PS3: NHL11 - Elitserien

  • 6 741
  • 118

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
MODO otti 5-2 kotivoiton Frölundasta, ja jatkaa kohti playoffeja.

Ehtiikö joku muu vielä pelaamaan?
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
MODO otti 5-2 kotivoiton Frölundasta, ja jatkaa kohti playoffeja.

Ehtiikö joku muu vielä pelaamaan?

Onnittelut voitosta! Oli kyllä pitkään aikaan paskin peli meikäläiseltä. Kaikki hyökkäykset kuihta joko surkeisiin syöttöihin tai siihen kun luistelen suoraan "miinoihin". Ja puolustuksessa tais olla 6 Lasse Korhosta kentällä yhtäaikaa... Toivottavasti törmätään pleijareissa jäi sen verran hampaankoloon!:)
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Onnittelut voitosta! Oli kyllä pitkään aikaan paskin peli meikäläiseltä. Kaikki hyökkäykset kuihta joko surkeisiin syöttöihin tai siihen kun luistelen suoraan "miinoihin". Ja puolustuksessa tais olla 6 Lasse Korhosta kentällä yhtäaikaa... Toivottavasti törmätään pleijareissa jäi sen verran hampaankoloon!:)

heh, joo :P sun veskari otti kyllä aivan vikoilla minuuteilla jonkun käsittämättömän torjunnan :D
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Modo - Skellefteå 4-5

Eka erä 0-4 vai oliko peräti 0-5 vastustajalle, siinä mietin jo että mitä helvettiä täällä tapahtuu. Sitten alotin kirin, mutta ei riittänyt, hyvä peli ja hienoja maaleja : )

E:Näissä SM-liigoissa ja Elitserieneissä alkaa kyllä ärsyttämään kun syöttää liian kovan niin ei saa haltuun, ja harhauttaa niin kiekko menee ties minne jne :D
 
Viimeksi muokattu:

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Skellefteå - Brynäs 3-1

Numerot mairittelee mua. Olipahan munaton esitys koko Brynäsin porukalta. Vedoissa turpaan (taas?) 23-11 ja ainoa maali hirveä rouhinta maalin edustalta. Torjuin sentään 2 rankkaria! Jee!
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
AIK - Linköping 1-3 tai 1-4. Mutta runkari on ny paketissa. Tilastoilla 5-4-2, pisteitä 12, toivottavsti pleijareihin pääsen. Voisko porukat pelata pelit pois niin päästäs ens viikolla pelailee play-offjea?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
AIK - Linköping 1-3 tai 1-4. Mutta runkari on ny paketissa. Tilastoilla 5-4-2, pisteitä 12, toivottavsti pleijareihin pääsen. Voisko porukat pelata pelit pois niin päästäs ens viikolla pelailee play-offjea?

Tää Elitserienihän sujuu aika hyvin noiden pelien osalta! Kohta päästäänkin jo playoffeihin vääntämään.

Ps. Eiköhän pleijareihin tuolla 12 pisteellä pääse. Mulla on 14 pojoa.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
MODO tänää illalla linjoilla, haasteita.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Meikäläiselle tulee nyt vähän taukoa, lähden tästä vähän seilaamaan Itämerelle ja voi olla, että huomisiltana on sellainen olo vielä ettei pelaaminen maistu. Lauantaina palailee Brynäs peleille.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Kerkeekö tänään joku tulla pelaa MODO:a vastaan?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Djurgården - MODO 2-1

Ei huhheijjakkaa kuinka huono avauserä taas... Onnea voitosta, sarja alko mun osalta hyvin, mutta nyt on tultu kovaa alas, toivottavasti playoffeihin pääsis.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Onnea voitosta, sarja alko mun osalta hyvin, mutta nyt on tultu kovaa alas, toivottavasti playoffeihin pääsis.

Sama oli mulla, tuli 4-5 voittoa putkeen ja sitten tuli raju pudotus maanpinnalle 4 tappiota putkeen ja runkosarja loppui voittoon, Nyt jännitetään tälläkin pääsenkö play-offeihin.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
MODO tänään linjoilla, ilmotelkaa täällä monelta pelataan.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Hävisin HV:lle 5-4, koska 2 maalia meni alussa väärinpäin menneen kuvan takia. Fair Play toimii joo. -.-
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Hävisin HV:lle 5-4, koska 2 maalia meni alussa väärinpäin menneen kuvan takia. Fair Play toimii joo. -.-

Tämähän ei tietysti minulle kuulu, MUTTA.
Mikä väärinpäin kuva ? :D Oliko kyseinen asia vastustajasi aikaansaannosta?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Hävisin HV:lle 5-4, koska 2 maalia meni alussa väärinpäin menneen kuvan takia. Fair Play toimii joo. -.-

Hmm, mitä ihmettä? Mitä mun olis pitäny tehdä enemmän, muuta kun jaksaa odottaa joka pelikatkolla tappiin asti tilanteet + tietenkin sun 30sek ( ? ) katkasut. Vai olla tekemättä maaleja (kuva väärinpäin?) mitäs se meinaa?

Peli itseltä oli aikas hurlumnhei kiekkoa, puolustus ei kiinnostanut edes vähän alkuunsa, sieltä tultiin joka kerta pelkällä normiluistella ohi : ) Jokatapauksessa paikkoja, vetoja, hyökkäysalue aikaa kaikkia mulla oli enemmän, joten oikeaan osoitteeseen meni voitto.

Mutta anteeksi, jos jotenkin pilasin sun pelis. Tarkoitukseni on kyllä pelata ihan rehtiä peliä.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Hmm, mitä ihmettä? Mitä mun olis pitäny tehdä enemmän, muuta kun jaksaa odottaa joka pelikatkolla tappiin asti tilanteet + tietenkin sun 30sek ( ? ) katkasut. Vai olla tekemättä maaleja (kuva väärinpäin?) mitäs se meinaa?

Peli itseltä oli aikas hurlumnhei kiekkoa, puolustus ei kiinnostanut edes vähän alkuunsa, sieltä tultiin joka kerta pelkällä normiluistella ohi : ) Jokatapauksessa paikkoja, vetoja, hyökkäysalue aikaa kaikkia mulla oli enemmän, joten oikeaan osoitteeseen meni voitto.

Mutta anteeksi, jos jotenkin pilasin sun pelis. Tarkoitukseni on kyllä pelata ihan rehtiä peliä.

Jos yhtään käsitin oikein niin kaverilla oli hyökkäys alaspäin (?) ja tämä oli sitten sinun vikasi :D Nojoo, eipä sillä, välillä se tappio vituttaa aikatavalla, tullut huomattua omallakin kohdalla.

Tänään olis MODO taas linjoilla, kiinnostaisko jotakuta pelata?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos yhtään käsitin oikein niin kaverilla oli hyökkäys alaspäin (?) ja tämä oli sitten sinun vikasi :D Nojoo, eipä sillä, välillä se tappio vituttaa aikatavalla, tullut huomattua omallakin kohdalla.

Aika erikoista, että tuosta vetää herneet nenään. Tuon saa kumminkin vaihdettua yhden 30 sekunnin paussilla takaisin normaaliksi.

Miten täällä muuten sujuu noiden pelimäärien kanssa? Playoffit kuumottavat jo!
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Jos yhtään käsitin oikein niin kaverilla oli hyökkäys alaspäin (?) ja tämä oli sitten sinun vikasi :D Nojoo, eipä sillä, välillä se tappio vituttaa aikatavalla, tullut huomattua omallakin kohdalla.

Tänään olis MODO taas linjoilla, kiinnostaisko jotakuta pelata?

Tuutkos pelailee Södertäljeä vastaan?
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Brynäs - AIK 5-0

Pitkästä aikaa tuli tätäkin pelattua ja millä tavalla. Tässä ottelussa kyllä jumalat olivat Brynäsin puolella. AIK:n kudit pomppivat tolpista ulos ja Brynäsin sisään. Lisäksi AIK:n maalivahti hörppäsi yhden kudin aika helposti. Eero Somervuori on aika kova tekijä, taas 2+0. Eli numerot on ehkä hiukan liiaksi minun puolella. Kiitos ottelusta AIK:lle!
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Brynäs - AIK 5-0

Pitkästä aikaa tuli tätäkin pelattua ja millä tavalla. Tässä ottelussa kyllä jumalat olivat Brynäsin puolella. AIK:n kudit pomppivat tolpista ulos ja Brynäsin sisään. Lisäksi AIK:n maalivahti hörppäsi yhden kudin aika helposti. Eero Somervuori on aika kova tekijä, taas 2+0. Eli numerot on ehkä hiukan liiaksi minun puolella. Kiitos ottelusta AIK:lle!

Ehitkö ottaa mua vastaan pelin?
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Hyvä matsi Juzsin HV:ta vastaan. Vähän "HV" ratkaisu mun kannalta peliin kyllä kuitenkin tuli. Kolmannen erän alussa HV siirtyi 3-1 johtoon Luoman viivavedolla, jonka Bjurling vähän helpohkosti päästi. Armoton puurtaminen nostaa Brynäsin 3 minuuttia ennen loppua tasoihin. Kuitenkin reilu minuutti ennen ottelun loppua joku HV:n pelaaja heittää kiekon maalille ja oma pakki tökkää sen sitten molarin puikoista sisään. Vituttaisi, jos ei naurattaisi. Kiitos Juzsille kuitenkin hyvästä väännöstä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös