PyeongChang 2018 – liveseuranta (muut lajit)

  • 415 597
  • 7 114

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
En ole koskaan ymmärtänyt tätä loppunäytöstä. Mitä urheilijat saavat tästä, kun mitalitkin on jo jaettu? En minä itse ainakaan omaksi (tai varsinkaan muiden) iloksi menisi tuonne pyörimään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pitäisi olla kaikkien lajien yhteinen loppunäytös. Ja kukaan ei tekisi omaa lajiaan. Iivo Niskanen olisi kiva nähdä curlingissa, ja Kjetil Jansrud taitoluistelussa jne.
Marjamäki ampumahiihdon taulutelineenä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
90-luvulla oli vissiin joku luistelija, joka aina kisoissa epäonnistui, mutta luisteli loppunäytöksissä ihan ylivoimaisia esityksiä. Siinä on varmaan mietityttänyt, että miksi pää ei kestä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko ne jo ehtineet erota? Juuri isäntää haastateltiin kotistudiossa. Ei näyttänyt tietävän vielä mitään.
Kerromme vasta kisojen jälkeen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En ole koskaan ymmärtänyt tätä loppunäytöstä. Mitä urheilijat saavat tästä, kun mitalitkin on jo jaettu? En minä itse ainakaan omaksi (tai varsinkaan muiden) iloksi menisi tuonne pyörimään.
Eikös ne omaksi iloksi luistele tai kilvoittele ylipäätään.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Voisin katsoa taitoluistelua useamminkin, jos meininki olisi samanlaista kuin loppunäytöksessä.
 

Pekkis

Jäsen
Taisi lähinnä viestimahdollisuuksien takia pyöriä mukana. Mutta ei, pitäisi lopettaa kun ei enää uransa huipulla ole. Ei mitään väliä millään muulla.

Tästä aiheesta käytiin aikanaan kiivashenkinen keskustelu, kun Nousiaisen Villeä kehoitettiin lopettamaan. Eli vaikka työnantaja olisi halukas jatkamaan sinun työsuhdettasi, niin siitä huolimatta sinun tulisi jättäytyä sivuun. Jos itselleni tulisi työelämässä normaalitasoa heikompi jakso, niin irtisanoutuisinko minä, vaikka työnantajani ei sitä missään vaiheessa olisi toivonut? No en.
 
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Et koe tarpeelliseksi kalibroida arviointikykyjäsi viime kerrasta?

Niskanen voittaa Lähteenmäen ihan vuorenvarmasti urheilutoimittajien äänestyksessä.

Nyt on "hieman" erilaiset lähtökohdat kuin viime kerralla.

Iivo voitti viime vuonna & nyt tulee Kristan vuoro. Urheilutoimittajat ovat vain ihmisiä & Kristan voitto on täysin perusteltu, kolmen mitallin ja huomattavasti paremman MC menestyksen johdosta. Palkinto voitettiin viimeeksi 30 vuotta sitten peräkkäisinä vuosina.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Stadloberia on tietty hyvä pilkata täällä palstalla, kun meni laktaattisumuissaan väärään suuntaan ja järkytyksissään sekoili sen jälkeen muutenkin
Mielestäni nuo ovat aina järjestäjän virheitä. Kyllä reitti pitäisi merketa niin, että pahinkin tumpelo sumussa tietää minne mennä.

Arffman saisi kyllä suksia suohon noiden kysymystensä kanssa. Ainoa mikki jonka tuon käteen saisi laittaa on miehensä oma mikki Hiiri.
 
Toisaalta jos ampumassa olisi Suomen miesten kiekkojoukkue, niin ei kukaan osuisi sinne päinkään.
Ei sitä tiedä, jos Reijo Jylhä saisi piiskattua kiekkojoukkueeseen sitä kuuluisaa tappamisen meininkiä.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eiköhän toi ole jo siinä vaiheessa siirretty syrjään, nuorempien tieltä. Onkohan tolla ollut aikaa käydä koulua, osaa lukea, laskea ja kaikkee sellasii?
Se on kyllä totta.. noissa diktatuureissa kuten venäjällä, Pohjois-Koreassa ja muissa perslävissä urheilijat ovat lähinnä karjaa mitä koulutetaan ylistämään omaa maata ja ennen kaikkea johtajaa. Eli eiköhän tuo ole jo heitetty vittuun ennen seuraavia olympialaisia, se on nyt osansa tehnyt..
 
Se on kyllä totta.. noissa diktatuureissa kuten venäjällä, Pohjois-Koreassa ja muissa perslävissä urheilijat ovat lähinnä karjaa mitä koulutetaan ylistämään omaa maata ja ennen kaikkea johtajaa. Eli eiköhän tuo ole jo heitetty vittuun ennen seuraavia olympialaiseia, se on nyt osansa tehnyt..
Muutaman vuoden kuluttua hänet on ehditty dumpata urheilusta, naittaa jollekin liikemiehelle vaimoksi ja dumpata yli-ikäisenä jo siitäkin tehtävästä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Nyt on "hieman" erilaiset lähtökohdat kuin viime kerralla.
Niin on. Iivo Niskanen on olympiavoittaja, Krista Pärmäkoski ei. Iivo voittaa saletisti, formula-, tai edes keihäsmestaruus eivät tule riittämään.

Naganon vuonna toimittajat eivät tokikaan "uskaltaneet" valita Myllylää toista vuotta peräkkäin, vaan kallistuivat Häkkisen puoleen. Sitä ei kuitenkaan kannata verrata, koska a) Suomi oli urheilumaana aivan eri tasoa tuolloin ja b) Häkkinen oli pikkasen isompi kansansuosikki kuin Bottas.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En ole koskaan ymmärtänyt tätä loppunäytöstä. Mitä urheilijat saavat tästä, kun mitalitkin on jo jaettu? En minä itse ainakaan omaksi (tai varsinkaan muiden) iloksi menisi tuonne pyörimään.
Taitaa olla kuitenkin näiden kisojen suosituinta urheilua tuo taitoluistelu, siellä ollut mainintaa jossain että yli 90% kaikista taitoluistelun pääsylipuista oli myyty? Eli vielä yhden kerran täysi mökki, tuo varmaan kisajärjestäjille paalua ihan hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös