Radio Rock

  • 936 362
  • 3 008

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tyttikin toimii Harrin kanssa kahdestaan mielestäni hyvin. Silloin vaan kun koko kolmikko on kasassa homma räjähtää käsiin.
Ja uskomatonta mutta totta, myös Kimin kanssa kahdestaan. Toki sen verran täsmennyksenä, että Sainion ja Tytin kahdestaan vetämä show on ihan pirun tylsä, mutta homma pysyy kuitenkin asiallisena. Mutta tosiaan sitten kun tuo kolmikko on kokonaisuutena paikalla, niin silloin ihan helvetin usein käy se että nimenomaan Tytin ja Sainion toimesta homma räjähtää ihan täysin käsiin ja mistään ei tule mitään. Todennäköisesti se on jollain tasolla osa käsikirjoitusta että Harri on se vakava asiajuontaja, kun sitten Sainio ja Tytti perseilevät keskenään ja "ärsyttävät" Harria. Mutta jos Sainio ja Tytti on kahdestaan, niin molemmat on ihan rauhallisia.

Toki sen verran olen ymmärtänyt, että Sainio ja Tytti on vissiin aika läheisiä myös radion ulkopuolella joten tuollainen keskinäinen hassuttelu ja tirskuminen johtuu varmasti myös siitä. Liian usein se vaan menee ihan täysin yli.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ehkä Slayer osio kans kelpais, mutta jos jotain kiinnostaa niin tänään Lauran vieraana:
"Iltavuoron haastattelussa tänään ja huomenna @kerrykingmusic - aiheena mm. uusi From Hell I Rise -albumi. Kuuntele klo 18-20!"
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Radio Rock on kunnollinen radiokanava aikuiseen makuun ja kanavan ohjelmistosta löytyy monta ohjelmaa, joita kuuntelen päivittäin. Korporaatio on mielestäni parasta aamupäivän radio-ohjelmaa, mutta ohjelman viimeaikainen sisällöllinen suunta herättää kummastusta. Muutama kirjoittaja onkin jo aiemmin todennut, että Moision ja Ihamäen kaksin juontamat lähetykset olivat oikein mukavia. Olen samaa mieltä. Korporaatio on parhaillaan silloin, kun mielenkiintoisia asioita käsitellään sujuvan verbaliikan keinoin ja oivaltavia havaintoja esiin tuoden.

Korporaation ei soisi olevan ohjelma, joka käyttää aikaa sosiaalisen median kevyiden sisältöjen käsittelyyn tai korostetusti jonkun yksittäisen ajanvieteaktiviteetin ilmiöiden ylikorostamiseen. Arkisten asioiden teatraalinen hämmästely (" tämä ei ole todellista, tämä ei ole todellista") tai riemumielinen karnevalisointi on syytä jättää muille, varsinkin kun kaikki juontajat ovat aikuisia ihmisiä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olipa nautinnollista kuunnella Harrin suorittamaa Boris Branderin haastattelua Salatieteiden Suomi -kirjan tiimoilta. Kuultiin asiaa hahmoista, kuten Pekka Siitoin, Ior Bock ja Oliver Hawk. Kuultiinpa asiaa sivuten myös harvemmin kanavalla kuultua musiikkia (Sielun Veljet - Tiskirätti).

Ei ollut välihuutelua tai muuta tunnelman latistamista. Muut Korporaation jäsenet älysivät jättää haastattelun osaajan harteille.

Harri on ammattilainen isolla A:lla.
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Olipa nautinnollista kuunnella Harrin suorittamaa Boris Branderin haastattelua Salatieteiden Suomi -kirjan tiimoilta. Kuultiin asiaa hahmoista, kuten Pekka Siitoin, Ior Bock ja Oliver Hawk. Kuultiinpa asiaa sivuten myös harvemmin kanavalla kuultua musiikkia (Sielun Veljet - Tiskirätti).

Ei ollut välihuutelua tai muuta tunnelman latistamista. Muut Korporaation jäsenet älysivät jättää haastattelun osaajan harteille.

Harri on ammattilainen isolla A:lla.
Tästähän taisi olla jossain puhetta, että Moisio on niitä harvoja toimittajia jotka oikeesti perehtyvät haastateltaviin ennen haastattelua. Esimerkiksi olen käsittänyt että lukee aina sen kirjailijan ilmestyvän kirjan ennen haastattelua, jos semmoinen on ilmestynyt ja haastattelu koskee sitä kirjaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tästähän taisi olla jossain puhetta, että Moisio on niitä harvoja toimittajia jotka oikeesti perehtyvät haastateltaviin ennen haastattelua. Esimerkiksi olen käsittänyt että lukee aina sen kirjailijan ilmestyvän kirjan ennen haastattelua, jos semmoinen on ilmestynyt ja haastattelu koskee sitä kirjaa.
Juu, olen ainakin itse varmaan useaan otteeseenkin täällä maininnut, että Harri valmistautuu haastatteluun perusteellisesti. Eikä mies pettänyt tälläkään kertaa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tästähän taisi olla jossain puhetta, että Moisio on niitä harvoja toimittajia jotka oikeesti perehtyvät haastateltaviin ennen haastattelua. Esimerkiksi olen käsittänyt että lukee aina sen kirjailijan ilmestyvän kirjan ennen haastattelua, jos semmoinen on ilmestynyt ja haastattelu koskee sitä kirjaa.

En jaksa selata ketjua omista mielipiteistäni, mutta koska kanavan formaatti on ollut kuta kuinkin sama ainakin 15 vuotta niin tokkopa moni asia muuttunutkaan.

Vuosia sitten kun säännöllisesti tuli kanavaa ja Korporaatiota kuunneltua niin kun oli yhtään asiavieras, tai aihe joka vaatii perehtyneisyyttä niin Moisio oli ihan ylikylä näissä - ja muut piti 97,5% ajasta turpansa kiinni.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En jaksa selata ketjua omista mielipiteistäni, mutta koska kanavan formaatti on ollut kuta kuinkin sama ainakin 15 vuotta niin tokkopa moni asia muuttunutkaan.

Vuosia sitten kun säännöllisesti tuli kanavaa ja Korporaatiota kuunneltua niin kun oli yhtään asiavieras, tai aihe joka vaatii perehtyneisyyttä niin Moisio oli ihan ylikylä näissä - ja muut piti 97,5% ajasta turpansa kiinni.

Itse en ole Sainion takia enää pitkään aikaan kuuntelemaan mutta Harrin takia yhä vähän tämä harmittaa. Ja olihan toki Heikelällä myös osaamista paljon myös noihin haastatteluihin, hänellä vain ego pursusi usein hallitsemattomasti yli ajatellen lähetyksiä kokonaisuutena ja lopulta sitten kyllästyikin ja lähti.
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Tästähän taisi olla jossain puhetta, että Moisio on niitä harvoja toimittajia jotka oikeesti perehtyvät haastateltaviin ennen haastattelua. Esimerkiksi olen käsittänyt että lukee aina sen kirjailijan ilmestyvän kirjan ennen haastattelua, jos semmoinen on ilmestynyt ja haastattelu koskee sitä kirjaa.
Juuri näin Harri tekee. Esimerkiksi tänään hän laittoi instagramiin tarinoihin kuvan Remeksen kirjasta ja mainitsi että herra on huomenna vieraana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös