PS3: NHL12 Liiga

  • 20 502
  • 237

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
edit. väärä ketju.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Olisi muuten lisäkysymys tuosta vastustajan kunnioittamisesta: Monet tuntuvat vihaavan pelityyliä jossa sitä pelattavaa ukkoa ei vaihda kymmenen kertaa oman pään pyörityksessä. En tarkoita sitä että olisi ns. paikkalukitus päällä, vaan sitä että kun/jos ;) menettää kiekon hyökkäyspäässä, niin vaihtaa pelattavan äijän pakiksi mutta ei enää sen jälkeen jos vastustaja esim. laittaa pyörityksen päälle mun päässä, eli cpu pitää oman äijänsä, minä omani... Onko tästä jotain yhteistä linjausta?
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Kai se pitää NHL12 käydä ostamassa, vaikka oon tosi pettynyt kehitykseen, tai sen puutteeseen.

PSN: HELLLCOP

Tredit: ei
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Eikö kannattaisi yhdistää divari ja liiga, jos liigaan ei saada 30 jäsentä?
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Team Jatkista tullaan edustamaan, sekä puolustamaan Kesäliigan mestaruutta! PSN: Selarit, messissä!

Laittakaa kaikki samalla ääni treidien puolesta/vastaan. Torstaina kuitenkin pelit ovat tähän aikaan käynnissä.

edit. Tämä selvä :)
 
Viimeksi muokattu:

Eskelarit

Jäsen
Laittakaa kaikki samalla ääni treidien puolesta/vastaan. Torstaina kuitenkin pelit ovat tähän aikaan käynnissä.

Aivan, mulle on ihan sama :D En mä osaa sanoa juuta tai jaata, ihan sama mulle, jos alan rutisemaan jossain välissä vaihdoista niin potkikaa vaikka vittuun :) Kantani on siis ehdoton ehkä!
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Mukana ollaan taas. Toivottavasti homma toimisi ettei menisi into koko peliin kuten 11:sta kansssa. PSN: Esuman. Treideille ei.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Mukana jälleen! Toivottavasti EA ei tuhoa peli-iloa näiden yhteysongelmien kanssa tällä kertaa.

Psn nick Fresh247, vai Fresh_247, kumpi olikaan, ei ole tullut käytettyä pleikkaa nyt toviin, niin ei meinaa muistaa. :-)

Treidit.. ei mielellään.
 
Viimeksi muokattu:

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Mukana ollaan Saube/Saube
treidit: jees
Tulosautomaatti vaikuttaa kyllä hyvältä.

Deadline ilman muuta 2 kk kuulostaa passelilta... Jotenkin pitäs vaan saada järkeväksi toi pelien haastaminen, ettei tarvis koneella päivystää, kun kukaan ei vastaa pelipyyntöihin. Mahtaskohan tossa nhl12:sta olla joku järkevämpi systeemi tohon vai oliskos jossain joku hieno välppä tähän?

Toisaalta uuden pelin tullessa taitaa aktiivisuutta vielä olla. Yritetään myöskin vastailla pelikyselyihin vaikkei ehtisikään... Pelkkä EI/KYLLÄ riittää, niin ei tarvi pommitella turhaan.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Mukana, nick JaaSin, treideille kyllä ja arvonnalle myös yläpeukku.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varausnumerot siis arvotaan tänään illalla tai huomenna jossain välissä, riippuen saadaanko liiga täyteen milloin.

Divarissa on tällä hetkellä vasta 7 osallistujaa, joten saa nähdä miten sen kanssa käy. Lisää osallistujia tarvitaan.

Jos kuitenkin käy niin, että enempää osallistujia ei tule niin liiga ja divari tullaan yhdistämään, jotta saadaan edes yksi täysi liiga käyntiin.

Uskon kuitenkin, että mielenkiinto liigoja kohtaan lisääntyy, kunhan julkaisupäivä lähenee entisestään.

Herkku tai minä suoritamme arvonnan kaikella rehellisyydellä. Tämä on kuitenkin vain videopeli niin turha tässä on mitään kepulikonsteja käyttää. Mennään niillä mitä saadaan!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkki KupittaanVelho osallistuu myös liigaan.

psn: jaycer86
 

ditrim

Jäsen
Mä oon mukana. Treideille ei.

PSN: ditrim2008
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mukana kuin peräpukama.

Musta_Kyy/MustaKyy13
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa! kohta onkin jo liiga täynnä ja sen jälkeen toivotaan, että divari saadaan myös täyteen. Jos jää divari pahasti vajaaksi niin voisi ehkä yhdistää kahteen eri lohkoon?

Hölmö idea? En tiedä, mutta ei raaskisi jättää rannalle divariin liittyneitä. Toivotaan, että pelimiehiä ilmottautuu lisää.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Jos jää divari pahasti vajaaksi niin voisi ehkä yhdistää kahteen eri lohkoon?

Hölmö idea?

Ei hölmö idea, mutta erittäin vaikea toteuttaa. Jos aletaan mitään lohkoja jakamaan niin sarjan loppuun saaminen voi osoittautua ikuisuusprojektiksi. Loppujärjestys kuitenkin vaatisi molempien sarjojen, lohkojakojen ja karsintojen pelaamisen loppuun.
Paras ratkaisu lienee liigan täyttäminen ja sen aloittaminen. Divarin tietenkin myös jos sinne saadaan riittävästi pelaajia. Kaikille pelaajille on kuitenkin annettu mahdollisuus valita, jo alussa näki että liiga vetää paremmin pelaajia=sarja käynnistyy varmasti.

Eli oma kanta olisi että liiga starttaa torstaina, toivottavasti 30 pelaajan voimin. Divari taas alkaa jos on alkaakseen. Tämä tosin vain oma mielipide ajatellen sarjan sujuvuutta. Muitakin ideoita otetaan vastaan, samoin kuin vapaaehtoisia vetäjiä divarille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös