin katsomoa, kuin peliä.
Ei jumalauta, heittäkää tää pelle menee! Lehtonen vaan maaliin ja kolmos veska kakkoseksi. Ram vie turhaa rahaa budjetista - ainut asia minkä takia Ram saa peliaikaa on se, että hänelle varmaankin maksetaan niin helvetisti.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Kiekkomies
Olen tässä seuraillut Jokereiden kotiotteluita tiiviisti. Tämä kanadalainen herra nimeltä Ram, on parantanut asemiaan maalivahtipörssissä. Se ei kuitenkaan kerro koko totuutta kaverista. Jokaisessa ottelussa hän on imenyt ainakin yhden älyttömän helpon, oikein imassu. Mailapeli on aivan arsasta, avaukset menevät melkein aina perille, mutta ne ovat liian hitaita ja hyvä tilanne on mennyt ohi suun. Myös Ram ei näytä olevan täysin keskittynyt otteluun, esimerkiksi maskin alta voi nähdä, että pelin keskeytyksen aikana hän seurailee tiiviimmin katsomoa, kuin peliä.
Ei jumalauta, heittäkää tää pelle menee! Lehtonen vaan maaliin ja kolmos veska kakkoseksi. Ram vie turhaa rahaa budjetista - ainut asia minkä takia Ram saa peliaikaa on se, että hänelle varmaankin maksetaan niin helvetisti.

Ymmärrän kirjoituksesi muuten, mutta voisit varmasti ottaa sen esimerkki maskin päästäsi... Ehkäpä silloin huomaat edes JOITAIN taitoja Ramilla?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Minä puolestani ymmärrän tämän mielipiteen vain siinä tapauksessa, että nimimerkin Kiekkomies takaa paljastuu Markus Helanen.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Loistava heitto Vakio!! Helanenhan se siellä peliaikaa huutelee.

Ram on hoitanut duuninsa mukavasti ottaen huomioon miltä homma näytti vielä lokakuussa ja sillä siisti! Todennäköisesti vielä parantaa. Eivätkä kaikki ole mitään highlight-koosteiden tyyliniekkatorjujia joiden hermojen hallinta tosipaikassa saattaa olla aivan nollassa!



MACK
 

Kiekkomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja HPK.
Kiekko-Vantaa.
Olen ihmetellyt Ramin valintaa suuresti. Samanlaisen perusmolarin olisi löytänyt helpomminkin, kuin jostain Japanin sarjasta. Ram saa takuulla älytöntä palkkaa siihen nähden, mitä hän on tuonut Jokereiden joukkueeseen, samalla rahalla olisi voinut hankkia vaikka hyvän hyökkääjän tai pakin. On niin tyhmää hankkia jotain ns. turhia ulkomaanvahvistuksia. Ram on turha ulkomaan vahvistus. Vois se Hjallis vähä katto ketä se sinne hankkii. Lehtonen on pelannut hyvin ja antaa hänen pelata. Helasen voisi nostaa ylös divisioonasta ja Ramille ovea. Mulle se on aivan sama, kuka on Jokereiden kakkonen tai kolmonen, kuhan ykkösenä olisi edes huippumaalivahti, kuten Lehtonen. Ram ei todellakaan paikkaa meidän vanhaa kunnon Nurmista, Lehtonen sentään paremmin.
Mulla vaan menee hermot näihin Jokereiden organisaation hölmöyksiin, joita ne tekee joka vuosi. Esimerkiksi tällä kaudella otettiin muutamaksi peliksi Varis. HUH HUH! Ja silti mä kannatan niitä, koska ne on parhaita. Hjallis vaan ei osaa rakentaa.
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Kiekkomies
Olen ihmetellyt Ramin valintaa suuresti. Samanlaisen perusmolarin olisi löytänyt helpomminkin, kuin jostain Japanin sarjasta. Ram saa takuulla älytöntä palkkaa siihen nähden, mitä hän on tuonut Jokereiden joukkueeseen, samalla rahalla olisi voinut hankkia vaikka hyvän hyökkääjän tai pakin. On niin tyhmää hankkia jotain ns. turhia ulkomaanvahvistuksia. Ram on turha ulkomaan vahvistus. Vois se Hjallis vähä katto ketä se sinne hankkii. Lehtonen on pelannut hyvin ja antaa hänen pelata. Helasen voisi nostaa ylös divisioonasta ja Ramille ovea. Mulle se on aivan sama, kuka on Jokereiden kakkonen tai kolmonen, kuhan ykkösenä olisi edes huippumaalivahti, kuten Lehtonen. Ram ei todellakaan paikkaa meidän vanhaa kunnon Nurmista, Lehtonen sentään paremmin.
Mulla vaan menee hermot näihin Jokereiden organisaation hölmöyksiin, joita ne tekee joka vuosi. Esimerkiksi tällä kaudella otettiin muutamaksi peliksi Varis. HUH HUH! Ja silti mä kannatan niitä, koska ne on parhaita. Hjallis vaan ei osaa rakentaa.
Banham oli suositellut Virmaselle Ramia. Luin muistaakseni Snickers.fi.
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
muistakaa hyvät herrat että Jamie Ram tuli Jokereihin Japanin liigasta ja siel oli torjuntaprosentti 89.4
 

Kiekkomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja HPK.
Kiekko-Vantaa.
Viestin lähetti Vakio
Minä puolestani ymmärrän tämän mielipiteen vain siinä tapauksessa, että nimimerkin Kiekkomies takaa paljastuu Markus Helanen.

Ja mitä tähän tulee arvoisa Vakio, niin täytyy vain sanoa, että en ole Markus Helanen, joten et voi sitten ymmärtää mielipidettäni. Valitan, arvauksesi meni väärin, voit toki jatkaa arvuuttelua jos tahdot, mutta aika mahdottomalta se tulee olemaan, ellet bongaa minua Jokereiden fanipäädyn lähettyviltä. Olen siellä seuraavassa ottelussa, nähdään! :D
 

Kiekkomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja HPK.
Kiekko-Vantaa.
Viestin lähetti sniper2001

Banham oli suositellut Virmaselle Ramia. Luin muistaakseni Snickers.fi.

Ja se Virmanen menee ja uskoo jotain Banhamia. Banham on hyvä pelaa, mutta ei todellakaan mikään ihmeellinen kehumaan!
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ohhoijakkaa Kiekkomies.

Aika erikoista Ramin parjausta, en voi alkuunkaan ymmärtää. Olen täydellisen eri mieltä näkemyksestäsi. Eniten en voi ehkä ymmärtää heittoasi mailapelin surkeudesta. Käsittämätöntä. Olemme nimenomaan katselleet kavereiden kanssa kuinka hyviä lättyjä, siis lättysyöttöjä Ram heittelee aina toiselle siniviivalle asti, ilman että vastustaja pääsee niitä katkomaan.

Ja mitä tulee Ramin huonouteen ylipäänsä, niin mielestäni kaverin peli edistyy jatkuvasti nousujohteessa, ja mies on ollut oikein mainio viime peleissään.

-TommyT-

Ps. Miksi ihmeessä noin typerä otsikko, jossa on vielä kirosanakin? Miksi se p*ska pitää laittaa sinne?
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti belenos
muistakaa hyvät herrat että Jamie Ram tuli Jokereihin Japanin liigasta ja siel oli torjuntaprosentti 89.4
Japanin liigassa on ehkä yllättävänkin kova taso. Siellä on monta entistä NHL-pelaajaa, ja pistepörssin 10.kärjessä suurin osa on ei-japanilaisia.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Kiekkomiehelle

Eihän se RAM ole mikään maailmanluokan vahti, mutta sellaiset pelaavatkin toisessa sarjassa. Mielestäni RAM on pelannut kohtuullisesti ja minusta loistava pari nimeenomaan Lehtoselle. Lehtosella on mainio paikka saada kansainvälistä tuulahdusta ja eipä tuo kielitaidollekkaan ole pahaksi. RAM pelaa kanadalaisella tyylillä ja varmasti näyttää monelle oudolta ja vaatii puolustajilta erillaista pelaamista kuin meille tutut tyylit.
Mitä tulee RAMin työskentelyyn en ole itse huomannut mitään imurointia, mutta voisitko kerto mitkä maalit on RAMille sinun mielestäsi mennyt helposti niin voimme keskustella niistä.
 

veikkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJT Järvenpää, Jokerit, Toronto Maple Leafs
Ram oli todellakin turha hankinta Jokereilta, on tyhmää tuhlata paikka ulkomaalaiskiintiöstä keskinkertaisella kanadalaisella. Ram torjuu epävarmalla tyylillä ja pudottelee paljon irtokiekkoja. Joka ottelussa sattuu vähintään yksi paha lipsahdus. Aivan liian kallis mies tasoonsa nähden, esimerkiksi Bäckström AIK:sta täyttäisi hänen paikkansa mainiosti (jos hänen paikalleen nyt ketään tarvitaankaan). Olisi myös mukava nähdä Mestiksessä loistaneen Helasen torjuntatyöskentelyä liigatasolla.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikkolainen ja Kiekkomies voivatkin sitten kertoa meille muille Ramin palkan, kun hän mielestänne on "palkkaansa nähden" huono?
Ram on erittäin kelpo veskari. Tottakai näkisin Karin mielelläni ykkösvahtina, mutta Karille on annettava aikaa eikä poltettava heti loppuun.
 
K

kangaroo

Niinpä niin.. vaikka maalin suulle tulisi Patrick Roy tai Curtis Joseph, niin epäilemättä jollakulla riittäisi valittamista..hohhoijaa :o
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
En usko, että

En usko, että Jamie Ramin palkka on mitenkään huippuluokkaa, sillä joukkue jossa hän pelasi viime kaudella (Snow Brand, Japanin liiga) joutui lopettamaan toimintansa emoyhtiö Snow Brandin talousvaikeuksista johtuen. Toisin sanoen miehellä ei välttämättä ollut liikaa ottajia. Toisaalta välillä tuntuu, että Helanen ajaisi saman asian, mutta luultavasti Ram "herää" play-offseissa niinkuin useat muutkin kanadalaiset pelimiehet.

P.S. Muistakaa nuorten MM-kilpailut, joihin Lehtonen lähtee. Silloin tarvitsemme kokenutta torjujaa. Toki Helasellekin pitäisi antaa mahdollisuuksia.
 

spoonful

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja jos torjuntaprosenteista puhutaan, niin aika hyvä prosentti Ramilla kyllä olisi, jos alkukausikin olisi sujunut näin hyvin kuin tällä hetkellä.

Eli Kiekkomies, jotain se prosenttikin kertoo. Olihan Nurmisenkin torjuntaprosentti aivan hieno, eikä kelleen tullut mieleen sanoa, että aika heikko veskari se on, vaikka prosentit on kovat.

Turha tätä ketjua kyllä oli avata kaksi nollapeliäkin pelanneelle maalivahdille ("imee joka ottelussa jonkun helpon").
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kerätkääs pojat taas adressi. On se jumalauta kun mikään ei kelpaa. Joukkue pelaa paremmin kuin vuosiin, millään osa-alueella ei ole isoja ongelmia. Meillä on maailmanluokan lupaus veskarina ja hänellä erinomainen, kokenut, koko ajan peliään parantava nikkarivaramies. Palkasta minulla ei ole hajuakaan, mutta se nyt tuskin on tähtitieteellinen.

Japanin torjuntaprosenteillakaan ei ole paljon merkitystä, kun ei tunne sikäläisiä joukkueita eikä kyseisen joukkueen pelityyliä. Paljonkos Draperin torjuntaprosentti muuten oli viime kaudella SM-liigassa?
 

Rize

Jäsen
Ramin pitäisi kyllä mielestäni pelata paremmin palkan suuruden nähden. Ok, miehellä on hyvä tarjuntaprosentti, mutta tiedätte varmasti että mies pudottaa eteensä helvetisti kiekkoja?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Niin kuin kaikki kanukkiveskarit yleensäkin

Eli Eurooppalainen ja Pohjoisamerikkalainen torjuntatyyli on huomattavasti erilainen, tuolla rapakon takana veskarit opetetaan pienestä pitäen siihen että omanpään aloituksia pitää välttää melkein kuin ruttoa ja siksi veskarit pompottelevat kiekkoja yrittämättä edes ottaa kiekkoja haltuun. Toinen iso ero on se että perinteisesti eurooppalaiset veskarit torjuvat jäänkautta ja pohjoisamerikkalaiset seisoen. Ja kun on tottunut tuohon eurooppalaiseen tapaan saattaa tuo pohjoisamerikkalainen tyyli näyttää epävarmalta kiekkojen pompottelulta.

Ram on parantanut selkeästi ja nykyään Jamie on ihan mies paikallaan, ei Nupen tasoinen mutta eipä taida muillakaan olla Nupen tasoista tarjota putkien väliin?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Rize
Ramin pitäisi kyllä mielestäni pelata paremmin palkan suuruden nähden.
Edelleen kaipailen niitä Ramin palkkatietoja, teillä kun tuntuu olevan niistä ensikäden tietoa? veikkolainen, kiekkomies, rize...?

Jotenkin tuntuu että jopa omilla (faneilla) tuntuu menneen todellisuus hämärän peittoon. Sen nyt vielä ymmärtää, että vastustajat heittelee noita "miljoonamies"-juttuja mutta että omatkin...?
 

Milou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jamie Ram on kelpo veska.
Itsekin kauden alkaessa monen muun fanin tavoin epäröin suuresti Ramin taitoja parin ensimmäisen pelin jälkeen. Näytti jo selvältä, että Kari Lehtonen tulee puskista ja kaappaa ykköstorjujan tontin itselleen, Jamien pelatessa jämäpelejä. Mutta kauden edetessä vanhakin vertyy ja Ram on esittänyt ihan hienojakin otteita. Nyt kokonaisuus on selvinnyt, Lehtonen ei vain millään jaksa pelata kauden kaikkia pelejä, rutiinitaso ei pysyisi ja nuorten MM-skabat painaisivat ikävästi päälle. Jamie pystyy pitämään tiukoissakin paikoissa pystyssä ja pudotuspelien alkaessa saattaa olla vieläkin kovempi luu kuin nyt. Puolustuksen toiminta on kaverille hahmottunut ja kommunikointi pelaa kielet taitavassa Jokerirykelmässä. Ram parantaa koko ajan, miksi helvetissä mies pitäisi roudata pois?
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ram on selvästi parantanut alkukaudesta ja on täyttänyt paikkansa jengissä. Ongelma on silti vielä pelin epätasaisuus. Ramille tehdään välillä kolme säkkiä, kun Lehtoselle käy näin todella harvoin. Kolme tuntuu pieneltä määrältä, mutta Jokereissa se on kuitenkin hieman liikaa.
Aiemmin olin vaatimassa Helasta Ramin tilalle, mutta tällä hetkellä kannattaa kuitenkin ennemmin katsoa kuin katua.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Viestin lähetti Vakio
Minä puolestani ymmärrän tämän mielipiteen vain siinä tapauksessa, että nimimerkin Kiekkomies takaa paljastuu Markus Helanen.
Ilmeisesti siinä tapauksessa, että Markus Helanen löytyy myös erään "valitettavalla tavalla" elinikäiseen pelikieltoon menehtyneen nimimerkki Taalarin takaa... yhteneväisyydet ovat hämmentäviä. Ilkeä kieli Helasella, oli miten oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös