Rakastelu mutta missä ?

  • 79 784
  • 251

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Olet ymmärtänyt väärin. Jos petät naista, niin todennäköisesti teet sen toisen naisen kanssa ja se on parempi kuin runkkaus.

Mitä jos pettäisi naistaan kiinni jäämättä, nussisi sekä koti- että vierasjoukkuetta sekä vielä masturboisi? Oliskiko se jackpot vai pitäisikö nussia myös homot ja transut läpi?
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Mitä jos pettäisi naistaan kiinni jäämättä, nussisi sekä koti- että vierasjoukkuetta sekä vielä masturboisi? Oliskiko se jackpot vai pitäisikö nussia myös homot ja transut läpi?

Nakkikastike. Miten musta tuntuu, että sulla on asiaa masturbointiketjun lisäksi myös naisasiatketjuun?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nakkikastike. Miten musta tuntuu, että sulla on asiaa masturbointiketjun lisäksi myös naisasiatketjuun?

Totta, mutta sen asian voin ilmaista tännekin. Mitkä naisasiat? V-P Nutikalta kysyttiin aikanaan haastattelussa että mihin käyttäisi ylimääräiset rahat? Vastaus oli "mitkä rahat" ja itse vastaan häntä matkien mutta samalla ajatuksella kaikilla sielun voimillani "mitkä naisasiat" ... Joku Jonas Hemming tais piilottaa muuten ylimääräiset cashit patjan alle tai sit se oli joku muu, oisko ollu vittu karapuu tai Kohvakka saatana.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erikoinen alkuperäiskysymys. Ihan missä vaan. Vai laitetaanko tässä paikannimiä peliin. Löytyisi pitempikin lista. Joku voisi aloittaa. Niin ja Korso. 01450. Vanhojen muistojen vuoksi. Myös 49490. niin ja...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pimeässä peiton alla.

Haaveena olisi edes himmeässä valaistuksessa ja peiton saisi vaihtaa vilttiin. Itselläni on kuitenkin sellainen tilanne ettei kumpikaan käsistäni suostu, kuin nykyiseen toimintamalliin. Tosin silloin, kun leikimme käsieni kanssa sitomisleikkejä niin uskaltaudun raottamaan peittoa. Kuitenkin jostain syystä käteni sitovat itsensä sen verran huonosti kiinni, että rimpuilevat itsensä irti ja peiton takaisin päälleni.

Loppuun vielä jo pitkään askarruttanut kysymys: Tuleeko naisilta spermaa?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tähän asti pelkästään fantasioissa. Taitaa mennä pitkälti ensi vuoden puolelle ennen kuin asiaan tulee muutos.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
En ollut kauaa seurustellut, kun päädyin "pojan" kanssa Apulannan keikalle. Siinä tuli sormetukset hoidettua kesken keikan, muistan vielä biisin, jonka aikana tuo tapahtui.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylläksellä olikohan hiihtoloman aikoihin vuonna 2004 oli ihan kiva viikko jaalalaisen aikalailla tyrmäävän hiihtäjätytön kanssa, sormet työnsin pimppiinsä jonkun yökerhon nurkkapöydässä, munan se otti suuhunsa mökkitien varrella siinä aika lähellä Jounin kauppaa ja lopullinen yhdyntä tapahtui niiden perheen lomamökin ulkosaunalla.

Lähdin dallailemaan aamuyöstä meidän mökille, ennen kuin tämän 18-vuotiaan tytön vanhemmat ja pikkuveli heräsivät mahdollisille aamulöylyille.

Eipä tuo paikka eli saunamökin takkahuone niin erikoinen ole, mutta jäi toi keikka esileikkeineen vaan niin hyvin mieleen niiden välietappien vuoksi keskellä paukkupakkasta ja metrin kinoksia. Eihän sitä saatana siinä poskeenoton käynnistyessä olisi enää millään malttanut odotella sinne mökin saunalle asti, vaan yritettiin jotain sopivaa asetelmaa ja asentoa keksiä siinä tienposkessa ja joku satunnainen baarikansalainen käppäili ohitsekin peukku pystyssä. Mulla oli muna pystyssä ja olin valmis hommiin vaikka siinä hangessa, mutta lopulta siis siirryttiin kilometrin verran vielä mökille välillä pysähdellen käsihommiin.

Se on jännä homma kun tuokin nuori nainen oli kaikkiaan vain 4-5 päivää elämässäni yli kymmenen vuotta sitten, mutta helvetin usein käy mielessä silti ja kaiholla muistelen sitä Ylläksen reissua.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Eipä noita omituisia paikkoja kovin ole ollut, mutta hetkenä omituisin oli festivaaleilla teltassa, joka sattui olemaan vielä rikki. Porukkaahan siitä käveli jatkuvasti ohi ja pari kertaa tulivat kaveritkin moikkaamaan. Eipä tyttö edes säikähtynyt, naureskeli vain itsekkin.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Outoja paikkoja löytyy vaikka kuinka paljon. Sellasiin seksihulluihin tullut törmättyä, ettei paljoa tarvitse houkutella.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lintutorni taitaa olla se erikoisin. Minä päällä, katselin samalla lankkujen raosta alas sen varalta että joku tulee. No kyllähän sieltä joku tulikin, jäi noin 10 sekuntia aikaa vetää housut jalkaan. Sen jälkeen käytiin ikuisuudelta tuntuva keskustelu paikallisen lintubongarin kanssa jostain helvetin tiiroista, kunnes tämä jatkoi matkaansa ja saatiin tyttöystävän kanssa homma hoidettua päätökseen.

Rappukäytävissä on myös tullut harrastettua sitä kauneinta, kolmessa eri rapussa jopa ja vain yksi näistä sen takia, että ei päässyt kämppään sisään. Muut kerrat sitten ihan vaan huvikseen tai enemmänkin jännityksen takia. Onhan siinä kieltämättä jotain fiilistä puuhailla mestassa, missä on melkoinen kiinnijäämisriski.

Kaisaniemen puiston nurmi tuli korkattua toissakesänä, valomerkin jälkeen daamin kanssa päätettiin mennä puistoon juomaan loput juomat ja panohommiksihan se meni. Koituksen jälkeen vieläpä sammuttiin siihen nurmikolle ja herättiin vasta aamupäivällä, meikällä vieläkin sepalus auki ja lerssi puoliksi ulkona. Ihme, ettei kukaan käynyt ryöstämässä, varmaan se kulli pelotti varkaat pois.

Yksi vähän liian usein toistunut tilanne on alkanut siten, että porukassa on sekaisin miehiä ja naisia ja päädytään yhdessä jatkoille. Jossain vaiheessa sitten koittaa nukkumaanmenoaika, mutta laskuhumala on herättänyt paritteluvietin ja toki akti pitää hoitaa samassa tilassa nukkuvien kanssa. Kännissä sitä vielä kuvittelee, että "ei noi mitään huomaa" ja painaa menemään. Useimmiten seurauksena on ollut helvetisti naureskelua ja vittuilua seuraavana päivänä, kun selviää että kyllä siellä on muutkin hereillä olleet. Toki olen monesti saanut toimeenpiteen suoritettua myös siten, että kukaan ei huomaa, jopa silloin kun kolmas osapuoli on nukkunut samassa sängyssä. Tai ehkä kaveri vaan päätti pysyä hiljaa asiasta...

Edelliseen liittyen kyllä noloin tapaus oli sellainen, että päädyttiin frendin (ja palstaveljen, moi vaan), sekä parin neidon kanssa tämän kaverin luo jatkoille pieneen yksiöön. Siellä sitten alkoi uni tulla, ja nukkumisjärjestely meni siten, että kaveri nukkui toisen tytöistä kanssa sängyllä ja minä toisen kanssa patjalla lattialla sängyn vieressä. No, meillä lattialla tilanne eskaloitui vaakamamboon ja aamulla selvisi, että tämä toinen pariskunta oli ollut hereillä koko episodin ajan. Eipä siinä mitään, been there done that, mutta tämä kanssani lattialla muhinoinut daami oli sängyllä löhöilevän kaverini ex-tyttöystävä. Frendi otti onneksi koko tilanteen huumorilla (ainakin päällepäin), mutta allekirjoittanutta kyllä hävetti aivan saatanasti kun homma selvisi aamulla. Itse asiassa tulee vieläkin sangen epämukava olo edes ajatella koko juttua, vaikka siitä on jo 4 vuotta. Että joo, sori vaan vielä kerran.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Kaisaniemen puiston nurmi tuli korkattua toissakesänä, valomerkin jälkeen daamin kanssa päätettiin mennä puistoon juomaan loput juomat ja panohommiksihan se meni. Koituksen jälkeen vieläpä sammuttiin siihen nurmikolle ja herättiin vasta aamupäivällä, meikällä vieläkin sepalus auki ja lerssi puoliksi ulkona. Ihme, ettei kukaan käynyt ryöstämässä, varmaan se kulli pelotti varkaat pois...

Nokitan sillä, että mentiin naisen kanssa yöaikaan vielä siitä aidan ali Kasvitieteellisen puutarhan puolelle ja hoidettiin homma jossain eksoottisten kasvien keskellä.

Muita erikoisia paikkoja, niin ainakin Hietaniemen hautausmaa... Tuolloin oli lakkiaisjuhlien yö, porukka oli menossa Hietsun rantaan aamubileisiin, niin koukkasimme illan seuralaisen kanssa tuota kautta.

Ensimmäistä omaa kämppääni kun piti näyttää tyttöystävälle, niin olin tohkeissani unohtanut avaimet itse kämppään. Sen sijaan ullakon avaimet olivat mukana, niin käytiin sitten siellä...
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Pikavuoron penkillä. Istuttiin melkein takimmaisessa penkissä ja lähimmät matkustajat olivat kolmen penkkirivin päässä edessä. Takana ei ollut ketään. Lisäksi perinteinen uimarantapano keskellä kaunista kesäsunnuntaita. Uimarantojen pukukopit ovat myös tulleet tutuksi.Taloyhtiön varasto ja rappu kokeiltu tietenkin. Lenkkipolun varressa metsässä on kauneinta myös koettu. Pysähtymispaikat on tulleet tutuksi ja työpaikan takaovellakin on puuhattu. Toivottavasti ei löydy kameranauhan sisältöä jostain päin internetiä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Jaa, onhan noita haureuksia ehtinyt elämänsä aikana harrastamaan jos jonkinmoisissa paikoissa. Paikkoja listattuna alla, kaikkiin ei tokikaan liity välttämättä sinne kauneimpaan asti edenneitä asioita, vaan eräät kerrat ovat jääneet syystä tai toisesta kädetyksen / poskihoitelun asteelle:

- No ne normisetit (Sänky, sohva...)
- Keittiön pöytä
- Suihku ja sauna
- Kuisti
- Parveke
- Pesutupa
- Sohvalla, jonka vieressä lattialla nukkui muita.
- Hissi

Sitten jotain vähän erikoisempia / riskialttiimpia:

- Bussin takapenkki
- Uimaranta, jossa oli myös tapahtuma-aikaan muita ihmisiä. Akti kuitenkin tapahtui onnistuneesti vedessä kenenkään huomaamatta.
- Uimahallin poreallas, käsihoito
- Lenkkipolku
- Autossa mökkitien varrella
- Elokuvateatterissa kun nyt sattui niin, että koko teatterisalissa ei muita sattunut olemaan.
- Auton takapenkillä puolitutun toimiessa kuskina, autuaan tietämättömänä (luultavasti ainakin..) koko asiasta.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Listaan nyt niitä epätyypillisempiä

-Mökin laituri
-Opiskeluasuntojen pyykkitupa
-Rappukäytävä
-Soutuvene
-Riippumatto
-Kerrostalon katolla
Ainakin nämä.
 

Kip#37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matt Generous
Katos, päästiin mieluisaan aiheeseen. Nuorempana on tullut rakasteltua mitä moninaisimmissa paikoissa, koska oli pari sellaista hyvin estotonta pidempiaikaista tyttöystävää ja lisäksi lukematon määrä yhdestä illasta muutamaan iltaan kestäneitä irtosuhteita.
Joitakin mainitakseni:
-laivan hytin sängyllä, kaverin istuskellessa viereisellä sängyllä juoden olutta
-hotellin käytävällä
-hotellin paloportaissa(nämä edelliset siis johtuen siitä, että aikoinaan yhden hotellin yökerhossa, kun käytiin juhlimassa, piti akti monesti suorittaa kesken illanvieton)
-helluntaiseurakunnan rukoushuoneen rappusilla
-auton sisällä ja auton konepellillä monessa eri paikassa(bussipysäkit ym. levähdyspaikat)
-muutamia kertoja ulkosalla, keskellä kaupunkia yöaikaan puistossa, nurmikolla, puistonpenkillä etc.
-yksiön lattialla toisen pariskunnan jutellessa niitä näitä sängyllä
-hississä, rappukäytävässä ym.

Tuota ketjua kun kelailin, niin huomasin että suihinotosta ajon aikana oli puhetta. Ex-tyttöystäväni alkoi kesken ajon ottaa kerran suihin, joka johti siihen, että itse akti oli suoritettava auton konepellillä bussipysäkillä. Myöhään illalla toki, eli liikennettä ei enää liiaksi ollut. Ja syrjäisemmässä paikassa...

Taannoin tuli myös baarista napattua mukaan parikymppinen tyttönen, joka halusi että saattelen hänet kotiin. No siinä sitten hän pihassa tokaisi, että saisit pimppiä, mutta poikakaveri näyttää olevan kotosalla. Päädyttiin yhteistuumin paneskelemaan kerrostalon alakerran pyykkitupaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mjaa. Club Feverin sohva aukioloaikana. Toinen on Viking Linen hyttikäytävä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...
Taannoin tuli myös baarista napattua mukaan parikymppinen tyttönen, joka halusi että saattelen hänet kotiin. No siinä sitten hän pihassa tokaisi, että saisit pimppiä, mutta poikakaveri näyttää olevan kotosalla. Päädyttiin yhteistuumin paneskelemaan kerrostalon alakerran pyykkitupaan.
Tasan sama kokemus pyykkituvasta ja myös samasta syystä.
 

Kip#37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matt Generous
Ja jos lasketaan myös sellainen seksi, missä ei välttämättä olla yhdynnässä, niin joskus sormettelin yhden lyhythameisen tytön ykköstä ja kakkosta tupatentäyden yökerhon baaritiskiin nojaillen samalla kun se runkkas multa.
Vielä näin vanhoilla päivillä oksa kovenee pelkistä muistikuvista.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Veneessä paneskelu on kyllä aika jännää, kun tulee kunnon aaltoja. Koskaan ei tiedä, mihin päin perse heittää.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Runsaat 20 vuotta sitten olin isomman porukan kanssa vaeltelemassa Käsivarren Lapissa. Koska minulla ei ollut omaa telttaa mukana, jouduin punkkaamaan usein toisten nurkissa, erityisesti erään pariskunnan teltassa. Olin tuolloin muutamaa kuukautta vaille 14.
Oltiin vaellettu suurin piirtein viikon verran ja saavuttu erään pienen tunturipuron kupeeseen, kun ilta alkoi hämärtää. Kömmin tapojeni mukaan pariskunnan telttaan nukkumaan ensin varmistettuani vaimolta, että sopiiko se heille. Emme kauniisti sanottuna tulleet toimeen, mutta hänen miehensä oli kerrassaan mahtava huumoriveikko. Noh, tälläkin kertaa vaimo kovin nyrpeästi ilmaisi, että voin tulla ainakin täksi yöksi heidän telttaansa nukkumaan.

Puolisen tuntia vierähti ja olin juuri nukahtamaisillani, kun selkäni takana pariskunta alkoi panemaan oikein kunnolla. Minulla ei ollut kelloa eikä tuohon aikaan edes kännykkää, josta olisin voinut ajankulun tarkistaa, mutta epäilen pariskunnan peuhanneen ainakin tunnin verran. Lievästi sanottuna hankalahko paikka minulla, sillä nainen alkoi jossain vaiheessa jopa voihkia kovaan ääneen. Katselin varsin pitkältä tuntuvan ajan teltan seinää samalla kun teltan sisälämpötila jatkoi kohoamistaan. Kun he sitten jossain vaiheessa lopettivat, he taisivat vasta silloin tajuta, että olin ollut koko ajan samassa teltassa. Aamulla naisen käytös minua kohtaan muuttui täydellisesti.

Noin lähelle seksiä olen elämäni aikana päässyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös