Puujalkavitsejä jääkiekon parista...

  • 32 644
  • 53

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miksi kutsutaan turkulaista jonka äo on 120?
-Turun Palloseuraksi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Miten saadaan AIDS hävitettyä maailmasta? -Annetaan sen levitysoikeudet Blues-organisaatiolle
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tamperelainen nainen, ankarana Ilves-fanina tunnettu vanhapiika, sai eräänä aamuna outoja oireita. Mystistä kutinaa alapäässä, kylmiä ja kuumia väreitä sekä selittämätöntä euforian tunnetta oli ilmassa. Nainen ajatteli, että on flunssa tulossa ja kyllä nämä ohi menevät varmaan. No, oireet jatkuivat pari päivää ja itse asiassa pahenivat koko ajan, joten naisen oli pakko tilata aika lääkärille. Vastaanotolla hän kuvaili oireitaan ja lääkärisetä kuunteli sekä tutki tarkkaan. Mitään fyysistä vikaa ei kuitenkaan löytynyt. Lääkäri keksi kuitenkin lopuksi kysellä vähän seksiasioista:
-Ai niin, voihan tämä ikävä kyllä olla sukupuolitautikin
-EI TODELLAKAAN VOI! En harrasta seksiä ollenkaan, olen ihan tyytyväinen elämääni yksin ja Ilves-ottelut käyvät minulle huvista
Lääkäri oli ihmeissään:
-Mitä siis eikö koskaan seksiä, ette kai te aikuinen ihminen nyt sentään neitsyt ole?
Nainen punastui ja totesi:
-No ei sentään, olen minä yhden kerran saanut miestä
-Ahaa, kuinkas pitkä aika siitä on?
-Siitä on tasan 20 vuotta, se tapahtui 1985. Muistan sen siitä, että silloin Ilves voitti edellisen kerran mestaruuden. Ja sen kunniaksi sitten päätin antaa, juhlatunnelmassa kun olin!
-Vai niin, no jospa minä vilkaisen sitä alapäätä nyt kuitenkin....
Aikansa räpellettyään lääkäri nosti päänsä naisen jalkojen välistä voitonriemuisen näköisenä:
-No löytyihän se syy! Hetken oli jo huolissani lääkärintaidoistani!
-Mikä minulla on??
-Ei mitään hätää, sieltä on kuulkaa orgasmi tulossa sen yhdyntänne seurauksena...
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Pikku-Kalle istuskeli pulpetissaan puolittain torkkuen, kun liikuntakasvatusta pitävä nuori opettaja-maisteri intoutui vankkana Jokeri-fanina kehua retostamaan Jokereita. Lopulta opettaja komensi:
-Kaikki Jokeri-fanit - nouskaapa seisomaan!
Kaikki luokan oppilaat nousivat ripeästi ylös, paitsi pikku-Kalle.
-No mutta Kalle, mikset sinä nouse ylös, ope kyseli loukkaantuneena.
-Kun minä olenkin Kärppä-fani.
-Kärppä-fani, tuhahti opettaja. -Miksikäs Kärppä-fani?
-Koska mun mutsi ja fatsikin ovat, kertoi Kalle
-Tuollainen vastaus ei ole minkään väärti eikä pätevä syy kannattaa jotain pohjoisen puolivillaista joukkuetta, sanoi opettaja pilkallisena
-Mikähän sinä silloin olisit, jos isäsi olisi imbesilli juoppo ja äitisi pähkähullu, ope hehkutteli edelleen
-Varmaankin Jokeri-fani, vastasi pikku-Kalle.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kampaajalta viime viikolla kuultu:

HIFK - Hieman Ihmeellinen Farssi Kaukalossa


**************
Anteeksi, eksyin. Tämä ei ollutkaan se Jääkiekkototuuksia-topic.
 

d2uce

Jäsen
HomoPojat Kontallaan... sano.

Tai kuten eräs nokkela SaiPa:n kannattaja tänä syksynä "Helpot Kolme Pistettä"

Eiku.

Noista klassikoista kuten "Erkkaa lapaan" yms. tulikin mieleen eräs tositarina takavuosilta.

Nuorelle parille oli käynyt makuuhuoneessa pieni haveri. Oli nimittäin touhutessa käynyt niin, että mies oli juttunut naisen sisälle, eikä millään keinolla saanut itseään irti.

He soittivat lääkärille ja kyselivät mikä neuvoksi, kun ei oikein kunnolla liikkumaankaan pääse.Lääkäri kehotti vetämään jotkut lakanat ympärille ja valssaamaan vastaanotolle.

Nuoripari tanssi siis valssia lääkäriin, jossa lääkäri sai vanhalla saippuavesikikalla heidät irroitettua. Samassa alkoi odotushuoneesta kuulua melkoista rytkettä ja pariskunnan hämmentyneen ilmeen nähtyään lääkäri totesi: "Ei mitään hämminkiä, siellä Jokereiden joukkue tanssii vaan letkajenkkaa"
 
Viimeksi muokattu:

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Puujalkaa kehiin

Miten voi olla yhtä aikaa sinkku ja naimisissa?
- Kysykää Wallinheimolta.

Mikä on Rob Hiseyn suosikkipurkka?
- Airwaves.

Mitä yhteistä on SM-liigalla ja useimmilla korttipeleillä, esim. tikillä?
- Kummassakaan ei tarvita jokereita ja ässät ovat järjestyksessä sijalla 14.

Naurakaa.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaksi kaverusta, toinen Tapparan ja toinen Ilveksen kannattaja, päättivät yhdessä tehdä itsemurhan kun molemmilla joukkueilla mene niin huonosti.
Suunnittelivat hyppäävänsä käsi kädessä Hämeensillalta Tammerkoskeen. He kiipesivät sillan kaiteelle ja päättivät hypätä. Viime hetkellä Ilveksen kannattaja tuli katumapäälle ja tarttui kaiteeseen. Tapparan kannattaja sai kiinni Ilveksen miehen jaloista ja jäi riippumaan niistä. Siinä sitten roikuttiin ja mietittiin mitä pitäisi tehdä. Tapparan miehen voimat alkoivat ehtyä.
- En jaksa enää, minä putoan, sanoi hän.
Ilveksen mies ajatteli että Tapparan kannatuslaulu ehkä antaisi voimia.
Ilveksen mies alkoi laulaa: "Life is life!", jolloin Tapparan mies taputti käsiään ja lauloi: Na naa na na na!
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Jo Kilon Poliisi tiesi kertoa, että HIFK tarkoittaa Homoja Ilman Fyysistä Kuntoa.
Taitaapa periytyä samalta aikakaudelta Jokainen Onnistuu Kerran Elemässään Runkkaamaan Itsensä Tainnoksiin.

Huhhuh... Aika huono...
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Vanha puujalka, lähtöisin Hämeenlinnasta (absoluuttinen totuus, muita totuuksia ei ole).

Vanha mummo oli katsomassa Kuivansillan kentällä Tarmo - HPK matsia. Pelin jälkeen mummelin kävellessä kotiin töytäisi liukkaalla kelillä eräs auto mummelin tienpenkaan. Kuski kysyi hädissään "miten kävi?" Mummeli vastasi: "Hyvin. Tarmo voitti 5-2."
 
Ihan kiva ketju, no kokeillaan. TPS, Tasavallan Paras Seura ja sitten yksi erittäin kuiva, Jokerit, Jätkien Oma Kulli Ei Riitä Itsensä Tyydyttämiseen.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Enpä tiedä onko ollut, mutta omasta seurasta vastaava
Juniorit Yrittivät Parhaansa ja vanhoihin aikoihin voi perään vielä lisätä Hävisivät Taas
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kävipä kerran hamassa menneisyydessä 90-luvulla, että pari Pohjoisen poikaa joutui ennenaikaisesti Tuonelan virralle ja siitä syntiensä tähden virran yli Helvettiin. Piru, pirun utelias kun on, seuraili aluksi hemmojen edesottamuksia ja ihmetteli, kuinka rauhallisen kodikkaasti nämä lekottelivat ikuisen tulen loisteessa muiden syntisten itkiessä ja valittaessa kohtaloaan. Asiaa tiedusteltuaan Piru sai vastaukseksi, että jätkät olivat eläneet Pohjoisessa pimeissä ja kylmissä olosuhteissa koko lyhyen ja tapahtumarikkaan elämänsä, joten tällainen leppoinen lämpö olisi vain ihan mukavaa vaihtelua.
Piru, Piru kun oli, päätti tehdä nautinnosta lopun, lisäsi lämpöä oikein reilusti ja kiiruhti sitten kurkkimaan, miten Pohjoisen pojat selviäisivät. No, siellä ne vain kinastelivat, kannattaisiko vielä ottaa välihousuja pois vai mentäisiinkö edelleen varman päälle.
Piru alkoi jo itsekin punoittaa - lähinnä kiukusta ja käänsi ahjonsa hanat kaakkoon niin, että syntisten voihke ja vaikerrus kuuluivat maan ääristä toiseen niiden valittaessaan kohtaloaan. Ja eikun kurkkimaan Pohjoisen poikien vointia... Siellä ne hyväkkäät makoilivat kusen syömissä kalsongeissaan kehuen, kuinka kesäiseltä olo kohta alkaakaan tuntua.
Valkohehkuisena raivosta Piru tarttui ahjonsa hanikkaan aikoen lisästä vielä viimeisetkin rippeet pätsistään peliin, kunnes... Kunnes Piru sai aivan pirullisen ajatuksen, Piru kun oli ja käänsi kaikki hanikat nollille jäädyttäen koko Helvetin yhdeksi hyytäväksi pimeäksi jäälakeudeksi.
Varmana voitostaan Piru saapasteli katsomaan, kuinkas nyt suu pantaisiin Pohjoisen pojilla - eikä ollut uskoa silmiään...
Nämä kaksi sälliä hyppivät hangessa piiriä ilman paitaa, takoen toisiaan selkään ja hihkuen silkasta riemusta ja onnesta.
Piru oli lyöty, kyykytetty, nöyryytetty. Vaivoin hän sai mentyä miesten luo ja tiedusteltua syytä moiseen hillittömään menoon, jolloin toinen miehistä sai iloltaan huudettua:
"On sanottu, että, vasta kun Helvetti jäätyy, Kärpät voittaa taas Suomen mestaruuden!"


No, nythän tuo jäätymisilmiö on kai sitten tapahtunut jo useamminkin :-)))
 
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK tarkoittaa Homoja Ilman Fyysistä Kuntoa.
Tämä Kilon poliisin (Kilohan on tunnetusti Espoossa, joten väitteen painoarvo on tasan nolla, vai häh) juttuhan on tosiaan melkoisen vanha, mutta kun tuossa painotetaan nimenomaan fyysistä kondista (seksuaalinen suuntautuminen lienee toissijaista...), voitaneen päätellä, että henkinen kantti olikin sitten kohdallaan. Tänä päivänä IFK vaikuttaa kovakuntoiselta nipulta, mutta toi korvien välinen alue on se murheenkryyni. Olivat sitten hinaajia tahi hetskuja.
 

phakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
RISTO DUFVA ja JYP + JYP-Akatemia
Mika Strömberg mietti "lopetanko", Rami Alanko.
Kalpan Timo seppänen oli köyhä, Ville Varakas.
Ässillä on alpo-seinä, Lukolla Ben-Amori.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Hehhee, näköjään mennyt tuo ohi joulun tienoolla. Aikoinaan oli jonkinsortin suhde TePSiä fanittaavaan neitokaiseen, ja hän linkitti silloin tuon saman vitsin Tomi Kallion kertomana jossain TPS:n fanihaastattelussa. Kausi oli varmaankin 99-00. Vieläköhän Tomppaa naurattaa?

Yritin itse asiassa itse asiasta kysäistä joku kausi takaperin kun Frölunda tuli vastaan Nordic Trophyn finaalissa, mutta eipä Tomppa kuunnellut...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös