PyeongChang 2018 – liveseuranta (muut lajit)

  • 415 715
  • 7 114

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Jes! Sehän meinais sitä että Suomi oiskin 14. ja vois vetää juhlan kunniaksi neljännentoista tilan nallekarkit! Ja soittaa nokkahuilulla oululaisten marssin, se on semmonen että otetaan nokkahuilu, otetaan avo-ote huilusta, vedetään syvään henkeä ja puhalletaan niin vitusti siihen pilliin että räkä lentää joka reiästä, ja vikalla tahdilla lyödään jotain tuntematonta kirveellä päähän.

Täytyy sanoa, että hyvä kun tuli "vain" 14. sija. En pysty/halua kuvitella millainen olisi ollut oululaisten marssi jos sijoitus olisi ollut merkittävästi parempi.

Mun mielestä Tonterin yli 30 hampurilaisen syöminen kuulosti ihan helkkarin huonolta päätökseltä ennen big air-kisaa, mutta tämä nyt vain on amatöörin näkemys.

Tämmöinen mennyt minulta kokonaan ohi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei vittu. Näissä kisoissa olen tajunnut kirjoittajan @FASlapsi suuruudeen. Hivenen tässä työpöytäni ääressä hihityttää tuo oululaisten marssi!

Olisi muuten ihan vitun synkkiä suomalaiselle tällaiset olumppialaiset jos ei olisi jatkoajan liveseurantaa ja faslasta, rogermoorea ja turhaakaukaloa ja muita hauskuuttajia jotka unohdan mainita.
Mä oon ihan tosissani, en vedä mitään huumorilinjaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä täytyy nostaa hattua sille Hårdtille, voisi olla hieman vittumaista tuolla kurlinghallissa kun vähän väliä pitäis huudella että "mitä?".
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Niin, minä puhuin edelleenkin niistä virallisista valintakriteereistä, onko se kiteeläinen bolivialainen täyttänyt ne kriteerit? Suomella kun ei ole yhtään sellaista urheilijaa jotka olisi tuolla mukana ilman että niitä kriteereitä olisi täytetty.

Eikä minulla ole toki mitään näitä kiteeläisiä bolivialaisiakaan vastaan, osa olympia-aatetta kun on sekin että näillä heikommille talviurheilumaille annetaan myös se mahdollisuus lähteä halutessaan osallistumaan ja sitä kautta mahdollisesti kehittymään. Mutta ei se Suomeen vaikuta mitenkään.

Kisoihin ei mennä kehittymään. Kisoissa ollaan parhaassa iskussa. Kyllähän tuolla moni urheilija pitää vaan hauskaa. Ei mitään järkeä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä täytyy nostaa hattua sille Hårdtille, voisi olla hieman vittumaista tuolla kurlinghallissa kun vähän väliä pitäis huudella että "mitä?".
Jere Hård? Eiks se oo uimari. No ilmankos Suomi ei kurlauksessa pärjää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kisoihin ei mennä kehittymään. Kisoissa ollaan parhaassa iskussa. Kyllähän tuolla moni urheilija pitää vaan hauskaa. Ei mitään järkeä.
Joo mutta sillon nämä jää aika pienen piirin skaboiksi jos siellä ei ole näitä maakiintiöitä. Ja en minä edelleenkään nää mitään syytä miksei urheilija saisi olympialaisiin lähteä jos on täyttänyt ne kriteriit, tai vaihtoehtoisesti edustaa sellaista maata jolla on mahdollisuus lähettää kisaaja tuonne ihan muutenkin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jere Hård? Eiks se oo uimari. No ilmankos Suomi ei kurlauksessa pärjää.
Minä en sinusta tiedä mutta naisten kurlingissa ainakin kauheita kissoja kaikki, tai no ainakin liki. Ehkä se Jere on ymmärtänyt että tää on ulkonäkölaji. Noista miehistä en osaa toki sanoa ulkonäöstä mitään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jere Hård? Eiks se oo uimari. No ilmankos Suomi ei kurlauksessa pärjää.

Jere on saatana siellä jään alla, sukellellu siellä ja sitten altaat on jäädytetty eikä kukaan huomannu että Jere oli pinnan alla! Kaikki noi kyllä sitä etsii ku huutavat HOOOORD ja varmaan arvaavat että jossain siellä jään alla se on ku heittävät noita kiviään ja yrittävät harjoilla saada näköhavainnon. Traagista, minä kun oon luullu että ne jotain kisailee tuolla mutta ihmishenkeä siellä ollaan pelastamassa nyt jo toista viikkoa!
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Joo mutta sillon nämä jää aika pienen piirin skaboiksi jos siellä ei ole näitä maakiintiöitä. Ja en minä edelleenkään nää mitään syytä miksei urheilija saisi olympialaisiin lähteä jos on täyttänyt ne kriteriit, tai vaihtoehtoisesti edustaa sellaista maata jolla on mahdollisuus lähettää kisaaja tuonne ihan muutenkin.

Joo mutta, eihän tämä ole mitään fairplayta, että kaikki saa urheilla kunhan on kivaa. Nämä on olumppialaiset! Haluan nähdä vain ja ainostaan, kun parhaat kilpailee keskenään. Maksan kuitenkin tästäkin ylelle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joo mutta, eihän tämä ole mitään fairplayta, että kaikki saa urheilla kunhan on kivaa. Nämä on olumppialaiset! Haluan nähdä, kun vain ja ainostaan parhaat kilpailee keskenään. Maksan kuitenkin tästäkin ylelle.
Ei saatana tajusin vasta nyt kävelen miinakentällä. Hyvin pelattu.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kanada sekoilee kurlauksessa. Onko ne kännissä? Vittu eivät voineet eilen sekoilla tossa toisessa jäälajissa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joo ei hirveen hyvät lähtökohdat Kanadalle viimeiseen päähän, USA johtaa 4-3 ja viimeisen kiven etu.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Varmaan joku sääntöhän tuohon curlingiin on olemassa, että et voi vaan jatkuvasti toisen kiviä kolauttaa ulos. Muuten olisi varmaan aika tylsää hommaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Varmaan joku sääntöhän tuohon curlingiin on olemassa, että et voi vaan jatkuvasti toisen kiviä kolauttaa ulos. Muuten olisi varmaan aika tylsää hommaa.
Voi voi, sehän tuossa lajissa onkin niin hauskaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Varmaan joku sääntöhän tuohon curlingiin on olemassa, että et voi vaan jatkuvasti toisen kiviä kolauttaa ulos. Muuten olisi varmaan aika tylsää hommaa.
On niihin poistoihin joku sääntö olemassa, ennen X:ttä kiveä aina per pää ei saa alkaa poistamaan tms. En nyt tarkkaan muista, Sotshin kisojen aikaan näitä mietin itsekin ja silloin minulle kerrottiin, mutta en muista enää.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Jep. Tuo on varmaan shakkia jäällä. Parempi vaan, kun nyt ei ala opettelemaan noita sääntöjä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Varmaan joku sääntöhän tuohon curlingiin on olemassa, että et voi vaan jatkuvasti toisen kiviä kolauttaa ulos. Muuten olisi varmaan aika tylsää hommaa.

On niihin poistoihin joku sääntö olemassa, ennen X:ttä kiveä aina per pää ei saa alkaa poistamaan tms. En nyt tarkkaan muista, Sotshin kisojen aikaan näitä mietin itsekin ja silloin minulle kerrottiin, mutta en muista enää.

Suoja-alueella ennen pesää olevia kiviä ei saa poistaa alueelta kuin vasta 5. kivellä, tulossa on muutos että vasta 6. kivellä saa poistaa, jolloin "pelaaminen" lisääntyy. Pesästä saa luonnollisesti poistaa heti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jep. Tuo on varmaan shakkia jäällä. Parempi vaan, kun nyt ei ala opettelemaan noita sääntöjä.
Siis neljä ekaa kiveä (kaks per puoli) on safe zonella turvattuja. Sen jälkeen saa paukuttaa niin paljon kuin sielu sietää. Se alue on keskipisteestä heittäjää lähemmäs siihen viivaan asti. Sen jälkeen saa tykittää niitäkin niin paljon kuin sielu sietää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös