Pudotuspelit 2023: välieräsarja Ketterä (2.) – RoKi (3.)

  • 29 678
  • 302

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Ikäväähän tuo on mutta ei anneta enempää häiritä meitä kunnon kannattajia. Eiköhän nää ole ihan yksittäisiä hörhöjä, ja jos eivät usko niin saunan taakse.

Mutta pelistä sen verran et hyvä oli peli. Parempi voitti, huomenna sitten lisää kierroksia. Onhan tässä vähän pelejä laittaa sihti kohalleen, jospa huomenna shit.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Olipa uuvuttavaa katsoa jääkiekko-ottelua jopa tv:n välityksellä, kun oli tunteella mukana.
Sama. Ei mulla tietääkseni astmaa ole, mutta niin vaan meinasi happi loppua, kun Ketterä tuli tasoihin. Pitää ehkä jatkossa kattoa isäukon kaa, kun sillä on oikeasti nitroja.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Kyllä siellä on kuulemma ainaki yks ihan bussimatkalainen ollu lentopallomailoja heiluttamassa. Pelin aikana jo heitetty hallista ulos mutta pelin jälkeen ulkona ilmeisesti vielä ollu menohaluja.

Edittiä ko uutta infoa paikanpäältä. Homma lähteny täällä paisumaan melko isoksi ja itekki tartuin vähän näihin infoihin, ja aluksi tuli vielä kautta rantain puutteellista tietoa.

Elikkä siellä on rovaniemeläiset ollu ilosella fiiliksellä voiton jälkeen tietenki, siinä sivussa pientä sanallista provoa Imatran suuntaan tyyliin ”Imatra haista vittu” tjsp. Tämän jälkeen sitten pari paikallista hypänny kimppuun ja jonkunäköstä painia ollu siihen asti että järkkärit tulleet väliin. Asia sovittu tilanteessa olleiden henkilöiden ja järkkäreiden kesken joten tämän asian pitäisi olla tällä taputeltu ainakin minun käsityksen mukaan.

Tämän verran minä olen kuullu, ei toki poissulje etteikö siellä ois jotain muutaki ohjelmanpoikasta ollu, mutta tämä lienee se tapaus mikä täällä on ottanu jo melkosia mittasuhteita.
 
Viimeksi muokattu:

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Elikkä siellä on rovaniemeläiset ollu ilosella fiiliksellä voiton jälkeen tietenki, siinä sivussa pientä sanallista provoa Imatran suuntaan tyyliin ”Imatra haista vittu” tjsp. Tämän jälkeen sitten pari paikallista hypänny kimppuun ja jonkunäköstä painia ollu siihen asti että järkkärit tulleet väliin. Asia sovittu tilanteessa olleiden henkilöiden ja järkkäreiden kesken joten tämän asian pitäisi olla tällä taputeltu ainakin minun käsityksen mukaan.
Jaahas. No olkoon opiksi, että pitää selvittää faktat ennen kuin alkaa jakamaan porttikieltoja.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kyllä siellä on kuulemma ainaki yks ihan bussimatkalainen ollu lentopallomailoja heiluttamassa. Pelin aikana jo heitetty hallista ulos mutta pelin jälkeen ulkona ilmeisesti vielä ollu menohaluja.

Edittiä ko uutta infoa paikanpäältä. Homma lähteny täällä paisumaan melko isoksi ja itekki tartuin vähän näihin infoihin, ja aluksi tuli vielä kautta rantain puutteellista tietoa.

Elikkä siellä on rovaniemeläiset ollu ilosella fiiliksellä voiton jälkeen tietenki, siinä sivussa pientä sanallista provoa Imatran suuntaan tyyliin ”Imatra haista vittu” tjsp. Tämän jälkeen sitten pari paikallista hypänny kimppuun ja jonkunäköstä painia ollu siihen asti että järkkärit tulleet väliin. Asia sovittu tilanteessa olleiden henkilöiden ja järkkäreiden kesken joten tämän asian pitäisi olla tällä taputeltu ainakin minun käsityksen mukaan.

Tämän verran minä olen kuullu, ei toki poissulje etteikö siellä ois jotain muutaki ohjelmanpoikasta ollu, mutta tämä lienee se tapaus mikä täällä on ottanu jo melkosia mittasuhteita.

Tuon episodin minäkin näin. Tuon lisäksi oli ollut joku toinenkin episodi, hallin käytävällä sivusta seuranneet kertoivat että tämä @Vide68 kertoma vääntö oli toinen paini. Joka tapauksessa idiootteja molemmat osapuolet ja toivottavasti huomenna meno rauhallisempaa ja järkkärit myöskin hereillä pelin jälkeen. Miksi ylipäätään kaikki päästettiin poistumaan samaan aikaan? Liigassahan vierasfaneja pidetään katsomossa niin kauan kunnes halli alkaa olla tyhjentynyt ja sitten saatetaan suoraan bussiin.

Kohta mennään taas.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Tuon episodin minäkin näin. Tuon lisäksi oli ollut joku toinenkin episodi, hallin käytävällä sivusta seuranneet kertoivat että tämä @Vide68 kertoma vääntö oli toinen paini. Joka tapauksessa idiootteja molemmat osapuolet ja toivottavasti huomenna meno rauhallisempaa ja järkkärit myöskin hereillä pelin jälkeen. Miksi ylipäätään kaikki päästettiin poistumaan samaan aikaan? Liigassahan vierasfaneja pidetään katsomossa niin kauan kunnes halli alkaa olla tyhjentynyt ja sitten saatetaan suoraan bussiin.

Kohta mennään taas.
Mulla ei tästä toisesta tapahtumasta ole tietoa. Onhan se typerää hommaa että karkaa fyysiseksi väännöksi kaukalon ulkopuolella vaikka tunnetta on sielläki paljon mukana, niin ko kuuluuki.

On kyllä kummallista ettei tähän oltu siellä varauduttu järjestelyjen osalta. No huomenna taas kova rokki päälle mutta jos ylimääräset väännöt ois tämän päivän myötä takana.
 
Suosikkijoukkue
Ketterä
Katselin jo ensimmäisellä erätauolla muutaman Rokin kannattajan metelöintiä siinä terassilla.

Mietin että on kyllä eroa viime vuoden finaaleissa olleisiin Espoon faneihin.

Sellaista älämölöä että huh huh.
Oli oikein eliitti lähtenyt vähän peliä katsomaan.

Hävetti niiden asiallisesti käyttäytyvien rokilaisten puolesta.

Ehkä ottaisin faniryhmässä puheeksi miten edustetaan kotikaupunkia vierasmatkoilla.
 

gran reserva

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
RoKin kaksi kannattajaa potki sivullisen hallin pihalla. Normimeininkiä ehkä Lapissa, mutta ei Jyväskylän eteläpuolella.
Hetkinen, pikkupainit ulkona kerrotaan nyt. Eikö siellä pitänyt olla lappilaisten monotelleen sivullisen klesaksi?
Oliko tämä pelkkää provoilua?
 

stemme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Minnesota Wild
Toivottavasti putkaan jokainen rähisijä ja pitävät maanantaihin.

@stemme puheli tuolla että joku junnuporukka matkannu omalla autolla?!
Nuorempaa porukkaa ja omalla kyydillä olivat ainakin nuo jotka jo pelin aikana huutelivat vaikka mitä ja joista yksi lensi pihalle kolmoserässä. En ihmettele itsekkään jos noilla olisi painiksi mennyt, tosin faktaksi en pysty sitä sanomaan että olivat juuri nuo hermannit kun mitään paineja en itse nähnyt. RoPSin faneja olivat ihan omien sanojensa mukaan ja enpä tuota porukkaa olekaan aiemmin RoKin peleissä nähnyt.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Ota tuosta selvää. Jonkun mukaan paikalliset hyökkäsivät RoKin kannattajien kimppuun, jonkun mukaan toisin päin. Ei taida kukaan tietää miten se meni. Paitsi, että kännissä on oltu. No tunne on mennyt yli, oli miten oli.

Tietenkin jokainen kantaa vastuun omasta käytöksestään, mutta voihan sitä miettiä voisiko fanien poistumista vähän porrastaa.
Mutta toivottavasti huomenna on tunnetta jäällä ja mukava tapahtuma.

Jäällä olikin vähän pehmeää, ainakin RoKin puolella. Vai olisko pelituntuman puutetta? Mielenkiintoinen nähdä miten joukkueet lähtevät huomenna. Ketterä kai tulee tuulispäänä.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Melko kovaa oletan Ketterän tulevan. Eilen oli tolpat RoKin puolella. Toivottavasti ovat samoilla paikoilla. Porter luukkuvahtina. Maalivahti -osasto on kunnossa.
Tulosta en osaa arvailla.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Palstalaiset vetäytyny poteroihin, tiiraillaan periskoopilla ja seuraa päivitys avausmaalista.

Eikai tää nii vakavaa?!
Ei oooo paljon spekuloitavaa tässä vaiheessa, antaa pelin puhua.

Siin oot oikeessa, ei tää todellakaan ole vakavaa.
Hymyssä suin etiä päin vaik käkättimeen tuleekin. :)
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Huolellisuutta vaan, niin hyvä tulee. Eilen jäähyjä tyyliin hyökkäyspäässä karvatessa maila päähän, aivan turha. Rokin kolmannessa maalissa lähdetään omista ja jättösyöttö ei kenellekään omalla alueella. Olisi tuonut metrin pitemmälle viivan yli, niin ei olisi ollut mitään vaaraa kun oli ukkoja päädyssä asti.
 

J-mann

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Tänään RoKi ottaa kovemmat otteet käyttöön maalinedustapeleissä ja kulmissa. Luu kurkkuun ja Rokille toinen kiinnitys.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Harrilla on taas parikin näytön paikkaa, uskon ettei ole munaa löytyny vaikka pääsiäinen. Lisäksi päätös pitäs tulla nyt aika nopiaa ku maanantaina jatketaan Rovaniemellä.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Sarja tasoissa, meni syvälle itellä se Antin loukki, näytti menevän joukkueellakin. Hieman mua v*tuttaa tää suomi meininki noissa, jos tuomari ei pysty niin sitten haetaan. Tiihonen meni väärässä kohin, Liikonen ehti blokata.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Tuomaalan taklaus osui selkään, mut sen mitä telkkarista 8kertaa Karjalaisen tilannetta sahasivat, niin ei siinä polvi osunut mihinkään. Voin olla väärässäkin, vaimon mielestä olen useinkin. Viihdyttävä pelihän tuo oli, ei muuta kuin nokka kohti pohjoista.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Sehän alkoi olemaan jo kunnon pleijarikiekkoa eilisen muniin puhaltelun jälkeen. Pitää katsoa tuo Tuomaalan tilanne jostain nauhalta, pelissä meni ihan ohi. Karjalaisen taklaus, kyllähän siinä jalka ojentuu mutta osuma keskivartaloon lonkalla. Polvitaklaus se ei ollut.

RoKilla edelleen etu, koska kaksi seuraavaa peliä kotona. Ketterän tarvitsisi ottaa vähintään toinen.

Kovaa vääntöä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös