Raimo Summanen

  • 169 670
  • 425

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti hull16
Mietippä mitä olisi tapahtunut jos Hjallis olisi antanut sanktiota Apen sanomisista, Tämä olisi järjestänyt sellaisen media shown joka olisi ollut vahingollinen sekä Jokereille ja SM-liigalle joten Ape sai kiristettyä kaikki vaatimukset mitä halusi.
Mielestäni Jokereiden/Summasen temppu oli sellainen, että he ansaitsivat kaiken paskan mitä media-show vain voi tuottaa. Nyhän Hjalliksen mestaruushaaveille annetut rangaistukset eivät tuottaneet mitään hallaa, eli he pääsivät täysin kuin kettu veräjästä. HIFK:lta puolestaan on kausi ohi, joten lisää media-showta vaan tuuttiin. Kärsikööt Jokerit teoistaan. Kärsiköön koko SM-liiga, sillä sen se ansaitsee. Alpo Suhonen treenatkoon junnuja loppukauden, koska siten hänestä on jotain hyötyä, lukuunottamatta seuraavaa Jokerit-peliä, johon tarvitaan Don Cherry tai samanhenkinen "periaatteen mies".
 

Abigail

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SFC
Ja lisää...

Jep. Muistaako kukaan syksyllä'97 pelatun HIFK-Ässät -pelin (se
missä Tamminen viskas fläppitaulunsa jäälle) jälkeistä lehdistö-
tilaisuutta, jonka Illan finaali näytti TV:ssäkin sitten myöhemmin?
(Video on tallessa.)

Summanen haukkui Jursinovin ja kaikki venäläiset mailapelin
tuomisesta SM-liigaan. Sanat eivät olleet kovin tarkkaan harkittuja
ja täyttivät kyllä kaikki ne kunnianloukkauksen kriteerit, joita
Rami nyt on Apen jutuissa sanonut olevan.
Sanat "törkeetä", "vittu", "venäläiset" ja "mailalla hakkaaminen"
toistuivat suhteellisen tiuhaan Ramin ulosannissa.

Eli hohhoijaa Ramin marttyyriudelle taas kerran. Oikea enkeli.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti hull16
ifk:n varpaille on astuttu viimeisen kymmenen vuoden aikana melkein aina kun jotakuta on huvittanut.

Pitää muuten paikkansa eli tässä Hifkiin liitetystä kovan pelin imagosta on tullut myös melkoinen taakka. On ne muutkin osanneet pelata kovaa mutta pienemmällä älämölöllä.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti dana77

"Tuomo Ruutu on jo kahdessa pelissä yritetty saada sairaalakuntoon. Sääli, että Suomen lupaavimpaa kiekkoilijaa voidaan kohdella näin. Ilveksellä on puolirikollinen puolustus, ne vain hakkaa ja mäiskii. Törkeätä, että liigassa on tuommoisia rottia kuin Majesky ja Smith. Ei voi käydä niin, että samaa joukkuetta vastaan Tuomoa taklataan 2 kertaa törkeästi polvella. Mälkiä ja Selin todennäköisesti käskevät pelaamaan meidän parhaat pelaajat pois pelistä. Ulkomaalaispelaajat pistetään tekemään tämmöistä."
Raimo Summanen,
http://www.jokerit.com/matsit/ottelut/09122000.html

Olen edelleen hyvin liikuttunut siitä, kuinka Alpo Suhonen voi ja saattaa päästellä niitä asioita suustaan mitä on kuultu. Ja tunnen hyvin, hyvin paljon sympatiaa paljon parjattua Raimo "Raato" Summasta kohtaan.
No joo, totta puhuen, jos Raato näkisi tämän vanhan kommentinsa, hän varmaan puolustelisi (Minkä nyt kyynelharjoituksilta peilinsä edessä ehtii!) sitä itselleen ajattelemalla olleensa tuolloin vielä nuori ja kokematon. Ei muuten tullut kaverille tuolloin mieleen, että sanomiset tulisi käydä raastuvassa läpi?
 
Viimeksi muokattu:

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
On meillä kohta oikein kunnon jätkä valmentamassa maajoukkuetta. Muiden joukkueiden pelaajat pelaavat koko ajan pikkusikaa ja yrittävät tahallaan vahingoittaa Jokerit-pelaajia. Summanen ei ilmeisesti sulata pikkusikailua, vaan vaatii täyttä ammattimaissikailua pelaajilta.

Vaikuttais vähän siltä, että Summanen otti Suhosen kommenteista (HPKn siirryttyä johtoon) herneen nenäänsä ja halusi kostaa HIFKlle. Sihvonen selkeästi tiesi mitä oli tehnyt ja tiesi varmaan jo ennen kuin oli telonut Ruutua.

Summanen oli sika pelaajana ja on sitä valmentajanakin. Kun Westerlund ja Summanen lähtivät HIFKstä, ko. joukkueen peli tuli huomattavasti puhtaammaksi. Toki kaikille sattuu lapsuuksia (myös Kerholle, esim. J. Louhi), mutta Summanen saa kyllä pelaajat toimimaan aika vastuuttomasti.

Sääli, että Ruudulle kävi näin. Tuomo olisi varmasti ollut vahvoilla Chicagon leirillä ja olisi ollut erittäin mahdollista, että hän olisi päässyt pelaamaan siellä jo ensi kaudella. Toivottavasti mies paranee pian. Kyseessä on kuitenkin yksi Suomen tulevista maajoukkue sankareista. Näin ainakin itse uskon.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Ja lisää...

Viestin lähetti Abigail
Jep. Muistaako kukaan syksyllä'97 pelatun HIFK-Ässät -pelin (se
missä Tamminen viskas fläppitaulunsa jäälle) jälkeistä lehdistö-
tilaisuutta, jonka Illan finaali näytti TV:ssäkin sitten myöhemmin?
(Video on tallessa.)

Kyllä on muistissa tuo taulujuttu, tosin ei se siihen liittyvä lehdistötilaisuus. Saattais kyl löytyy omistakin arkistoista. Tamminenhan on aina ollut show-mies viimesen päälle. Ässäaikana seisoi Turussa TPS-pelissä sadetakki päällä kun edellisessä pelissä oli tullut eritteitä niskaan kohtalaisen paljon.

Mutta mitä Summaseen tulee, niin maajoukkuepelissä voi tulevaisuudessa ainakin odottaa veli-venäläisen saavan samalla mitalla takaisin jos ja kun keppi heiluu liian korkealla. Fair play palkintoja on varmaan turha odottaa.
 

Kurppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Hartford Whalers
Viestin lähetti Isaksson
Pääasia on se, että IFK:n paras pelaaja on poissa loppukauden, eikä IFK reagoi siihen millään tavalla. Ollaan Lehkosesta mitä mieltä tahansa valmentajana niin nyt olisi herraa tarvittu.

Kuinka niin, onko Lehkonen hyväkin polvikirurgi?
 

Alter ego

Jäsen
Suosikkijoukkue
BFC
Erään valmentajan kommenti ei niin kaukaisesta menneisyydestä..

Raimo Summasen kommentit:
"Meiltä kauden heikoin peli. Ei pystytty liikkumaan tänään. Pelattiin kolme erää heikkoa jokeripeliä."

"Ilveksen pelitaktiikka on todennäköisesti se, että pyritään hoitamaan parhaat pelaajat pois pelistä. Tuomo Ruutu on jo kahdessa pelissä yritetty saada sairaalakuntoon. Sääli, että Suomen lupaavimpaa kiekkoilijaa voidaan kohdella näin. Ilveksellä on puolirikollinen puolustus, ne vain hakkaa ja mäiskii. Törkeätä, että liigassa on tuommoisia rottia kuin Majesky ja Smith. Ei voi käydä niin, että samaa joukkuetta vastaan Tuomoa taklataan 2 kertaa törkeästi polvella. Mälkiä ja Selin todennäköisesti käskevät pelaamaan meidän parhaat pelaajat pois pelistä. Ulkomaalaispelaajat pistetään tekemään tämmöistä. Jos Varista taklattiin niin törkeästi mitä pelaajat sanoivat, niin me tehdään asiasta vastine. Ensin tilanne katsotaan videolta ja me toivotaan, ettei se ollut niin paha tilanne mitä pelaajat sanoivat sen olleen."

Onnea jokerit ja summanen valitsemallanne tiellä.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Kopioin viestini otteluketjusta tänne. Pahoittelen tuplapostitusta, mutta täällä se sopii paremmin aiheeseen.

Itse ottelusta ovat paikalla olleet sanoneet kaiken tarpeellisen, minä tyydyn kommentoimaan mediassa esillä ollutta kuvaa sekä puhetta. Toisin kuin Cimo, minä taas olen vahvasti sitä mieltä, että jos joku tarvitsee ammattiapua, se ei suinkaan ole Suhonen, vaan "Raato" Summanen. Tämä mies on edessauttanut (ja jatkossa tekee sitä vielä vielä näkyvämmin) suomalaisen huippujääkiekon jos ei nyt tuhoutumista, niin ainakin muuttumista huonommaksi ja mielenkiinnottomammaksi. Syitä edellä:
  • Yleisön sekä vastustajan älykkyyden aliarvioiminen typerillä, älyttömillä, keskenään ristiriitaisilla kommentoinneilla ja suoraan sanoen heikolla psyykkauksella tyyliin ("jokerit tavitsee maalintekijän", "joskus tulee ylilyöntejä", "Santala ja Miettinen pelaavat pikkusikaa", ja erityisesti uusi lempparini, päivän allekirjoitukseni "Sen olen oppinut, että pitää hoitaa omat asiat ensin" (toki huomionarvoista on että off-topicciin menee tämäkin viesti, mutta minkäs teet, enpähän ole ainoa. Nimim. ~400 viestiä muusta kuin ottelusta and counting) ja miljoona muuta, joita en jaksa luetella. ("Rami" "Raato" Summasen kommenteista mediassahan voisi avata vaikka oman ketjun, hmm...)
  • Kaverin itsensä aiemmat kilahteluepisodit valmentajaurallaan (peliurasta puhumattakaan). Kun raimo-haaremin jäsenet ottavat sopivissa väleissä tämän suomi-kortin esiin, vedettäköön se nyt: onko luolamiesmäinen meuhkaaminen sopivaa maajoukkuekoutsin arvolle?
  • Summasen valmentamien joukkueiden taipumus ylilyönteihin, kuppien kaatuiluun ja loukkaantumisiin muille. Näissä peleissä on tullut aina tarve jonkun saada turpaansa ja se on aina vähän ikävää jääkiekossa, jossa toki tunteet käyvät kuumina, ei siinä mitään.
  • Summasen valmennustyyli - tarkemmin pelityyli. Asiasta tietävät kommentoinevat (ja ovatkin sitä tehneet) harjoitus- ym. olosuhteita, jotka eivät oikeastaan edes mua liikuta, minä kritisoin tätä saatanan sumpputyyliä, peruuttelua ja pitkien läiskimistä, joka jos mikä tappaa jääkiekon. Taitoa olisi, mutta sitä ei käytetä. Yritystäkin pitäisi löytyä, mutta näinkö nähdyllä tavalla se purkautuu? Todellakin, "odotan" "mielenkiinnolla" maajoukkuepelejä "Raimon" valmennuksessa.
Olen myöskin (ylde) taipuvainen uskomaan, ettei tänne (SM-liigaan) mitään poliisisysteemeitä sun muita pelon tasapainoja tarvita (jotkut ovat ihan oikein täälläkin maininneet, etteivät tämän ottelun seurauksena mahdollisesti langetettavat pelikiellot auta uhria), vaan asiansa osaavia, ammattimaisia ja järkeviä (=harkintakykyisiä, omatuntokin löytyy, foto ois kiva ylläri) valmentajia sekä pelaajia. Jälkimmäisiä tuntuisi olevan tällä hetkellä kentillä suhteellisesti enemmän?

Siinä hieman tunteita ja tuoksuja. Loppukevennyksenä ilmoitan pyrkimyksestäni päästä Nordixxxelle seuraamaan 30.1. tapahtuvaa "jääkiekko"-ottelua sekä toivotan Jokerit mitä lämpimimmin tervetulleeksi taas joskus Rinkelinmäelle, vaikken itse siellä paikan päällä välttämättä olisikaan logistisista ja monetaarisista syistä johtuen. Pelataan puhtaasti ja keskitytään kiekkoon, ja jos ei, niin eiköhän meillä sentään vielä osata vastata huutoon "pelin hengen mukaisesti". Aamen.

jk. Raimo heittää löylyä kiukaalle: "Ellei liiga langeta mitään sanktioita, niin sitten minä jatkan tätä sotaa". Eli mitä ilmeisimmin Trevor Doylelle tai vastaavalle pelaajalle tulee sittenkin olemaan käyttöä kuun lopun uusintaottelussa jäähallissa. Toivottavasti HIFK:ssa todella ollaan hereillä.
 

Kurppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Hartford Whalers
raimo käy sotaan

Viestin lähetti rapster
Raimo heittää löylyä kiukaalle: "Ellei liiga langeta mitään sanktioita, niin sitten minä jatkan tätä sotaa". Eli mitä ilmeisimmin Trevor Doylelle tai vastaavalle pelaajalle tulee sittenkin olemaan käyttöä kuun lopun uusintaottelussa jäähallissa. Toivottavasti HIFK:ssa todella ollaan hereillä.

Mielestäni tuosta summasen uusimmasta kommentista on selvästi johdettavissa myös Summasen vastuu tekoihin. Ainakin minun korvaani "sodan jatkaminen" kuulostaa selvältä uhkaukselta.

summanen onkin viemässä kaksinaismoralismin aivan uusiin sfääreihin, ilmeisesti ymmärtämättä sitä itsekään. Jos samassa lauseessa valitellaan sitä, että joku syyttää summasta pelaajien lietsomisesta sotaan ja samalla uhataan jatkaa sotaa, ollaan aika heikoilla jäillä.

Kyseessä on peli, ei sota. Nämä kaksi asiaa ovat ilmeisesti saaneet yhteisen merkityksen raimon päässä. Se selittääkin osaltaan tiistain tapahtumia, sodassahan lähes kaikki keinot ovat sallittuja, eikä käsitettä "vastustajan kunnoittaminen" oikein tunneta.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Vähän tuntuu vaikealta uskoa, että telomiskäskyjä jaeltaisiin. Oliko siellä kopissa sipinää sitten erätauoilla ja ennen matsia, että nyt vedetään T Ruutu paskaksi ja sitten siitä ei hiiskuta mitään. Kukaan ei sitten saa hiiskua Mikon kuullen mitään asiasta.

Miksi minusta tuntuu niin helvetin vaikealta ajatukselta, että kukaan pelaaja suostuisi edes yrittämään päättämään joukkuekaverinsa veljen uran.

BTW: voisikohan tuolla olla jotain tekemistä sen verisidejutun kanssa?
 

D - fence

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, kiekkoon osuva pakki, hampaaton kanadalaine
Äänestys pystyyn!

Voiskohan joku tietokonevirtuoosi laittaa samantyyppisen äänestyksen kuin muissakin Jatkoajan aiheissa, eli - Onko Summanen osasyyllinen Ruudun loukkaantumiseen? Ois kiva nähdä, miten prosentit jakaantuvat jatkoaikalaisten kesken. Oma ääneni menisi kyllä -osastoon.
 

cc_rider23

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ässät, San Francisco Giants
Re: Mitä arkistojen kätköistä löytyykään..

Viestin lähetti starcat
http://www.jokerit.com/matsit/ottelut/09122000.html

Lukekaas tuosta viimeinen kappale. Todella mielenkiintoinen.

Hull16! Lue tämä. Niin, kyllä Raivokin osaa!
Taisit lukeakkin jo, kun ei ole näkynyt vähään aikaan....
Alpon "vaahtoamisen" ymmärtää kyllä täysin, aivan oikeutettua. Mutta se, että Raivo menee itku kurkussa pillittämään medialle Alpon sanomisista niin on kyllä aika koomista. Eipä luulisi, että Raivon muisti on niin lyhyt, että ei itse muistanut mitä tuli sanottua tässä kyseisessä Ilves-matsissa.
Missä oli Raivon todisteet silloin?
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Timi
Mitäs nämä ohjeistukset oikein pitävät sisällään? Itse kun en ole päässyt sinne koppiin kuuntelemaan niin mielelläni kuulisin nyt sitten, että miten Rami ohjeistaa pelaajiaan ennen peliä? Millä tavalla hän käskee esim. vahingoittamaan vastustajaa jne.?

jos et todellakaan ole keneltäkään koskaan kuullut, että valmentaja olisi määrännyt jonkun tappelemaan kentälle, niin ihmettelen syvästi. Eihän kukaan koskaan tule myöntämään missään, että kun koutsi käski niin silloin mentiin. Näitä tempauksia tekevät useimmiten sellaiset pelaajat jotka janoavat päästä kentälle, mutta eivät pelillisesti ole tarpeeksi hyviä. Gagnon useammin kuin kerran, Isosalo lukosta yms. Ja mitä olen entisiltä liigapelaajilta kuullut niin kyllä se Summasen poikakin on yrittänyt pehmittää vastustajaa goonien avulla. Esim. Laaksonen-Tserjakov Hifk-Lukko pelissä tms.


Kelaile nauhoja taaksepäin niin muistat...
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Re: Mitä arkistojen kätköistä löytyykään..

Viestin lähetti starcat
http://www.jokerit.com/matsit/ottelut/09122000.html

Lukekaas tuosta viimeinen kappale. Todella mielenkiintoinen.

Hyvä kun kaivoit tämän esiin. Tähän kun vielä lisätään että Summanen sai tästä epäilystään 3 matsin toimitsijakiellon ja Ape ei ole saanut suorista syytöksistään mitään, alkaa ajojahdin kupletti pikkuhiljaa jo täälläkin selvitä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
No niin, tästä ketjusta innostuneena kaivoin maikkarin sivuilta esille tuon tulosruudun klipin, jossa Alpoa ja Sumoa haastatellaan. Kyllä täytyy sanoa, että yksi kuvottavimmista haastatteluista, joita ole ikinä nähnyt oli tuo Summasen tapaus. Ihmeellistä nyyhkytystä koko ajan, ja sitten vielä loppuun se 'Mä oon kiekkomies. Yrittäny aina pysyä pois politiikasta näissä hommissa..' tyylinen kommentti. Kukahan se on se pahin julkisuuden hyväksikäyttäjä ja mollaaja SM-Liigassa?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Mitä arkistojen kätköistä löytyykään..

Viestin lähetti Gags
Hyvä kun kaivoit tämän esiin. Tähän kun vielä lisätään että Summanen sai tästä epäilystään 3 matsin toimitsijakiellon ja Ape ei ole saanut suorista syytöksistään mitään, alkaa ajojahdin kupletti pikkuhiljaa jo täälläkin selvitä.

Jokos tuo muka päätettiin? Vastaus on ei.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Huomenta Suomessa Alpo ja Jortikka olivat asioista aikalailla samoilla linjoilla. Haastattelu on nähtävillä mtv3:n nettisivuilla videoclippinä. Jortsu kertoo kokeneensa aikoinaan Tps:n kanssa finaalisarjassa samanlaisia tuntemuksia kuin Apekin. Mitä joukkuetta Jortsu tarkoittaa?

Mainitsi Jortsu vielä, että vaikka voitettiin mestaruus, niin ko. toiminta latisti mestaruusjuhlia. Eikös Tps voittanut finaalisarjan Hifkiä vastaan ja sarjan jälkeen mediassa ihmetelty vaisuja juhlia. Muistaakseni mestaruuden ratkettua, ensimmäisessä haastattelussa Jortikka painotti, että jääkiekossa tulisi kiinnittää huomiota toisen pelaajan kunnioittamiseen. Korjatkaa jos nyt muistan totaalisesti väärin.

Vaikka Apen puheita on haukuttu, niin mites nyt, kun samaa mieltä tuntuu oleven Hannu Jortikkakin?
 

topivl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti TBK
Mitä joukkuetta Jortsu tarkoittaa?
No silloista Summasen ja Westerlundin IFK:ta tietenkin.

Eikös Tps voittanut finaalisarjan Hifkiä vastaan ja sarjan jälkeen mediassa ihmetelty vaisuja juhlia. Muistaakseni mestaruuden ratkettua, ensimmäisessä haastattelussa Jortikka painotti, että jääkiekossa tulisi kiinnittää huomiota toisen pelaajan kunnioittamiseen. Korjatkaa jos nyt muistan totaalisesti väärin.
Muistat ihan oikein. Itse muistan elävästi paikalla olleena tuon sarjan (nostalgisia kuvia löytyy omasta albumista :) )

Säpinää riitti siinä sarjassa..mm Bergin ja Calounin ulosajot ovat elävästi mielessä. Kaikesta huolimatta, näin rankkoja loukkaantumisia mitä nyt kävi, ei silloin tapahtunut. Kyllähän IFK:n pelaajia (ainakin Tuomainen, Ruutu, Mäkiaho) silloin lähetettiin ilmiselvästi kentälle tietyssä "metsästystarkoituksessa", se on kyllä myönnettävä. Ramilla taisi olla näppinsä pelissä silloinkin.
 

ysiysi

Jäsen
Ei kukaan voi tosissaan uskoa, että Summanen käski Sihvosen ajaa Ruutu paskas. Voi olla, että Summanen sallii tietynlaisen pelottelun ja vastustajan psyykkauksen, mutta ei kukaan täysjärkinen (ja olen varma, että Summanen on) käske ketään vahingoittamaan kanssapelaajaa.
Kolme ylilyöntiä yhdessä pelissä. Ylilyöntejä sattuu, mutta en silti usko kenenkään yrittäneen vahingoittaa vastustajaa.
Enkä kerta kaikkiaan ymmärrä Alpo Suhosta, kun hän vielä peliä seuraavanakin päivänä tunteiden jo laannuttua voi syyttää Summasta pokkana. Katkeruutta vai mitä, mutta kyllä Apekin fiksuna miehenä voisi vähän korjata sanomisiaan.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti masaman
jos et todellakaan ole keneltäkään koskaan kuullut, että valmentaja olisi määrännyt jonkun tappelemaan kentälle, niin ihmettelen syvästi. Eihän kukaan koskaan tule myöntämään missään, että kun koutsi käski niin silloin mentiin. Näitä tempauksia tekevät useimmiten sellaiset pelaajat jotka janoavat päästä kentälle, mutta eivät pelillisesti ole tarpeeksi hyviä. Gagnon useammin kuin kerran, Isosalo lukosta yms. Ja mitä olen entisiltä liigapelaajilta kuullut niin kyllä se Summasen poikakin on yrittänyt pehmittää vastustajaa goonien avulla. Esim. Laaksonen-Tserjakov Hifk-Lukko pelissä tms.

Olen kyllä toki tietoinen, että tällaista sattuu, mutta mikäs osoittaa sen, että Rami on juuri näin tehnyt esim. Tuomon kohdalla. Kovasti ainaskin täällä syytellään, mutta ei tuosta ole minkäänlaista todistetta minusta - jos on niin sitten korjaa minua, mutta tällaisessa kuvitelmassa minä elelin..
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Viestin lähetti JiVe
. Kukaan ei sitten saa hiiskua Mikon kuullen mitään asiasta.

Miksi minusta tuntuu niin helvetin vaikealta ajatukselta, että kukaan pelaaja suostuisi edes yrittämään päättämään joukkuekaverinsa veljen uran.


No niin, tulihan se vihdoinkin.
Monet ovat täälläkin syyttäneet Ramia käskyttämisestä, mutta onko heille tullut mieleen, että Mikko pelaa edelleen Jokereissa. Tuntuu vähän ettei Mikko ois hirveesti tykännyt tosta käskyttämisestä. Ei tainnut apekaan ajatella ko. asiaa.
 

besch

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä onko ketään käskenyt teloa ketään, mutta on se kyllä jännä juttu että Raimon porukoille tulee aina näitä ylilyöntejä. Ei ole ensimmäinen kerta. Alkaa mietityttämään tämä Raimon maajoukkuepestikin.
 

Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Radio Jannen ja Joksin mukaan Alpon puheista on jätetty tutkintopyyntö. Ellen siis aivan väärin kuullut. Pieni varaus jätettäköön siis.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös