PyeongChang 2018 – liveseuranta (muut lajit)

  • 415 694
  • 7 114

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuli taas klassista "vitun Yle" -settiä tänne kun ei vaivauduta yhtään itse edes yrittämään mitään ratkaisuja asian selvittämiseen :D
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitä vittua, mikä järki tässä on ettei esim. tätä yhdistetyn hiihtoa voi katsoa suorana Yle Areenasta?
Minulla se on tosiaankin n. minuutin jäljessä telkkaria/radiota. Huomasin kun katselin sprinttiä puhelimella ja kuuntelin selostusta radiosta. En tiedä miksi jätättää.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Tuli taas klassista "vitun Yle" -settiä tänne kun ei vaivauduta yhtään itse edes yrittämään mitään ratkaisuja asian selvittämiseen :D

Joo, etenkin kun tuo yhdistetty tosiaan on heti areenan etusivulla. Mutta kaiketi se joillekin on liian vaikeaa sekin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minulla se on tosiaankin n. minuutin jäljessä telkkaria/radiota. Huomasin kun katselin sprinttiä puhelimella ja kuuntelin selostusta radiosta. En tiedä miksi jätättää.
Netin yli tulevat lähetykset on aina jonkun verran perässä, ei mitään uutta.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Minulla se on tosiaankin n. minuutin jäljessä telkkaria/radiota. Huomasin kun katselin sprinttiä puhelimella ja kuuntelin selostusta radiosta. En tiedä miksi jätättää.

Tämä nyt sitten taas on kaikkien nettilähetysten "ominaisuus" Areenasta Ruutuplussan kautta Viaplayhin. Puoli minsaa - minuutti on ihan normiviive.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nämä kinkerit on kyllä kaikkien aikojen floppi. Ilman ronssi-ristaa tulos olisi hävyttömän huono. On sitä jo nyt kun kyseessä on kumminkin käytännössä pohjoismaita suosivat kisat. Kojonkoskelle äkkiä kenkää kisojen jälkeen.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Yleä on hyvä syyttää. Laiskasti täällä keskustelupalstalla puolustautuu ja onhan se monille yhteinen mörkö. Useimmiten se idiootti ja ongelma löytyy, kun käy katsomassa peiliin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Täällä kaikuu.

Mihin on Eero kadonnut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös