Putous

  • 618 093
  • 1 890

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Molempiin, sekä Jäbäleissöniin että tuohon Imatran tyttöön on helppo samaistua ja olla ylpeitä ko. paikkakunnilla, ja näin äkkiseltään veikkaan että toinen noista vie tämän kauden kilpailun nimiinsä.

Toivon että tarkoitat Antskua tällä. Jäbä Leissonille ei voittoa kyllä edes painajaisissani. Iinan jokainen hahmo ollut sössötyshammaspuhevika -tyyleiltään toinen toisensa kopio ja Jäbä Leisson on kopio Pasilan kopioimasta hipster-tyypistä. Ei siis tosiaan jatkoa tällaiselle.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Toivon että tarkoitat Antskua tällä. Jäbä Leissonille ei voittoa kyllä edes painajaisissani. Iinan jokainen hahmo ollut sössötyshammaspuhevika -tyyleiltään toinen toisensa kopio ja Jäbä Leisson on kopio Pasilan kopioimasta hipster-tyypistä. Ei siis tosiaan jatkoa tällaiselle.
Juu siis omasta mielestäni Antsku ja Jäbäleissön on uponneet parhaiten. Ja nimenomaan tässä järjestyksessä. Pasilaa en ole katsonut koskaan kokonaista jaksoa, mutta livenä Pasilassa olen nähnyt näitä jäbäleissöneitä kyllä, ja hyvin Iina niitä nyt kyllä imitoi...valitettavasti.
 
Maikkari, Putous, lööpit, Seiska ja HBO:n tuottaman sarjan hehkutus mainittu. Sääli että jätit "tuulipuvut" ja "bonuskortit" pois, olisi tullut bingo täyteen!

Itse olisin toivonut ehkäpä myös mainintaa Karjala-lippiksistä ja bulkkioluista. Olisi täyttynyt jo parikin bingoriviä.¨

Mutta onhan se tosiaan ihan kamalaa ja käsittämätöntä, että jotkut ihmiset tykkäävät toisenlaisesta huumorista kuin minä. Pakkohan niiden on olla silloin tosi huonoja ihmisiä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No niin, The Wire nyt vaan sattuu olemaan ehkä tähän mennessä paras ohjelma mitä on koskaan tehty. Miksi yle ja aikasemmin "maikkari" näyttää sitä keskellä yötä ei mene jakeluun. Tää putous taitaa upota ihmisille jotka saavat uutisensa lööpeistä ja seiskasta.

Mitä jäbä duunaa? Taidat olla itse Jäbä Leisson! Saa ottaa talteen. Nämä on näitä, osimoilleen näin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minä näin hahmot eilen ensimmäistä kertaa kunnolla ja kyllä jäin ihmettelemään, kun tällä palstalla moni oli kehunut Jugin hahmoa, että on niin hauska jne.

Tuohan oli ihan totaalista sontaa ja jotain vanhoja puujalkavitsejä heitteli menemään.

Mielestäni kuvaavaa on se, että muutama näistä eilisen Putouksen loppuhetkiltä kehitellyistä "pikahahmoista" oli huomattavasti oikeita hahmoja parempia. Näin myös Jugin tapauksessa, vaikka hänen hahmonsa eivät koskaan ole hyviä, vaan niiden idea näyttää aina liittyvän siihen, mistä löytyy hassuin peruukki.

Hirviniemen hahmoon olen pettynyt. Tuntuu, että Aku on nyt ensimmäistä kertaa oikeasti vetänyt homman läskiksi. Eilen tuntui, ettei hän oikein itsekään tiedä, millainen mies Slaikka G oikeastaan on.

Ennustan Antskun ja Jäbäleissonin menevän pitkälle, mitään "marjatyrnejä" tai "karim z yskoviceja" he eivät kuitenkaan ole.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Minä näin hahmot eilen ensimmäistä kertaa kunnolla ja kyllä jäin ihmettelemään, kun tällä palstalla moni oli kehunut Jugin hahmoa, että on niin hauska jne.

Tuohan oli ihan totaalista sontaa ja jotain vanhoja puujalkavitsejä heitteli menemään.

Lieneekö tämä johtuvan siitä, että tuo hahmo on Jugin tasoon nähden hyvä. Aiemmat hahmot oli lähes poikkeuksetta ihan surkuhupaisia, niin kyllä vanhoja puujalkavitsejä viljelevä lääkäri nyt niitä pesee 6-0 vaikkakaan en minäkään niistä erityisemmin välitä.

Ensimmäinen jakso antoi luvan odottaa isoja tältä kaudelta, mutta mielestäni toinen jakso oli selvästi huonompi. Nyt jälkikäteen ajateltuna tuo jakson taso saattoi osittain johtua siitä, että Venla-gaalasta tuli niin kiire vääntää sketsit kasaan. Sketsihahmoista oikeastaan ainoastaan Antskun osakkeet nousivat minun silmissäni toisen jakson ansiosta avausjaksoon peilaten kun muut ottivat takapakkia. Eritoten Slaikka ja Rikun hahmo, jonka nimeä en edes muista, saivat kyllä miinusta mielikuvissani. Akun hahmossa on potentiaalia mutta lähinnä tuo huono kuulo ärsyttää. Eikös noita huonosti kuulevia hahmoja olla jo aiemmilta kausilta nähty, joten vitsitkin tuntuvat liian tutuilta.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Aika kuolleena syntynyt hahmo tuo Sika. Menestyvän hahmon on pakko olla sympaattinen.

Finaalissa on Jäbä Leisson ja Antsku.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pikasketsihahmot olivat kyllä eilisen jakson kerma. Putosin kirjaimellisesti lattialle!

Mitä tulee itse sketsihahmokisaan niin ite pidin Sikasta ensinäkemältä mutta eilen alkoi jotenkin jo ärsyttää ko. hahmon yksipuolisuus. Ymmi voisi olla ihan hauskakin mutta se jatkuva ynähtely käy hermoille. Jamo on ihan hauska muttei mitenkään säkenöivän hauska, samoin Martin Saari. Slaikka noudattaa aika lailla Akun hahmojen vanhaa tuttua linjaa sketseissään, on tosin silti mielestäni parempi kuin Hirviniemen viimevuotinen tekele. Jäbä Leissönistä en ite oikein diggaile mutta tämä vain henkilökohtainen mielipide.

Jussi sen sijaan vetää tuon Antskun roolin niin hiton hyvin että siinä taitaa olla tämän hetkinen suosikkini :)
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Itse olen nyt ensimmäistä kertaa katsonut kyseisestä sarjasta lähes koko jakson. Nuo Kukko-Pojat ja muut musiikilliset hahmot ovat ihan hauskoja. Mutta nämä Ymmit sun muut "päähahmot" aiheuttavat ainakin minussa vain suurta myötähäpeää, eivätkä ne naurattaneet yhtään kertaa. En tiedä sitten, kun Kummeli, Pulttibois ja Fingerpori löytyy omalta suosikkilistalta. Tämä huumori on tehty ehkä vähän nuoremmille tai sitten vaan olen tylsä ihminen...
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Putous on tehty ennen kaikkea lapsille / varhaisteini-ikäisille ja sitten niille, joita todella ilmiselvät kaksimieliset heitot jaksaa naurattaa. Tulee tietynlainen ihmistyyppi mieleen, mutten ala nyt sitä tässä erittelemään. Ja ennen kuin joku vetää herneet nenään itsensä muiden yläpuolelle nostamisesta, mitä toki osittain teen, niin en suinkaan tuomitse kaikkia Putouksen katsojia normaalia heikkolahjaisemmiksi. Tulee tätä itsekin välillä katsottua, mutta aika harvassa ovat ne kerrat, että tulee naurunremakassa pyöriskeltyä lattialla. Välillä hieman hymyilyttää tai tulee jopa hymähdettyä.

Vastavuoroisesti välillä on pakko ottaa ääni pois tv:stä tai kelata eteenpäin. Esim. tätä Rasilan patologi-hahmoa on totaalisen sietämätöntä katsoa. Oikeasti, huumorintajussa on jotain todella pahasti vialla, jos "nyt se on auki, nyt se on kiinni" aiheuttaa ennemmin huvittuneisuutta tai jopa naurua kuin vitutusta. Ja moni on näköjään tässä ketjussa kehunut nimenomaan tätä Rasilan hahmoa, ei vain pysty ymmärtämään.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kovasti jakaa täälläkin mielipiteitä tämänkin viihteen olemassaolo, mutta sama ilmiö on ollut aikanaan muidenkin kotimaisten huumoripläjäysten kohdalla (Vintiöt, Kummeli, Pulttibois, Manitbois yms.), joten siinä mielessä historia toistaa itseään. Kyllähän tämä sarja pelkästään tuolla primetime-ajalla kerää jo huikeasti kansaa television ääreen, mutta uskon silti että kyllä tätä hassuttelua tietävä kansa kokoontuisi näköradion eteen muinakin ajankohtina kuin lauantai-iltoina. Kun tuota rosteria katsoo niin, onhan tähän ohjelmaan maikkari ladannut kotimaisen tämän päivän huumorin keskiraskaan sarjan nimekkäimpiä hahmoja ja osasta on noussut sellaisia tämän sarjan myötä. Rasila muistuttaa jutuillaan ja olemassaolollaan myös ehkä vanhempia huumorin aikoja, joita ei kaikki rippikouluiän molemmin puolin pyörivät kohderyhmäläiset välttämättä muista, mutta hyvin Jukka nuorempiensa kanssa pärjää.

Tällaisena loppujen lopuksi neutraalina peruskatsojanakin pystyy huomaamaan, että osaan hahmoista on käytetty enemmän aikaa kuin vartti, osaan on riittänyt puoletkin siitä. "Ongelmaksi" muodostuu ehkä se, että osaan katsojista ja jopa maksavista äänestäjistä tehoaa mikä tahansa hokema mitä esim. Toivasen ymmi yrittää noudattaa mm. tätä kaavaa: "aaaaivan, aaaaivan" mahdollisimman dorkalla äänellä on jo sellainen maneeri, joka saa osan katsojista jo siihen naurun remakkaiseen olotilaan, jossa virtsan pidättäminenkin on jo haastavaa. Näyttelijöistä huomaa myös miten he loppujen lopuksi omat tässäkin sarjassa omilla mukavuusalueillaan ja keksivät juttunsa sen mukaan missä kokevat olevansa vahvimmillaan. Kuustosen Mikon jälkikasvu ei pysty yhtään hahmoa tekemään niin ettei hokemaa sanottaisi legot sojossa marisevalla äänellä hahmon ollessa aina melko nuori ja Toivaselle jankkaus on selkeä päälinja. Hirviniemen hahmoille erilaiset kierot sutkautukset ovat taas mieleisiä ja niin pois päin.

Osa hahmoista (kenties ne paremmin suunnitellut) eivät rakennu pelkästään jonkin yksittäisten hokema-ydinsanojen ympärille vaan hahmo avautuu kerta kerralta enemmän, toki näilläkin hahmoilla voi hokemia olla, mutta niitä ei tuoda jatkuvalla syötöllä esille ja siinä mielessä Slaikka on potentiaalinen siinä missä jopa Heikkisen Jarmokin Imatran likkaa unohtamatta. Hahmossa on siis muitakin puolia ja varsinkin, kun Hirviniemi hallitsee tuosta porukasta nokkelat sanankäänteet ja kaksimielisyyden parhaiten, niin sillä pääsee jo pitkälle. Kuitenkin harmittaa, että ns. hokema-hahmot ottavat jossain vaiheessa ylivaltaa hieman hitaammin kehittyvistä potentiaalisista hahmoista ja näin ollen hokemista elävä katsojakunta äänestää kylmästi nopeasti ja pintapuolisesti tylsältä tuntuvat hahmot pois. Esimerkkinä Vatasen Kari "Köli" Rautainen pari tuotantokautta sitten oli oiva esimerkki siitä, että hahmo ei hätäisimmille varmasti heti potentiaalillaan auennut, mutta hahmossa oli piileviä mahdollisuuksia pitkälle meneväksi sketsi-hahmoksi. Olihan Kölilläkin hokema "siitähän mulle maksetaan", mutta eihän se nyt hauskalta kuulostanut kun sitä ei kimakasti hampaat paistaen sanottu. Itse pidin huikeasti Kölistä ja tuumasin, että tässä onkin ehkä ohjelman jonkinlainen ongelma, mutta tietysti pudottamisilla ennen kaikkea rahastetaan, mutta myös annetaan ruutuaikaa kansan suosikeille yhä enemmän.

Sen sijaan eri työpaikoille voisi antaa jonkinlaisen yleisen kiellon ylemmältä taholta putous-hahmojen maneereiden toistamiseen tai ainakin kiekkopiireistä tuttu "sakkokassa" kertaluonteisella maksulla olisi mainio keksintö aina, kun yksikin "mitä jäbä duunaa", "aaaivan, aaaaivan" tai "ninnannuna" kuuluu lähistöltä. Joillekin ohjelman katsojille on hämärtänyt se tosiseikka, että he eivät ole sketsihahmojen näyttelijöitä, vaikka haluaisivatkin selkeästi ja vaikka kuinka oma nasaali-ääni saadaan viritettyä mahdollisimman hahmoa vastaaville taajuuksille, niin ympärillä oleville ihmisille usein riittää, että kuulevat omat firman piikkiinsä ja ninnannunnansa silloin lauantai ehtoona näköradiosta.
 
Mulle tämä ohjelma ei vaan kertakaikkiaan putoa. Tämä jatkaa tällä tylsimmällä huumorin linjalla, jossa jankataan ja jankataan asioita ja tehdään niistä väkisin hauskaa. Myöskin kaikki alasarjan jutut ja helpot sanaleikit käytetään heti alussa, koska näyttelijöillä ei ole oikeasti lahjoja huumorin ja komiikan alalla. Tässä sarjassa pitäisi oikeasti olla hyviä improvisojia, mutta niitä ei Suomessa muutenkaan ole.

Aku Hirviniemi on selkeästi lahjakkain, mutta toisaalta hänkin liian helposti vetää sitä samaa roolia jatkuvasti, mutta mikäs siinnä junttiyleisöönhän se putoaa mukavasti, kuten Pulttiboissit ja Apuva-mies.

Kauan tämä vielä kestää? Mä en jaksa kuunnella näitä Putous-juttuja. Ei ole hauskaa...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Aku Hirviniemi on selkeästi lahjakkain, mutta toisaalta hänkin liian helposti vetää sitä samaa roolia jatkuvasti, mutta mikäs siinnä junttiyleisöönhän se putoaa mukavasti, kuten Pulttiboissit ja Apuva-mies...

Mielestäni on ihan paikallaan miettiä, olisiko koko ohjelmaa enää olemassa, mikäli Hirviniemi ei mukana olisi.

Johan sen on nähnyt viime kaudesta asti (vai peräti vielä aikaisemmin), että kaikki isommat roolit sun muut käsikirjoitetaan Akulle ja annetaan hänelle se taakka saada vähän köykäisemmätkin jutut kantamaan.

Sinällään en ole yllättynyt näistä sketsihahmojen huonoudesta tänä vuonna, sillä onhan se vaikeaa keksiä hahmoa toisensa perään (eikös tämä ole jo viides tuotantokausi?) ilman, että alkavat jutut toistua.

Armi Toivasellehan esim on käynyt niin, että tämän vuoden Ymmin maneerit ovat samoja, kuin sen Leena Hefnerin.

Palaan vielä eilisiin pikahahmoihin sen verta, että tuossahan oli improvisaatiolla saatu pari paljon parempaa hahmoa, kuin mitä nämä oikeat skabailijat.

Akun Hitler-viiksinen lapualainen "muiluttaa, muiluttaa" sekä äärettömän yksinkertainen "Läski Mooses" naurattivat enemmän kuin oikeat sketsihahmot. Se kertoo eniten näistä tämän vuoden hahmojen tasosta, ei niinkään lapualaisen tai läskin todellisesta onnistuneisuudesta.
 
Kauan tämä vielä kestää? Mä en jaksa kuunnella näitä Putous-juttuja. Ei ole hauskaa...
Sie siis romahat.

Mä katsoin youtubesta hahmot läpi ihan vapaaehtoisesti. Ei mua kamalasti naurata, mutta ei kyllä vitutakaan. Munamiehen piipitystäkin jaksaisin kuunnella loputtomiin vain siksi että joku muu vittuuntuisi siitä toden teolla. Ja siinä, että marketissa mummot laittaa eläkkeensä takaisin yhteiskunnalle kolikkoina Hirviniemen munanvatkauspelin kautta, on jo oikeasti ironiaa aika monella levelillä.

Ekoja kausia katselin ihan aktiivisesti, tuollainen näyttämötaide ja komiikka kun ei ole kovin tuttu ala, niin konsepti oli raikas ja viihdyttävä ja näyttelijöiden työskentely mielenkiintoista seurattavaa. Nyt kun näyttelijät ovat jo osoittaneet taitonsa, ei ohjelmasta oikein enää saa mitään irti.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mielestäni on ihan paikallaan miettiä, olisiko koko ohjelmaa enää olemassa, mikäli Hirviniemi ei mukana olisi.

Tästähän ei sinällään tarvitse murehtia, koska tämä on alusta loppuun Akun show. Käsikirjoitusta luodessa pidetään huoli että tulikokeissa tai näytönpaikoissa Akulle napsahtaa syöttö takatolpalle käteenveto -tai polkemispohjustuksilla. Eihän tässä toisaalta mitään väärä ole kun kaikille muille tämä passaa. Mehukkaat liksat juoksevat jokaisen tilille eikä tällöin Vatasen tai Toivasen tarvitse miettiä josko rooli voisi vähän parempi olla.
 
Sie siis romahat.

Mä katsoin youtubesta hahmot läpi ihan vapaaehtoisesti. Ei mua kamalasti naurata, mutta ei kyllä vitutakaan. Munamiehen piipitystäkin jaksaisin kuunnella loputtomiin vain siksi että joku muu vittuuntuisi siitä toden teolla. Ja siinä, että marketissa mummot laittaa eläkkeensä takaisin yhteiskunnalle kolikkoina Hirviniemen munanvatkauspelin kautta, on jo oikeasti ironiaa aika monella levelillä.

Kyllä minäkin olen ollut vähän pakotettu seuraamaan sarjaa silloin tällöin, mutta mielestäni tämä nyt vaan toistaa itseään niin pahasti, että ei paljoa huvita. Hirviniemen pappihahmo oli hauska hetken aikaa, mutta nyt tuntuu, että Usko-Eevertti on joka roolihahmossa, samoin kuin Toivasella Hefner.

Eniten vituttaa kuunnella töissä ja vapaa-ajalla näitä maneereita ja kuinka tärkeää on päästä katsomaan Putous, ettei vaan jää tämä supersexy-huumoripläjäys välistä.
 
Eniten vituttaa kuunnella töissä ja vapaa-ajalla näitä maneereita ja kuinka tärkeää on päästä katsomaan Putous, ettei vaan jää tämä supersexy-huumoripläjäys välistä.

En voi kiistää, etteikö itseänikin saattaisi huomenna hieman ärsyttää se, kun työpaikalla saa kuunnella "mitä jäbä duunaa?" -kysymystä lukuisia kertoja. Mutta toisaalta: kun itse katselen televisiosta satoja tunteja vuodessa sitä, miten aikuiset miehet reuhtovat kuin mielipuolet pienen mustan kuminpalasen perässä päästäkseen huiskimaan sitä komposiitista valmistetuilla kepeillä, niin ei mulla taida oikein olla varaa tuomita työkavereita vajaaälyisiksi heidän televisionkatselutottumustensa perusteella.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Putouksella katsojia eilen yli 1,4 miljoonaa. Ei siis aivan turha ohjelma noin niin kuin yleisesti ottaen. Yllättävän hyvin kotimainen viihde kiinnostaa. Tosin kilpailua ei niin ole.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mutta toisaalta: kun itse katselen televisiosta satoja tunteja vuodessa sitä, miten aikuiset miehet reuhtovat kuin mielipuolet pienen mustan kuminpalasen perässä päästäkseen huiskimaan sitä komposiitista valmistetuilla kepeillä, niin ei mulla taida oikein olla varaa tuomita työkavereita vajaaälyisiksi heidän televisionkatselutottumustensa perusteella.
Hyvä pointti. Nimittäin Putouksen eilinen jakso keräsi ruutujen ääreen 1,4 miljoonaa katsojaa (MTV.fi).

Suomessa ei näin suuria katsojalukuja yleensä ole kuin Linnan julhilla 6. joulukuuta, sekä jääkiekon miesten MM-kisojen välierä/mitalipeleissä, jos Leijonat on mukana. TV-sarjoista Salkkarit kerää säännöllisesti myös huikeita yleiösmääriä verrattuna muuhun tarjontaan.

Ja sitten jengi ihmettelee, että mitä hiton järkeä on tuijotta esim sitä idioottimaista itsenäisyyspäivän kättelyseremoniaa, lapsellista pelleilyä nimeltä Putous, ja järkyttävää paskaa joka arki-ilta Maikkarilta klo puol kasi.

Jääkiekon MM-mitalipeleissäkin netti pursuaa lähinnä turhautumista ja toisille vittuilua, kun Suomi pelaa. Silti reilusti yli miljoona ihmistä sitäkin kokoontuu vastaanottimien ääreen katsomaan.

Eli mitä enemmän ohjelmalla on katsojia, sitä enemmän se aiheuttaa myös vastareaktioita. Mielenkiintoinen ilmiö. Huvittaa Puotuksen osalta lähinnä se, miten jotkut ottavat tämän hahmokisan niin totisesti. Harmitonta lauantai-illan hömppää, jota voi seurata aivot narikassa.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Mä en ihan rehellisesti sanoen muista Ymmiä rasittavampaa hahmoa. Tuo mumina ja muu ääntely on vain niin perseestä, että tuo häiritsee jo muidenkin hahmojen juttuja kuunnellessa. Olisi edes rehellisen ärsyttävä vain omalla vuorollaan, mutta ei...
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Mä en ihan rehellisesti sanoen muista Ymmiä rasittavampaa hahmoa. Tuo mumina ja muu ääntely on vain niin perseestä, että tuo häiritsee jo muidenkin hahmojen juttuja kuunnellessa. Olisi edes rehellisen ärsyttävä vain omalla vuorollaan, mutta ei...

Tämä vitutti itseäni eniten. Antskun selittäessä tarinaa kuului kokoajan taustalla " yy yy yy yy yy yy yy yy aaaaivanaaaaivan todellakitodellakitodellaki yy yy yy yy yy yy". Oikeesti pitäisi edes päänsä kiinni, kun muilla on puheenvuoro. Rasittava hahmo alusta alkaen ja toivottavasti äänestetään ulos ensi lauantaina.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mun mielestä toi Arja Laine ois ihan hyvä hahmo :D
Samaa mieltä! Vaikken ohjelmaa katsokaan, Arja muilutti näkemieni Youtube-klippien perusteella varsinaiset kilpailuhahmot mennen tullen.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Huomasitteko muut muuten mistä Slaikan nimi tulee? Jätkällä on kaumea patukka housuissa, reiden vieressä. Antsku tulee olemaan kovilla, sekä Jäbä Leisson. Jäbässä ei muuta hyvää ole kuin näkyvä persvako. Ymmi on aivan totaalisen perseestä ja kopio maneereineen tästä Herppeen-Luomasta...
 
Jäbä Leissön ei kyllä ekan ja tokan jakson välissä kehittynyt yhtään. Persvako ja aivan liian usein toistunut "mitä jäbä duunaa?" alkoivat ainakin meikäläistä vain ärsyttää.

Heikkisen Jarmo meni vähän ohi minulta ekassa jaksossa mutta tokassa aloin pitää tyypistä.

Arja Lainen ja Läskimooses aiheuttivat meikäläisessä kovimmat naurukohtaukset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös