Punk-nurkka

  • 119 877
  • 771

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Re: The Distillers Provinssiin

Viestin lähetti JoeyKocur#26
Nyt on sitten varmistunut yksi ensi kesän festareiden punk-bändeistä, The Distillers soiittaa Provinssirockissa!
http://www.provinssirock.fi/
Jäämme siis odottelemaan lisää punk-bändejaä ensi kesän festareille!

Brodya joutuu kuolata kesällä. Ah, mikä misu. Ja rupinen ääni, oh boy. Missä kaikki stadin "suicide girlssit" luuhaa ja mistä sais yhden itselle.

Ja paha uskonto-liput on kasassa, mutta ette te mua kuitenkaan miittiinne huoli.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Brody on näemmä peittänyt perseeseensä (tai alaselkäänsä) tatskatun ex-aviomiehensä nimen.
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Viestin lähetti BigRedBob
Brody on näemmä peittänyt perseeseensä (tai alaselkäänsä) tatskatun ex-aviomiehensä nimen.
Niinpä...siitähän ei Timppa pitänyt lainkaan... Voi kyllä olla,että nyt on Tim myös poistanut Brody-tatuointinsa käsi varrestaan. Harmi, se oli niin hieno tatska...:-)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti JoeyKocur#26
Niinpä...siitähän ei Timppa pitänyt lainkaan... Voi kyllä olla,että nyt on Tim myös poistanut Brody-tatuointinsa käsi varrestaan. Harmi, se oli niin hieno tatska...:-)
Jep, lievästi sanottona karu. Tyylikästä. :D
 

Lint

Jäsen
Viestin lähetti JoeyKocur#26
Niinpä...siitähän ei Timppa pitänyt lainkaan... Voi kyllä olla,että nyt on Tim myös poistanut Brody-tatuointinsa käsi varrestaan. Harmi, se oli niin hieno tatska...:-)

Uudehkossa Kerrang-lehdessä oli iso juttu nimenomaan Timin ja Brodyn erosta. Oli ihan mielenkiintoinen juttu. Kannattaa lukasta jos jostain saa taiottua lehden käsiinsä...
 

breakin

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
"Huhu on lähtenyt liikkeelle, että Blood For Blood tulisi Ilosaarirockiin 16.7.2004! Päivämäärä viittaa Töminään..
http://www.mad-tourbooking.de/start.html
Jos näin on niin Töminä vaikuttaa aika kovalta! (Blood For Blood,Oi Polloi,Spitfire,Hero Dishonest.."

Yeah, toivottavasti BFB tulisi jälleen Suomeen ja muuallekin soittamaan kuin ilosaareen. Olen nähnyt BFB:n edellisen suomen kiertueen (-98, HKi, Tku, Lranta) yhdessä the Bruisersin kanssa(nykyisen Dropkick Murphys laulajan vanha bändi). Mutta BFB on kyllä yksi parhaimpia Hc-pändejä, varsinkin livenä.
 

suuris

Jäsen
Pieni henkilökohtainen takaisku huomiselle "In Close-Up We Trust" -kiertueen keikalle tuli eteeni. En saakaan asianmukaista väriä päähäni. Erään koulun psykologiset testit tulevat liian nopeasti tämän keikan jälkeen, eikä sinne ole soveliasta mennä maalipurkki päässä :)

Muuten huomista keikkaa odottaa kuin viimeistä päivää! Keikalla joutuu tosin pogoilemaan selvin päin, sillä työt kutsuvat aamulla.

Taidanpa vetäistä ylleni No Shamen hupparin. Myyntikojusta tosin on varmaan hankittava taas uusi paita, sillä kotimatkalle on hyvä olla kuivaa vaatetta.

Evilsonista ja Between Us:sta en ole mitään kuullut, mutta eiköhän heilläkin ole loistava meininki. VOAG ja Randy ovat minulle kuitenkin tärkeimmät. Ei muuta kuin Rock Rock huomiselle tapahtumalle!
 

breakin

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Evilsons tulee Espoosta ja soittaa skapoppunkia. Heiltä ilmestyi juuri uusi levy; Petas City Rockers (mp3 ääninäyte löytyy levy-yhtiö Fullhouserecords.com sivuilta.)
Between Us on Nine tyypin sivuprojekti, joka soittaa old school hardcorea, ovat aikaisemminkin käyneet Suomessa.
Kumpi on muuten illan pääbändi, VOAG vai Randy?
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Viestin lähetti breakin
Kumpi on muuten illan pääbändi, VOAG vai Randy?
Randy on illan pää bändi. A Voice Of Generation on varmaan toka vika. Randy on Ruotsissa ihan mega-suosittu. Ihme että ei ole hysteria levinnyt lahden tälle puolelle. Tavalla nähdään!
 

Lint

Jäsen
Keikat keikkailtu. Hyvää settiä, VOAG vaikutti aika kovalta. Itsellä ei valtavaa tuntumaa kyseiseen bandiin ollut ennen keikkaa. Randy ois saanut soittaa vielä enemmän vanhalta levyltä(YCKAGBD). Lopun little toulouse pelasti illan. Hyvä paketti! Ei muuta kuin perjantaina Stellaan Disco E:tä haistelemaan...
 

Lint

Jäsen
Laitetaan vielä Randyn setlist esille:

Dirty tricks
Addics of communication
Cheater
I dont need love
Freedom song
Karl Marx and history
Welfare problems
Human atombomb
X-ray eyes
Proletarian hop
Me & the boys
Punk rock city
911
If we unite
Little toulouse
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Hyvä oli keikka eilen! Hyvät daivitkin sain! Kyllä se taas nähtiin että se Randy osaa kyllä viihdyttää! VOAG oli kanssa tosi hyvä. VOAG-pelikortitkin tuli ostettua,heh!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti BigRedBob
Brody on näemmä peittänyt perseeseensä (tai alaselkäänsä) tatskatun ex-aviomiehensä nimen.

nimimerkki Tormentoria syö se, että pääsen Provinssissa haastattelemaan Brodya ;) AIjaijai... pitää ottaa yhteishalikuva ja kaikkee.

Kuka ottais mun nimen perseeseensä?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Cairns
nimimerkki Tormentoria syö se, että pääsen Provinssissa haastattelemaan Brodya ;) AIjaijai... pitää ottaa yhteishalikuva ja kaikkee.

Kuka ottais mun nimen perseeseensä?
Vai ni. :-O

Mä en kyllä ottais sun nimeä perseeseeni, tosin Steve-O:lle kunnianosoituksena voisin ottaa "Sun nimes"-tatskan perseeseen, sitten vois vaikka Tavastian baaritiskillä leuhkia, että "satanen vetoa, että mulla on sun nimes tatuoituna mun perseeseeni?". :D
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"nimimerkki Tormentoria syö se, että pääsen Provinssissa haastattelemaan Brodya ;) AIjaijai... pitää ottaa yhteishalikuva ja kaikkee.

Kuka ottais mun nimen perseeseensä?"

Mitä minä olen tehnyt että ansaitsen kaiken tämän tuskan ja surun? Voi Gothik tiärs sentään.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Retkibanaani

Tuli tuolla kiekkokeskustelun puolella puhetta tästä loistavasta Hämeenlinnalaisesta punk-bändistä.

Nimimerkki juippi plus muut kiinnostuneet sitten mukaan tsekkaamaan bändi kesällä Suomen vanhimmassa ilmaiskonsertissa ÄMY-rockissa!

Suora lainaus ReBa sivuilta. "KAUPPARISSA 3.7. MESENEISCCHÖNISSÄ ilmeisesti seuraavat kokonaiset ryhmät: HÄIRIKÖT, KRETIINIT JA HIMANES. paska juhla jos näin käy. la korolllaaa!!

http://www.htk.fi/public/rb/kotisivu.htm
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No voi juma. Häirikötkin olis. Parempaa suomalaista ramopunkkia ei ole kuin Häiriköt. Mahtavaa meininkiä. Re-ba on kyllä myös hyvä, muttei niin puhtaasti ramoa kuin Häiriköt. Summa summarum. Loistava tapahtuma tuo Ämy, jossa loistavia yhtyeitä. Sinne!

Edit: Onko tuo lista tuossa Ämy-rocki esiintyjiä? Sellaisen kuvan sain, mutta Ämy-rockin kotisivuilla ei kyllä ollut varmistuneissa esiintyjissä rebaa eikä Häiriköitä. Käsitinkö jotain väärin. Onko tuo "Kauppari" joku muu juttu siis.
 
Viimeksi muokattu:

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Kauppari on baari Hämeenlinnan keskustassa, jossa Retkibanaani + mainitut bändit luultavasti esiintyvät. Kyseessä on ÄMY:n päätösbileet. Itse ulkoilmafestarihan on päivällä linnanpuistossa.

ReBallahan on tänä vuonna 10v juhlavuosi, ja extrapitkää keikkaa sunmuuta tilpehööriä on lupailtu. Mitään ei ole vielä ilmeisesti kuitenkaan lyöty lukkoon.

Uutta materiaaliakin on tullut, ja ilmeisesti bändin suunnitelmissa on julkaista se noihin aikoihin.



Ja jepjep, Häiriköt rokkaa. Jotain johon voi luottaa -levy mielestäni ehkä paras ramopunk levy tällä hetkellä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
"Mä tiedän et mul ei oo mitään jakoo, mä tiedän et mul ei mitään tekoo..."

Kari Peitsamon jälkeen viihdyttävin rockyhtye. Retkibanaani.

Olen taaskin messissä.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Näinhän se menee kun päästään mies sekoo.

Mukana myös.

Kannattee käydä sisään mainittuun kuppilaan ajoissa, ettei käy niinkun monelle viime suvena. Loppuunmyyty oli, enkä näy syytä miksei olisi taas.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Re: Retkibanaani

Viestin lähetti tuuski
Suora lainaus ReBa sivuilta. "KAUPPARISSA 3.7. MESENEISCCHÖNISSÄ ilmeisesti seuraavat kokonaiset ryhmät: HÄIRIKÖT, KRETIINIT JA HIMANES. paska juhla jos näin käy. la korolllaaa!!

uuhh ja aah, omistan edelleen 10v. vanhan Himanes t-paidan :D
"join kaljaa, pissa lensi kaarella... törnävänsaarella...jee jee jee.."
 

suuris

Jäsen
In Close-Up We Trust -raportti

Viestin lähetti JoeyKocur#26
Hyvät daivitkin sain!

Olitko sinä se jannu, joka "Randy"-paidassaan heilui bändin jäsenten välistä muutaman kerran holtittoman näköisesti kohti yleisön käsiä? :-D Toinen vaihtoehto sinun henkilöllisyydeksesi on jamppa, joka tuli oikein nätisti turpa edellä lattiaan, kun jonkun edellinen daivaus oli vienyt pitelijät? :D

Keikka oli aivan loistava! VOAGn tahdissa tuli pogoiltua lähes koko setti, eikä Randyyn enää jaksanut kuin muutamaan biisiin.

Evilsons oli minulle positiivinen yllätys. Muutama cover-biisi toivat mukavasti väriä fiilistelyyn, sillä yhtä ainutta kipaletta en ennen ollut kuullut. Levyn hankkiminen on kuitenkin edessä.

Between Us. Ruotsalainen üüber-HC bändi, jonka musiikki oli aivan liian rajua meikäläiselle. Joutui keikan loppupuolella menemään hiljaisemmalle puolelle ja odottelemaan "parempia aikoja".

Voice of a Generation veti hulppean keikan! Bändin jäsenet olivat uskomattoman kokoisia ukkoja :D "Cause For Alarm" oli huippu veto aloitusbiisiksi. Mielestäni uuden levyn paras biisi. toisena biisinä mieleeni jäi "Baseballbat". "Justice"-biisin vetäminen muutaman muun kanssa mikkiin oli jotain aivan uskomatonta! Muutenkin hyvää tykitystä. Jos muutaman vanhemman biisin olisivat vielä vetäneet, olisi fiilis ollut pogoillessa vieläkin villimpi! "Nasty Box":ia jäin eniten kaipaamaan..

Illan tähtenä keskiviikkona - RANDY! Ensimmäistä kertaa näin livenä, enkä pettynyt! Kunnon punk rockia höystettynä pirun kovalla lavaenergialla sai monot vipattamaan - ainakin minulla. Kuitenkin täytyy olla hieman pettynyt yleisön vähyyteen ja aktiivisuuteen :P Tuossa edellä on jo laitettu Randyn soittamat biisit, joten en lähde niitä erittelemään sen kummemmin. "Punk Rock City":n alkupuhe sai ihmiset kummasti kuitenkin liikkelle ja lavan eteen saatiinkin kunnon rähinä! Hienoa!

Muutaman kerran meinasi palaa hihat, kun pogoillessa jotkut eivät keskittyneet itse asiaan, vaan tönivät toisiaan kohti pogoilijoita. Onhan se varmasti perkeleen kivaa katsoa kun kaveri osuu ihmislaumaan, mutta kyllä sitä osumia pogoilijat saavat toisistaankin. Kaverin käyttäminen keilapallona ei ole pogoilun tarkoitus. Varsinkaan, jos ei itse sinne sekaan uskaltaudu. :-P Mennyt mikä mennyt.

Kaikenkaikkiaan kerrassaan loistava ilta. Etenkin, jos ei muistele sitä, että aamulla piti lähteä neljän tunnin yöunien jälkeen töihin. Tulen uudestaan - varmasti. Kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös