Puzzlet, platformit ynnä muut pikkupelit

  • 1 096
  • 0

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tällaista ketjua en löytänyt, jos kohta en hirvittävän pitkään jaksanut etsiäkään. Yhdistelyjä tehtäkööt jos sellaiselle on tarvetta.

Kuka pelaa pikkupelejä? Minä pidän paljon kaikenlaisista (vähäisiä) aivonystyröitä vaivaavista tai sitten vain ajankuluksi pelattavista vaikeustasoltaan helpommista peleistä. Tähän ketjuun haluaisin kokemuksia indie -peleistä ja muista max 10-15 euron peleistä. Jätetään kuitenkin netin flash -pelit pois tästä ketjusta, koska ne eivät grafiikoiltaan ja pelimekaanikaltaan ainakaan vielä lyö stand alone -pelejä.

Kipinän tälle ketjulle aiheutti lyhyt mutta tunnelmaltaan sitäkin upeampi Limbo, jonka saa steamista kympillä. Muutoin pikkupelini hankin pääsääntöisesti BigFishGamesista, josta löytyy mainioita match 3 -pelejä sekä marble poppereita. Viime aikoina tuolla ollaan enimmäkseen mainostettu hidden object -pelejä, jotka eivät minulle aiheuta erityistä kiimaa.

Minulle BFG:n parhaimmistoa edustavat Luxorit, joiden parissa on vierähtänyt melkoinen tovi. Match 3 -peleistä voisi kehua vaikkapa Cradle of Rome:t, joista tosin olen pelannut vain kakkosta.

Steamista löytyvistä peleistä kehun vielä jo aiemminkin ylistämäni Lara Croft and the Guardian of Lightin, joka piti otteessaan varsin tiiviisti, kunnes oli läpipelattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös