PS3 NHL13 - Fair Play Tournament

  • 10 799
  • 170

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Illalla voisi taas yrittää saada pelattua...vittumaista, kun muutamien kanssa pelit ei onnistu sitten millään!

Vaikka yhteyksien pitäisi olla kunnossa puolin ja toisin, niin ei vaan päästä pelaamaan. Höh.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Durable (antlaa83) tänään tai huomenna sitten pelit mua vastaan! Mulle käy melkein milloin vain, susta kiinni!
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Ketjua ylös.

Vieläkö on paljon alkulohkon matseja pelaamatta?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ketjua ylös.

Vieläkö on paljon alkulohkon matseja pelaamatta?

Montrealin ja Minnesotan matsit on ainakin pelaamatta. Liigakierroksen jälkeen voidaan kokeilla pelata, toki ennen sitäkin voidaan yrittää, jos niin vaan sovitaan. Täytyy rukoilla ettei tule samoja ongelmia.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
NAT 3 -tyyppisillä(PSN: asetukset->nettiasetukset->NAT-tyyppi) yhteyksillä pelaavien kanssa ei meinaa saada peliä aikaiseksi. Tuota voi joissain tapauksissa säädellä, mutta tietysti hankalempi tai mahdotonta jos kolmatta osapuolta on operaattorin ja käyttäjän välillä...

e.
Taloyhtiö/kiinteistöliittymät

...jos PS3 sijaitsee verkossa, jossa on NAT päällä jo valmiiksi. Tällaisia verkkoja ovat useimmat taloyhtiö/kiinteistöverkot. Tällaisessa tapauksessa oman reittimesi verkosta saama IP-osoite on jossain noista aiemmin mainituista "yksityisistä" IP-verkoista. Tällöin ko. verkon pitää tukea UPnP:tä, tai sen reittimeltä pitää sallia sisäänpäin tuleva liikenne omaan verkkoosi.
PS3 Verkko-FAQ

Tuon UPnP:n voi laittaa päälle PSN:n verkon asetuksista jos se verkko sitä vain tukee.

Vaikutuksista en tiedä.
 
Viimeksi muokattu:

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Joko repe_joken tilalle on otettu uusi kaveri C-lohkoon, jotta saadaan alkusarja päätökseen? Muut lohkon kolme joukkuetta ovat pelinsä hoitaneet.
 

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Onko Hellcop paikalla vielä tänään niin saataisiin nuo merkityksemättömät matsit pelattua, jos niitä nyt on edes pakko pelata, kun ei mihinkään suhteisiin vaikuta?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Pieni aikalisä liigan suhteen. Itse olen kipeänä ollut viikonlopun yli ja jatkuu vain, joten vaakatasossa on tullut oltua enemmän kuin pystyssä. Päivitän turnauksen tilanteen mitä pikimmiten. Deadline siirtyy kuitenkin vähintään huomiseen!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Noniin! Aivan tarpeeksi oli aikaa pelata matsinsa ja selvää tuli lohkoissa vaikka aivan kaikkia pelejä ei ehdittykkään pelata.

A-lohkosta jäi vain mitätön jumbokamppailu suorittamatta. Lohkon voitti Breathe 10 pisteellään ja hyvänä kakkosena seurasi Sämpylä 9 pisteellään. He etenevät pudotuspeleihin.

1. Breathe 5-1-0 (20-9) 10
2. Sämpylä 4-1-1 (21-14) 9

B-lohkossa epäaktiivisen Durablen pari pelattua peliä mitätöitiin ja jatkoon marssivat lohkovoittaja Haastattelija 6 pisteellään, sekä kakkoseksi sijoittunut tankero 4 pojonsa turvin. He etenevät pudotuspeleihin.

1. Haastattelija 3-1-0 (10-4) 6
2. tankero 2-2-0 (3-3) 4

C-lohkossa oli paljon pelaamattomia pelejä mutta jatkoon päässeet olivat silti selvillä. Repe_joke diskattiin peleineen. Lohkon voitti Jomppa_Koo 6 pisteellään ja kakkoseksi tuli dimaio 4 pisteellään.

1. Jomppa_Koo 3-1-0 (13-9) 6
2. dimaio 2-1-0 (8-5) 4

D-lohkossa oli viimeisen parin pelin kanssa yhteysongelmia, mutta aikaraja tuli vastaan ja tämänhetkisen sarjatilanteen mukaan mennään. Lohkovoittaja Karpalovodka jatkoon 10 pisteellään ja samoin kakkoseksi sijoittunut Pottakameli 6 pisteellään.

1. Karpalovodka 5-1-0 (18-9) 10
2. Pottakameli 3-1-0 (11-7) 6

----------------------------------------------------------------------

PUDOTUSPELIT:

(Paras kolmesta eli kahdella voitolla jatkoon! Lohkonvoittaja pelaa tarvittaessa 2 peliä kotijoukkueena)


Breathe/Red Wings vs tankero/Lightning (A1 vs B2)
Haastattelija/Sharks vs Sämpylä/Blues (B1 vs A2)

Jomppa_Koo/Coyotes vs Pottakameli/Canadiens (C1 vs D2)
Karpalovodka/Devils vs dimaio/Islanders (D1 vs C2)



HUOM! Aikaa pelata ensi maanantai-iltaan asti !
 

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Lohkon voitti Jomppa_Koo 6 pisteellään ja kakkoseksi tuli dimaio 4 pisteellään.

1. Jomppa_Koo 3-1-0 (13-9) 6
2. dimaio 2-1-0 (8-5) 4

Islandersin ja Penguinsin ensimmäistä kohtaamista ei ilmeisesti otettu huomioon, koska minulle on merkitty vain kaksi voittoa? Kyseessä on siis ottelu, joka katkesi kolmannessa erässä minun ollessa 4-0 johtotilanteessa.

Olen pelivalmiudessa tänään noin klo 19:30 ja siitä eteenpäin.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Sunnuntaina kerkeän pelaamaan iltapäivästä/illalla.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Islandersin ja Penguinsin ensimmäistä kohtaamista ei ilmeisesti otettu huomioon, koska minulle on merkitty vain kaksi voittoa? Kyseessä on siis ottelu, joka katkesi kolmannessa erässä minun ollessa 4-0 johtotilanteessa.

Päätin olla ottamatta huomioon, koska matsista oli kuulemma pelattu se 2 erää ja ainoassa raportissakin ennen tätä, kerrottiin kyseisen matsin päättyneen 4-0 mutta ei mitään siitä että kummalle, joten en lähtenyt arvailemaan. Näillä mennään.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jos Pottakameli ei pysty yhteysongelmineen turnausta jatkamaan, niin Kuubextran Minnesota Wild ottaa hänen paikkansa pudotuspeleissä.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos Pottakameli ei pysty yhteysongelmineen turnausta jatkamaan, niin Kuubextran Minnesota Wild ottaa hänen paikkansa pudotuspeleissä.

Jep, reilupeli!

Ollaan viisaampia, kun ollaan yritetty pelata ensimmäiset matsit. Ilmoittelen heti kun tiedän.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Phoenix Coyotes ei jättänyt Montreal Canadiensille mitään jakoa, vaikka toisessa pelissä Montrealilla oli mahdollisuus saada voitto. Ensimmäisen Coyotes vei puhtaasti 3-0 ja seuraavan 2-1. Maalintekijöitä en muistanut taaskaan katsella.

Varsinkin ensimmäisessä tuntui että pelaajat olivat kuin tervassa ja oma reagointi toooodella hidasta. Lisäksi tuntui kuin tuomarit olisivat kuulleet huhuja, joiden mukaan Tami valmentaisi Montrealia. Ainakin jäähyjä tuntui tulevan sen mukaisesti.

Jomppa siis ansaitusti jatkoon ja toivotan hänelle hyvää menoa turnauksessa.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
San Jose pelivalmiudessa koko tämän päivän, joten Sämpylä / Blues yhteydenottoa kun ehdit tulla voittamaan meikäläisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös