Raimo Helminen, 320+

  • 2 890
  • 29

MM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkomaajoukkue Torinossa 2006, HKH
Onnittelut maailmanennätysmiehelle!

Nähtäväksi jää, juhlistaako Helminen sitä ottelua, jossa hän siirtyy suvereeniksi tilastoykköseksi jättäen Udon taakseen, syötöllä. Paremmin tämä sentteri asiaa ei kai voisi juhlia.

Hämäläisystävämme vastasi ottelulähetyksessä Tapio Suomisen kysymyksen, miltä 320. maaottelu tuntuu, tyhjentävästi: "No, ihan hyvältä."
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Juu onnittelut Raipelle. Erittäin arvokas saavutus, ja hieno homma, että suomalainen teki kyseistä historiaa. Vaikka joukkoon mahtuu turhiakin maajoukkuepelejä joistakin pilipali-turnauksista, niin 320 maajoukkuepeliä on aina joka tapauksessa todella kova saavutus.

Ja Raipe-antifanit ovat ihmeen hiljaa, mutta sepä ei ole mitään uutta.
 

herttakurko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Raipe 320+? Onks se jo niin vanha:D !?

Nohh... tässä tarkoitetaan varmastikin Raipen A-maajoukkue matseja. Koska muuten Helminen pelas ensimmäisen kerran maajoukkueessa?

Jos on pelannu parikymmentä peliä vuodessa, niin kyllähän siihen jo neljännesvuosisata nopeasti kuluu...
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Arnold
Ja Raipe-antifanit ovat ihmeen hiljaa, mutta sepä ei ole mitään uutta.

Mitähän mahdat tarkoittaa? Kuka on Raipe-antifani? Itse olen useampaankin kertaan kritisoinut Raipen valintaa näihin kisoihin. Käsittääkseni minulla ja kellä tahansa muullakin on siihen oikeus, varsinkin jos pyrkii perustelemaan mielipiteensä, kuten olen tehnyt. Yhtä hyvin kenellä tahansa on oikeus olla eri mieltä.

Miksikään Raipe-antifaniksi en silti tunnustaudu. Päinvastoin, nostan miehelle hattua tosi korkealle. Raipe on ehdottomasti yksi kaikkien aikojen kiekkohahmoista Suomessa. Onnittelut siis maailmanennätyksestä Raipelle.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Jopa onnitteluja?

Multa suuri sydämentykytyksen kokoinen onnittelu Helmiselle, uskomaton ura!

Kova Jätkä! Ja jätkä isolla J:llä ! Sanokaa kölvit tai nöösit mitä tahansa kundista, mut ikoni osastolle kaveri kuntoilee, ja keyesti.

Vai mussuttaako joku vastaan?

Mun hyväntahtoinen vinkki: Bisnesbisnes...

pale
 

modano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Raipe oli tutun onneton eilisessä pelissä. Aravirta antoi runsaasti peliaikaa myös ylivoimalla, mutta mitään hän ei saanut aikaan. Paljon meni jälleen Tamperelaisten rahoja äänestämiseen.
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onnittelut Raipelle

Kunhan Raipe nyt muistaisi kauniisti kiittää Aravirtaa, että on jatkuvasti roikottanut mukana.

No joka tapauksessa onhan se mittava määrä otteluita MM-tasolla..... Onnea Raipe!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Hienoa, Raipe! Kohta on ennätys ihan yksin omissa nimissä.

Ja pieni vetoomus: Josko rauhotettaisiin tämä ketju ihan vaan onnitteluille, käydään se antikeskustelu jossain muualla. Jooko?
 

Aksu

Jäsen
Onnea onnea merkittävän uran pelanneelle Ipan maskotille. Ja antifani-keskustelua täällä ei ole juurikaan käyty vaan keskusteltu panoksesta nykyiselle joukkueelle. Harva Raipen uraa kokonaisuudessaan arvostelee. Eipä siihen perustelujakaan löydy.
 

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Ei ole. Valmennusjohto on lahjansa antanut.

Silti onnea Raipe! Toistaiseksi kisat menneet hyvin!
 

Raimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Legendaarinen saavutus jota tuskin koskaan rikotaan! Onnea yhdelle kaikkien aikojen parhaalle leijonalle ja parhaalle Ilvekselle!
 

Demari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Real Madrid
empä tiiä onko tätä täällä muuten mutta

"The gifted but low-key playmaker has played in ten previous IIHF World Championships, plus one Canada Cup and a World Cup.

Though venerable by hockey standards, Helminen isn't slowing down at age 38. He accumulated seven goals and 34 assists this season in the Finnish SM-Liiga.

Fans in attendance at Finland's second Qualifying Round game (May 4 versus Russia) will be in for a treat, as the IIHF plans to honor Helminen for his achievement prior to dropping the puck.

"
niinjuu lähde iihf:n sivut
 

Speeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Södertälje SK
Todellinen ihmemies tämä Raipe McHelminen! Onnee Raipelle! Semmonen ennätys mitä ei rikota.
 

Speeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Södertälje SK
Tänää ennätys siirtyy vain ja ainoastaan Helmiselle (321).
Pitäisikö 4.5. olla jatkossa liputus päivä? :D
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onnea vielä täältäkin suunnalta Raipelle!

Vaikka kritiikkiä valinnoista usein tulee heitettyäkkin, on mies ihan hyvin jälleen tuntunut pelanneen. Toivottavasti näin myös jatkossa.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onnea Raipelle! Talvella olin vielä sitä mieltä, ettei missään tapauksessa enää Suolajärvelle, mutta hyvinhän piru pelasi sielläkin. Ara sittenkin ymmärtää jääkiekosta enemmän kuin minä... Nyt ei ole pistetili vielä auki, mutta alivoimat ja puolustuspään hommat hoidetaan edelleen mallikkaasti. Hieno mies olet, Raipe!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös