Pukeutumistyylisi

  • 5 673
  • 47

Mikä on pukeutumistyylisi?

  • Hintti

    Ääniä: 53 51,5%
  • Juntti

    Ääniä: 50 48,5%

  • Äänestäjiä
    103

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Junttihinttirunkkari.

Juntti on kyllä lähimpänä, mutta en nyt sentään viikkoa vedä samoilla vermeillä. Pari kolme päivää putkeen ja sitten vaihto.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Kahden ääripään väliltä on paha valita. Bicurious olisi ehkä osuvin termi kuvaamaan omaa pukeutumistani.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ei kumpikaan näistä. Jos pukeutumistyyliäni pitäisi johonkin lokeroon tunkea niin pukeutumistyylini on genreä "hevari." Koskaan en oikeastaan ole muulla tavoin edes pukeutunut. On muuten jotenkin typerää, kun laitetaan tällä tavalla ihmisiä tiettyyn muottiin. Itse en ole koskaan tiedostaen hakenut edellämainittua pukeutumistyyliä, vaikka metallia ja hevimusiikkia olen pienestä lähtien kuunnellut. Sellainen on vaan tullut.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos pukeutumistyyliäni pitäisi johonkin lokeroon tunkea niin pukeutumistyylini on genreä "hevari."

Eli olet juntti, laita vaan rohkeasti rasti ruutuun.

Mä oon kunnon hinttari.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Oikea vastaus on tietysti karhu, mutta eihän kunnon karhuhomo ole mikään uikuttava hintinpoikanen. Junttiko se sitten on, hä?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oikea vastaus on tietysti karhu, mutta eihän kunnon karhuhomo ole mikään uikuttava hintinpoikanen. Junttiko se sitten on, hä?

Ei, kyllä sä oot hintti.

Jännä, en ollut tiennyt että näitä karhuhomoja voi luokitella eri alalajeihin. On cubia, ewokia, musclebearia ja grizzlyä. Veikkaisin että noi cubit ja ja ehkä otterit on niitä hinttejä, sit noi grizzlyt sun muut on teddyt on ihan rehellisiä homoja.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Vedän sukat jalkaan pyllistystekniikalla enkä penkillä istuen, eli hinttihommia selvästi.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielummin hintti kuin juntti.

Tulipa vapautunut olo, pitänee ostaa puuhka.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Hinttifägärijuntti. On olemassa vain kaupunkilaisjuntteja ja maalaishinttejä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei, kyllä sä oot hintti.

Jännä, en ollut tiennyt että näitä karhuhomoja voi luokitella eri alalajeihin. On cubia, ewokia, musclebearia ja grizzlyä. Veikkaisin että noi cubit ja ja ehkä otterit on niitä hinttejä, sit noi grizzlyt sun muut on teddyt on ihan rehellisiä homoja.
Minusta tuo naiskarhua kuvaava nimitys Ursula on monimerkityksellisyydessään todella osuva.

Hintti on semmoinen neitihomo joka vinkuu ja höpsistelee. En tiedä noista cubeista, mutta jäyhä karvapersehomo ei neiteile, kyllä jämpti on niin, saatanan perkele, niin.

En edelleenkään osaa pukeutua kuin joko pukuun tai sitten verkkareihin. Ei ole oikein välimuotoa. Farkkuihin pukeutuminen on jotenkin vulgaaria tai paremminkin epämiellyttävää. Mieluummin vaikka villapusero, sarkahousut ja maihinnoususaappaat, siis kunnon karhureleet.
 

Northern King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ylpeänä kannan hinttareiden sateenkaarilippua ja marssin kohti sukupuolineutraalia auringonlaskua paljaat nilkat vilkkuen.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Missä muuten menee retrojuntin ja vintagehintin välinen raja? Joskus wanhoina hyvinä aikoina homomiehet pukeutuivat miähisiin nahka-asuihin, käyttivät koppalakkia, kasvattivat viiksiä ja mitä vielä. Nykyhintit puolestaan vetävät lyhytvartisissa sukissa ja viikset ei paljoa kasva.

Onko siis tuollainen Tom of Finlandin tyyliä seuraava nykytrendien mukaisesti juntti, hintti, runkkari vai mikä? Entä mihin suuntaan kehitys menee ja milloin tulee ns. kolmas hinttisukupolvi?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Oletko ollut viime aikoina lenkkipoluilla?

Vastaus kysymykseen. Ehdottomasti juntti ja kannan vaatteitani suurella ylpeydellä.

Sama. Vapaa-ajalla ehdottomasti juntti. Mainos- ja matkamuisto-T-paidat on aivan must. Mistä muuten voisi saada Karjala-lippiksen? On mulla tosin Green Bay Packers-lippis.

Duunissa joutuu pitämään kauluspaitaa. Krakaa ja pikkutakkiakin kerran pari viikossa. Casual friday sentään sallitaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Iltasanomat hämmentää tätä soppaa, siinä on hintin eli stylistin (stylisti ei voi oletusarvoisesti mitään muuta olla kuin hintti) julkaisema stailausohje junteille.

Yhdyn kyllä tässä tapauksessa hinttiin (kunhan olen top enkä bottom) kohdassa yksi eli paidattomuudessa. Älkää nyt jumalauta ottako sitä paitaa pois, jos ette ole uimarannalla, kesämökillä, kotonanne yksinänne tai saunaillassa. Ei missään nimessä julkisella muulla paikalla. Ei terassilla, ei festareilla, ei varsinkaan lähikaupan lihatiskillä hikeä tiristen, ei missään nimessä torilla tai keskustassa.

Ohje megginsien pitämisestä on sinänsä tarpeeton, koska se ei alun perinkään koske juntteja vaan ainoastaan hinttejä, ja heidänkin tapauksessaan puppeliosastoa, ei suinkaan karhuja ja nahkaisia machohomoja.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Voi voi, nää on elämän isoja päätöksiä. Mitä valita.. Lienen lähempänä junttia, mutta ilman muuta vähän hinttiäkin löytyy tyylistä. Mutta kuten elämässä muutenkin, niin ei ole mitään harmaan sävyjä. Eli sanotaan, että juntti.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Junttimaisesti pukeudun farkkuihin ja mustaan t-paitaan. Alla on ihoa myötäilevät boxerit ja sukat lyhytvartiset sekä väriltään mustat tahi harmaat. Päällystakkina viileinä aikoina nahkarotsi tai perus toppatakki. Jalkineet Sievin ruskeat kävelykengät. On muuten pirun upea mallisto Sievillä koskien miesten jalkineita. Laatu on myös kova. Kyllä tätä voidaan pitää junttimaisena pukeutumistyylinä vaikka umpihomo olenkin.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täytyy taas tulla vähän auttamaan teitä raukkoja jotka ette ees tiedä ootteko hinttejä vai juntteja.

Vapaa-ajalla ehdottomasti juntti. Mainos- ja matkamuisto-T-paidat on aivan must. Mistä muuten voisi saada Karjala-lippiksen? On mulla tosin Green Bay Packers-lippis.

Siis sähän oot ironinen hintti etkä mikään juntti. Piilohomo. Cheek. Panostat oikein että näyttäisit juntilta, mutta tommonen vaatteiden miettiminen ja merkkitietoisuus on ihan selvää hinttimäistä hintteilyä. Nyt oot mennyt laittamaan raksin väärään ruutuun, rangaistuksena (vai palkintona?) Pekka Haavisto tulee laittamaan oman raksinsa sun väärään ruutuun.

Junttimaisesti pukeudun farkkuihin ja mustaan t-paitaan. Alla on ihoa myötäilevät boxerit ja sukat lyhytvartiset sekä väriltään mustat tahi harmaat. Päällystakkina viileinä aikoina nahkarotsi tai perus toppatakki. Jalkineet Sievin ruskeat kävelykengät. On muuten pirun upea mallisto Sievillä koskien miesten jalkineita. Laatu on myös kova. Kyllä tätä voidaan pitää junttimaisena pukeutumistyylinä vaikka umpihomo olenkin.

Sä oot kyllä ihan hiinä ja hiinä että luisutko hintteyteen vai ootko juntti. Tommoset homoilevat bokserit ja hinttisukat ja hirvee intoilu jostain kävelykengistä on täyttä hintteilyä, mutta sit noi farkut ja mustat t-paidat menee kyllä junttiosastoon toppatakin kanssa. Nahkarotsin voi mielestäni perusteella ihan kumpaan tahansa kategoriaan, se on vaate joka on kantajastaan riippuen joko juntti tai hintti, ja ei mikä tahansa hintti vaan just tää tämmönen vanhan kunnon ajan Tom of Finland -nahkahomo.

Valkoiseksi maalatun loppukaneettisi perusteella siirtäisin sutkin piilohomon kyllä hinttien iloiseen jaostoon, ja väitän että noi sun mustat t-paidat ja toppatakit on kanssa vaan semmosta cheekmäistä kulissia.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vastasin hintti. Päivänselvää, koska mulla ilmeisesti on jonkinlainen tapa pukeutua "vähän paremmin". Junteilla ei ole, ne sanoo. En silti itse ole arvostelemassa muiden pukeutumista, mutta aina vaan kuulee kuinka jotkut pukeutuu juntisti. Aivan sama toisaalta, kunhan itse kukin viihtyy.

Kuuntelen myös mieluummin Oasista kuin Mötörheadiä, joten olen muutenkin vähän hinttimäinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös