R.I.P. Pekka "Marja" Marjamäki

  • 28 180
  • 77

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Jälleen yksi legenda on poissa keskuudestamme. Lepää rauhassa Marja. Olen sitä ikäluokkaa, että näin sinun vielä pelaavan.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Pysäyttävä uutinen. Miehen muutaman kerran olen livenä nähnyt ja silloin on ollut todella hyvävoimaisen näköinen, joten puskista tuli tämä uutinen. Herrasmies kaukalossa ja sen ulkopuolella. Lepää rauhassa #3.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
R.I.P. Yksi nuoruuden legendoista.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Olen sen ikäinen hemmo että muistan 70-luvun maajoukkuepelit ja erityisesti Kanada-pelin jonka Suomi voitti 6-4, Marjamäki tälläsi hirmulämäreillä siniviivalta 2 maalia.

Hieno mies, suuri persoona ja loistava pakki.

Muistoasi kunnioittaen

Kyynis
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Taas yksi legenda taivaalliseen liigaan. Mieleen nousee ottelut Tapparan ja Suomen paidassa, niin monta kertaa sai nauttia miehen hienoista otteista.
Lämmin osanotto omaisille Pekan poislähdön johdosta.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Marja" -nimi jäi hyvin mieleen aikoina, jolloin aloin jääkiekkoa seuraamaan. Lämäri taisi tosiaan lähteä viivalta muutaman kerran aika lujaa.

R.I.P. Jälleen yksi hieno kiekkoilija on poissa.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Muistan kuinka vuoden 1975 MM kisoissa ”Marja” teki lukuisia maaleja siniviivalämärillään.
Samoissa kisoissa hänet sitten valittiin siihen asti kautta aikojen toisena suomalaisena kisojen all starsiin.
Mielestäni tähän yhteyteen sopii hyvin jatkoajan nimerkki TKH kirjoittama loistava tarina Pekka Marjamäen urasta Vanhat lätkätähdet - Sivu 4 - Jatkoajan keskustelupalsta (juttu no 50).

RIP Marja ja voimia omaisille.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse en ehtinyt Marjamäkeä jäällä nähdä, mutta onhan miehen teot jäällä tuttuja. Siinä määrin suuri legenda Marja Tampereella on. Työni puolesta miestä muutamia kertoja tapasin ja todellinen herrasmies oli kyseessä. Lepää rauhassa.
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
#3 tullaan aina muistamaan ja häntä jäädään kaipaamaan. Osanottoni omaisille.

Marjamäkeä en ehtinyt livenä jäällä näkemään, mutta tv:n urheilulähetyksistä kyllä. Oli sen ajan Tapparan ykkösnimi ja varmasti osaltaan vaikutti pikku-Rapukäden seuran valintaan.

Lepää rauhassa Marja.
 

Hattivatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Valelaukaus ja tyhjiin. Marja olit huikea ja muisto elää. Osanotot omaisille.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Kepeät mullat #3 ja voimia omaisille. Legenda on poissa, mutta aina sydämmissä:/
 

loswald

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koulukadun ulkokenttä ja Pappateam
Kaiholla muistelen Pekan ja koko sen aikaisen Tappara joukkueen pelejä Hakametsän hallissa ne ovat muistoja ne, nyt lämärit paukkuvat yläkerran joukkueessa.

Lepää Pekka rauhassa ja osanottoni omaisille.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Olen pelannut Marjamäkeä vastaan ja hän jää muistoihini rehtinä vastustajana, vaikka aivotärähdyksen minulle aiheuttikin. Osanottoni omaisille.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
#3, Mr.Laukaus

Lepää rauhassa Marja. Hieno pelaaja, arvostettu vastustaja.Toinen All Stars pakki, Valeri Vasiljev Sinua jo siellä yläkerran kaukalossa odotteleekin.
Voimia omaisille.

Muistoasi kunnioittaen,
Calle
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itku pääsi. Samanikäiseltä ukolta.

Kävin katsomassa Pekan huippuvuosien ajan ottelut lähes kaikki Hakametsässä.

Se rituaali ennen ottelua, kun Pekka ennen aloitusta kävi kaulailemassa maalivahti Leppästä,- ja napautti mailalla suojuksiin, on jäänyt mieleen.

Se tapahtui joka ottelussa.

No, aika on rajallinen,- ja Pekan aika tuli nyt.....Kaikilla meillä on aikamme....
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Pekka Marjamäki oli Timo Suden ja Ekku Lehtosen kanssa aikanaan pienen Kerho junnunkin mielestä paras, ikinä, missään. Osanottoni.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Kyllä veti hiljaiseksi tämä uutinen. Yksi seuralleen uskollisista legendoista on poissa. Lepää rauhassa Pekka Marjamäki. Osanottoni omaisille.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
RIP Marja !

Toivottavasti Leijonien esitys ja täpötäyden hallin kunnioitus tänä iltana ovat juuri niin timanttista tasoa kuin mitä tämä legenda ansaitsee !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös