Puhelinmyyjät – nuo ”ystävämme”

  • 334 356
  • 1 378

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Mulle on kanssa jo toista viikkoa soiteltu tuntemattomasta numerosta lähes päivittäin, periaatteesta en vastaa tuntemattomiin numeroihin (siis niihin kun nuemroa ei näy) koska ihminen soittaa minulle numerosta johon en voi soittaa takaisin, tai lähettää viestiä = ei voi olla tärkeää. Todennäköisesti jos annan periksi ja vastaan niin Alexandriastahan ne todennäköisesti soittelee, näin on käynyt aikaisemminkin. Puuh, rasittavaa.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Lienee ollut soitto suoraan Aspasta? Soittelevat myös ulospäin omille asiakkaille, eivätkä näin ollen ole ns. "Oikeita puhelinmyyjiä".

Hahhah!! Luuletteko oikeasti, ettei aspat ole yhtälailla ulkoistettuja kuin myyntikin? Hyvin suurella todennäköisyydellä samasta firmasta tuli, kuin myyntipuhelukin. Niin se vain nykyisin toimii. Eli mikä se sitten on "oikea puhelinmyyjä"??
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Ymmärrykseni nimimerkkiä "Ender00" kohtaan on kova.

Se, miksi kyseistä nimimerkkiä kohtaan löytyy ymmärrystä johtuu siitä, että hän on yrittäjä.

Kuvitelkaapa jokainen tahollaan, että yrittäjille soitetaan puhelinluetteloista vähintään 4 kertaa, 8-9 eri numeropalvelusta, 10 - 15 eri nettinäkyvyyttä, sitten vielä kusetusfirmat päälle joihin on saatettu hävitä rahaa tuhansia ja tuhansia euroja, vaikka olet lähtenyt mukaan 200 - 300 eurolla (Directa) ja kaiken tämän paskan päälle tulee vielä liittymäkauppiaat, pitäkääpelastushelikopterit-taivaallakauppiaat ja tietenkin meille kaikille niiin rakkaat boxeri ja partahöyläkauppiaat.

Kyllä siinä vaan huumori tahtoo loppua nopeasti....

Tietynlaista ymmärrystä kyllä löytyy, mutta olen sitä mieltä silti, että varsinkin yrittäjän tulisi myös ymmärtää tilannetta. Toivottavasti en koskaan tule millään tapaa tekemisiin kyseisen Enderin tai hänen firmansa kanssa, koska tuollaisen asenteen omaavat pitäisi vetää pari kertaa "kölin alta" jostain Oasis of the Seas:n kokoluokan aluksesta.

Itse arvosta silti henkilöitä jotka jaksavat henkisesti tekemään tuota hommaa. Olen joskus kaverini kanssa miettinyt että alalla pärjää ne, jotka ovat tarpeeksi tyhmiä tekemään tuota (kestää sitä ihmisten itkua ja märinää) tai tarpeeksi kovia ja kylmiä, ettei heihin vaikuta asiakkaan todella negatiivinen asenne ja palaute mitenkään.

Minun mielestä menestymiseen ei tarvita tyhmyyttä eikä kylmyyttä, vaan puhtaasti asennetta! Itse olen onnellisessa asemassa, että saan johtaa yli 50 ihmisen loistavaa myyntiporukkaa. Meillä huijarit ei pärjää, se on nopein tie ulos firmastamme.
On ikävää, että nuo huijarit pilaavat kaikkien maineen (vähän niinkuin Jokerien fanitkin). Itse ainakin saan nukuttua yöni hyvin. Tiedän, että vaikka siellä päivittäin tulee muutamia, jotka vetää herneen nenään heille soittamisesta (ja niitä on muuten loppujen lopuksi todella vähän), niin silti meillä on päivittäin tuhansia ihmisiä, jotka ovat tyytyväisiä (ostivat mitään tai ei) siihen, että puhelu on viety läpi myyvästi, mutta kohteliaasti. Nukun yöni hyvin, koska tiedän, että omassa vaikutus vallassani olen mukana työllistämässä yli 50 rehellistä ja ahkeraa (ainakin pääasiallisesti) työntekijää suoraan ja kymmeniä muita epäsuorasti.

Tiedän sen, että puhelinmyynti tuskin kenellekään on se "unelmien täyttymys" tai toiveammatti. Myyntityö yleensäkään ei ole sopivaa kaikille. Se on fakta, ei sitä tarvitse hävetä, jos ei osaa myydä. Kaikki työt ei sovi kaikille. Ei minustakaan koskaan tule esim. hammaslääkäriä. Palkka on hyvä jne, mutta ei vaan kiinnosta sorkkia ihmisten suuta, ja hammaslääkäriä sitä vasta inhotaankin!
Puhelinmyynti on haastava ja vaativa työ. Sen vuoksi minulla on suuri kunnioitus kaikkia kohtaan, jotka sitä työtä tekevät REHELLISESTI. Arvostan itse puhelinmyyjiä henkilökohtaisesti enemmän kuin yhtäkään baarityöntekijää, stripparia, kaupankassaa tms. jotka myös tekevät kylläkin rehellistä ja monen mielestä tärkeääkin työtä. Minä en itse tarvitse strippareita, baareja ja kauppaakin voisi hoitaa jollain itsepalvelusysteemillä. Näin ollen heidän työllään on vain vähän merkitystä minulle. Ja ymmärrän aivan täysin sen, että joku ajattelee samalla tavalla puhelinmyyjistä. Mutta en minäkään huutele baarimikoille, sisäänheittäjille ja muille, että "mene oikeisiin töihin". He tekevät työtään ja arvostan sitä.
 
Viimeksi muokattu:

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hahhah!! Luuletteko oikeasti, ettei aspat ole yhtälailla ulkoistettuja kuin myyntikin? Hyvin suurella todennäköisyydellä samasta firmasta tuli, kuin myyntipuhelukin. Niin se vain nykyisin toimii. Eli mikä se sitten on "oikea puhelinmyyjä"??
Kyllä operaattoreilla yleensä omat aspat ovat. Myyntiä on ulkoistettu kaikenmaailman nyrkkipajoille, mutta asiakaspalvelu on ainakin kaikilla suurimmilla operaattoreilla omissa käsissä.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Kyllä operaattoreilla yleensä omat aspat ovat. Myyntiä on ulkoistettu kaikenmaailman nyrkkipajoille, mutta asiakaspalvelu on ainakin kaikilla suurimmilla operaattoreilla omissa käsissä.

No, liikesalaisuuksista en saa puhua, mutta ei pidä paikkaansa! Soneran kohdalla en ota kantaa nykytilanteeseen, mutta sielläkin ennen oli ainakin Aspa ulkoistettu. Se jopa saattaisi selittää heidän nykyisen vastausaikansa pituuden, mutta muilla aspat on ulkoistettu suurimmalta osin.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No, liikesalaisuuksista en saa puhua, mutta ei pidä paikkaansa! Soneran kohdalla en ota kantaa nykytilanteeseen, mutta sielläkin ennen oli ainakin Aspa ulkoistettu. Se jopa saattaisi selittää heidän nykyisen vastausaikansa pituuden, mutta muilla aspat on ulkoistettu suurimmalta osin.
Noh. Itse tiedän varmasti, että ainakin eräällä suurella laajakaista- ja maksu-tv palveluiden tarjoajalla on oma aspa. Lisäksi eräällä hieman pienemmällä puhelin-, -laajakaista ja maksu-tv palveluiden tarjoajalla on myös oma aspa. Näiden perusteella päättelin, että tilanne olisi sama suurimmassa osassa muissakin alan yrityksissä.
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Puhelinmyynti on haastava ja vaativa työ. Sen vuoksi minulla on suuri kunnioitus kaikkia kohtaan, jotka sitä työtä tekevät REHELLISESTI. Arvostan itse puhelinmyyjiä henkilökohtaisesti enemmän kuin yhtäkään baarityöntekijää, stripparia, kaupankassaa tms. jotka myös tekevät kylläkin rehellistä ja monen mielestä tärkeääkin työtä. Minä en itse tarvitse strippareita, baareja ja kauppaakin voisi hoitaa jollain itsepalvelusysteemillä. Näin ollen heidän työllään on vain vähän merkitystä minulle. Ja ymmärrän aivan täysin sen, että joku ajattelee samalla tavalla puhelinmyyjistä. Mutta en minäkään huutele baarimikoille, sisäänheittäjille ja muille, että "mene oikeisiin töihin". He tekevät työtään ja arvostan sitä.
Samasta syystä arvostus puhelinmyyjiä kohtaan on minulta kokonaan pois. Itse ainakin löydän tarvitsemani lehdet ja muut härpäkkeet ihan netistä, sitä paitsi luulen tietäväni satunnaista puhelinmyyjää paremmin, millainen lehti minua kiinnostaa tai mitä yleensäkin elämässäni tarvitsen.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Samasta syystä arvostus puhelinmyyjiä kohtaan on minulta kokonaan pois. Itse ainakin löydän tarvitsemani lehdet ja muut härpäkkeet ihan netistä, sitä paitsi luulen tietäväni satunnaista puhelinmyyjää paremmin, millainen lehti minua kiinnostaa tai mitä yleensäkin elämässäni tarvitsen.

Puhelinmyyjiä kohtaan arvostus kohdallani riippuu mitä ne myy. Esim. lehtimyyjien työ on paljon vaikeempaa kuin esim. sähkön myyminen. Hyväntekeväisyys järjestöistä puhumattakaan. Kovaa duunia kaikki on mutta b2b kauppa on jo aika vaativaa, varsinkin kun kaupat hierotaan/neuvotellaan myyntipäälliköiden/-johtajien kanssa lähestulkoon joka tapauksessa. Siinä joutuu jo nykii useammista naruista kuin lehtimyyjien
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Arvostan itse puhelinmyyjiä henkilökohtaisesti enemmän kuin yhtäkään baarityöntekijää, stripparia, kaupankassaa tms. jotka myös tekevät kylläkin rehellistä ja monen mielestä tärkeääkin työtä. Minä en itse tarvitse strippareita, baareja ja kauppaakin voisi hoitaa jollain itsepalvelusysteemillä. Näin ollen heidän työllään on vain vähän merkitystä minulle. Ja ymmärrän aivan täysin sen, että joku ajattelee samalla tavalla puhelinmyyjistä. Mutta en minäkään huutele baarimikoille, sisäänheittäjille ja muille, että "mene oikeisiin töihin". He tekevät työtään ja arvostan sitä.

Toisin kuin sinä, minä saattaisin jopa huudella hävyttömyyksiä baarimikoille ja kaupankassoille, jos ne soittelisivat minulle kotiin iltaisin myyntitarkoituksessa.

Jos tuota pikku eroa et tajua, niin "hoida stripparipalvelut itsepalvelusysteemillä"
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Niin myyntityötä tulee itsekin tehtyä, mutta ei puhelinmyyntiä. Tuon tiimoilta onkin alkanut entistä suuremmalla mielenkiinnolla kuuntelemaan, miten esimerkiksi myyjä asiansa esittää ja mitä argumentteja käyttää. Elämäni aikana olen kerran tilannut puhelinmyyjältä jotain. Muuten olen aina jaksanut sen hetken kuunnella ja heittää takaisin omat vasta-argumenttini, jotka ovat tilanteeseen kuin tilanteeseen löytyneet, osoittaakseni sen, miksi en halua kyseistä tuotetta ostaa.

Nykyään on alettu aika paljon käyttämään tuota taktiikkaa, että heti ensimmäisiksi repliikeiksi valitaan esimerkiksi "Sinähän olet niitä tuning-miehiä" tai vastaavaa. Noh tuo kun mulle esitettiin, niin repesin lähes nauruun, että en nyt tiedä mistä olet tuon tiedon kaivanut, mutta nyt ei tullut soitto yhtään oikealle henkilölle.

Itseasiassa Veikkaajan tarjoukseen tässä jokin aikaa sitten tartuin. Oli erittäin hyvä tarjous. 4kk määräaikainen tilaus alta 40€ + kaksi ottelulippua Mestiksen otteluihin. Mulla kun menisi noihin ottelulippuihin yksikseen sen yli 20€, niin lehtien hinnaksi tuli 10€ ja risat.

Tällöinkin myyjä aloitti "Etkös sinä ole kiekkomiehiä" tai jotain vastaavaa. No tällähän kertaa tuo osui ja upposi. Tälläinen hiukan tupla tai kuitti aloitus myyjän näkökulmasta. Tosin itse, kun nämä hommat aika hyvin tiedän, niin alkoi kyllä naurattamaan tuo homma ja tuli tuosta myyjälle ensin kuittailtua...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Itseasiassa Veikkaajan tarjoukseen tässä jokin aikaa sitten tartuin. Oli erittäin hyvä tarjous. 4kk määräaikainen tilaus alta 40€ + kaksi ottelulippua Mestiksen otteluihin. Mulla kun menisi noihin ottelulippuihin yksikseen sen yli 20€, niin lehtien hinnaksi tuli 10€ ja risat.

Tällöinkin myyjä aloitti "Etkös sinä ole kiekkomiehiä" tai jotain vastaavaa. No tällähän kertaa tuo osui ja upposi. Tälläinen hiukan tupla tai kuitti aloitus myyjän näkökulmasta. Tosin itse, kun nämä hommat aika hyvin tiedän, niin alkoi kyllä naurattamaan tuo homma ja tuli tuosta myyjälle ensin kuittailtua...

Veikkaajaa olen itsekin tilannut, kun soittavat aina elokuussa. Tosin nyt ei ollut mahdollista tilata tarjoushinnalla koko kiekkokaudeksi. Minä tosin sain tuon neljän kuukauden pätkän 25€:lla ja kaupan päälle sain valita Rollsin lahjakortin tai kaksi liigapörssitunnusta.

Toisaalta ihan hyvä, että tuo läpyskä tulee vain neljä kuukautta, sllä kiekkojuttujen vähäinen määrä on alkanut vituttamaan ihan tosissaan. Vessalukemistona ihan ok, mutta siellä voi lukea muutakin...
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hahhah!! Luuletteko oikeasti, ettei aspat ole yhtälailla ulkoistettuja kuin myyntikin? Hyvin suurella todennäköisyydellä samasta firmasta tuli, kuin myyntipuhelukin. Niin se vain nykyisin toimii. Eli mikä se sitten on "oikea puhelinmyyjä"??

Esimerkiksi kaikilla operaattoreilla saattaa olla pieni osa aspasta ulkoistettuna, mutta pääsääntöisesti oma aspa hoitaa suurimman osan tulevista puheluista. Toki löytyy myös erikseen jälleenmyyjiä jotka pelkästään soittelevat asiakkaalle päin. Voihan se olla että tossa alunperin viittaamassani viestissä puhelu on tullut jälleenmyyjältä, mutta yhtä hyvin operaattorin asiakaspalvelu on mahdollinen soittelija. Oikea puhelinmyyjä on henkilö jonka ainoa tehtävä on myydä asiakkaalle tuote ja soittaa hänelle itse. Eli tyypit jotka istuvat päätteen ääressä ja soittelevat sellaiset 60 kontaktia per päivä. Asiakaspalvelussa tehdään myös muuta kuin soitetaan asiakkaalle ja myydään sälää.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Minulle soitettiin Elisalta tarjoten laajakaistan nopeuden tuplaamista samaan hintaan 18 kk määräaikaisena sopparina. Numero ainakin oli minusta Elisaan viittaava ja kotiin tulleessa vahvistuksessa luki myyjänä Elisan asiakaspalvelu. En minä tiedä maksaako minulle soittaneen henkilön palkan Elisa vai joku muu, mutta minulle ainakin jäi sellainen käsitys, että soittaja oli Elisan oma asiakaspalvelu eikä joku Kaakkois-Suomen puhelinhäirintä Oy:n ulkoistettu tyrkyttäjä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minulle soitettiin Elisalta tarjoten laajakaistan nopeuden tuplaamista samaan hintaan 18 kk määräaikaisena sopparina. Numero ainakin oli minusta Elisaan viittaava ja kotiin tulleessa vahvistuksessa luki myyjänä Elisan asiakaspalvelu. En minä tiedä maksaako minulle soittaneen henkilön palkan Elisa vai joku muu, mutta minulle ainakin jäi sellainen käsitys, että soittaja oli Elisan oma asiakaspalvelu eikä joku Kaakkois-Suomen puhelinhäirintä Oy:n ulkoistettu tyrkyttäjä.
Jos en aivan väärin ole käsittänyt tai systeemit muuttuneet muutamassa vuodessa, olen siinä käsityksessä, että Elisa ostaa palvelun eräältä vuokrafirmalta. Näin sen muutama vuosi sitten käsitin, kun duunia etsin ja kävin katsastamassa myös ko. vaihtoehdon.
 

J.Petke

Jäsen
Heh, elämäni hauskin puhelinmyyntitilanne sattui juuri. PlusTV:ltä soittivat, että haluaisinko ottaa Urhon siihen päälle. Keskustelu meni jotenkin näin:

Myyjä: "Plustv asioissa soittelen, että olisi tuo urho kanava"
Petke: "Joo no itseasiassa täytyy heti näin alkuun sanoa, että tuo näkyy minulla jo Canalin paketin kautta"
M:"Mutta eihän sieltä tule kuin kaksi ottelua viikossa, meillä PlusTV:n kautta näkyy kolme"
P:"Kyllä sieltä ne samat kolme tulee, ti, to ja la"
M:"Mutta ne ei kai ole suoria lähetyksiä"
P: "On ne"
M:"Mutta eikös ne tule joskus illalla myöhemmin, mihis aikaan ne tulee?
P:"Ei, kyllä ne tulee ihan suorina lähetyksinä, sama kanava on kyseessä"
M:"No mitäköhän tuolla PlusTV:n sivuilla sitten luki jotain erilaista"
P:"Juu ei noissa kanavissa ole mitään eroa"
M:"No selvä homma, eihän sitä samaa kanavaa kannata kahta kertaa ottaa"
P:"Juu ei kannata"
M:"Kiitos ajasta ja näkemiin"
P:"Kiitos hei"

Taisi olla poju juuri aloittanut hommat eikä vielä oikein sisäistänyt edes mitä oli myymässä. Noh, kaikki joutuu aloittamaan joskus ja toivottavasti minä edes vähän onnistuin valistamaan mitä hän on myymässä.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viime viikolla soitti puhelinmyyjä, joka kaupusteli liittymää. Aloitti kyselemällä, että mitäs se Sonera tarjoaa teille, kun olette sen liittymän ottaneet? Totesin siihen, että iPhonen. Tämän jälkeen myyjä alkoi tylyttämään jostain kytkykaupan tekemisestä. Eli olette sitten sellaiseen menneet allekirjoittamaan? Tuli jotenkin niin kypsyneellä äänellä, että. Sitten kun hän kyseli onko kotitaloudessa muita liittymiä ja totesin, että kyllä, mutta nekin on iPhone -liittymiä niin hyyty pahasti.

Saan niin harvoin soittoja puhelinmyyjiltä, että jaksan ystävällisesti lopettaa puhelut, mutta hieman ihmetytti kyseisen myyjän väsynyt ääni ja tympeähkö avautuminen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Heh, elämäni hauskin puhelinmyyntitilanne sattui juuri. PlusTV:ltä soittivat, että haluaisinko ottaa Urhon siihen päälle....

Mulle soitettiin tuota viime perjantaina ja silloinkin oli soittajalla vaikeuksia ymmärtää, että minä olen syksyllä Canal Plussan kautta tilannut tuon Urhon. Tosin paljon helpommin se viesti perille meni kuin J. Petken tapauksessa, mutta hiukan siinäkin sai rautalangasta vääntää.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Mulle soitti tänään puhelinmyyjä, joka kaupitteli pakettia millä voi estää telemarkkinoinnin numerooni. Hintaa olisi ollut 19,90e/vuosi. Voi hiukan harmittaa tuollainen palvelu muita telemarkkinointifirmoja. Kaikkee ne keksii, en kyllä tarttunut täkyyn. Jäi kyllä vähän ristiriitainen olo koko puhelusta.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Mulle soitti tänään puhelinmyyjä, joka kaupitteli pakettia millä voi estää telemarkkinoinnin numerooni. Hintaa olisi ollut 19,90e/vuosi. Voi hiukan harmittaa tuollainen palvelu muita telemarkkinointifirmoja. Kaikkee ne keksii, en kyllä tarttunut täkyyn. Jäi kyllä vähän ristiriitainen olo koko puhelusta.
Tästä oli vasta juttua Kuningaskuluttajassa ja siinä kerrottiin miten kyseisestä palvelusta huolimatta puhelinmyyjiä soitteli jatkuvasti. Jotta hyvä, ettet tarttunut. Pienellä präntillä sopimuksissa lukenee, että ei tämä palvelu mitään takaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Koskaan ei tiedä, vaikka sattuisi minulle Aku Ankan myynyt jannu olemaan palstalaisia, joten laitan tänne julkiset kehut. Nimittäin kävi niin, että kuun alussa mulle soitteli puhelinmyyjä ja lähti normaaliin tapaansa esittelemään tuotettaan. Jos kyse on jostain boksereista yms. kamasta, keskeytän kohteliaasti myyjät heti alkuunsa, mutta lehtimyyjien puheet kuuntelen varmuuden vuoksi loppuun saakka. Jeppe esitteli tarjouksensa asiallisesti, lyhyesti ja osasi kehaistakin oikeassa paikassa, joten ajattelin hoitaa yhden joululahjan tällä tapaa. Tilaajalahjaa en kuulemma enää ehtisi saada jouluksi, mitä hän pahoitteli, mutta niin vain se pamahti maanantaina luukusta. Tiedä sitten, oliko ko. myyjälle sen enempää osuutta asiaan, mutta tyytyväisyys palveluun vain kasvoi. Jos hinnoissa ei oikeasti ole mitään sudenkuoppia, kuten hän vakuutti, oli tuo oikeastaan ihan hyvä diili ja asiallinen myyjä sai provikkansa.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Mulle soitti tänään puhelinmyyjä, joka kaupitteli pakettia millä voi estää telemarkkinoinnin numerooni. Hintaa olisi ollut 19,90e/vuosi.
Tämänhän saa ilmaiseksi, kun ilmoittaa numeronsa ns. Robinson-rekisteriin. Itse ilmoitin viime vuoden syksyllä ja ainoastaan kerran on sen jälkeen soiteltu. (Pelaaja-lehdestä, jonka uskon muutenkin olevan kuulumatta noihin jäsenyrityksiin)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Dial media rules!

Viime viikolla oli tullut yksi puhelu, mutta en ehtinyt vastata siihen. Fonectalla selvittelin sitten soittajaa, ja huomasin, että kyseessä oli Dial Media, joka ilmeisestikin olisi kaupannut DNA:n liittymiä. Pistin numeron muistiin. Tänään aamupäivästä soi kaksi kertaa puhelin, ja molemmat tunnistin Dial Median numeroiksi, joten jätin vastaamatta.

Äskettäin soi taas puhelin. Nyt epäilin taas numerosta päätellen olevan kyseessä jonkun puhelinmyyjän. En kuitenkaan ollut varma, joten vastasin. Jotain outoa ääntä kuului sieltä päästä, jonka jälkeen luuri lyötiin kiinni. Fonectaa kehiin taas, ja Dial Media sielläkin oli asialla.
 

Hanskaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liiga.fi
Onkos täällä monet ilmoittaneet urheilulehteä kaupitteleville, ettei tilaa kyseistä lehteä niin pitkään kun Petteri Sihvonen sinne kirjoittaa?
Koska kaupittelija kertoi, että et ole ensimmäinen joka noin sanoo.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Onkos täällä monet ilmoittaneet urheilulehteä kaupitteleville, ettei tilaa kyseistä lehteä niin pitkään kun Petteri Sihvonen sinne kirjoittaa?
Koska kaupittelija kertoi, että et ole ensimmäinen joka noin sanoo.

...Sanoin että tuo urheilulehti oli taas noista se ainoa mikä aihepiiriltään eniten olisi kiinnostanut, mutta yhden sinne lehteen kirjoittavan kaverin takia en ole lehteä tilaamassa. Siihen kaveri langan toisessa päässä: "Kyl se Sihvonen o sellane paska että pillaa koko lehe"...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suomen Energiayhtiö kokeili rekrytoida meikäläistä asiakkaakseen. Oli muuten neljäs puhelinmyyjän soitto tänään(!), enkä ole edes yrittäjä. Heh. Kun kaveri aloitti litanian siitä, että tarjoavat 5% halvemmalla sähköä, keskeytin hänet ja totesin, etten todellakaan aio ryhtyä kyseisen yhtiön asiakkaaksi, koska olen mediassa käydyn keskustelun perusteella saanut niin negatiivisen kuvan heidän toiminnastaan. Puhelu loppui siihen. Saa nähdä, soittavatko vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös