PS3: NHL12 - EASHL - Luomuteurastajat

  • 47 056
  • 378

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Oli melko viinanhuuruiset pelit yöllä ja sijoitus tippui sitä mukaa. Tänään illalla vois koittaa pelejä jaffa-linjalla, jos vaikka tuloksetkin paranisivat...
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Peleille ukkoja!

Zabo, Sporde ja BK kopissa. Ollaan jo tovi odoteltunna!
 

Kimsku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota, Anaheim
Tuo overall ranking sij.24 tuntuu olevan jämähtämispiste. Siitä kyllä tiputaan kun huonosti pelataan, ja noustaan taas takas siihen kun pelit kulkee, mutta siihen taas jämähtää :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo overall ranking sij.24 tuntuu olevan jämähtämispiste. Siitä kyllä tiputaan kun huonosti pelataan, ja noustaan taas takas siihen kun pelit kulkee, mutta siihen taas jämähtää :)

Joo vaikea tuosta on nousta. Ei saisi hävitä juuri lainkaan noille Top 100 sijoituksen huonomalla puolella oleville jengeille. Melko hyvin ollaan kuitenkin nuo voitettukin, mutta välillä romahdetaan ja -80 pistettä on tosiasia. Kyllä se siitä!

Oma tavoite on, että ensikaudella revitään itsemme sinne Top 20 paremmalle puolelle ja vakiinnutetaan paikkamme siellä.

Eilen meni ihan kivasti pelit, hirveesti ei jaksanut pelata. Jotenkin ei vaan jaksanut.

Club Record: 285 - 69 - 16
Overall Ranking: 24
Division Ranking: 8


Tuun peleille tänään 22.30 aikoihin.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Uus pysti näyttää tulleen kaappiin: "TOP TEN ELITE". Oiskohan se lopulta nyt ollut joku 8.-9. sija? Loistavaa. Vihdoin näyttäis olevan myös 45/45 saavutusta kasassa, eli EA ilmeisesti opetellut jossain vaiheessa laskemaan myös noita harhautuksia. All-Stars pelaajiakin jengistä näyttää löytyvän (Sporde, Basbar, Calci, Gaija ainakin mainitaan etusivulla), mitä sitten ikinä tarkoittaakaan ...

290 - 70 - 16. Ei se huonosti menyt ja varsinkin toi pelien määrä on kunnioitettava. Kokonaissijoitus 21, jota lähdetään nyt parantamaan kun kaikki muu alkaa olla saavutettu.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uus pysti näyttää tulleen kaappiin: "TOP TEN ELITE". Oiskohan se lopulta nyt ollut joku 8.-9. sija? Loistavaa. Vihdoin näyttäis olevan myös 45/45 saavutusta kasassa, eli EA ilmeisesti opetellut jossain vaiheessa laskemaan myös noita harhautuksia. All-Stars pelaajiakin jengistä näyttää löytyvän (Sporde, Basbar, Calci, Gaija ainakin mainitaan etusivulla), mitä sitten ikinä tarkoittaakaan ...

290 - 70 - 16. Ei se huonosti menyt ja varsinkin toi pelien määrä on kunnioitettava. Kokonaissijoitus 21, jota lähdetään nyt parantamaan kun kaikki muu alkaa olla saavutettu.

Ei tosiaan mitään hajua mitä tuo all stars pelaaja titteli oikein meinaa. Ollaan vissiin vaan vitun hyviä? Muut voidaankin sitten kenkiä.

Eilen oltiin jo sijalla 18, kunnes illan viimeinen peli jollekin paskaporukalle tiputti meidät 3 sijaa alaspäin. Noh, eipä ole onneksi pitkä matka takaisin.

Otetaan tavoitteksi ensikaudella hieman korkeampi eli tavoitellaan tuota TOP10 sijoitusta, kun kakskymppinen meni jo rikki ennen kauden alkua ;)

Uusi try-out pelaaja Kohmelo77 liittyy porukkaan. Pelaa pelkästään OP:ta. Katsellaan miten lähtee käyntiin.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Ei tosiaan mitään hajua mitä tuo all stars pelaaja titteli oikein meinaa. Ollaan vissiin vaan vitun hyviä? Muut voidaankin sitten kenkiä.

Eilen oltiin jo sijalla 18, kunnes illan viimeinen peli jollekin paskaporukalle tiputti meidät 3 sijaa alaspäin. Noh, eipä ole onneksi pitkä matka takaisin.

Otetaan tavoitteksi ensikaudella hieman korkeampi eli tavoitellaan tuota TOP10 sijoitusta, kun kakskymppinen meni jo rikki ennen kauden alkua ;)

Uusi try-out pelaaja Kohmelo77 liittyy porukkaan. Pelaa pelkästään OP:ta. Katsellaan miten lähtee käyntiin.

Ei vaan se meinaa sitä että mä oon parempi ku te muut. Mulla on OL ja KH allstarsissa ja teillä vaan yks. Eli annappas GM oikeudet mulle niin potkin kaikki veks ja alan rekryymää itelleni oikeita pelaajia luomuihin.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Kai nuo jotenkin tehopisteistä suoraan lasketaan, niin vain me yli-ihmiset eli hyökkääjät pääsemme nauttimaan näistä nimityksistä.

Olen valmiudessa alottamaan kauden. Peleille vaan.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Kai nuo jotenkin tehopisteistä suoraan lasketaan, niin vain me yli-ihmiset eli hyökkääjät pääsemme nauttimaan näistä nimityksistä.

Olen valmiudessa alottamaan kauden. Peleille vaan.

Ei kyllä sinne puolustajiakin valitaan mun mielestä. En tiedä niitä perusteita tarkkaan mutta kyllä kaikilla pelipaikoilla on oma kategoriansa vissiin.

********************************

-> tuun peleille joskus 21-22 maissa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kausi avattu ja ihan kohtuullinen 13-2 saldo saatiin hakattua. Ilta mureni totaalisesti pieneen kämmiin, kun lähdettiin ilmeisesti jenkkejä(?) vastaan vieraissa pelaamaan. Hirveä lagaaminen parilla ukolla ja otettiin sitten pelikatko, harmittavasti, kun tasan minuutti oli pelattu. Oletettiin, että siitä ei tule tappiota joten kaikki poistuivat ja mehevät 130 pistettä miinusta. No näitä sattuu!

Päivän pelit tosiaan olivat hyvää tasoa ja koviakin joukkueita kaadettiin.

LT - Rock N Roll 5-1
LT - Sinister Otters 5-2
LT - Old Farts 6-3
LT - Old Farts 7-0
LT - Pattayan Ihanat Ladyboyt 6-3
LT - Deadly Phantoms HC 4-3

Maistuvin voitto ehkäpä Pattayan ihmeistä. Tiukka vääntö, mutta LT:n uskomaton kolmas erä toi hienon voiton.

Huomenna tosiaan jatkuu. Gurndeep saapunee joskus kahden aikoihin taas linjoille. Öitä!
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Facebookista :

Muistakaa kirjautua tänään ennen kello neljää pleikalle niin saadaan pelattua tänään. Huoltokatko, joka saattaa kestää huomisaamuun asti.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Laitoin ajankulukseni pystyyn LT:lle oman hiekkalaatikon, ihan senkin vuoksi, että kaikki meistä ei ole Jatkoajassa.

Foorumi löytyy osoitteesta LUOMUTEURASTAJAT - Home. Laittakaa sinne "jäsenhakemus", niin hyväksyn teidät sitten.

Vierailijoillekin on oma osionsa, mutta kaikki joukkueeseen liittyvät asiat ovat vain jäsenille.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitoin ajankulukseni pystyyn LT:lle oman hiekkalaatikon, ihan senkin vuoksi, että kaikki meistä ei ole Jatkoajassa.

Foorumi löytyy osoitteesta LUOMUTEURASTAJAT - Home. Laittakaa sinne "jäsenhakemus", niin hyväksyn teidät sitten.

Vierailijoillekin on oma osionsa, mutta kaikki joukkueeseen liittyvät asiat ovat vain jäsenille.

Tuo onkin melko kätevä. Käykääs kaikki tiimiläiset tekemässä tunnarit tonne!
 

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Lisää vain säbää jos tilanne käy liian tukalaksi. Hieno päänahka ranking 30 joukkueesta. Kyllä tuntui hyvältä voittaa ribuliranteilijat.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Lisää vain säbää jos tilanne käy liian tukalaksi. Hieno päänahka ranking 30 joukkueesta. Kyllä tuntui hyvältä voittaa ribuliranteilijat.

Ihan totta hei. Tein yhden maalin kyseisessä ottelussa, harhauttelin pari pakkia b-pisteiden välistä ja ammuin ranteella. Olin vielä jopa ihan keskellä sektoria. Mitä mun ois pitänyt tehdä kun teillä oli sumppu maalin eessä, kääntyä ympäri maalintekosektorista ja syöttää kiekko laitaan ? Mistä kohtaa tässä pelissä SAA ampua kohti maalia jos ei b-pisteiden välistä? Kyllä tässä nyt varmasti saa muullakin kuin läpiajolla ja onetimerilla tehdä maaleja?

Kaikki oikeasti kovat joukkueet ketä vastaan mekin päivittäin pelataan tietää varsin hyvin että Luomuteurastajat pelaa rehtiä peliä, ja taitoa piisaa sen verran että ei tarvitse bugittaa.

Ymmärrän kyllä että lauantai-iltana kun ottaa selkeästi paremmasta joukkueesta hienon päänahan niin siinä rommitotien tumussa ( ite ainakin olin ) varmasti ego vähän pääsee valloilleen ja lähettää pätemisviestiä perään. Mutta tyyliin "gg" olisi ollut parempi kuittailu voitosta ( jos nyt sellainen pitää edes tehdä, nöyrä asenne voittamisessa on muuten paljon ihailtavampaa kuin ylimielinen ).

Uutta kohtaamista odotellessa :)

ps, "jatkakaa säbätreenejä, ribuliranne porilainen hitsari" tyyliset kommentit ei taida ihan täysikäisten kommentteja olla joten koittakaahan vähän skarpata pojat.

Ystävällisin terveisin, #67
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Jaaha, täytyy vaihtaa nimi Sheriffi Bugiksi. Pitäisikö joukkueen uudesta nimestä tehdä äänestys: Bugiteurastajat vai Säbäteurastajat? Olen ensimmäisen kannalla.
 

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Ihan totta hei. Tein yhden maalin kyseisessä ottelussa, harhauttelin pari pakkia b-pisteiden välistä ja ammuin ranteella. Olin vielä jopa ihan keskellä sektoria. Mitä mun ois pitänyt tehdä kun teillä oli sumppu maalin eessä, kääntyä ympäri maalintekosektorista ja syöttää kiekko laitaan ? Mistä kohtaa tässä pelissä SAA ampua kohti maalia jos ei b-pisteiden välistä? Kyllä tässä nyt varmasti saa muullakin kuin läpiajolla ja onetimerilla tehdä maaleja?

Kaikki oikeasti kovat joukkueet ketä vastaan mekin päivittäin pelataan tietää varsin hyvin että Luomuteurastajat pelaa rehtiä peliä, ja taitoa piisaa sen verran että ei tarvitse bugittaa.

Ymmärrän kyllä että lauantai-iltana kun ottaa selkeästi paremmasta joukkueesta hienon päänahan niin siinä rommitotien tumussa ( ite ainakin olin ) varmasti ego vähän pääsee valloilleen ja lähettää pätemisviestiä perään. Mutta tyyliin "gg" olisi ollut parempi kuittailu voitosta ( jos nyt sellainen pitää edes tehdä, nöyrä asenne voittamisessa on muuten paljon ihailtavampaa kuin ylimielinen ).

Uutta kohtaamista odotellessa :)

ps, "jatkakaa säbätreenejä, ribuliranne porilainen hitsari" tyyliset kommentit ei taida ihan täysikäisten kommentteja olla joten koittakaahan vähän skarpata pojat.

Ystävällisin terveisin, #67

No ihan totta hei. Niin yksi niistä sun monesta säbäranneyrityksestä meni maaliin. Ranteita saa vetää ihan niin paljon kuin haluaa, mutta tarviiko siihen sitä kaikkien tuntemaa säbäveivausta liittää mukaan? Vedä suoria rannareita niin kellään ei ole ongelmia.

Ja kyse ei ollut mistään kuittailusta. Kysyin Calcilta, että onko luomutkin alistuneet mukaan tuohon säbärannetouhuun. Vastauksena alkaa tulemaan, että olkaa overall 3000 pelaajat hiljaa, sitten jos jonkinnäköistä hymiötä ja toteamus olette kovia. Sen jälkeen vielä henkilökohtaisella tasolla kuittailua pelitaidoista. Luulin, että teilläkin olisi jonkin sortin käytöstapoja. Väärässä olin. Tässä tilanteessa ainoat, joilla oli ylimielinen asenne, olitte te.

Ja ei, uusintaa ei ole tulossa. Meillä ei ole tapana pelata joukkueita vastaan, jotka säbäranteita käyttävät.

Vähemmän ystävällisin terveisin, #17
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös